- ADerevenschi
- OP
- 4 mesaje
- din 18 Dec 2017
- Astra 2006 Z19DTL
- Iasi
ADerevenschi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
Simptome:
Salut,
Va rog frumos sa ma ajutati cu o problema care imi da batai mari de cap De cand a venit frigul masina refuza sa mai porneasca. Cand pun contactul, ramane aprins semnul de la ESP si cel cu cheita de service, si nu invarte nimic. Cand cei 2 martori se sting, porneste fara probleme. Mentionez ca daca incerc de mai multe ori, aleator, cateodata porneste. Acum 2 zile, la 10-12 grade afara totul a fost ok, cum au scazut temperaturile sub 5 grade, a refuzat sa mai porneasca. Va multumesc anticipat.
Cod(uri) eroare:
P0606, U2105
----
Model: Opel Astra H
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
Salut,
Va rog frumos sa ma ajutati cu o problema care imi da batai mari de cap De cand a venit frigul masina refuza sa mai porneasca. Cand pun contactul, ramane aprins semnul de la ESP si cel cu cheita de service, si nu invarte nimic. Cand cei 2 martori se sting, porneste fara probleme. Mentionez ca daca incerc de mai multe ori, aleator, cateodata porneste. Acum 2 zile, la 10-12 grade afara totul a fost ok, cum au scazut temperaturile sub 5 grade, a refuzat sa mai porneasca. Va multumesc anticipat.
Cod(uri) eroare:
P0606, U2105
----
Model: Opel Astra H
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
P0606 - ECM/PCM Processor Fault Possible causes Engine Control Module (ECM) Harness power supply circuit is open or shorted Engine Control Module (ECM) Programming Faulty Engine Control Module (ECM) What does this mean? Tech notes Check the ECM fuse, if fuse is OK try erasing the code first and if the code comes back you may have to reprogram or replaced the ECM/PCM.
- ADerevenschi
- OP
- 4 mesaje
- din 18 Dec 2017
- Astra 2006 Z19DTL
- Iasi
ADerevenschi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- **
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Vezi sa nu ai vreun capac de pe mufe sau de pe calculatoare cazut si sa intre umiditate. Anu trecut pe vremea asta am avut o eroare foarte tampita, imi facea figuri la fel doar cand prindea umezeala. Cand se incalzea afara se evapora de la o mufa umeazeala (sau daca umblam mult cu masina) si mergea normal. Dupa ce prindea iarasi umezeala si se facea frig facea figuri. Cu cat era mai frig cu atat se evapora mai greu, anu trecut era in perioada asta in Cluj cam -7, -8gC si eu lucram la masina nefiind nici un service deschis, La mine dadea o eroarare tipica pt Astra H, nu mai stiu codul, colegii m-au sfatuit bine in ceea ce au zis, sa curat ECU si UEC dar eroarea persista. A fost cat pe ce sa duc calculatorul la desfacut, noroc ca am dat de un tip serios care repara calculatoare din Cluj, care nu a vrut sa ma faca de bani si mi-a zis ca din moment ce apare dispare eroarea nu e sigur din ECU si sa caut pe circuit ca sigur e un contact imperfect. Crezand ca are de-a face cu frigul (metal care se contract la frig), si vazand ca oscileaza cu 0,1 V o valoare in tester la pedala de acceleratie am zis ca asta o fi. Am redesfacut iarasi totutl (dupa ce am fost la Adam care nu stiu cum nu a vazut mufa cu capacul cazut) si am descoperit o posibila cauza. O mufa care pleaca din ECU, inspre UEC deasupra rotii stangi fata (a trebuit sa dau jos roata si sa desfac carenajul) avea capacul cazut si apa mustea in ea. Dupa ce s-a uscat si am invelit-o cat am putut de bine sigiland-o eroarea nu a mai aparut de at. S-ar putea ca si la tine sa fie vreun contact slab sau umezeala care intra. Astea is cele mai spurcate defecte, sper sa o poti repara cat mai usor. Sarbatori fericite si posteaza dupa ce rezolvi poate ajuta si pe alte prs.
alecs24
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2018
- Mesaj Privat
salut,
pentru inceput va urez La Multi Ani si in An Nou Fericit fara problem tehnice la masina.
in luna Aprilie 2017 am achizitionat in Opel Astra H 1.7CDTI Break motor Z17DTR. in luna octombrie masina nu a mai vrut sa porneasca, mai exact pornea I se opera dupa 10sec si scotea in fum alb inecacios. dupa 30min, masina a pornit normal, a mers normal dar cu martorul masina cu cheita aprins, am fost si am pus testerul indicand problema la EGR. pana in luna decebrie masina a mers normal doar cateva astfel de problem, eram la semafor si cand plecam masina ramanea fara puetere, abia ajungeam cu ea pe dreapta pentru a o putea opri,, masina stata la relanti pe liber se tureaza foarte greu, cand intra in treapta 1 nu mai trage se opreste singura, parca nu se alimenteaza cu combustibil. in luna decembrie masina nu mai vrut sa porneasca deloc si a trebuit sa o aduc din provincie cu platforma si am dus-o la un service, acolo mi-au spus ca este din cauza filtrului de particule si a turbine, turbine din care a iesit fum. am anulat filtru de particule am refacut turbina, iar dupa o saptamana am patin aceleasi sintome. am sunat mecanicul dervice-ului ce a reparat defectele anterioare a trimis platforma sa o ia iar in urma testerului a dat ca este defect si EGR-ul. am schimbat si EGR-ul, masina a mers perfect pana in data de 27.12.2017 cand iar aceleasi sintome, masina merge normal iar dintr-o data nu se mai accelereaza nu mai are petere si scoate un fum inecacios. masina a pornit dupa o ora timp in care am stat in ea si am ot incercat sa o pornesc, pornea iar cand doream sa plec cu ea de pe loc se opera. am dus-o la service am pus testerul si de data asta a dat ca injectoarele 2 si 3 mergeau neregulat, am inlocuit injectoarele iar cand am vrut sa plec cu ea de pe loc nu am putut, masina se tureaza greu si se opreste cand vreau sa plec dupa loc. am pus testerul fiind inca la service si surpriza.....nu da nici o eroare. am scos mufa debitmetrului si masina facea la fel, la tester valoarea debitmetrului este intre 0 - 20kg/h osciland.
va rog support daca a-ti mai intalnit acesta proble si cum a-ti rezolvat-o deoarece pana acum am platit pentru toate reparatiile enuntate mai sus aproximativ 7000ron
pentru inceput va urez La Multi Ani si in An Nou Fericit fara problem tehnice la masina.
in luna Aprilie 2017 am achizitionat in Opel Astra H 1.7CDTI Break motor Z17DTR. in luna octombrie masina nu a mai vrut sa porneasca, mai exact pornea I se opera dupa 10sec si scotea in fum alb inecacios. dupa 30min, masina a pornit normal, a mers normal dar cu martorul masina cu cheita aprins, am fost si am pus testerul indicand problema la EGR. pana in luna decebrie masina a mers normal doar cateva astfel de problem, eram la semafor si cand plecam masina ramanea fara puetere, abia ajungeam cu ea pe dreapta pentru a o putea opri,, masina stata la relanti pe liber se tureaza foarte greu, cand intra in treapta 1 nu mai trage se opreste singura, parca nu se alimenteaza cu combustibil. in luna decembrie masina nu mai vrut sa porneasca deloc si a trebuit sa o aduc din provincie cu platforma si am dus-o la un service, acolo mi-au spus ca este din cauza filtrului de particule si a turbine, turbine din care a iesit fum. am anulat filtru de particule am refacut turbina, iar dupa o saptamana am patin aceleasi sintome. am sunat mecanicul dervice-ului ce a reparat defectele anterioare a trimis platforma sa o ia iar in urma testerului a dat ca este defect si EGR-ul. am schimbat si EGR-ul, masina a mers perfect pana in data de 27.12.2017 cand iar aceleasi sintome, masina merge normal iar dintr-o data nu se mai accelereaza nu mai are petere si scoate un fum inecacios. masina a pornit dupa o ora timp in care am stat in ea si am ot incercat sa o pornesc, pornea iar cand doream sa plec cu ea de pe loc se opera. am dus-o la service am pus testerul si de data asta a dat ca injectoarele 2 si 3 mergeau neregulat, am inlocuit injectoarele iar cand am vrut sa plec cu ea de pe loc nu am putut, masina se tureaza greu si se opreste cand vreau sa plec dupa loc. am pus testerul fiind inca la service si surpriza.....nu da nici o eroare. am scos mufa debitmetrului si masina facea la fel, la tester valoarea debitmetrului este intre 0 - 20kg/h osciland.
va rog support daca a-ti mai intalnit acesta proble si cum a-ti rezolvat-o deoarece pana acum am platit pentru toate reparatiile enuntate mai sus aproximativ 7000ron
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
alecs24
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2018
- Mesaj Privat
ORoxy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2018
- Mesaj Privat
Buna am si eu o problema cu opel astra h 1.9 150 c.p . 2007
Am dus-o la tester și îmi apare eroarea cum ca ar fi tija swirl. Am fãcut testul cu pedala si imi da eroare ECN 207521 . Am fost cu ea la servis si mecanicul spune cã nu e tija swirl a puso pe tester și tot eroarea aia ii da . Sa uitat la piesa a șters eroarea si a spus cã capetele sunt eliberate ... dar masina tot nu vrea sa porneasca .
Aveti idee ce poate fi ?
Multumesc frumos
Am dus-o la tester și îmi apare eroarea cum ca ar fi tija swirl. Am fãcut testul cu pedala si imi da eroare ECN 207521 . Am fost cu ea la servis si mecanicul spune cã nu e tija swirl a puso pe tester și tot eroarea aia ii da . Sa uitat la piesa a șters eroarea si a spus cã capetele sunt eliberate ... dar masina tot nu vrea sa porneasca .
Aveti idee ce poate fi ?
Multumesc frumos
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
ADerevenschi a scris:Simptome:
Salut,
Va rog frumos sa ma ajutati cu o problema care imi da batai mari de cap De cand a venit frigul masina refuza sa mai porneasca. Cand pun contactul, ramane aprins semnul de la ESP si cel cu cheita de service, si nu invarte nimic. Cand cei 2 martori se sting, porneste fara probleme. Mentionez ca daca incerc de mai multe ori, aleator, cateodata porneste. Acum 2 zile, la 10-12 grade afara totul a fost ok, cum au scazut temperaturile sub 5 grade, a refuzat sa mai porneasca. Va multumesc anticipat.
Cod(uri) eroare:
P0606, U2105
----
Model: Opel Astra H
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
Salut,
Va rog frumos sa ma ajutati cu o problema care imi da batai mari de cap De cand a venit frigul masina refuza sa mai porneasca. Cand pun contactul, ramane aprins semnul de la ESP si cel cu cheita de service, si nu invarte nimic. Cand cei 2 martori se sting, porneste fara probleme. Mentionez ca daca incerc de mai multe ori, aleator, cateodata porneste. Acum 2 zile, la 10-12 grade afara totul a fost ok, cum au scazut temperaturile sub 5 grade, a refuzat sa mai porneasca. Va multumesc anticipat.
Cod(uri) eroare:
P0606, U2105
----
Model: Opel Astra H
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
Atunci cand ai martorii esp si cheita aprinsi,daca lasi contactul mai mult iti cade acul de la motorina si apare F pe cid/gid la consum si range?
- ADerevenschi
- OP
- 4 mesaje
- din 18 Dec 2017
- Astra 2006 Z19DTL
- Iasi
ADerevenschi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
La un moment dat imi scade acul la motorina, dar nu am observat niciodata un F la consum si range. Oricum, am izolat cat de cat problema cu....un fion . Problema pare sa fie din ECU, daca il incalzesc cateva minute cu un fion, masina porneste fara probleme....deci cel mai probabil este vorba despre o lipitura rece din interior. Acum trebuie sa il dau jos si sa il duc la reparat.
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Ciovina
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2008 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2017
- Mesaj Privat
Pentru alecs24: In primul rand de acum inainte iti recomand sa te duci la service care iti da FACTURA si iti garanteaza lucrarea ( tinand cont ca nu te ai zgarcit la bani si ai dat 7.000). In al doilea rand du-te si ia-i de gat pe mecanici...sperie-l putin pe patron si etc ca nu e normal sa dai atatia bani si sa nu mearga...
La final...daca nu ai putere inseamna ca pierzi compresie. Ma uimeste ca prima oara s-au uitat la turbina...serios.
La final...daca nu ai putere inseamna ca pierzi compresie. Ma uimeste ca prima oara s-au uitat la turbina...serios.
ORoxy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ORoxy a scris:Buna am si eu o problema cu opel astra h 1.9 150 c.p . 2007
Am dus-o la tester și îmi apare eroarea cum ca ar fi tija swirl. Am fãcut testul cu pedala si imi da eroare ECN 207521 . Am fost cu ea la servis si mecanicul spune cã nu e tija swirl a puso pe tester și tot eroarea aia ii da . Sa uitat la piesa a șters eroarea si a spus cã capetele sunt eliberate ... dar masina tot nu vrea sa porneasca .
Aveti idee ce poate fi ?
Multumesc frumos
Eroarea P2075,are 9 posibilitati de defect(3 pe solenoid si 6 pe senzor pozitie)...,trebuie rezolvata aceasta eroare si apoi se va incerca pornirea... Posibil sa mai fie si altceva ce ingreuneaza pornirea. Trebuie un pic de inclinatie catre meserie...!
Am dus-o la tester și îmi apare eroarea cum ca ar fi tija swirl. Am fãcut testul cu pedala si imi da eroare ECN 207521 . Am fost cu ea la servis si mecanicul spune cã nu e tija swirl a puso pe tester și tot eroarea aia ii da . Sa uitat la piesa a șters eroarea si a spus cã capetele sunt eliberate ... dar masina tot nu vrea sa porneasca .
Aveti idee ce poate fi ?
Multumesc frumos
ORoxy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2018
- Mesaj Privat
ORoxy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2018
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut
@MMihai650
personal as da vina tot pe electromotor, as verifica mai amanuntit, poate fi un defect la bobina lui, sau la contactul de forta, sau lagare uzate - aici si uzuri de citeva zecimi de milimetru pot face defectul tau, sau carbunii (daca tot il dai jos si-l demontezi as profita si le-as schimba pe toate - adica lagare noi, carbuni noi, ca bendixul zici ca l-ai schimbat).
cel mai simplu ar fi sa cauti un electromotor de proba, chiar si second.
- verifica si contactul de la bornele bateriei (unde vine firul gros de la electromotor), sa fie bine strins,
- sa fii sigur ca si bateria este foarte bine incarcata,
- vezi si firul de masa dintre caroserie si motor sa faca bine contact (eventual pune de proba un alt fir gros intre minusul bateriei si motor) - de obicei nu sint probleme la cele de mai sus dar nici o posibilitate nu e exclusa, verificarile astea nu sint complicate si nici scumpe.
@MMihai650
personal as da vina tot pe electromotor, as verifica mai amanuntit, poate fi un defect la bobina lui, sau la contactul de forta, sau lagare uzate - aici si uzuri de citeva zecimi de milimetru pot face defectul tau, sau carbunii (daca tot il dai jos si-l demontezi as profita si le-as schimba pe toate - adica lagare noi, carbuni noi, ca bendixul zici ca l-ai schimbat).
cel mai simplu ar fi sa cauti un electromotor de proba, chiar si second.
- verifica si contactul de la bornele bateriei (unde vine firul gros de la electromotor), sa fie bine strins,
- sa fii sigur ca si bateria este foarte bine incarcata,
- vezi si firul de masa dintre caroserie si motor sa faca bine contact (eventual pune de proba un alt fir gros intre minusul bateriei si motor) - de obicei nu sint probleme la cele de mai sus dar nici o posibilitate nu e exclusa, verificarile astea nu sint complicate si nici scumpe.