Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
io aveam consum intre 8 si 9 la 140 km pe chilot automat, de acolo mergeam doar in sus.
Eu tind sa-l banui de efecte pozitive DPF protectorul. Dupa ce termin Metabondul ma dau numai cu LM.
Skip ads

  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o nelamurire in legatura cu aceste regenerari. Dpf-ul a fost dat jos de pe masina si spalat cu tot felul de substante atunci cand am schimbat galeria de admisie. Mie imi bufnise furtunul acela din metal care iese din turbina, mecanicul spunand ca din cauza filtrului foarte infundat, a cedat exact la extremitatea dinspre turbina. Ma rog, dupa ce a schimbat galeria de admisie (tija swirl era cazuta), a reparat acolo acel tub metalic si spalat filtrul de particule, nu am mai avut nicio problema. Masina merge foarte bine (anul trecut am facut reparatia), nu face regenerari foarte dese (o fugaresc destul de mult si pe autostrada) doar ca atunci cand le face si ma nimeresc sa fiu in oras cand merg bara la bara sau stau la semafor, iese foarte foarte mult fum in dreptul rotii fata dreapta (face asa de cand am luat masina) iar fumul daca te nimeresti sa il respiri " te usutura rau nasu Smile ". Stiti de ce scoate fumul pe acolo si nu iese pe teava de esapament (iese destul de putin pe la esapament) ? Este normal sa faca asa si sa iasa si pe acolo ?
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ai galeria de evacuare crapata.
@Floydian aprox 20-40%
@florinovidiu 2000 rpm treapta 3 este suficient pentru ca dpf-ul sa ajunga la 650 grade. La 3500 o turbina cu niste km in spate iti poate face o surpriza neplacuta.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si mie imi iese fum si din zona exact unde este filtrul. Nu am idee daca este normal
Skip ads

  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Banuiesc ca mai costa si asta o caruta de bani. Nu cumva se schimba cu tot cu turbina galeria de evacuare ? Nu exista alta alternativa .....
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Banuiesti corect. Se schimba cu o parte din turbina.
@seftaka Nu este normal sa iasa fum pe nicaieri. Undeva ai o gaura.
  • octavio70

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2014

  • Mesaj Privat
cum poti sa iti dai seama daca filtrul antiparticulat este infundat sau poate masina nu mai face ciclul ala de ardere?
intreb deoarece imi sta mereu aprins in bord martorul cu masina cu cheie deasupra si am un consum cam mare.
va multumesc
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
In primul rand ce e un "filtru antiparticulat"?
Skip ads

  • octavio70

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2014

  • Mesaj Privat
filtru ala de particule care dupa un nr oarecare de chilometri face o procedura de ardere a nu stiu cui?
funinginei din toba sau?
  • octavio70

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2014

  • Mesaj Privat
vad aici ca se mai cheama dpf
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
octavio70 a scris: vad aici ca se mai cheama dpf


Exact ........... DPF = Diesel Particulate Filter (mai pe romaneste "filtru de particule diesel")
  • razvanj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra h (z17dtj - 1.7 - 110 cp din 2008), acum vreo 2 luni am dat dpf-ul jos (soft (DENSO) +fizic ). In urma acestei actiuni, am observat ca masina nu mai trage ca inainte. S-a verificat turbina in sarcina si merge in parametrii normali, clapeta la EGR se inchide normal. Mentionez faptul ca s-a aprins dupa aprox. 150 de km, IN MERS, martorul "sarmulita" (din ce am citit se refera la bujiile incandescente si la filtru de particule). S-a facut diagnoza si nu s-au gasit erori. Are idee cineva de la ce poate fi aceasta problema si cum as putea s-o rezolv (diferenta e sesizabila, cand apas acceleratia la fund nu mai trage ca inainte, nu mai are acel zvâc) ? Multumesc anticipat!
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cine ti-a dezactivat DPF-ul din software probabil a anulat mai multe erori decat trebuia, prin urmare acum poti avea o problema cu alte componente, insa ECU nu da nicio eroare.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
A se citit erorile cu Tech2 sau MDI pentru ca de multe ori Op-com zice "nici o eroare" !

CristianTM.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pune softul original si vezi de erori.
  • jagopap

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema. Dupa ce opresc cu motorul cald, la punerea urmatoare a contactului apare intotdeauna urmatoarea eroare:

P2452 - Particulate Filter Pressure Sensor Pressure not Plausible with Barometric Pressure
(0F) - Present

Am senzor diferential cu 1 furtun. Eroarea se poate sterge cu op-com si apare din nou doar daca opresc motorul.

Cu contactul pus sau cu motorul la ralanti, am presiune diferentiala de -1 kpa sau -2 kpa. Intotdeauna, indiferent de nivelul de saturatie a filtrului. In mers nu apare niciodata eroarea, deci daca sterg eroarea inainte de plecare regenerarile se efectueaza cu succes de obiecei intre 650-850 km parcursi. In mers la diferite ture presiunea variaza e in plus, nu in minus...

poate sa fie acea valoare de la senzor in MINUS? Sau e busit senzorul?

Ce pot sa verific?
  • razvanj

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
S-a folosit Delphi 2014 pt diagnoza. Mi-a transmis ca daca pune softul original se vor ivi erorile pentru filtrul de particule si nu alte erori (argumenteaza faptul ca se citeste de la locatia de memorie a dpf-ului pe care nu-l mai are si din cauza asta apare martorul).
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De la distanta as spune ca e o operatiune de DPF gresita, fiind vorba de Denso.
Mai departe, pasul logic ar fi sa puna softul original + initializare DPF si vazut cum se comporta masina.
  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salut, azi mi-au aparut urmatoarele erori: ecn 242f56 242f66 (la testul cu pedala)
solutii?
  • neomirceac

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Revin si eu pe forum dupa o perioada mai lunga de absenta. In tot acest timp am mers cu masinuta mea normal fara sa imi mai bat capul cu filtrul de particule.

Astazi cand ma intorceam pe autostrada A1 acasa, am reusit sa fac o captura a datelor live cu ajutorul OP-com-ului.

In mod surprinzator in aceasta captura sunt prezente:
1. Functionarea la ralanti a motorului
2. Demarat si accelerat continuu pana la 140km/h
3. Regenerarea filtrului de particule de la 0-100% (inceput la 82% saturatie)

Se pot urmari parametrii precum: presiune diferentiala, temperatura, rpm, etc.
Sper sa fie de folos tuturor si mai ales daca cineva poate spune daca presiunea diferentiala este mare / mica sau alte concluzii, este bine venit.

Fisierul poate fi descarcat de aici:
http://www.filehost.ro/3083...ine_A_17_DTJ_csv/
Filehost - Astra H Live Data
(Livedata 2010 Astra H Engine A 17 DTJ csv)
Am sa mai descriu o problema legata de ralanti instabil (la rubrica potrivita).

Toate cele bune,
Mircea
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR