Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce remediezi cauza infundari devreme a filtrului atunci in functie de saturatia filtrului il dai jos si il speli ,daca saturatia este sub 100% nu trebuie dat jos ....doar iest la un drum mai liber sa poata sa-si faca regenerarea in conditii optime , daca saturatia este peste 101% atunci neaparat dat jos si spalat cu solutie triumf (gasesti aici in topic procedura )apoi dupa ce a fost curatat bine pus la loc pe masina si asteptat sa-si faca singur regenerarea , multa bafta .
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Floydian a scris:Salutare tuturor!

Cred ca problema este destul de serioasa si as avea nevoie de un sfat. Am spus anterior ca am gasit nivelul uleiului cu mult peste maxim, iar in ultimul timp am observat regenerari foarte dese (150-200km), cu toate ca masina face frecvent si drumuri exterioare. Ce este ciudat e ca regenerarea dureaza foarte putin, in jur de 5 minute, ceea ce ma face sa cred ca saturatia nu scade suficient de mult, de unde si regenerarile foarte dese. Mentionez ca tot timpul sunt ochii pe consumul instant inainte sa opresc motorul si este exclus sa fi intrerupt macar o data o regenerare. Am vorbit cu cineva sa ii fac o diagnoza sa vedem gradul de saturatie si cand s-a facut ultima regenerare, iar respectivul mi-a recomandat sa facem o regenerare fortata cu opcom-ul. Sincer eu nu as vrea sa o fac, mai ales dupa ce am citit pe forum despre regenerarile fortate; plus ca am foarte multa motorina in ulei si ar putea face autoaprindere.

Multumesc.

Salutare, revin cu un update. Astazi am facut o diagnoza cu Op-com si nivelul de saturatie al filtrului este de 63%, cu ultima regenerare reusita acum 90 km. Ce mi s-a parut ciudat este ca am vazut urmatoarele:
Regenerations since last DPF exchange: 257
Distance since DPF replacement: 6122km

Textul este aproximativ, nu mai tin minte exact formularea, insa ce era important am retinut. Masina are 10k km de cand o am eu, este exclus ca dpf-ul sa fi fost inlocuit. Imi puteti spune la ce se refera aceste valori? Din pacate nu am putut sa vedem ce indica senzorii de presiune diferentiala intrucat sistemul de operare de pe laptopul amicului meu a crapat si nu a mai luat-o din loc.

Multumesc.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Floydian.
Dpf-ul se poate inlocui din soft cu op-comul si atunci saturatia si nr. de km.apar de la zero la filtru.
Ce este curios la tine ca apare la 6122km =257 de regenerarii,sau ai gresit nr de km,probabil 61220km.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@viorel: sigur erau 6122km, nu 61220. Iarasi 257 de regenerari sigur nu au fost in ultimii 10k km de cand am eu masina; ar insemna sa o faca o data la cateva zeci de kilometri. Ceva nu e in regula.
Skip ads

  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mai nou am observat ca am si eu eroarea 242f66.Imi puteti spune si mie mai exact de la ce provine ? Merg destul de sportiv cu masina, nu am intrerupt niciodata procesul de regenerare doar cateodata cand ajungeam acasa o lasam la relanti pana se oprea apoi dupa cateva minute opream motorul.Ce imi recomandati sa fac/verific ? Precizez ca mai am si eroarea 68302 cea cu bujiile sau releul
  • raduflorin87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2014

  • Mesaj Privat
malin1 a scris:Stau in Bucuresti, Balta alba.
Rugamintea mea este sa o luam incet sa fiu sigur ca ceea ce trimit apoi in tara va functiona corect si va fi usor de montat, asa cum e cu
1,3 Mjet acum. Cam in doua saptamani sper sa ajung la liman. Deocamdata functioneaza pe A17DTJ cu un mic inconvenient ( uzura calculata a uleiului scade mai repede decat as vrea eu. Vreau sa fiu sigur ce e de vina (,exemplarul auto sau calculul meu de temperaturi).


Salut si eu sunt dib Buc mai exact drisor si as vrea sa stiu si eu mai multe despre acest emulator pentru DPF MULTUMESC ANTICIPAT
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Emulatorul e pentru anumite motoare de 1.7. Pentru 1.9 exista alte solutii.
  • raduflorin87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2014

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:Emulatorul e pentru anumite motoare de 1.7. Pentru 1.9 exista alte solutii.

Daca stie sa imi explice si mie ce fel de solutii sunt pt 1.9 am de cateva zile masina si mam cam speriat pt filtru DPF
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca nu iti face probleme nu ai de ce sa te sperii. Cand o sa fie cazul il dai jos si ai scapat de griji.
  • suiram1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2014

  • Mesaj Privat
opelgts2 a scris:
Catalin Nastase a scris:Salutare,
Am un Vectra C cu motor de 1,9 ZDTH - 150 cai si vreau sa ii elimin filtrul de particule (cu resoftare la service,cica se poate fara becuri aprinse si alte probleme) dar nu sunt probleme la identificare, respectiv RAR ?


gaseti in garajul meu masinile la care am scos filtrul de particule,
eu pina sa dau de acea persoana din bacau ,ma saturase.m sa tot il dau jos sa.l spal,ba regenerare cand cerea pe calculator,si.n mare parte mi se infunda iarna cand nu poti merge in viteza,mai dadea.m regenerare cand cerea calculatorul turam masina in gol timp de cca 20/35 min in gol pina.n turatia de 3500rpm si se regenera ,se incingea tot filtru ,dupa care scotea un nor mare de fum,dar asta dadea.m doar in clipa cand cerea pe computer

bafta multa


Salut

Am vazut ca te ocupi cu anularea filtrului de particule. Imi zici si mie de ce masina mea dupa anularea filtrului de particule isi mai face regenerare in sensu ca se tureaza singura creste consumu si scoate si ceva fum cei drept nu mult . Dar ma deranjeaza ca tot imi creste consumu .

Nu e resoftat cum trebuie ?
  • niknik

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Probleme urate si multi peri albi mi-a scos si mie filtrul de particule la negruta mea pe la 200 mii km.nu se mai accelera mai mult de 2mii/rot/min,beculete aprinse-n bord ca-n pomul de iarna,spre final nu mai pornea de loc...uff,vai,,nici nu vreau sa-mi mai amintesc prin ce stres am trecut in perioada aia in care aveam nevoie de masina mai mult ca niciodata:-( .dupa nenumarate incercari esuate a unor baieti e la un service din suceava de a'i da regenerare fortata,mi-au zis ca am 2,ua variante:1-sa schimb filtrul de particule si senzorul de temperatura,disractie"care m-ar fi costat numa' vreo 5000 de ron sau sa-I scot de tot,,inclusiv din soft(cum am si procedat).pt treaba asta mecanicul imi ceruse300 euro da am mai "targuit la 10 mil si ne,am dat la treaba.am300mii km acum si masina inafara de faptul ca i,am scazut consumul cu aproape2l/100km,nava merge "prin aer.bafta si sarbatori fericite tuturor
  • ar 79 dix

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
saut!
am luat si eu o astra H 1.9 Z19DTL in iunie din germania. toate bune si frumoase, venit cu ea acasa, schimbat filtre si tot ce trebuie, mers cu ea la mare, am facut vreo 6000 de km cu ea, consum bun 6,6% pana acum 2 sapt cand se aprinde beculetul cu bujiile si sare consumul la 4.5l la ora la relantiu. Masina mai mult circula in oras pe distante scurte.nu am bagat in seama si dupa un drum mai lung s-a stins becul, dar consumul mi se parea mare. pana la urma am cumparat un OP COM, fac un test si da filtru de particule saturat 114%. incep sa imi fac griji si dau pe telefoane, nimeni nu stia nimic, pana zice unu, suiete pe autostrada si dai in gura cu a3-a la peste 3000 de ture. zis si facut azi, merg vreo 30 de km dus 30 intors pe autostrada si nimic, tot asa facea si mi sa si aprins din nou becul. am pus din nou OP COM si tot asa arata 114%.

acum dupa ce am citit topicul asta, am mers la masina cu laptopul am pornit-o, am tinut-o turata la 2500 si dupa cateva minute s-a stins martorul, consumul 0,7 la ora si am pus OP COM si imi da la saturatie 0%.

intrebare
se poate asa ceva?
de la 114% la 0%?

va multumesc pt sfaturi, foarte bun topicul
ma scuzati ca am povestit cam aiurea


LA MULTI ANI SI UN AN NOU FERICIT SI FARA EVENIMENTE URATE!
Skip ads

  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
se poate, de acum ai grija ca la 500 - 700 km isi va face regenerare. Inainte de a o opri, vezi consumul instant. daca e 0.7 - 1,2 e ok, opresti motorul. daca e 4-4.5 il lasisa se regenerezesi apoi opresti. atentie ca te poate pacali daca faci drumuri scurte si nu se ajunge la temperatura de regim, nu se poate face regenerarea. asa ca la 5-6 drumuri scurte, du-o in 80 grade si vezi de se regenereaza.
stima
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
580 km, preponderent afara 84 % saturatie DPF, nu e rau. Circulat doar cu motorina Ecto de la Lukoil ajutata cu aditivi LM.
Cat e frig am lasat dieselul in parcare nu merita stresat prin oras.
  • and3y

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara! Am achizitionat recent un Opel Zafira B, 2006, 1.9 (DTH) 150 CP (190.000 km) . Regenerare a venit ieri, dupa 900 km de la ultima regenerare. Eram in mers, si am tinut-o intre 2500-3500 rotatii, o mai scoteam pe liber, sa vad consumul . Regenerarea a durat mai mult vreo 10-15 minute si cand s-a incheiat regenerarea, mi s-a aprins martorul masina cu cheita. Ajung acasa fac test cu OP-COM, eroare P1900 (Regenerarea a esuat de cateva ori ) si saturatia DPF era de 84%. Sterg eroarea, martorul se stinge. Azi am mers cu masina in jur de 40 km mai mult prin oras, masina s-a comportant normal. Ce ar trebui sa fac, sa o scot la un drum mai lung poate se regenereaza din nou?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
anularedpf cautare pe google
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am și eu o problema când accelerezi în a 3 treapta turația 1700 1900 nu mai accelereazã pentru un pic de timp ., ce poate fi a mai pãțit cineva acest fenomen?
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
In atentia tuturor proprietarilor de autoturisme cu filtru de particule, daca acesta va creaza probleme, recomandare mea este sa il ELIMINATI, adica se decupeaza partea de sus al filtrului de particule si se elimina partea din interioar al acestuia dupa care se resofteaza calculatorul de motor, oricat ar costa credeti-ma MERIAT, DUPA CARE O SA AVETI SI dv. MOTOR. Va spun din proprie experienta, am un Opel Astra H, cod motor Z 1.9 DT si l-am exploatat cu scrie la carte, am umblat cu el turat chiar foarte turat uneori, dar tot s-a infundat filtrul de particule, in plus am avut unele coduri de eroare, ATENTIE 1152-62 si 1152-61 adica pozitionare defecta clapeta acceleratie si culmea 0380-08 circuit preincalzire defect. La primul cod de eroare 1152-61 si 62 toti mecanicii au zis sa schimb clapeta de acceleratie si pe forum toti sugereaza aceelasi lucru, dar va zic, mai intai rezolvati problema mare - FILTRU DE PARTICULE si resoftati, prin o resoftare a calculatorului de motor nu numai ca acesta stie sa functioneze si fara DPF dar, ca si un calculator de acasa cu windows dupa un timp nu mai functioneaza bine si ce facem?...., reinstalam windows-ul. E, aceelasi lucru se intampla si la masina . Referitor la doilea cod de eroare 0380-08, toti au zis ca e arsa o bujie incandescenta, am verificat de mai multe ori si toate functionau perfect, chiar am pus un set de bujii noi si tot nu a disparut eroare, am schimbat releul de bujii cu unul nou si tot la fel, am verificat instalatia de incalzirea de la filtru de motorina si la fel, pana cand am "eliminat DPF-ul, Din acel moment au DIPARUT TOATE ERORILE, dar absolut toate problemele ca si luate cu mana, cel putin pana acum, adica de 2 luni si un nr. de 2000 km.
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
In atentia tuturor proprietarilor de autoturisme cu filtru de particule, daca acesta va creaza probleme, recomandare mea este sa il ELIMINATI, adica se decupeaza partea de sus al filtrului de particule si se elimina partea din interioar al acestuia dupa care se resofteaza calculatorul de motor, oricat ar costa credeti-ma MERIAT, DUPA CARE O SA AVETI SI dv. MOTOR. Va spun din proprie experienta, am un Opel Astra H, cod motor Z 1.9 DT si l-am exploatat cu scrie la carte, am umblat cu el turat chiar foarte turat uneori, dar tot s-a infundat filtrul de particule, in plus am avut unele coduri de eroare, ATENTIE 1152-62 si 1152-61 adica pozitionare defecta clapeta acceleratie si culmea 0380-08 circuit preincalzire defect. La primul cod de eroare 1152-61 si 62 toti mecanicii au zis sa schimb clapeta de acceleratie si pe forum toti sugereaza aceelasi lucru, dar va zic, mai intai rezolvati problema mare - FILTRU DE PARTICULE si resoftati, prin o resoftare a calculatorului de motor nu numai ca acesta stie sa functioneze si fara DPF dar, ca si un calculator de acasa cu windows dupa un timp nu mai functioneaza bine si ce facem?...., reinstalam windows-ul. E, aceelasi lucru se intampla si la masina . Referitor la doilea cod de eroare 0380-08, toti au zis ca e arsa o bujie incandescenta, am verificat de mai multe ori si toate functionau perfect, chiar am pus un set de bujii noi si tot nu a disparut eroare, am schimbat releul de bujii cu unul nou si tot la fel, am verificat instalatia de incalzirea de la filtru de motorina si la fel, pana cand am "eliminat DPF-ul, Din acel moment au DIPARUT TOATE ERORILE, dar absolut toate problemele ca si luate cu mana, cel putin pana acum, adica de 2 luni si un nr. de 2000 km.
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Da Cum faci sa vezi eroare.?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR