Leo21
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,203 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,203
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Alimentarea se face numai cu motorul oprit din motive de siguranta ,daca totusi te gandesti la ce ma gandesc si eu atunci te inseli ,dupa alimentare este o repornire la cald fara nici o restrictie singura problema este la prima pornire dimineata cand uleiul este rece si piesele neunse si nici nu s-au dilatat la cotele de functionare,atunci este interzis sa dai forja pana cand uleiul atentie nu apa se incalzeste la temperatura optima....simplu nu? Recomandarea ca dupa un drum lung sa stai 5 min. inainte sa opresti motorul e legenda cu noile uleiuri si turbine dar erau valabile pe vremea primelor motoare supraalimentate de la SAAB care de la 750-850 de grade se raceau cum e la ei la - 25 de grade .Atunci uleiurile nu rezistau la temperatura asa ridicata se ardeau pe zona fierbinte si gripau axul turbinei pe cuzinet la prima pornire era praf,dar si alea recomandari,tineai motorul in relantiu sa se raceasca turbina si abia dupa opreai si nu se mai ardea nimic.
Daca vrei senzatii tari fara riscuri filtrul de aer , uleiul si filtrul schimbat la timp,ulei de calitate pornirea fara calcat pedala dupa un minut plecat de pe loc mers potolit cu accelerari domoale pana prin 2500 cand ajunge uleiul la temperatura de regim si...liber la performanta.Dupa o sesiune de drifturi ori cerculete cand tii motoru blana ori vii de la drum si ai mers tare este bine sa o lasi cateva minute inainte de oprire si mie imi sta pe creier cand aud sfaraint de fiare la oprire.
Daca vrei senzatii tari fara riscuri filtrul de aer , uleiul si filtrul schimbat la timp,ulei de calitate pornirea fara calcat pedala dupa un minut plecat de pe loc mers potolit cu accelerari domoale pana prin 2500 cand ajunge uleiul la temperatura de regim si...liber la performanta.Dupa o sesiune de drifturi ori cerculete cand tii motoru blana ori vii de la drum si ai mers tare este bine sa o lasi cateva minute inainte de oprire si mie imi sta pe creier cand aud sfaraint de fiare la oprire.