Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • marian_88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pentru mai multe detalii ma puteti cauta sunt din craiova,imi lasati un mesaj in privat si o sa rezolvam problema! Wink
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Detalii la ce? Aici discutam despre un subiect, nu postam ca sa postam. Deja vad ca se umple acest subiect cu foarte multe lucruri inutile si cu altele fara legatura cu subiectul, asa ca trebuie putina curatenie...
  • OpelVectra71

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut am o vectra b din 97 nu se alimenteaza bobina de cuplareac cind apas buton ac imi vine tensiune pe una din supapele de pe conductele de aer de la compresor dar mai departe nu stiu unde mai duce rog un sfat o schema ceva multumiri
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@OpelVectra71:
1. Aici discutam alt subiect, daca ai fi cautat, ai fi gasit la defecte, "Compresorul AC nu cupleaza"...Asa ca te rog sa cauti subiectul si sa postezi acolo!
2. Nu exista nici o supapa cu comanda electrica pe instalatia de AC, ci numai senzori de presiune in cazul tau.
3. Daca nu ai tensiune de comanda pentru cuplarea compresorului, cauzele sunt multiple:
a) Lipsa freon;
b) Senzor presiune freon defect sau firul lui intrerupt;
c) Releu cuplare compresor defect sau firele lui intrerupte;
etc, etc...
Skip ads

  • ionuttar

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut, ieri am constatat ca compresorul de la ac nu mai cupleaza si azi m-am hotarat sa vad ce are. Am desfacut mufa de la compresor si pe aceasta nu venea curent dupa care am legat la baterie cu motorul pornit, compresorul s-a miscat putin de cateva ori( poate nu faceam eu contactul perfect). Am montat mufa si am plecat la service, acolo am constatat ca nu aveam freon, dupa ce au umplut instalatia cand am pornit ac s-a aprins becu cu motoru si cel cu radiatorul, dupa ce au facut o testare a aparut bobina ac defecta, am verificat sigurantele una era arsa au montat una noua si s-a ars imediat. Cand ne-am apropiat de compresor mirosea a ars. Am venit acasa si am masurat bobina imi da 3.9 omi chiar daca inversez polaritatea.
Intrebarea mea daca ma puteti ajuta este ce se intampla unde e scurtu avand in vedere ca am 3.9 valoarea masurata?
Multumesc
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Siguranta de pe circuitul de cuplare al bobinei arsa ( la Astra G siguranta F3.39) arata ca exista un scurtcircuit. De regula dioda de protectie (antiinductie) este in scurtcircuit. In acest caz ar trebui sa masori 0 ohm si direct si cu testerele aparatului inversate. Parerea mea este ca atunci cand s-a schimbat siguranta ( dupa cate stiu este de 7,5A) si s-a ars si cea noua, a disparut si scurtcircuitul de la dioda (dioda s-a intrerupt) si de asta acum masori 3,9 ohm ceea ce este normal. Acum ar trebui sa nu se mai arda siguranta si compresorul sa cupleze daca sunt indeplinite celelelte conditii (temperatura mediu exterior si existenta presiune minima freon).
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ionut verifica si ventilatorul de pe radiatorul de freon (ventilatorul care il vezi in fata cand deschizi capota) sa fie functional si sa se invarta usor. eu tind sa cred ca problema este si de acolo...
  • ionuttar

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am invartit si e in regula ventilatorul, o sa incerc sa scot bobina sa vad ce e cu dioda, multumesc pentru raspunsuri
Skip ads

  • ionuttar

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am demontat bobina si am mers la un atelier de bobinaj cei de acolo au spus ca e buna, au probat cu un fier si cand baga curent fieru era atras deci functioneaza, cei de acolo au zis sa o las asa ca e doar dioda arsa. Acum nu stiu ce sa fac sa o las asa? Ce rol avea dioda? Are ce sa afecteze pe viitor? E posibil sa mai faca scurt acum? multumesc
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu zic sa schimbi dioda care are un rol ca altfel nu era pusa...
cat despre ventilator el se poate invarti la mana dar in interior sa fie complet oxidat. asa a fost la mine si l-am curatat si uns...
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
din ce cauza se ard sigurantele termice pe scara atat de larga

am pornit AC si dupa 1 minut fiind in sarcina motorul am simtit cu am decuplat compresorul si a inceput sa bage aer cald....opresc deschid capota in zona compresorului iesea fum timp de 1-2 minute...oare sa fie aceiasi siguranta ?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca ai pierdut freonul. Asta s-a produs pe la O-ringul de la unul din capacele compresorului sau pe la presetupa. Presiunea pe instalatie a fost prea mare. Unde ai incarcat cu freon?
Skip ads

  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am incarcat la un service de cartier freon si tot acolo am verificat si presiunea care statea la 11 bari la ralanti si undeva la 15 16 pe la 2500 rpm ...dar de ce a iesit fum ? nu prea inteleg nimic Sad


Ultima modificare facuta de al3sc la Mar 13 Mai, 2014 11:34 pm
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu ai incarcat cu robotul de incarcare, care supravegheaza presiunile, repet ai pierdut freonul, nu era fum. Am scris in multe locuri pe acest forum ce se intampla daca se incarca la frigotehnisti de cartier.
Atentie! Aici se discuta cu totul alt subiect!
  • dragos.alexu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salutare ! Sunt si eu nou posesor de opel astra g 1,2 16v caravan si se pare ca am aceiasi problema , am luat masina acum o luna si tipu mi a spus ca nu are fron in instalatie . am fost la un service , am pus freon in instalatie dar compresoru nu porneste , tipu de la service ( cunostiinta ) mi a veridicat mufa care intra in compresor cu un bec si are curent in ea apoi mi a dat verdictu , e dusa bobina si nu cupleaza , mi a spus deasemenea ca imi poate inlocui bobina cu alta noua dar ma costa undeva la 400 ron cu tot xu manopera dar ca nu imi poate da garantie la ea deoarece a mai schimbat la cineva si cam in fiecare an inainte sa depaseasca termenu de garantie vine cu ea stricata si tre sa o inlocuiasca . eventual m a sfatuit sa cumpar un compresor sh si sa l tin si pe asta de rezerva . voi ce ziceti ? Compresoru este delphi 2918 .sper sa imi fac timp si sa ajung si eu joi la intalnirea saptamanala de la palatu copiilor si poate imi da si mie cineva niste sfaturi .am citit tot forumu si nu m i se pare ceva greu dar problema e ca nu am scule ( chei si presa )
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mare inginerie nu e. Acum nu cunosc abilitatile tale in ale mesteritului. Eu am avut acceasi problema anul trecut la ea si mi-am rezolvat-o singur cu ajutorul informatiilor de pe forum. Presa respectiva e 20 de lei. La mine a iesit fulia, bobina, tot, fara presa. Mai greu a fost cu surubul din capul fuliei. Dupa ce scoti bobina ai toti pasii si toate valorile pe care sa le masori aici in tutorial. Daca te dau banii afara din casa cumpara alt compresor, de la care ii iei bobina sau il montezi pe el, caz in care trebuie sa platesti iar incarcarea instalatiei, alti bani.
  • dragos.alexu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
De incarcat instalatia oricum tre sa o reincarc pt ca mi a golit o tipu de la service , in cazu in care ma m gandit ca o sa trebuiasca sa dau compresoru jos , pe partea electeica nu imi fac probleme am tit ce mi trebuie pistol de lipit , aparat de masura mai putin freza de scibit daca e cazu dar o rezolv si pe aia . problema mea este ca nu mi am bagat nasu in alta masina pana acym decat la vechea si eterna dacie Smile pe care am avut o pana luna trecuta cand am achizitionat acest opel astra de care sunt foarte madru si multumit din punct de vedere estetic si mecanic ! Sper sa gasesc pe cineva care sa ma ajute cu ceva scule si o rezolv daca este acea siguranta termica sau dioda .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ia legatura cu LDivora ca este din Bucuresti si poate te rezolva Wink
  • dragos.alexu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Totusi avand in vedere ca nu am freon in instalatie as putea sa desfac si conductele si cele 3 suruburi care il tin si sa il scot detot afara ? Ma gandesc ca ar fi mai usor de ajuns la bobina cu el dat jos nu ? Ar fi greu sa dau si conductele jos ?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu, nu e greu, numai ca atunci cand pui la loc trebuie sa pui O-ringuri noi.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR