Ai incercat sa faci cum ti-am scris eu mai sus? Toata treaba trebuie neaparat facuta cu contactul pus, altfel nu vei reusi. Nu trebuie sa pornesti masina, nu trebuie sa o opresti cum ti-au spus cei de la Opel, pune doar contactul, daca radio porneste atunci cand pui contactul opreste-l. Cu radio oprit apesi butonul AS si cu el apasat pornesti radio, ti in continuare butonul apasat pana auzi in boxe acel beep, apoi ii dai drumul si stai si astepti ... repet, tot acest timp contactul trebuie sa fie pus, nu o sa se intample nimic daca il lasi mult timp pus. Poate ca timpul ala de asteptare e mai mare decat stiu eu, deci poti astepta mai mult timp, juma de ora sa zicem. Nu are rost sa cumperi altul, daca faci exact cum iti spun nu se poate sa nu se deblocheze, daca ai codul corect bineinteles.
Cu multa rabdare si cu mult calm si vreo 2-3 beri cat timp astepti o sa mearga
LE: uite, am mai gasit un post despre decodare ... se pare ca perioada de asteptare e mai mare de 10 minute ...
1. Pui contactul.
2. Opresti radio-casetofonul.
3. Apesi butonul "AS" si tinindu-l apasat, pornesti radio-casetofonul. Tine apasat butonul "AS" pina cind vei auzi un semnal sonor si pe display va aparea "10 ----". Daca ai introdus gresit codul o data, va aparea "9 ----". La fiecare incercare gresita, se introduce o perioada de asteptare, care este de 10 secunde la prima incercare gresita, 10 minute la a doua si ajunge la 640 minute dupa a noua incercare nereusita. Radio-casetofonul trebuie sa stea pornit in perioada de asteptare.
4. Cu butoanele "1", "2", "3" si "4" introduci codul. Butonul "1" corespunde primei cifre din cod, butonul "2" - cifrei a doua, etc. Fiecare apasare pe buton incrementeaza cu 1 pozitia respectiva.
5. Daca ai introdus toate 4 cifre corect, apesi si tii apasat butonul "AS" pina cind auzi un semnal sonor si radio-casetofonul trece in regim normal de functionare.
Deci tot secretul e sa astepti ... 10 sec prima greseala, 10 minute a 2-a, 20 minute a 3-a, 40 minute a 4-a ... deci timpul de asteptare se dubleaza ...