Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult dar eu nu sunt din buc.
culmea era ca la service au schimbat 1 piesa...m-am dus inapoi,am facut 1 test, am mers vreo 10km cu ea...masina mergea,am achitat, la 2-3zile aparea problema iarasi,reintorceam ii mai gaseau si altceva...
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok, daca ajung in Lugoj unde cunosc eu, te caut...

Un sfat : nu te mai duce la service !
De banii pe care i-ai dat iti luai scule, cu putina vointa inveti si in timpul liber ti-o repari singur.
Si iese mai bine ca la service.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ce titlu tare: "La semafor mi-a murit" Laughing Laughing Laughing E tare explicit. Exact cum cere regulamentul.
Daca se mai poate modifica, ar cam fi cazul.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vezi daca nu ti se ineaca motorul. Mai ales ca ai zis ca-ti consuma mult. Verifica si injectorul.

L.E. Erorile zise de tine sunt:
32 - releul pompei de combustibil, tensiune prea mare
51 - memoria sistemului defecta
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si daca se inneaca, ce are de facut ?
La mine se inneaca, am si eroarea 15, am schimbat senzorul ECT si MAP si tot consuma enorm si am bujiile negre.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie schimbat injectorul sau poate pompa de benzina face presiune prea mare. Aaa, si ar mai fi ceva. Supapa de presiune.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai daca face presiune mare de ce sa schimb pompa ?
Asta e rolul ei, sa faca presiune.
Supapa de presiune are rolul sa reduca presiunea cind e mare.
Dar ce se poate strica la ea ? sa fie arcul prea tare ?
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
deci..din ianuarie..am ajuns ca masina inca tot nu merge..Sad
intre timp s-a gasit 2 probleme..mi se aprindea check engine ca tragea aer fals la carburator o garnitura era roasa...si s-a schimbat si ECU...Deci acuma nu mai am nici o eroare....
DAR,in timpul mersului ieste cand se opreste,dar mai des face ca vreau sa-l pornesc si nu vrea...se invarte-n gol si atat...si mereu is singur atunci nu suntem doi sa verfic scanteie sau benzina nu am...
idei:
Delcoul daca il invart un pic mai sus decat pozitia lui normala atunci masina trage bine,are putere,daca aprinerea ii la vreo 800,masina tremura si nu mai are putere.M-am gandit acuma sa schimb delcoul sa vad ce se intampla...nu cumva sa fie delcoul de vine, la service... meseriasul ii tare sigur ca e delcoul...apoi sa vad,parca vad iarasi arunc banii iar nu se rezolva problema...
pompa de venzina eu zic ca e ok, se aude bazaitul la contact ,releul se aude cum face klik..
daca are cineva ceva idei sunt binevenite
Skip ads

  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mi-a scapat ceva, din cand in cand...in timpul mersului se intampla sa se aprinda check engine pt 1 secunda si pt 1 secunda parca as trage frana de mana....da in nas..si merge dupa accea lin in continuare....
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu mai cheltui banii.
Daca un meserias iti spune ca piesa aia defecta, sau ailalta, pune-l sa ti-o aduca si sa garanteze daca o schimba ca ala e defectul.
Daca nu e, i-o dai inapoi.
ALtfel, esti cobai, aia invata pe banii si masina ta.

PS
Aici nu ai pomenit ca ai schimbat ECU, asa ca eu cred ca, daca l-ai schimbat, era tot defect.
http://www.astraclub.ro/ind...&#entry114158

Pune un ECU bun si sigur ai scapat de probleme.
  • wk
  • *
  • 4 mesaje
  • din 22 Oct 2008
  • Corsa 1994 C12NX
  • Timis
  • wk

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1994 C12NX
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Sunt posesorul unui opel corsa b, motor c12nz, de un an de zile citesc forumul si nu reusesc sa gasesc un post cu problema
mea. Masina e din 94, merge foarte bine, doar ca atunci cand sunt in aglomeratii si se incalzeste motorul pe la 95-98 de grade se opreste motorul, si nu pot sa o pornesc timp de un minut, doua.
Am umblat pe la o gramada de "mecanici", aia care stiau ziceau ca nu au timp, iar cei ce au incercat nu au reusit sa imi rezolve problema.

Am schimat termostat si termocupla, am grija de ea ca nu am decat una, dar nu reusesc sa rezolv aceasta problema. Ba chiar pentru a scapa putin de problema mi-am pus buton la termocupla sa pornesc aeroterma asa ca prin oras sunt cu ochii pe termometru de era sa calc vre-o doi politai.

Daca stau pe loc si las motorul la relanti imi porneste fara proleme aeroterma, in schimb in mers nu cred ca apuca sa se intample acest lucru.
Asa ca daca dragi timisoreni vedeti un opel corsa gri mort in intersectie nu injurati, sunt eu, astept sa se raceasca motorul sa pot sa il pornesc si merg fara probleme, doar cu o groaza de claxoane si injuraturi in ceafa.

va rog daca puteti sa imi dati un sfat ar fi grozav sa nu va mai consum nervii prin oras.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu , am fost la 1000de mecanici si fiecare a schimbat cateceva pana am cheltuit o haita de bani pe masina.... masina se oprea in intersectie cate 5-10minute ...si dupa aceea merge normal...un timp....
De vina era senzorul din delco (defect)...am schimbat tot delcoul ultima data si deatunci nu mai am probleme..delco sh dezmembrari 200ron bafta
Skip ads

  • wk
  • *
  • 4 mesaje
  • din 22 Oct 2008
  • Corsa 1994 C12NX
  • Timis
  • wk

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1994 C12NX
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
multam de raspuns, o sa aplic sfaturile tale si revin cu un raspuns, cred ca pot sa schimb si singur piesa asta.
  • wk
  • *
  • 4 mesaje
  • din 22 Oct 2008
  • Corsa 1994 C12NX
  • Timis
  • wk

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1994 C12NX
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
revin cu detalii, un magazin online de piese auto mi-a refuzat cererea de piesa pentru senzor delcou. A zis ca numai cei de la reprezentanta opel comercializeaza asa ceva.
E asa de complicat acel senzor sau pur si simplu nu se poate face de producatorii de piese?
Merita sa dau comanda la aceasta piese in reprezentanta? sau as putea sa incerc sa repar problema singur?
ceva idei?
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
senzorul din delco se schimba cu delco complet ti-am scris la dezmembrari ii 200ron cca. si din 3miscari ai montat-o...lasa reprezentanta ca au la preturi de vorbesti singur la urma...ai avantaju la dezmembrari sa vorbesti cu domnul in caz de nu e bun sau nu-ti rezolva problema il ia inapoi..sau marog..se poate intelege cu ei...doar is romani si ei..Smile
  • romi69

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ma puteti ajuta si pe mine cu o informatie? Spuneti-mi va rog unde se monteaza termostatul? intreb pentru ca nu stiu ce se intampla cu corsa mea, motorul se infierbanta, fierbe apa in borcan iar radiatorul ramane rece. Si nu porneste ventilatorul.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@romi..ai termostatul blocat pe inchis. E de rau...trebuie sa il schimbi, dar nu iti poate spune nime unde e pana nu ne dai mai multe detalii despre masina si tipul de motor. Dupa ce o sa faci 10 posturi o sa iti poti si ar fi indicat sa iti treci in semnatura masina, anul de fabricatie si tipul motorului.
  • hienax

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sam_mntn a scris:Am o intrebare, as fi editat postul anterior dar nu are legatura asa ca fac un post nou, ce stie defapt tid-ul la corsa B? Ca eu am vazut ca arata o viteza instantanee la un moment dat, daca apas amandoua butoanele deodata... Ei bine, inainte de viteza instantanee arata niste cifre, care nu stiu ce reprezinta... stie cineva? Sau daca stiti daca mai are "functii ascunse" de genul vitezei instantanee... Wink



la TID cand e casetofonul pornit si apesi cele 2 butoane in acelasi timp de exemplu mie imi arata F 12 si apoi F 95 parca si apoi viteza instantanee apoi se aprinde tot TID`ul apoi revine inapoi la casetofon/radio si daca e stins casetofonul iti arata viteza instantanee apoi se aprinde tot TID`ul si apoi inapoi la data. acolo iti poate arata si turometrul dar e un cablu de se leaga de la motor la TID care e optional din fabrica.
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine curge ulei pe la delcou.Gabrield e greu de schimbat acel semering?Nu stii cumva si ce dimensiuni ca as vrea sa il schimb dar nu stiu de care sa iau si daca il dau jos poate nu gasesc si atunci trebuie sa fac operatiunea de 2 ori.Multumesc.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ala nu e simering, este un o-ring.

Nu e greu deloc de schimbat, insa nu stiu ce dimensiuni are.

Aici e schema distribuitorului, gasesti o-ring-ul la nr. 9

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR