- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Deci m-am apucat astazi de dimineata de ea. Dupa cateva minute am constatat ca nu imi baga pompa de benzina (benzina) deloc, am scos pompa si am pus`o cu doua fire de la baterie si a mers. Pe urma am verificat daca am tensiune in mufa ce vine la pompa(firul albastru cu rosu si cel maro) si nu aveam curent pe ele, aveam doar la cel de la indicatorul nivelului de carburant.
Atunci am vrut sa incerc altceva am luat o alta baterie auto si am pus`o in spate am legat doua fire si am pus pompa pe direct. De aici am constatat ca aveam totusi benzina in rampa de injectoare dar nu pornea.
Am scos bobina am luat o bujie NGK abia cumparata saptamana asta si am verificat daca da scanteie si spre surpriza mea nu facea absolut nici o scanteie.
In concluzie nu am nici curent la pompa si nici aprindere...
vreau sa precizez ca am desfacut la pasager in dreapta stalpul acela si am pus un alt releu exact la fel ca acela si nimic.
Senzorul crankshaft nu am avut ce sa ii fac decat sa il scot sa ma uit la el sa il curat putin si sa il pun inapoi deoarece nu ma pricep si la ora asta fiind si sambata nu aveam la cine sa apeez decat la acest grupulet.
Sper sa fie cineva pe aici care sa nu fi patit si nici sa pateasca asta doar sa cunoasca detalii.
Va multumesc!
Atunci am vrut sa incerc altceva am luat o alta baterie auto si am pus`o in spate am legat doua fire si am pus pompa pe direct. De aici am constatat ca aveam totusi benzina in rampa de injectoare dar nu pornea.
Am scos bobina am luat o bujie NGK abia cumparata saptamana asta si am verificat daca da scanteie si spre surpriza mea nu facea absolut nici o scanteie.
In concluzie nu am nici curent la pompa si nici aprindere...
vreau sa precizez ca am desfacut la pasager in dreapta stalpul acela si am pus un alt releu exact la fel ca acela si nimic.
Senzorul crankshaft nu am avut ce sa ii fac decat sa il scot sa ma uit la el sa il curat putin si sa il pun inapoi deoarece nu ma pricep si la ora asta fiind si sambata nu aveam la cine sa apeez decat la acest grupulet.
Sper sa fie cineva pe aici care sa nu fi patit si nici sa pateasca asta doar sa cunoasca detalii.
Va multumesc!
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
max26
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2014
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
acum nu mai porneste deloc. nu stiu ce sa ii mai fac am scos bornele de la baterie, le-am unit apoi am lasat`o 3 ore dupa am pus`o inapoi am pus contactul aproape un minut apoi am dat cheie si nimic. pompa nu primeste curent si la fel si bujiile nu fac aprindere.
Mai am putin si ii sparg barbrizuuuu
Mai am putin si ii sparg barbrizuuuu
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Romica S
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Stie cineva sa imi spuna de ce corsa mea a inceput sa aiba toba neagra? Cand am cumparat-o (acum 3 luni ) nu avea nimic era uscata si curata. Acum e neagra si putin umeda mai bine zis (o fumigine uda). De cand am luat-o am schimbat ulei filtrele toate + un senzor crankshaft.
La schimb am folsit ulei GM 10W40 filtre MANN.
La un drum de tara am fost nevoit sa mai completez cu ulei si nu aveam ce sa pun decat un ulei mineral care l-am gasit la cineva 15W40 parca.
Din toate astea care ar fi motivul ?
Va rog sa ma ajutati poate ma lumineaza si pe mine cineva.
La schimb am folsit ulei GM 10W40 filtre MANN.
La un drum de tara am fost nevoit sa mai completez cu ulei si nu aveam ce sa pun decat un ulei mineral care l-am gasit la cineva 15W40 parca.
Din toate astea care ar fi motivul ?
Va rog sa ma ajutati poate ma lumineaza si pe mine cineva.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor ºi multe mulþumiri pentru cei care-ºi dedicã timp sã explice altora ce ºi cum se defecteazã/reparã. Pentru a vã mai destinde frunþile, vã scriu pãþaniile mele mai jos.
Lucrez în domeniu, aºa cã am vrut o maºinã cu cît mai puþinã electronicã. Pînã prin ianuarie am fost posesorul unei Corsa B X12SZ, la care n-am avut alte probleme în afara buºiturilor luate de la diverºi idioþi ºi rugina tipicã la colþul de jos al uºii din dreapta. Cum vara era moarte de om înãuntru, am cãutat o altã Corsa, tot B, dar dotatã cu AC. Am gãsit una din 1998, cu motor X12XE (112.000km, puþin îmi pasã cît de reali sînt), AC, geamuri electrice, ABS, servodirecþie, tot tacîmul. ªtiu sigur cã a fost condusã tot timpul de o femeie, fiindcã e nevasta unui prieten, iar asta era a doua maºinã. Am dat o turã, am vãzut cã merge bine, aºa cã am cumpãrat-o. Mã refer la maºinã, nu la nevasta ãluia.
ªi încep problemele. Ca la orice maºinã la mîna a treiºpea, dupã ce am luat-o m-am apucat de schimbat filtre, ulei, amortizoare spate, frîne, bucºãraie, tot ce nu mi s-a pãrut mie în parametri. Uleiul cred cã sãrise de 30.000km de la ultima schimbare, era un fel de smoalã. Deh, maºinã condusã de femeie între casã ºi mall, cu ultima revizie fãcutã pe la vreo 80.000km.
Dupã nici o mie de kilometri fãcuþi cu proaspãta achiziþie, mã trezesc pe Valea Oltului cu acul de la apã pe la vreo sutã de grade ºi ventilatorul mergînd în draci, în condiþiile în care mergeam cu vreo 80km/h în spatele unui TIR. Trag pe dreapta, opresc motorul, mã uit la antigel... Care antigel? Vasul uscat. Dã-i ºi înjurã, cautã o sticlã de apã ºi un izvor, completeazã dupã ce se rãceºte etc. Acul stã þeapãn unde trebuie. Acasã constat cã furtunul de la radiator scapã antigel, fiind prins cu un colier elastic în loc de unul cu ºurub. Schimb colierul, completez cu antigel, urmînd sã aºtept sã se încãlzeascã vremea ºi sã-l schimb complet.
Trece vreo sãptãmînã, aceeaºi figurã: vasul gol. Mã scarpin în cap, cã nu vãd nicãieri baltã sau mãcar umed, dar cînd desfac buºonul de la ulei, vãd ditamai stratul de maionezã. E clar unde se duce antigelul, în carter. Duc maºina la service, schimb garniturile de la distribuþie ºi chiulasã, vreo doi culbutori, cureaua de la alternator, chiulasa rectificatã, încãrcat AC, tot tacîmul. În sfîrºit merge cum trebuie.
Asta pînã miercurea trecutã, cînd mã trezesc într-o intersecþie cã-mi moare motorul din senin. Dau chei pînã tîmpesc, desfac borna de la baterie, desfac toate mufele de la îndemînã sã vãd ce dracu' are, le pun la loc, degeaba. Iniþial am suspectat pompa de benzinã, apoi cheia, apoi senzorul de turaþie. Cît am stat eu beºtelind ºi verificînd toate jegurile, motorul s-a rãcit ºi am reuºit s-o pornesc, ca sã mã lase baltã dupã nici un kilometru. Într-o altã întersecþie, evident. O împing cu nevastã-mea pînã într-un loc de parcare, o încui ºi plec acasã ca sã sap pe net. Gãsesc topicul ãsta, mi se confirmã suspiciunile, mã întorc la rablã, dau cheie ºi mã duce pînã acasã, ca sã moarã înainte sã bag în marºarier ºi s-o parchez. Altã serie de dumnezei.
Duminicã m-am dus cu niºte prieteni sã urcãm Transfãgãrãºanul cu bicicleta, aceeaºi poveste. La doi kilometri de casã îmi moare motorul înainte sã ies în centura Sibiului, fiindcã o lãsasem pe liber. Mã enervez, îi trîntesc a doua în rît ºi porneºte. Ajung la Vîlcea, unde era locul de întîlnire, o opresc ºi opritã rãmîne. Dau cîteva chei de pomanã, apoi mã împing vreo trei inºi ºi o ia. Deci: cheie nu, împinsã da. Am dat comandã de senzor Bosch, tre' sã vinã zilele astea ºi sã-l schimb. Nu de alta, dar în iulie vreau sã merg la greci ºi parcã n-aº vrea sã rãmîn cu ea pe cine ºtie ce coclauri.
Sper cã v-am amuzat cu pãþaniile, fiindcã mai aveam un pic ºi-i fãceam vînt în Olt. Morala? Nu cumpãraþi maºini de la femei. Nu au nici cea mai vagã idee despre ce e sub capotã, nici nu le pasã ºi nici nu au grijã de maºinã.
Lucrez în domeniu, aºa cã am vrut o maºinã cu cît mai puþinã electronicã. Pînã prin ianuarie am fost posesorul unei Corsa B X12SZ, la care n-am avut alte probleme în afara buºiturilor luate de la diverºi idioþi ºi rugina tipicã la colþul de jos al uºii din dreapta. Cum vara era moarte de om înãuntru, am cãutat o altã Corsa, tot B, dar dotatã cu AC. Am gãsit una din 1998, cu motor X12XE (112.000km, puþin îmi pasã cît de reali sînt), AC, geamuri electrice, ABS, servodirecþie, tot tacîmul. ªtiu sigur cã a fost condusã tot timpul de o femeie, fiindcã e nevasta unui prieten, iar asta era a doua maºinã. Am dat o turã, am vãzut cã merge bine, aºa cã am cumpãrat-o. Mã refer la maºinã, nu la nevasta ãluia.
ªi încep problemele. Ca la orice maºinã la mîna a treiºpea, dupã ce am luat-o m-am apucat de schimbat filtre, ulei, amortizoare spate, frîne, bucºãraie, tot ce nu mi s-a pãrut mie în parametri. Uleiul cred cã sãrise de 30.000km de la ultima schimbare, era un fel de smoalã. Deh, maºinã condusã de femeie între casã ºi mall, cu ultima revizie fãcutã pe la vreo 80.000km.
Dupã nici o mie de kilometri fãcuþi cu proaspãta achiziþie, mã trezesc pe Valea Oltului cu acul de la apã pe la vreo sutã de grade ºi ventilatorul mergînd în draci, în condiþiile în care mergeam cu vreo 80km/h în spatele unui TIR. Trag pe dreapta, opresc motorul, mã uit la antigel... Care antigel? Vasul uscat. Dã-i ºi înjurã, cautã o sticlã de apã ºi un izvor, completeazã dupã ce se rãceºte etc. Acul stã þeapãn unde trebuie. Acasã constat cã furtunul de la radiator scapã antigel, fiind prins cu un colier elastic în loc de unul cu ºurub. Schimb colierul, completez cu antigel, urmînd sã aºtept sã se încãlzeascã vremea ºi sã-l schimb complet.
Trece vreo sãptãmînã, aceeaºi figurã: vasul gol. Mã scarpin în cap, cã nu vãd nicãieri baltã sau mãcar umed, dar cînd desfac buºonul de la ulei, vãd ditamai stratul de maionezã. E clar unde se duce antigelul, în carter. Duc maºina la service, schimb garniturile de la distribuþie ºi chiulasã, vreo doi culbutori, cureaua de la alternator, chiulasa rectificatã, încãrcat AC, tot tacîmul. În sfîrºit merge cum trebuie.
Asta pînã miercurea trecutã, cînd mã trezesc într-o intersecþie cã-mi moare motorul din senin. Dau chei pînã tîmpesc, desfac borna de la baterie, desfac toate mufele de la îndemînã sã vãd ce dracu' are, le pun la loc, degeaba. Iniþial am suspectat pompa de benzinã, apoi cheia, apoi senzorul de turaþie. Cît am stat eu beºtelind ºi verificînd toate jegurile, motorul s-a rãcit ºi am reuºit s-o pornesc, ca sã mã lase baltã dupã nici un kilometru. Într-o altã întersecþie, evident. O împing cu nevastã-mea pînã într-un loc de parcare, o încui ºi plec acasã ca sã sap pe net. Gãsesc topicul ãsta, mi se confirmã suspiciunile, mã întorc la rablã, dau cheie ºi mã duce pînã acasã, ca sã moarã înainte sã bag în marºarier ºi s-o parchez. Altã serie de dumnezei.
Duminicã m-am dus cu niºte prieteni sã urcãm Transfãgãrãºanul cu bicicleta, aceeaºi poveste. La doi kilometri de casã îmi moare motorul înainte sã ies în centura Sibiului, fiindcã o lãsasem pe liber. Mã enervez, îi trîntesc a doua în rît ºi porneºte. Ajung la Vîlcea, unde era locul de întîlnire, o opresc ºi opritã rãmîne. Dau cîteva chei de pomanã, apoi mã împing vreo trei inºi ºi o ia. Deci: cheie nu, împinsã da. Am dat comandã de senzor Bosch, tre' sã vinã zilele astea ºi sã-l schimb. Nu de alta, dar în iulie vreau sã merg la greci ºi parcã n-aº vrea sã rãmîn cu ea pe cine ºtie ce coclauri.
Sper cã v-am amuzat cu pãþaniile, fiindcã mai aveam un pic ºi-i fãceam vînt în Olt. Morala? Nu cumpãraþi maºini de la femei. Nu au nici cea mai vagã idee despre ce e sub capotã, nici nu le pasã ºi nici nu au grijã de maºinã.
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
Aºa e, dar eram pregãtit pentru eventuale probleme. Orice maºinã are bube, indiferent de vîrstã. Deºi îmi permit o maºinã nouã, refuz sã cumpãr ceva plin de electronicã ºi cu mult mai puþin fiabilã decît una fãcutã înainte de 2000. Maºinile actuale au mai multe ECU-uri decît am eu posibile erori la actuala, iar cînd încep sã cadã diverse, costã de rup. Corsa e ca un tanc, foarte greu cad piesele, iar eu nu menajez maºina. O întreþin, cînd schimb cîte ceva pun piese de calitate, nu-mi bat joc de ea, dar nici nu o menajez. Pentru mine e maºina idealã ºi va rãmîne la mine pînã cînd nu o sã mai poatã fi reparatã.
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
O intrebare. De ce mi s-ar strica senzorul crankshaft si cel cu care am cumparat masina si cel pe care l-am schimbat anterior?
Poate fi o cauza pentru care acest senzor cedeaza?
Acum porneste masina si cand se incalzeste se opreste. daca incerc sa o pornesc nu are curent la baterie... se raceste apoi porneste... cand se incalzeste iar se opreste...
Poate fi o cauza pentru care acest senzor cedeaza?
Acum porneste masina si cand se incalzeste se opreste. daca incerc sa o pornesc nu are curent la baterie... se raceste apoi porneste... cand se incalzeste iar se opreste...