- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Cineva cu motor z10xe m.a sfatuit sa incerc sa schimb uleiul. Eu am cumparat masina in martie atunci avea teava de esapament curata doar praful se punea pe ea. numai ca nu am de unde sa aflu ce ulei avea. intre timp i-am facut schimbul de ulei cu GM 10w40 si a inceput sa il comsume. Un ulei mai bun in aceste cauze stie cineva? Mobil sau Ravenol?
Si o parere despre pompa de apa Magneti Marelli
Si o parere despre pompa de apa Magneti Marelli
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Uleiul GM 10W40 este foarte prost, e pentru antichitati, la tine trebuie 5W40 sau 0W40 daca ai bani ca asta e mai scump.
Samsarii spala esapamentul, pe bune si fara vrajeala, cu o perie de spalat sticle si apa, in fata blocului fara jena.
Motor din dezmembrari care sa nu pape ulei greu de gasit, mai bine il faci pe al tau. Sa cumperi unul cu distributia terminata, simeringuri supape ajunse guma dupa atatia ani si tot asa nu e o afacere. Pe urma mai ai si vizita la RAR, chin degeaba.
Samsarii spala esapamentul, pe bune si fara vrajeala, cu o perie de spalat sticle si apa, in fata blocului fara jena.
Motor din dezmembrari care sa nu pape ulei greu de gasit, mai bine il faci pe al tau. Sa cumperi unul cu distributia terminata, simeringuri supape ajunse guma dupa atatia ani si tot asa nu e o afacere. Pe urma mai ai si vizita la RAR, chin degeaba.
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
teodor27
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Marius Augustin
- *
- 5 mesaje
- din 08 Sep 2015
- Corsa 2000 X10XE
- Caras-Severin
Marius Augustin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2015
- Mesaj Privat
De mai bine de 1 an am chinuit motorul X10XE de pe Corsa B (fabricat 2000) cu uleiul GM 10W40. Avand peste 180.000km (reali) si citind atatea despre cum face un motor a carui distributie (pe lant) a ajuns la final, chiar nu stiam ce sa fac: sa risc o schimbare a distributiei (am citit pe acest forum despre ce ar trebui sa stie mecanicii si, mai ales, trusa care ar trebui sa o aiba in dotare, plus calitatea pieselor etc., etc...) sau sa vand masina! In final, am schimbat uleiul. Imi pare rau ca nu am realizat o inregistrare (stiti voi, "inainte" si "dupa"), deoarece, daca nu eram acolo, as fi zis ca mecanicul mi-a facut o farsa si mi-a schimbat distributia! Subscriu la cele scrise pe aici, pe acest site (nu mai stiu autorul), ceva de genul: daca un ulei a fost OK la un motor, asta nu inseamna ca se va comporta la fel la toti. Eu folosesc acum Aral 10W40 si sunt curios cum va face motorul la peste 1000km, respectiv ce consum va avea (de ulei).
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- opel astra g
- **
- 110 mesaje
- din 15 Aug 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
opel astra g
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Imi cer scuze daca s-a mai discutat dar scriu in graba si la disperare. Prietena mea detine un opel corsa b 1.0 12v 1997 49hp nu stiu cod motor. Masina a fost segemntata recent iar acuma merge foarte rotund si ok motorul ( cand a fost desfacut era plin de mizerie , depuneri , consuma ulei , un dezastru). Problema despre care scriu aparea si inainte dar nu era chiar asa grav , in sensul ca nu se ineca motorul si nu pierdea asa tare putere cand aparea eroarea in bord . Deci : cand porneste masina dimineata incepe sa se scuture ca naiba , tremura si moare motorul ( sunt momente cand nu are nici un tremurat si porneste ok ), la a 2à cheie iar face urat da in cele din urma motorul se stabilizeaza si merge ok. Totul e ok pana la un moment ce intra check engine , atunci masina pierde putere si parca mai are 12 cai , abia porneste de la semafor iar daca ii dau "talpa"pur si simplu se ineaca si abia se misca , accelereaza foarte greu . Daca o accelerez incet incepe sa ia cat de cat viteza dar dupa 60 km/h pur si simplu nu mai urca ( daca apas acceleratia la maxim face frana de motor ). Daca am norocul sa dispara eroarea check engine , masina merge perfect si trage foarte bine. Stiti cam ce ar putea avea , pe unde ar fi problema ? Nu vreau sa ma duc la service si sa ma puna sa schimb motorul ....ce senzor ar fi de bai sau unde ar fi problema ? ( egr-ul a fost curatat de 2 ori ) si motorul este ca nou . O sa o duc si pe un tester dar astept si o parere din partea voastra daca ati mai intalnit problema ca sa stiu cu ce se "mananca" ....Va rog mult de tot sa imi dati un raspuns. Multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danyyi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2015
- Mesaj Privat
Am fost la tester si la eroare apare sonda lamda. Am mai citit ca se pot incurca erorile in sensul ca problematic e egr-ul dar la tester sa apara sonda... In legatura cu pornirea greoaie dimineata zici ca e pompa de benzina cauza? E interesant ca doar cand e motorul rece porneste greu.... Astept o parere ca sa ma pot apuca de verificari , multumesc.
dcg1980
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am si eu o problema MARE cu un Corsa B din 2000 motor de 1L. Imi baga apa in ulei. As vrea sa stiu si eu cauza cea mai probabila. Majoritatea "expertilor" m-au bagat in boala: chiuloasa fisurata si ca remedierea cea mai sigura ar fi schimbare motor , ca cica chiuloasa n-as gasi separat ... Precizez ca n-a desfacut nimeni nici un surub de la motor , probabil de frica ca n-au sculele necesare, sau din cauza distributiei pe lant.
Precizez ca inafara de problema asta motorul merge bine, nu se incalzeste .Stiu ca cer cam mult sa mi se spuna cauza asa fara verificare dar banuiesc ca sunt ceva meseriasi pe aici de au umblat prin astfel de motoare si au mai intalnit cazuri ca acesta.
Multumesc anticipat!
Precizez ca inafara de problema asta motorul merge bine, nu se incalzeste .Stiu ca cer cam mult sa mi se spuna cauza asa fara verificare dar banuiesc ca sunt ceva meseriasi pe aici de au umblat prin astfel de motoare si au mai intalnit cazuri ca acesta.
Multumesc anticipat!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dcg1980
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dcg1980
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
Domnul e cam ocupat, dar daca as putea schimba eu doar garnitura de la distributie fara scule prea specializate si binenteles fara riscul de a strica ceva la distributie? Daca da cam ce scule trebuie si ce minim de materiale adica garnitura probabil ceva silicon de etansare .. ...si o ordine de demontare, curatare motor , schimbare ulei si antigel chestii deastea! Banuiesc ca nu-mi trebuie truse de calare a distributiei doar pentru a schimba garnitura. Din ce am citit am vazut ca se poate "verifica " lantul daca desfac capac culbutori.