Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
opel dan cluj a scris:ca si un calculator de acasa cu windows dupa un timp nu mai functioneaza bine si ce facem?...., reinstalam windows-ul. E, aceelasi lucru se intampla si la masina .

De fapt nu prea e deloc asa si analogia nu e deloc potrivita. Soft-ul embedded dintr-un ecu si modul de functionare sunt extrem de diferite de calculatorul tau cu windows de acasa. Filtrul de particule se elimina cand face probleme, chestie lesne de aflat cu un tester si din comportamentul masinii. Erorile ti-au disparut pt ca au fost sterse. Deci daca la vreo diagnoza o sa am erori de clapeta si de bujii solutia e sa scot filtrul de particule. Ok...
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Fara evacuare nu ai nimic Very Happy
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu inteleg, la ce va adresati!
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Erorile cu clapeta de acceleratie si cu bujiile incandescente, au fost sterse cu OC-COM-ul, de mai multe ori dar tot au aparut, cel putin cu clapeta de acc.(clapeta de acceleratie am dat-o jos si am curatat-o de ulei....) este de 1 an de zile, iar cu bujiile i. de 8-9 luni.ATENTIE, de urmarit cand faceti testul cu OC-COM-ul, pentru monitorizarea saturatie filtrului de particule urmariti si sectiune Kpa, adica kilopascal - unitatea de presiune intrun sistem. La motorul meu, cand era filtrul DPF ok, era valoarea de maxim 2 kpa, cand s-a infundat DPF-ul era valoarea 9 kpa iar dupa "eliminare" DPF-ului valoarea era -3 kpa. E lesne de inteles.
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Erorile de presiune diferentiala sunt cu totul alta poveste fata de ce ai spus in primul post. Si astea indica clar o problema cu DPF-ul.
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pai.... si eu ce ziceam?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@opel dan cluj,dupa ce ai anulat DPF-ul,nu-ti sta aprins niciun bec in bord?unde ai facut operatiunea?
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu, totul de perfect. Operatiunea s-a facut la Cluj, dar nu la "marele" ADAM (stiu clujeni) cum zic uni.
Skip ads

  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
daca scoti filtrul de particule nu mai iei ITP-ul neam. Si ce te faci atunci?
Nu mai bine folosesti uleiul Elf FE 5w30(fostul Elf Solaris 5w30) ptr dpf si sa mergi cu masina minim 50km max 100km, inafara localitatii cand o apuca regenerarea filtrului de particule?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
NO COMMENT "deoarece se modifica caracteristicile initiale ale masinii "..
Made in Romania ...la categoria ce fac unii pt noxe mici la ITP
la asta de zece ori mai mici.....
doar de amuzament
http://www.youtube.com/watch?v=iTX4oKvWDhs
http://www.youtube.com/watch?v=c5kON7DQgU8
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@TOTAL,nu ai nici o problema la ITP,daca ai anulat filtrul. Eu am facut ITP-ul anul trecut fara nici o cunostinta si la cind am terminat l-am intrebat pe cel care a facut inspectia cum au iesit noxele si mi-a spus ca sunt in parametri,eu avind filtrul anulat.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
TOTAL_valib a scris:daca scoti filtrul de particule nu mai iei ITP-ul neam. Si ce te faci atunci?
Nu mai bine folosesti uleiul Elf FE 5w30(fostul Elf Solaris 5w30) ptr dpf si sa mergi cu masina minim 50km max 100km, inafara localitatii cand o apuca regenerarea filtrului de particule?

Ba iei itp-ul. Cel putin in Romania nu sunt probleme. Si nu e nevoie sa mergi 50-100km in exterior cand incepe regenerarea, asta e o ineptie. Poate sa se faca fara probleme si in oras sau in parcare la relanti. De preferat este sa se faca in mers.
Skip ads

  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Referitor la ITP, sa fie clar din fabrica ies masini echipate cu catalizator euro 4 si DPF si cu catalizator euro 4 FARA DPF, amandoua tipuri de motorizarii indeplinec normele de POLUARE !
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nivelul de noxe e dat de catalizator nu de DPF ce afecteaza doar opacitatea gazelor de evacuare masurata la RAR, in majoritatea cazurilor motor curat fara consum ulei cu motorina superaditivata in ultima 1000 km mers la drum lung si incins bine trece testul ITP fara DPF...uneori pica si cele cu DPF care au mers cu motorina proasta sau numai in oras...deoarece dau fum si nu trec opacitatea...A nu se confunda norma poluare cu testul OPACITATE al gazelor ....

se pot vedea masini ce au trecut testul cu dpf off
anularedpf.ro

se discuta si pe BMW forum chestiunea
http://www.bmwclub.ro/forum...ro-4/page__st__40
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am trimis in RAR sa scoata cartea o Zafira B Z19DT cu DPF si EGR off + cai. A trecut fara probleme....
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu un signum 1.9 cdti. A aparut si la mine o problema, legata de filtru.
Nu mai tragea masina deloc si am dus-o la tester. Erori , bujii si clapeta de acceleratie.
Pe langa astea a inceput sa se auda un fasait. Am suit-o pe rampa si e de la racordul flexibil.
Se auzea din ce in ce mai tare si masina tragea mai prost.
Si-a facut regenerarea, a disparut zgomotul si motorul si-a recapatat puterea.
Dupa regenerare a mers bine , dar a inceput iar se auda fasaitul si sa traga prost. Din nou si-a facut regenerarea, din nou a mers bine.
Dupa 200km de mers prin oras, incepe .......
Intrebarea, datorita "fisurii" din racord, sa nu citeasca bine presiune si sa se infunde, sau e filtrul
Eu conduc sportiv si nu o iert, dar .....
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Schimba flexibilu pana nu omori dpf-ul si motorul.
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva dimensiunile racordului ? Am sa incerc sa il schimb doar pe el. Adica sa il tai de pe conducta si sa sudez altul. Multumesc
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
shabazxz, va recomand sa inlocuti racordul cu unul original nou sau second dar, ATENTIE! eliminati DPF-ul sau inlocuitil cu unul nou, nu mai fortati acel motor, puteti sa mergeti cu el super turat, nu o sa se rezolve problema. La eliminare DPF, v-a fii necesar o resoftare si daca totul e facut ok, o sa dispara si codul de bujii si codul de clapeta de acceleratie, credeti-ma, acelasi lucru am avut si eu si acum pot sa zic am MOTOR.PS. trimiteti nr. tel. in mesaj privat.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu un cod de eroare pt bujii. Oare sa inlocuiesc bujia sau sa dau jos dpf-ul? Decizii, decizii. Ce-mi recomanzi, opel dan cluj?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR