- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
timica
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Italia
- Masina: Astra OPC 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o nelamurire in legatura cu aceste regenerari. Dpf-ul a fost dat jos de pe masina si spalat cu tot felul de substante atunci cand am schimbat galeria de admisie. Mie imi bufnise furtunul acela din metal care iese din turbina, mecanicul spunand ca din cauza filtrului foarte infundat, a cedat exact la extremitatea dinspre turbina. Ma rog, dupa ce a schimbat galeria de admisie (tija swirl era cazuta), a reparat acolo acel tub metalic si spalat filtrul de particule, nu am mai avut nicio problema. Masina merge foarte bine (anul trecut am facut reparatia), nu face regenerari foarte dese (o fugaresc destul de mult si pe autostrada) doar ca atunci cand le face si ma nimeresc sa fiu in oras cand merg bara la bara sau stau la semafor, iese foarte foarte mult fum in dreptul rotii fata dreapta (face asa de cand am luat masina) iar fumul daca te nimeresti sa il respiri " te usutura rau nasu ". Stiti de ce scoate fumul pe acolo si nu iese pe teava de esapament (iese destul de putin pe la esapament) ? Este normal sa faca asa si sa iasa si pe acolo ?
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
timica
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Italia
- Masina: Astra OPC 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
octavio70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2014
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
octavio70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2014
- Mesaj Privat
octavio70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
razvanj
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra h (z17dtj - 1.7 - 110 cp din 2008), acum vreo 2 luni am dat dpf-ul jos (soft (DENSO) +fizic ). In urma acestei actiuni, am observat ca masina nu mai trage ca inainte. S-a verificat turbina in sarcina si merge in parametrii normali, clapeta la EGR se inchide normal. Mentionez faptul ca s-a aprins dupa aprox. 150 de km, IN MERS, martorul "sarmulita" (din ce am citit se refera la bujiile incandescente si la filtru de particule). S-a facut diagnoza si nu s-au gasit erori. Are idee cineva de la ce poate fi aceasta problema si cum as putea s-o rezolv (diferenta e sesizabila, cand apas acceleratia la fund nu mai trage ca inainte, nu mai are acel zvâc) ? Multumesc anticipat!
Am un opel astra h (z17dtj - 1.7 - 110 cp din 2008), acum vreo 2 luni am dat dpf-ul jos (soft (DENSO) +fizic ). In urma acestei actiuni, am observat ca masina nu mai trage ca inainte. S-a verificat turbina in sarcina si merge in parametrii normali, clapeta la EGR se inchide normal. Mentionez faptul ca s-a aprins dupa aprox. 150 de km, IN MERS, martorul "sarmulita" (din ce am citit se refera la bujiile incandescente si la filtru de particule). S-a facut diagnoza si nu s-au gasit erori. Are idee cineva de la ce poate fi aceasta problema si cum as putea s-o rezolv (diferenta e sesizabila, cand apas acceleratia la fund nu mai trage ca inainte, nu mai are acel zvâc) ? Multumesc anticipat!
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema. Dupa ce opresc cu motorul cald, la punerea urmatoare a contactului apare intotdeauna urmatoarea eroare:
P2452 - Particulate Filter Pressure Sensor Pressure not Plausible with Barometric Pressure
(0F) - Present
Am senzor diferential cu 1 furtun. Eroarea se poate sterge cu op-com si apare din nou doar daca opresc motorul.
Cu contactul pus sau cu motorul la ralanti, am presiune diferentiala de -1 kpa sau -2 kpa. Intotdeauna, indiferent de nivelul de saturatie a filtrului. In mers nu apare niciodata eroarea, deci daca sterg eroarea inainte de plecare regenerarile se efectueaza cu succes de obiecei intre 650-850 km parcursi. In mers la diferite ture presiunea variaza e in plus, nu in minus...
poate sa fie acea valoare de la senzor in MINUS? Sau e busit senzorul?
Ce pot sa verific?
Am si eu o problema. Dupa ce opresc cu motorul cald, la punerea urmatoare a contactului apare intotdeauna urmatoarea eroare:
P2452 - Particulate Filter Pressure Sensor Pressure not Plausible with Barometric Pressure
(0F) - Present
Am senzor diferential cu 1 furtun. Eroarea se poate sterge cu op-com si apare din nou doar daca opresc motorul.
Cu contactul pus sau cu motorul la ralanti, am presiune diferentiala de -1 kpa sau -2 kpa. Intotdeauna, indiferent de nivelul de saturatie a filtrului. In mers nu apare niciodata eroarea, deci daca sterg eroarea inainte de plecare regenerarile se efectueaza cu succes de obiecei intre 650-850 km parcursi. In mers la diferite ture presiunea variaza e in plus, nu in minus...
poate sa fie acea valoare de la senzor in MINUS? Sau e busit senzorul?
Ce pot sa verific?
razvanj
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mirceacaragin
- **
- 81 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Astra 2008 z17dtj/r
- Timis
mirceacaragin
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 z17dtj/r
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
- neomirceac
- *
- 26 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
neomirceac
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Revin si eu pe forum dupa o perioada mai lunga de absenta. In tot acest timp am mers cu masinuta mea normal fara sa imi mai bat capul cu filtrul de particule.
Astazi cand ma intorceam pe autostrada A1 acasa, am reusit sa fac o captura a datelor live cu ajutorul OP-com-ului.
In mod surprinzator in aceasta captura sunt prezente:
1. Functionarea la ralanti a motorului
2. Demarat si accelerat continuu pana la 140km/h
3. Regenerarea filtrului de particule de la 0-100% (inceput la 82% saturatie)
Se pot urmari parametrii precum: presiune diferentiala, temperatura, rpm, etc.
Sper sa fie de folos tuturor si mai ales daca cineva poate spune daca presiunea diferentiala este mare / mica sau alte concluzii, este bine venit.
Fisierul poate fi descarcat de aici:
http://www.filehost.ro/3083...ine_A_17_DTJ_csv/
Filehost - Astra H Live Data
(Livedata 2010 Astra H Engine A 17 DTJ csv)
Am sa mai descriu o problema legata de ralanti instabil (la rubrica potrivita).
Toate cele bune,
Mircea
Revin si eu pe forum dupa o perioada mai lunga de absenta. In tot acest timp am mers cu masinuta mea normal fara sa imi mai bat capul cu filtrul de particule.
Astazi cand ma intorceam pe autostrada A1 acasa, am reusit sa fac o captura a datelor live cu ajutorul OP-com-ului.
In mod surprinzator in aceasta captura sunt prezente:
1. Functionarea la ralanti a motorului
2. Demarat si accelerat continuu pana la 140km/h
3. Regenerarea filtrului de particule de la 0-100% (inceput la 82% saturatie)
Se pot urmari parametrii precum: presiune diferentiala, temperatura, rpm, etc.
Sper sa fie de folos tuturor si mai ales daca cineva poate spune daca presiunea diferentiala este mare / mica sau alte concluzii, este bine venit.
Fisierul poate fi descarcat de aici:
http://www.filehost.ro/3083...ine_A_17_DTJ_csv/
Filehost - Astra H Live Data
(Livedata 2010 Astra H Engine A 17 DTJ csv)
Am sa mai descriu o problema legata de ralanti instabil (la rubrica potrivita).
Toate cele bune,
Mircea