Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ICordos

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2021

  • Mesaj Privat
saltare, am cumparat un opel astra j 2011 1,3 desel din germania de la om de acasa la 167000 km iar dupa 100 km de mers rapid sa oprit din mers si nu a mai porniiit, am dus la un parc auto s a pus testerul si dat cod eroare p0671,p0617,p0193, p0108,p0513, p0672 mentionez ca da la automat dar nu porneste, o sa verifc si cheia pt imobilazer pt ca am prmt o sparta....Ce sfaturi im recomandati ca sa pot sa o aduc pe roti


MODEL: opel astra j
MOTOR: 1,3 diesel
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0671 cilindrul 1 circuit bujie
P0617 Starter Relay Circ Hi
P0193 - Fuel Rail Pressure Sensor
P0108-07 Presiunea de supraalimentare este ridicata
P0513 Cip cheie invalid
P0672 bujia incandescenta cilindrul 2
Cred ca problema principala este presiunea scazuta din rampa de injectoare.
  • ICordos

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Salutare, am verificat cheile și sunt ok și am comandat map sensor, tu ce recomanzi sa fac?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ce treaba are MAP sensor? P0108 zice ca turbo face suprapresiune, limiteaza puterea dar nu opreste motorul.
Iulian ti-a zis "presiunea scazuta din rampa de injectoare".
Trebuie urmarita presiunea in rampa cand dai la automat - daca nu depaseste 140-150 bari nu comanda injectoarele si implicit nu porneste. Puteti creste turatia (si implicit presiunea in rampa) cu un spray de pornire. Nu inlocuiti senzorul de presiune in rampa.
Daca ai martorul cu lacat aprins, atunci rezolva problema cu cheia.
Skip ads

  • ICordos

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Nu am nimic aprins în bord
P108 pe tester scrie map sansor defect de aceea l am comandat, îmi vine miercuri pe febi

edit: foloseste functia Edit data viitoare
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In primul rand, toate erorile trebuiau sterse, incercat sa pornesi si vazut care anume reapare.
Dupa cum spune si colegul @iulian1971, problema principala, pare a fi lipsa presiunii in rampa. Cu conditia ca acel "tester" sa fi citit corect codurile de eroare.
Prima conditie pentru a avea presiune in rampa, este aceea de a avea motorina.
Sa nu existe neetansari pe circuitul de alimentare (furtun spart, rupt, cuple sarite, carcasa filtru de motorina...)
Pompa de inalta presiune, oare mai este antrenata?
Presupun ca in cei 100Km s-a facut o alimentare, stim sigur ca nu s-a alimentat cu benzina in loc de motorina?
Cred ca acest model are si pompa electrica de transfer motorina, in rezervor. Nu stiu daca ar putea sa creeze acest simptom (oprire din mers)
Cauzele lipsei de presiune in rampa, pot fi mai multe, dar nu cu oprire din mers.

P.S. Parc auto, in Germania si nu au avut ceva mai bun pentru diagnoza decat un ... delphi? Incearca totusi sa gasesti pe cineva ceva mai priceput.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR