Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
suiram1987 a scris:Salut am si eu un Opel Astra 1.9cdti 120cp din 2006 si as vrea sa va intreb daca se poate face regenerarea filtrului de particule pe loc adica nu in mers, ca de la service mi-a zis sa merg cu ea cam 30 de minute la o turatie de 3000 de ture ? As vrea sa va mai intreb daca voua va arata in bord cand ar trebui sa faceti regenerarea filtrului de particule pentru ca eu am citit in cartea masinii si ar trebui sa arate semnul acela de rezistenta aprins dar mie nu imi arata si asa a trebuit sa fac regeneare fortata cu solutie care costa 500 de lei si trebuie sa fiu tot timpul atent cand trec cam 1000 de km sa ii fac regenerare.
Multumesc!

Poate sa faca regenerarea si pe loc, dar e de preferat sa se faca in mers. In bord nu iti arata cand are loc o regenerare, iar martorul cu rezistenta clipeste atunci cand a incercat de mai multe ori sa isi faca regenerarea si a fost intrerupt procesul. Nu poti decat sa fii atent la consumul instant, care in momentul regenerarii este mult mai mare decat in mod normal si sa nu mergi cu ea subturat la utilizarea normala (cel putin 2000, 2500 rpm cu motorul cald). Nu era cazul sa faci regenerare fortata, sunt foarte periculoase si se fac doar in caz de forta majora. Un filtru se poate regenera singur si de la o saturatie de peste 100%, iar tu nu poti i-o faci, calculatorul masinii decide singur cand este cazul in functie de mai multi parametri (saturatie filtru, temperatura etc).
Skip ads

  • suiram1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut stie cineva daca in Petroșani este un service care face anulare de filtru de particule sau aveti idee cum se face anularea lui? Existã dezavantaje pt ca avantaje sunt destule adicã nu mai trebuie sã îi faci regenerare.
Multumesc.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Regenerarea si-o face singura, nu trebuie sa o faci tu. Nici nu prea ai cum sa faci asta.
  • apciu2006

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
In urma cu 3 ani am dat jos filtru ceramica din filtrul de particule infundat de pe un astra h z19dth, i-am taiat transversal un capat, l-am curatat si l-am pus la loc. Acest lucru functioneaza perfect pe post de emulator, nu se mai infunda si isi face arderile normal la 500 km parcursi in oras si 1000-1200 in afara orasului. Exista totusi o problema despre care am vazut ca nu s-a specificat in cazul emulatoarelor: Temperatura ridicata nu se mai opreste in mare parte in filtrul de particule si pleaca cu putere spre toba, unde se supra-incinge cand masina sta pe loc si topeste masticul negru din portbagaj, pericol de incendiere in cazul in care tineti inflamabile in locasul rotii de rezerva. Si uite asa de vreo 3 ani am un stres in plus cand incepe sa-si faca regenerarea si caut zone de trafic liber (stradutele) pentru a-mi efectua ardere care dureaza cam 15 minute si consuma 1,5 L de motorina.
In esenta, nu recomand varianta mea, ci dpf off total, ceea ce voi face si eu, sau sa ii tai si celalalt capat Smile - caz in care nu isi mai va exercita functiile emulatoare.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ideea e de anulare - adica sa nu-si mai faca deloc regenerare.
Emulatoarele, in principiu, nu fac ca ECU sa vada gradul de saturatie mic si sa nu porneasca regenerarea? Eu asa ma gandesc.
Tu nu ai emulator din ce ai descris, ci doar un filtru de particule mai permisiv.
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
De unde ne dam seama cand se face regenerarea aceasta?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ochii pe consumul instant.
  • dragosh_viorel

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Service auto EDSOpel sunt cei mai tari. Foarte profesionisti.
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
O intrebare pentru cei care pot anula dpf-ul din soft la anumite motorizari;De ce nu se pot scoate senzorii de temperatura si presiune diferentiala fizic de pe masina?.
Daca am gresit ,scuze!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Se poat anula senzorii, adica erorile pe ei si eventual limitarile, daca exista.
Totusi, parca e mai bine sa lasi carcasa DPF pe masina - in eventualitatea unui control si senzorii la fel, ECU fiind conceput sa stie de temperatrura de pe esapament.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles,multumesc pentru raspuns.
  • dobritzi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2009 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
dobritzi a scris:Salut ! Am si eu o nelamurire . Am un Opel astra 1.9 CDTI 150 cai si in interval de 4 zile a facut doua regenerari . De mentionat este ca masina este in posesia mea de o saptamana, Masina este adusa din Germania .Revin la subiect . Cel putin asta cred ca a fost . Consum de 4.8/5.2 l/H la relanti si fum destul . Fumul a scazut semnificativ dar consumul a ramas mare atat in miscare cat si in stationare timp de 5-7 minute . Am constatat ca a revenit la normal deoarece consumul a revenit la 0.8/0.9 l /h la relanti . Mentionez ca in momentul acestei "regenerari" in viteza a patra se auzea o huruiala deranjanta in masina. Dupa revenire aceasta a disparut .
Astept ceva raspunsuri . Sper ca pe finalul saptamanii sa ajung la EDS serviceopel (am tot citit ca sunt foarte OK cei de acolo si nu vreau sa risc in alta parte ) .

Multumesc .


Revin cu update . Am fost la EDS si dupa constatare/test Tech2 am schimbat Termostatul care in cazul de fata deschidea prea repede . (Termostat Temperatura deschidere 88 °C, cu senzor si etansare) : http://www.serviceopel.ro/u...56_1334083915.jpg .
Deocamdata prima regenerare dupa inlocuirea termostatului a fost la 100 KM in oras . Acum am 250 KM de la inlocuire deci 150 km de la ultima regenerare si astept sa vad cum se manifesta . Am sa revin cu detalii .

Recomand EDS serviceopel .

Multumesc .
Skip ads

  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti posesorii de opel.
Poate cineva care a avut de-a face cu rezervorul cu lichid pentru filtrul de particule la Opel astra H motor Z17DTJ fabricat in 2009.
Cineva spunea ca ar exista pe sub bancheta un rezervor cu un lichid special care ajuta la regenerare , umplut de producator și la 100 000km trebuie reumplut ?! Va rog daca cineva poate sa-mi raspunda, daca a avut de a face cu asa ceva la tipul acesta de motor.
A doua intrebare cand am pus OP comul pe ea imi arata ca mai am 74 de regenerari ramase.
Aceasta ce inseamna ca dupa 74 de regenerari trebuie sa schimb DPF.?
Multumesc .
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La opel nu e cu lichid. In op-com sigur nu ai citit ca mai ai 74 de regenerari.
Ca sa nu ai probleme, atunci cand clipeste martorul de la bujie, iesi cu masina la plimbare si mergi moderat pana cand nu mai clipeste.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@acidutu. Daca ai probleme cu filtrul de particule,poti sa-ti montezi emulator si scapi de probleme,pentru acest model este singura rezolvare
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
acidutu a scris:Va salut pe toti posesorii de opel.
Poate cineva care a avut de-a face cu rezervorul cu lichid pentru filtrul de particule la Opel astra H motor Z17DTJ fabricat in 2009.
Cineva spunea ca ar exista pe sub bancheta un rezervor cu un lichid special care ajuta la regenerare , umplut de producator și la 100 000km trebuie reumplut ?! Va rog daca cineva poate sa-mi raspunda, daca a avut de a face cu asa ceva la tipul acesta de motor.
A doua intrebare cand am pus OP comul pe ea imi arata ca mai am 74 de regenerari ramase.
Aceasta ce inseamna ca dupa 74 de regenerari trebuie sa schimb DPF.?
Multumesc .

Dupa cum a mai spus cineva mai sus, la Opel nu exista acel rezervor cu lichid. Motoarele diesel de la PSA de exemplu au asa ceva si e folosit pentru a creste temperatura din filtru in timpul regenerarii cand are loc arderea funinginii. La Opel se foloseste doar motorina care ajunge in evacuare si se aprinde. Nu trebuie completat nimic cu lichid. Cat despre acel 74, cu siguranta se refera la altceva.
@viorel, e bine de stiut ca functioneaza ok emulatorul pe masinile cu Denso. Daca vor face probleme vreodata stim ce avem de facut. Very Happy
  • 20 gia

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2012

  • Mesaj Privat
La z19dt an 2006 stie cineva merge emulator?.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tehnic, emulatorul pacaleste orice, sau poate fi facut sa pacaleasca orice. Dar la Z19DTx nu prea se justifica din moment ce ai optiuni destul de ieftine de a anula corect din soft.
  • 20 gia

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Da ,da cat de ieftin si cat de corect? Cred ca atunci cand o sa ajung acolo o sa ii aleg pe cei de la eds ,chiar daca nu sunt din Bucuresti .Se poate anula si egr odata cu dpf ?Multumesc astept parere.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pe la noi mai se poarta anularea DPF prin stergerea limitarilor si codurilor de eroare. Solutia e buna pe moment, pana la prima alta problema cu masina cand tampesti incercand sa vezi ce are. Preferabil ca anularea DPF sa se faca lasand pe masina carcasa filtrului si senzorii, ine eventualitatea unui control daca mai e sau nu acolo.
Da, se poate anula si EGR, eu zic ca e chiar indicat si de ce nu, si o usoara crestere de putere Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR