Joi 24 Feb, 2022 8:37 pm
Nu cumva mirosul este de ulei ars? Dacã ai pus ulei mai sus de jumãtatea dintre minim și maxim, iar epuratorul e stricat, se întâmplã sã se absoarbã ulei prin epurator și sa ajungã în admisie.
Dacã e sigur motorina, doar prin injectoare poate sa ajungã prea multa motorina în motor și de aici problemele.
Se mai poate întâmpla sa se arda garnitura de chiulasa între cilindrii 3 și 4 ( întâlnitã frecvent la acest motor), și în timp sa se facã o ditamai gaura prin chiulasa între cei doi cilindri, sa nu mai ai compresie și implicit sa nu se mai ardã motorina. Am întâlnit asa ceva, masina fãcând diverse probleme( inclusiv fluctuații la ralanti) aprox 10 k km. Toatã lumea zicea ca sunt injectoare, etc. Aproape sa își dea duhul, scotea fum destul de mult. Dupa testarea injectoarele, s-a facut test de compresie: pe 3 și 4 era praf. S-a demontat chiulasa și s-a gãsit o gaura cât o aluna între cei doi cilindri. Cum a mers masina im acest timp, nu pot explica.
Sper totuși sa nu ajungi în situația asta.
As nai între a de ce ai dat dpf-l jos, dar bãnuiesc ca ti-a recomandat un specialist.