Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@DB77AAA. Emulatorul pacaleste ECU cu presiunea diferentiala,temperatura din DPF in momentul inceperi regenerari,plus inca citeva valori emulate,astfel in timpul regenerari consumul de carburant este aproape insesizabil si timpul foarte scurt.
Saturatia nu este pacalita ea este calculata de ECU in functie de mai multi parametri.
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Deci cu emulator practic regenerarile tot au loc? Si care ar fi diferenta intre una normala si una cu emulator? Ca se atinge foarte greu saturatia si sunt f rare? Filtrul banuiesc ca a fost inlocuit cu o teava.
  • florinovidiu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Se pare ca licoarea indicata de @liberlamare incepe sa-si faca treaba. Urmeaza a 4 regenerare cu jumatate de rezervor "tratat", consumat pana acum. Am iesit la plimbare cu masina, cu saturatia 79%. Dupa 20 minute de "frecus", am ajuns cu saturatia la 84% si tot nu vrea sa porneasca regenerarea. Presiunea diferentiala e 1kpa la ralanti, fata de 3kpa, cat era inainte de ultimele regenerari. Cu toate ca am circulat in conditii identice (5-6 porniri pe zi, distante scurte: 2-3 km), nu am nici erori de 242F, care imi apareau prin preajma saturatiei de 80%. Trag concluzia ca licoarea, chiar daca nu o fi magica, face vraji cu dpf-ul. Mai revin si cu date despre cat de jos duce saturatia dupa regenerare.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Floydian.
Cu emulator se face regenerarea dar mai rar,ECU vede tot timpul o presiune diferentiala buna,iar in momentul cind comanda regenerarea nu mai creste consumul la 3-4l pentru-ca temp.de la sezorul din filtru este emulata la valoarea de peste 650 grade si nu este nevoie ca ECU sa suplimenteze cu carburant.
Dpf-ul este scos sau gaurit,diferenta intre o regenerare normala si una cu emulator este urmatoarea:
-scade consumul de motorina
-regenerare dureaza 3-5 minute si nu se intimpla nimic daca este oprit motorul
-nu se mai contamineaza uleiul cu motorina
-nu mai apar limitari si alte probleme din cauza infundari dpf-ului
-motorul trage mult mai bine.
Skip ads

  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
viorel, eu am masina din semnatura, cum fac sa scap de el? poti sa imi dai cateva detalii pe privat?
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Da ne viorel mai multe detalii despre acest emulator, mai exact pretul si locul de achzitie Smile
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@decadurabolin. pentru motorul tau,cred ca se poate anula din soft,nu mai ai nevoie de emulator.
Daca doresti sa cumperi emulator am sa-ti trimit pm sa nu se considere reclama.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:@Floydian.
Cu emulator se face regenerarea dar mai rar,ECU vede tot timpul o presiune diferentiala buna,iar in momentul cind comanda regenerarea nu mai creste consumul la 3-4l pentru-ca temp.de la sezorul din filtru este emulata la valoarea de peste 650 grade si nu este nevoie ca ECU sa suplimenteze cu carburant.
Dpf-ul este scos sau gaurit,diferenta intre o regenerare normala si una cu emulator este urmatoarea:
-scade consumul de motorina
-regenerare dureaza 3-5 minute si nu se intimpla nimic daca este oprit motorul
-nu se mai contamineaza uleiul cu motorina
-nu mai apar limitari si alte probleme din cauza infundari dpf-ului
-motorul trage mult mai bine.

Multumesc pentru lamuriri, e de luat in calcul, mie deocamdata nu imi face figuri, dar e o grija in plus mereu. Emulatorul e banuiesc o placa electronica sau ceva de genul care se leaga la vreo magistrala sau ecu? Si o ultima intrebare, la itp sau rar nu pot fi probleme cu noxele sau cu faptul ca dpf-ul nu mai e fizic pe masina? La mine de exemplu scrie pe carte ca este dotata cu filtru si daca la inspectie observa cineva ca filtrul nu mai e pe masina. In Marea Britanie de exemplu de curand a fost modificata legea si masinile care au filtrul anulat nu mai trec de inspectie.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Problema este ca noi suntem in romania, Pana ii vom ajuge pe aia in vreun domeniu, vom circula cu masini electrice
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Floydian.
Da emulatorul este exact ce ai banuit.La ITP nu ai nici o problema cu noxele masina se incadreaza la E4 si fara dpf fara nici o problema.
Filtrul ramine pe masina cu senzori cu tot se sparge numai ceramica nu se obsearva nimic,un mare avantaj fata de cele anulate din soft (daca apare legea si la noi ca in Marea Britanie) este ca masina este pe softul original cu dpf, nu se stie niciodata cind la ITP se v-a verifica si acest lucru,pentru-ca a luat prea mare amploare anularea filtrelor la masinile diesel.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Viorel, ma amuza ce ai scris. Prin UK e drept, am vazut ca se poarta tare anularea direct cu teava in loc de DPF si anularea soft cu taierea tuturor codurilor si limitarilor. Apoi pleaca pe platforma spre RO pentru dezmembrat, probabil nu iau MOT-ul sau din cauza ca au taiat toate codurile de eroare nu reusesc sa identifice problemele ulterioare ale masinii.
In cateva cuvinte, e de preferat ca filtrul sa ramana pe masina, de fapt carcasa lui care de obicei are si catalizatorul, anulare soft doar partea de DPF. In special pentru excursii in tari cu apa calda, pe acolo poate mai se uita dupa el.
Masina la ITP la noi, chiar si in RAR, nu se uita nimeni de filtru de particule, poate se mai uita cand fac ITP+carte de identitate pe RO, dar ii doare la basca daca il vad cu fereastra, masina iese la noxe si cam atat. Nu au si nu vor avea solutia de a verifica daca a fost umblat in soft. Te asigur ca astfel de solutii nu le au nici reprezentantele. Chiar daca ar avea solutia de citire a masinii, verificarea softului este complicata pentru un tuner incepator, asa ca...
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cu alte cuvinte, soft sau emulator unde nu se poate plus sita filtru sparta ramane cea mai buna solutie. De curiozitate, unde se afla emulatorul (fizic)? Chiar ar fi extrem de greu de depistat modificarea chiar si in tarile cu reguli foarte stricte.
@DB77AAA asa este, mie cand mi-au facut civ la rar s-au uitat si am auzit clar pe cel de sub masina spunandu-i altuia de la calculator ca are filtru de particule.
Skip ads

  • Octavian_opel

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am eliminat continutul filtrului de particule si am instalat un emulator ( emuleaza presiunea diferentiala si temperatura de la senzorul detemperatura din filtru ) .De regenerari nu am scapat . Regenerarea dureaza intradevar 3-4 minute dar cu consum de carburant 3l /h la ralanti .

viorel_bce a scris:@Floydian.
Cu emulator se face regenerarea dar mai rar,ECU vede tot timpul o presiune diferentiala buna,iar in momentul cind comanda regenerarea nu mai creste consumul la 3-4l pentru-ca temp.de la sezorul din filtru este emulata la valoarea de peste 650 grade si nu este nevoie ca ECU sa suplimenteze cu carburant.
Dpf-ul este scos sau gaurit,diferenta intre o regenerare normala si una cu emulator este urmatoarea:
-scade consumul de motorina
-regenerare dureaza 3-5 minute si nu se intimpla nimic daca este oprit motorul
-nu se mai contamineaza uleiul cu motorina
-nu mai apar limitari si alte probleme din cauza infundari dpf-ului
-motorul trage mult mai bine.

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Octavian la tine este ceva problema cu emulatorul,la mine cind face regenerare consumul in ralanti nu urca, daca motorul este cald mai mult de 0,8.La consumul pe care il are masina ta cred ca scoate fum ca trabantul.
De unde ai emulatorul?,daca de la Malin el ce spune?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Octavian_opel a scris:Am eliminat continutul filtrului de particule si am instalat un emulator ( emuleaza presiunea diferentiala si temperatura de la senzorul detemperatura din filtru ) .De regenerari nu am scapat . Regenerarea dureaza intradevar 3-4 minute dar cu consum de carburant 3l /h la ralanti .

viorel_bce a scris:@Floydian.
Cu emulator se face regenerarea dar mai rar,ECU vede tot timpul o presiune diferentiala buna,iar in momentul cind comanda regenerarea nu mai creste consumul la 3-4l pentru-ca temp.de la sezorul din filtru este emulata la valoarea de peste 650 grade si nu este nevoie ca ECU sa suplimenteze cu carburant.
Dpf-ul este scos sau gaurit,diferenta intre o regenerare normala si una cu emulator este urmatoarea:
-scade consumul de motorina
-regenerare dureaza 3-5 minute si nu se intimpla nimic daca este oprit motorul
-nu se mai contamineaza uleiul cu motorina
-nu mai apar limitari si alte probleme din cauza infundari dpf-ului
-motorul trage mult mai bine.

Partea buna e ca nu mai stai cu grija filtrului sau sa fie deranj mare daca opresti motorul in timpul regenerarii.
  • florinovidiu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am reusit sa fac o balta si sa-mi resetez cu opcom-ul nr. de km de la schimbarea dpf. Asta la saturatia de 94%. Si a luat-o de la 0. Cu o regenerare fortata ratata, am purces la drum spre mare (interfata mea deconecteaza periodic). La o presiune diferentiala 4-5 la ralanti masina tragea ca o caruta, periodic apareau la bord erori 242F66,242F5B iar frunzele de la morcov imi fluturau ca steagul in vant. Dupa 300 Km si ceva opriri, cu saturatia la 104 (de fapt 104+94 adica aproape 200) s-a pornit regenerarea. Ar fi inceput regenerarea mai repede, daca opream motorul si-l porneam, ca sa dispara erorile, dar nu m-am prins decat tarziu. Dupa regenerare (nimerita intr-un oras cu semafoare, treceri, tot tacamul) motorul a redevenit sprinten. Urmatoarea regererare a facut-o la 600 km. Inca una la 650km si acum am la relanti presiunea diferentiala 0, cum nu am vazut niciodata pe opcom. Totusi gradul de saturatie nu scade sub 30%. Mai am o idee de incercat. Am vazut ca la regenerarea fortata se tureaza motorul la 3500. Eu nu l-am tinut acolo pe perioada regenerarii. O sa incerc la urmatoarea sa-l turez si eu la 3500 sa vad atunci la cat scade. Concluzii trase: 1.O incarcare de 200% nu e o tragedie. 2.Nu se fac regenerari cat timp e martorul cu cheita aprins. 3.La A17DTJ computerul da regenerari inutil de dese, astfel ca nici 200% nu scoate fum la regenerare. 4.DPF-ul meu e ok, eu in schimb trebuie sa ma tratez de paranoia.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu am fost cu zamfira la mare cand am venit acasa am pus op-com si saturatia era la 23 % 215 km parcursi de la ultima regenerare
am folosit un aditiv de motorina combinat cu cel pentru dpf, nu am simtit cand si de cate ori a facut regenerarea DPF.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Saturatia scade la 0 doar la reset.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@Nisip care este valoarea la care scade saturatia dupa o regenerare, presupunand ca totul functioneaza asa cum ar trebui? Probabil difera de la un caz la altul, dar as vrea sa stiu cu aproximatie care ar fi valoarea.
  • florinovidiu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
@liberlamare, nici eu nu am "simtit" regenerarile pe autostrada, desi am stat cu ochii pe display. Nu am mai ajuns cu consumul la 10-11% pentru 7-8 min, ca de obicei, in regenerari. Licoarea mi-a mutat punctul superior mai sus cu peste 10 procente.
@Floydian, mie nu-mi scade sub 30% dupa cele 402 regenerari facute in 192000 km. Dar am o teorie pe care o sa o verific. Regenerare la turatii mai mari (in jur de 3500).
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR