Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Porneste la sfert de cheie, ralantiul insa oscileaza, atat la cald cat si la rece. In schimb, daca ii dau puținã sarcina (pornesc clima sau pun cutia in D, cu frana ținutã) turometrul îngheațã si motorul merge rotund.
Am incercat debitmetru, motoras ralanti, curatat clapeta de acceleratie, bujii si fise noi, sonda lambda... Nu prea mai stiu ce sa verific.
Nu da erori pe tester, am testat inclusiv emisiile, valorile sunt depasite la monoxid de carbon si la oxigen.


MODEL: Omega B
MOTOR: X20XEV

CODURI EROARE: Fara erori
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Oscileaza intre ce valori?
ca una e sa oscileze intre 700 si 800 rpm, si alta, intre 500 si 2000....
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Undeva intre 700 si 900, cu frecventa constanta, perfect regulata, de vreo doua ori pe secunda. Probabil un grafic ar arata ca dintii unui fierastrau.
Nu stiu daca are legatura, dar si consumul este foarte mare, media afisata pe computerul de bord este 20+, fara condus sportiv, iar la relanti consumul instant trece de peste 2 litri/h. Pe drum drept, la relanti, cuplata in D si lasata sa "curga" turatia ramane constanta iar consumul scade pe la 1.7.
Daca o scot pe N, turatia incepe sa oscileze si consumul revine la 2+.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
kapix a scris:
Am incercat debitmetru, motoras ralanti, curatat clapeta de acceleratie, bujii si fise noi, sonda lambda...
-----
Nu da erori pe tester, am testat inclusiv emisiile, valorile sunt depasite la monoxid de carbon si la oxigen.



In ce sens ai incercat? Ai probat cu altele de pe alta masina, le-ai schimbat pe ale tale definitiv? Daca a doua, ce marci ai pus?

Valori depasite la monoxid de carbon, plus consum marit, ma gandesc ardere incompleta / amestec bogat. M-as gandi debitmetru, daca injectoarele ar fi decalibrate, ECU nu ar sti ca ai consum marit la relanti (el se ghideaza dupa timpii de injectie)
Cu mufa de debitmetru scoasa ai incercat?
La modul general nu pot decat sa iti recomand o diagnoza competenta...
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,484
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Coroborat cu benzina de bunã calitate. Cifra octanica 99 - 105
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hm... tocmai vroiam sa dau cu basca dupa corsablue, ca umbla cu prostii, da' mi-am amintit de problema mea...
Ia incearca sa ii bagi un plin de benzina de aia scumpa de la rompetrol. Da' plin-plin, nu 3 litri acolo. si sa ne zici cum face...
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Piesele de care am mentionat au fost fie schimbate, fie curatate, dar chestia e ca nu s-a modificat nimic, nici in bine nici in rau. Si nici nu se limiteaza la asta, am curatat si injectoarele, am curatat furtune, am mai schimbat garnituri, masurat senzori... practic tot ce mi-a trecut prin cap. Benzina am alimentat in diverse variante (am vreo 4 benzinarii in zona si alimentez pe unde apuc), ba mai mult, circul si cu Astra G, daca benzina ar fi proasta, ar face si Astra la fel. Sau macar la alimentarea din alta parte s-ar mai schimba ceva in comportament la Omega.
Anyway, aseara am surubarit din nou cu un prieten mai priceput, iar concluzia a fost ca e obosita bobina de inductie.
Am comandat alta noua, ajunge maine si vad ce se intampla dupa inlocurire.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sper ca ai comandat un delphi, bosch, ceva.
Nu petarde gen margeti marelli, bla.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Poate parea ciudat, dar nu stiu marca deocamdata. Smile)
Intretin 4 masini (din care 3 nu prea tinere...) si cam toate piesele le comand la un prieten care are magazin. Din principiu nu aduce petarde, dar nici nu sare calul unde nu este cazul, asa ca mereu il las pe el sa aleaga, ca o face mai bine decat mine.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Rezolvat 90%.
Dupa înlocuirea bobinei de inducție s-a schimbat total mersul motorului, consumul instant a coborat de la +2 la 1.4 l/h, relantiul este mult mai stabil, insa tot nu e perfect, acum fiind usor neregulat.
Urmeazã sa inlocuiesc motorasul pas cu pas, in prima faza doar l-am curatat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR