Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am o Calibra 2000 cmc 16V Ecotec si de vreo 2 zile imi face o figura nasoala, mai precis nu se accelereaza cand o calc brusc, intrerupe de parca ar merge in 3 pistoane. Daca o las din acceleratie si o calc imediat, isi revine, si merge ok, dar din cand in cand mai intrerupe si dupa ce isi "revine" si este in forja pe la 4-5000 rpm.
Ce are, ca in 5 zile plec la mare si apoi la munte si nu am chef sa ingenuncheze in vreo depasire.

Multumesc!


Ultima modificare facuta de deleted-3353 la Mar 07 Aug, 2007 1:50 am
Skip ads

  • danielmihai

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
se aprinde vreun bec de avarie ..ceva..un martor?e posibil sa mearga in trei...modul de aprindere..ceva..ar trebui testata..
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde niciun bec, tocmai asta ma enerveaza, ca daca era ceva mai serios, se aprindea check-ul...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
checkul iti fuctioneaza?cand pui contactul.
daca are ceva defectiuni mecanice nu este neaparat sa se aprinda...
verifica bujiile,fisele,bobina,delcoul in ce stare sunt.
daca zici cand o calci merge ca in 3 pistoane,poate baga prea multa beznina si nu o poate arde.verifica si returul daca nu este infundat,filtrul de aer.
Skip ads

  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Pai check-ul se aprinde cand pun contactul. Filtrul de aer abia l-am schimbat, ca si cel de benzina, deci ramane sa verific bujii si fise.
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
da un aditiv de curatzat injectoarele ai incercat?
  • narcisnedelcu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema la opel vectra b inca nu i-am dat de cap ;daca o rezolvi spune-mi si mie
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am sau am avut o problema asemanatoare, de citeva zile pierdea din putere si o acceleram cu pedala calcata la maxim si nu se ducea si dupa citeva secunde isi revene, dar ieri a facut urit imi merge in 2 sau 3 piestoane si la relanti tremura schimbatorul rau si mai ca dadea sa se opreasca motorul si a mers continu nu si-a mai revenit.

In urma cu aproximativ o luna am schimbat bujile si am pus unele NKG cu 3 electrozi eu avind BOSHI cu 4 electrozi.

Si dupa ce am vazut ca nu isi mia revine am schimba bujiile cu cele pe care la avusese masina BOSHI SUPER 4 si si-a revenit si azi vad ca nu am ami avut nici o sintoma a mers perfect, sper sa fi fost de la bujii si nu de la altceva.

Incearca sa schimbi bujiile si sa pui unele recomandate pentru tipul tau de motr.
Skip ads

  • adi adrian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
AM UN OPEL SIGNUM COSMO DIESEL 150CAI
IN PRIMA SI IN A DOUA TREAPTA CIND PLEC DE PELOC TINDE SA MOARA MOTORUL DIN CE CAUZA POATE FI
MOTORUL ARE DOAR 13700KM.IAR IN TREPTELE 3-4-5-6MERGE CA UN AVION .
DACA STITI CEVA AJUTATIMA VA ROG
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca dupa ce ati verificat bujii,fise,bobina,presiunea in rampa injectoarelor a ti citit erorile in ecu si n ati gasit nimic important ,e cazul sa verificati tot traseul de aer,o crapatura cat de mica(dupa debitmetru) e suficient sa va dea amestecul peste cap si de aici probleme de putere demaraj etc.Asta presupune studierea amanuntita a traseului de aer,inlocuirea garniturilor uzate ,un "ochi" aruncat "la misto" e insuficient
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am gasit o bujie uda, prima dinspre aprindere... am schimbat-o, tot asa face...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dar tot se umezeste si aia noua?
Skip ads

  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o Very Happy Pe Tech nu dadea nicio eroare... Aveam ceramica fisurata la 2 bujii, si o lulea impuscata, care dadea scanteie la chiulasa. S-a rezolvat cu un set nou de bujii Bosch si fise Intermotor, care sper sa ma tina 2-3 luni ca cica nu-s stralucite (se vede si cu ochiul liber ca nu-i mare branza de ele) si dupa aceea pun NGK Iridium si fise Beru, adica fisele cu care vine ea din fabrica.

Surprinzator este ca s-a manifestat destul de brusc (cred ca in decursul a mai putin de 2 zile), si initial am crezut ca nu-i pusa bine distributia.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR