- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
1 - se citeste codul erorii
2 - se cauta in TIS descrierea erorii si remedierea sau iti spune Tech-ul descriere
3 - se remediaza problema
La Vectra B era cunoscuta pt conexiunea imperfecta care se facea sub scaunul soferului sau pasagerului. Nu avea legatura cu airbag-urile ci cu senzorii de la centurile pretensionate. Se aprinde acelasi indicator dar codul erorii este diferit.
2 - se cauta in TIS descrierea erorii si remedierea sau iti spune Tech-ul descriere
3 - se remediaza problema
La Vectra B era cunoscuta pt conexiunea imperfecta care se facea sub scaunul soferului sau pasagerului. Nu avea legatura cu airbag-urile ci cu senzorii de la centurile pretensionate. Se aprinde acelasi indicator dar codul erorii este diferit.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Da, pina la urma trebuie sa o mai "testez" odata.
am pus un tester pe ea dar aveam o eroare 38 de la senzorul de oxigen.si altceva nu mai spunea. acum dupa ce am umblat la sonda lambda (desfacut, curatat ,verificat la rece daca nu este in scurt ) imi sta martorul ENGINE aprins de la inceput.
inainte se aprindea dupa vreo 1 minut.
merg asa pina la primavara, asta nu e vreme de stat sub ea in fata blocului.
am pus un tester pe ea dar aveam o eroare 38 de la senzorul de oxigen.si altceva nu mai spunea. acum dupa ce am umblat la sonda lambda (desfacut, curatat ,verificat la rece daca nu este in scurt ) imi sta martorul ENGINE aprins de la inceput.
inainte se aprindea dupa vreo 1 minut.
merg asa pina la primavara, asta nu e vreme de stat sub ea in fata blocului.
- pattila
- **
- 215 mesaje
- din 03 Feb 2005
- Zafira 2001 z22se
- Bihor
pattila
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
@ kata - eu nu zic nimik ca nu ma pricep dar din cate stiu eu pattila e mecanic la opel Oradea si daca si el spune la fel ca mecanicul lui @pichu care e din bucuresti,despre tel. mobile, hm , poate ca are ceva logica nu? in peco de ce nu ai voie sa vb. la mobil?acolo sigur nu e ram,Ghz sau hdd. e de studiat problema asta zic eu.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- pattila
- **
- 215 mesaje
- din 03 Feb 2005
- Zafira 2001 z22se
- Bihor
pattila
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
testerul citeste orice eroare stocata. ideea e ca pt a se stoca o eroare, martorul trebuie sa stea aprins aprox 30 secunde.
eu am facut la cineva un test la masina si imi verifica fiecare componenta in parte ( electrica). electrovalve, relee, etc.
a lasat masina cu contactul pus, motorul oprit, si auzeam cum cupleaza diferite relee, electrovalve. si la sfarsit iti da lista cu erori. le stergi, faci o tura doua cu masina si apoi vezi daca reapar.
eu am facut la cineva un test la masina si imi verifica fiecare componenta in parte ( electrica). electrovalve, relee, etc.
a lasat masina cu contactul pus, motorul oprit, si auzeam cum cupleaza diferite relee, electrovalve. si la sfarsit iti da lista cu erori. le stergi, faci o tura doua cu masina si apoi vezi daca reapar.
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 642 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 642
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
eduard33 a scris:
piramida de cupru
Te rog daca vrei sa detaliezi putin.
ealex a scris:..... nici cu piramida de cupru care reincarca miraculos bateriile
piramida de cupru
Te rog daca vrei sa detaliezi putin.
http://www.c4life.com/pyramid.html
nu se poate sa nu fi auzit de balivernele astea cu puterea piramidelor
- pichu
- **
- 157 mesaje
- din 19 Nov 2005
- Bucuresti
pichu
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
fiecare face ce stie;asta mi s a spus mie si culmea , problemele au aparut NUMAI dupa ce am facut un drum lung in care telefonul a fost lasat pe usa in masina; am fost anul trecut in germania si am avut tel pe usa din dreapta ," se defectase" senzorul de airbag din usa dr, pt airbagul din scaun dr;m am dus la opel au vazut eroarea au sters o si gata;nu am mai avut pb 1 an;nici nu a mai fost lasat telefonul acolo(atunci am condus " la 2 maini " si eu am obiceiul sa las tel pe usa;
ultima data , acum in vara , cand am fost in germania iar , am lasat telefonul pe usa de la mine , de la sofer , si...culmea...s a aprins la un moment dat din nou acel martor(eu vb de becul rosu care arata un om cu centura) si nu s a mai stins;am venit in tara, m a intrebat omul din prima daca am pus tel pe usa ,am zis da , a zis sa nu l mai pun...becul s a stins..toata lumea multumita;
doar in 2 situatii mi s a aprins acel martor , de fiecare data "surprinzator" dupa ce am pus tel pe buzunarul din usa ,de jos,in primul caz in dreapta ,il al doilea caz in stanga;
fiecare crede ce vrea , face ce vrea si ce stie el ca e mai bine;va rog sa" nu va mai incingeti" ca va incingeti degeaba;omul ala nu are nici un interes sa ma minta,nu eram" oficial " in service ca sa vrea sa imi gaseasca probleme cat mai multe sau cine mai stie ce- i am dat tel , am bagat masina , a venit cu testerul , mi a zis..m a rezolvat.i am dat 300 000 ( asta vara) l am salutat si gata...pe scurt nu m am dus la receptie am intrat" prin spate" la el;
cine are ceva de inteles..intelege;cine este mai destept si stie altceva sau crede altceva..bravo lui;eu vorbesc de chestii "intamplate mie"...si ce am facut ca sa nu se mai intample;
nu e problema sa il pui in scrumiera ,mi s a spus ca e indicat sa nu las telefonul mobil pe usa sau langa frana de mana;consider ca sunt altii priceputi care ma ajuta la rezolvarea problemelor ,pacare fac asta de ceva timp , ma duc la ei cu incredere si pana acum nu au gresit niciodata;salut
ultima data , acum in vara , cand am fost in germania iar , am lasat telefonul pe usa de la mine , de la sofer , si...culmea...s a aprins la un moment dat din nou acel martor(eu vb de becul rosu care arata un om cu centura) si nu s a mai stins;am venit in tara, m a intrebat omul din prima daca am pus tel pe usa ,am zis da , a zis sa nu l mai pun...becul s a stins..toata lumea multumita;
doar in 2 situatii mi s a aprins acel martor , de fiecare data "surprinzator" dupa ce am pus tel pe buzunarul din usa ,de jos,in primul caz in dreapta ,il al doilea caz in stanga;
fiecare crede ce vrea , face ce vrea si ce stie el ca e mai bine;va rog sa" nu va mai incingeti" ca va incingeti degeaba;omul ala nu are nici un interes sa ma minta,nu eram" oficial " in service ca sa vrea sa imi gaseasca probleme cat mai multe sau cine mai stie ce- i am dat tel , am bagat masina , a venit cu testerul , mi a zis..m a rezolvat.i am dat 300 000 ( asta vara) l am salutat si gata...pe scurt nu m am dus la receptie am intrat" prin spate" la el;
cine are ceva de inteles..intelege;cine este mai destept si stie altceva sau crede altceva..bravo lui;eu vorbesc de chestii "intamplate mie"...si ce am facut ca sa nu se mai intample;
nu e problema sa il pui in scrumiera ,mi s a spus ca e indicat sa nu las telefonul mobil pe usa sau langa frana de mana;consider ca sunt altii priceputi care ma ajuta la rezolvarea problemelor ,pacare fac asta de ceva timp , ma duc la ei cu incredere si pana acum nu au gresit niciodata;salut
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
stiti pe cineva cu un tester bun din toate punctele de vedere.adica pret si calitate .cineva care cunoaste cu ce se maninca chestiile astea .eu am constatat ca sunt numerosi indivizi care au un aparat si nu stiu ce sa faca cu el sau sa interpreteze datele .asa pe incercate in service sa schimbam si aia si ailalta pina merge parca nu ma incinta ideea.
am vazut ce pot sa faca cei de la Opel din TITAN(pe la Ozana pe acolo)cind m-am dus cu o Astra 1.6 cnz cu binecunoscutul defect de la aprindere.era cit pe aci sa-mi bage pe git un modul de aprindere vezi doamne ca este defect.
am vazut ce pot sa faca cei de la Opel din TITAN(pe la Ozana pe acolo)cind m-am dus cu o Astra 1.6 cnz cu binecunoscutul defect de la aprindere.era cit pe aci sa-mi bage pe git un modul de aprindere vezi doamne ca este defect.
- tm16gts
- **
- 121 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Vectra 1997 x18xe
- timisoara
tm16gts
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
- tm16gts
- **
- 121 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Vectra 1997 x18xe
- timisoara
tm16gts
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
am citit tot de pe forum referitor la martor airbag,cineva scria ca a tras scunul dreapta fata in spate si au inceput problemele,ca acolo sint firele
si eu am mutat scunele in fata si spate pt a da cu aspiratorul dar.......e totusi posibil sa fi atins eu ceva si sa apara martorul airbag
daca nu dispare trebuie sa merg in service pt resetare
si eu am mutat scunele in fata si spate pt a da cu aspiratorul dar.......e totusi posibil sa fi atins eu ceva si sa apara martorul airbag
daca nu dispare trebuie sa merg in service pt resetare
- tm16gts
- **
- 121 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Vectra 1997 x18xe
- timisoara
tm16gts
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- tm16gts
- **
- 121 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Vectra 1997 x18xe
- timisoara
tm16gts
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
- tm16gts
- **
- 121 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Vectra 1997 x18xe
- timisoara
tm16gts
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: timisoara
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat