Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat toate filtrele la 2 zile dupa ce am schimbat antigelul, mai am sa schimb cel de polen si benzina pe care le schimb de luni
p.s. am observat ca daca o las 3-5min la relanti mai scade din temperatura e normal ?
vreau sa mult putin furtunul dupa cum zicea si dan, dar care e fitunul cel de intra in termostat ?
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@2kappa,n-ai inteles! Eu l-as lasa in pace dar nu ma lasa el pe mine (robinetul). Nu vreau sa golesc instalatia de racire. Pur si simplu pica pe-acolo. Ultima data am umblat asta vara, cand am curatat EGR. M-am pomenit asa de-odata ca scade nivelul in vas. Abia alaltaieri am vazut iar azi am gasit hiba, intamplator, vazand udatura pe beton, chiar sub robinet. Ce sa fac sa trec iarna completand de nebun cu antigel? Am solutia finala in buzunar dar nu vreau sa recurg la ea>>>POXILINA<<<, golesc, lipesc si ADIO robinet. Chiar n-am nevoie de el dar daca tot e acolo...Dar daca spui ca se gaseste asa ceva, caut sa-l cumpar si oi vedea eu cum se scoate si cum se baga!
@ahile91, era bine sa vad vreun filet ca-l infasuram de-l lua naiba cu banda de teflon, canepa (calti), etc. @PL5oo, cred ca esti pe-aproape, simt ca redevin optimist, cred ca se trage afara fluturasul acela.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Lyonel, da comanda la Agilul ca te rezolva. Platesti mai mult deranjul decat piesa. Nu as recurge la calti si alte minuni pana nu vad piesa. Pot sa faca mai rau in unele cazuri.
@ahile91, daca este frig afara normal ca mai scade. Oricum nu se poate discuta atata timp cat termostatul nu a iesit din discutie.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La Lyonel este posibil sa fie doar garnitura oring ciupita care se gaseste usor.
Skip ads

  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@2kappa nu te inteleg, ce vrei sa spui ?
astept un raspuns la intrebarile astea totusi
deci cu motoru lpornit scot furutunul de la throtter body pan tasneste antigel pupa care il pun la loc si aia e tot nu ?
vreau sa mulg furtunul dupa cum zicea si dan, "nu uita sa "mulgi" furtun superior radiator cu busonul lui putin in stinga rotit si tinut presat pe el" Care e furtunul ? Cel de intra in termostat ?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@ahile91 - mai bine o lasi asa, este posibil ca in acest moment mai mult sa bagi aer decat sa scoti.
Cu timpul vei scapa complet de aerul din instalatie, mergi cu caldura pornita tot timpul si verifica
din cand in cand nivelul din vasul de expansiune.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate complet surubul de golire si schimba o-ring.
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ok multumesc pentru raspunsuri toate cele bune
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Dane, pana la urma asta e raspunsul? E surub? Sa-l fortez in sensul de desurubare si iese? Ar fi pentru prima oara cand forumul imi ofera o rezolvare atat de rapida la o problema, practic in aceeasi zi. Am mai rupt eu plastice ca prostu', incercand sa fac pe desteptu'!
Si acum, ma uitam pe pagina mai sus, sa vad daca nu cumva ii raspunzi lui ahile dar el e cu altele.
  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ti-am dat si eu o parere Very Happy noral trebuie sa iese il desurubezi la maxim si trebuie sa iasa cumva cauta mai sa tragi de el in timp ce il rotesti poate are o catare
cam asa e pe forumuri iti da raspunsuri pe parti de aici o bucata de aici o bucata, restu completezi dupa cum te duce mintea nimeni nu vrea sa iti de-a mura in gura...daca e prima data cand ridicam capota si facem cunostinta cu motorul e normal sa nu ne descurcam dar pentru unul care stie in domeniu e floare la ureche culmea ca am mai terminat si ca tehniciam mecanic auto Embarassed dar din pacate nu ne-a invat nici 1 teorie nici 1 practica nu se mai face scoala cum se facea pe vremea lu tata
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
"ti-am dat si eu o parere Very Happy noral trebuie sa iese il desurubezi la maxim si
trebuie sa iasa cumva cauta mai sa tragi de el in timp ce il rotesti poate are o catare
cam asa e pe forumuri iti da raspunsuri pe parti de aici o bucata de aici o bucata,
restu completezi dupa cum te duce mintea nimeni nu vrea sa iti de-a mura in gura..."

Solutia - cred- este desurubare si tragere, posibil sa fie catare asa cum zice ahile91.
Raspunsurile incomplete deriva din fapul ca nimeni pana acum nu cred sa fi
scos acel robinet (nu a avut nevoie).
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Lyonel, daca tot desfaci fa si o poza sa nu murim prosti. Nu de alta dar nu exista in lumea asta o poza cu ,,cock" asta.
Ultimele 2 negre sunt de pe la Daewoo.
Skip ads

  • ahile91

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
problema e de la garnitura din ce vad in poze, o poti incerca sa cauti una la sanitare Razz succes
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Azi e Sf. Andrei, le urez La multi ani! celor care poarta acest nume!
Nu-mi bag botul la masina azi, nici maine, fiind duminica dar luni dupa-amiaza sunt calare pe ea, numai sa procur acel robinet sau garnitura. Daca stau sa ma gandesc mai bine, o poza o pot face chiar acum iar dupa demontarea stutzului e obligatoriu sa va arat dracovenia. De regula orice defect are si o cauza. Sa fie garnitura imbatranita... ? (e cam sigur ce aceasta garnitura exista in sistem), sa fie de vina cainele de l-am perpelit acum vreo doua doua-trei luni pe sub masina...?, cert e ca ori o dreg, ori o fac praf.
Daca nu e filet acolo si rasucesc pana sparg fundoiul radiatorului ii bag un bat in gaura. Laughing
Astea sunt facute acum, nu e o ora de cand am parcat:

Stiti ceva? Or fi mai destepti aia de la magazin ca noi? Tare curios sunt sa vad ce-mi arata cand le voi spune ce caut!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura de cauciuc fie este de forma unui oring (situatia ideala deoarece gasiti colectii de oringuri
in magazinele ce vand piese auto, si cu piesa + oringul vechi in mana sigur veti gasi ce trebuie) sau
garnitura de cauciuc are forma unei saibe plate (situatie in care in extremis veti putea confectiona
alta dintr-o bucata de camera de bicicleta , moto sau auto).
Posibil ca pe suprafata pe care este aseata garnitura sa se fi asezat o "gunoaie" ce compromite etanseizarea.
Cainele "perpelit" nu are legatura cu robinetul, acesta (robinetul) este mult prea ascuns si protejat ca sa fi fost afectat.
Lucreaza usor (nu forta), dupa desurubare trage rezonabil de fluture eventual cu usoare miscari de rasucire
stanga dreapta (daca exista catare - sa se angajeze eventualul stift pe aceasta).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aerisirea la Corsa C este simpla, torni si completezi, dai pedala sa scoata nemernica aerul, a doua zi dimineata iar completezi pana isi face aerisirea.
La Agila pana prin 2003-2004 deci cele cu vas expansiune catre radiator jos aerisirea se face la furtun throttle, umplere pe la buson radiator, muls furtun gros catre pompa apa, dupa un drum scurt cu ochii la ceas temperatura motor lasat sa se raceasca si completat, in 2 zile o scoti lejer la capat.

Busonul de scurgere radiator se scoate prin desfiletare completa, ca e model vechi sau nou, ca e Agila veche sau noua sau Corsa C nu conteaza. Se pune alt o-ring dar masurat , curatat scaun si gata. Daca scaunul din radiator este deformat si cu o-ring nou tot curge, metode de rectificare nu tin atunci metoda mioritica, infundat si de acum golire pe la cel mai jos furtun gasit.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Ieri am observat ca se scurge antigel (era o pata pe asfalt), din zona pompei de apa. Ce ar putea fi? Am atasat o poza cu "problema".
Multumesc.

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru indicatii, dragi prieteni! N-am mai avut rabdare pana maine si mi-am luat inima-n dinti, inversunat sa rezolv problema. Daca citeam inainte si postul lui @dancuciureanu de mai sus nu mai aveam emotii. Oricum am luat de bun ce mi-a transmis ceva mai inainte (vineri-29.11.'13).
Iata ce-am facut:
-am dat drumul sa curga antigelul pe la robinetul cu pricina (butonul de caldura pe pozitia "inchis", capac vas expansiune desfacut, bidon de 5 l taiat si bagat sub radiator pentru recuperare. Recuperat putin peste 3 litri, mai mult nu a curs);
-initial am rotit de fluturele robinetului cam cat sa curga bine dar dupa golire am mai rotit putin (cred ca fata de pozitia initiala de inchis am rotit vreo 210 grade in total). Din aceasta pozitie am tras usor de fluture rotind stanga-dreapta cateva grade si a iesit, spre marea mea bucurie;
-am observat ca pe corpul robinetului e o garnitura o-ring, cu sectiunea patrat cu colturile rotunjite, nu cerc. Aceasta era la acelasi nivel cu diametrul corpului robinetului de plastic, destul de moale si probabil ca pe langa ea se prelingea lichidul antigel;
-am curatat cu o carpa lacasul din care am scos robinetul iar pe acesta l-am spalat si sters pentru examinare si fotografiere;
-am scos garnitura si neavand de unde sa iau alta, am aplicat o metoda de reparatie provizorie, folosind o banda de teflon pe care am infasurat-o de doua ori peste corpul robinetului si apoi am repus garnitura dar inversata, adica cu partea care era spre robinet inspre exterior;
-am remontat robinetul in radiator si pot sa spun ca a intrat un pic fortat, ceea ce m-a incredintat ca etanseaza bine, fapt pe care dealtfel l-am si constatat dupa ce am turnat lichidul recuperat in vas. A intrat tot, dar nivelul din vas e mare, aproape de furtunasul de sus ce pleaca spre radiator. Va scadea in mers, cand se va face aerisirea automata, la deschiderea termostatului.
Dupa cum am promis, am facut poze, nu am mai desenat sageti pentru ca e prea simplu sa ne dam seama unde vine garnitura. Aceasta are rolul de a culisa intr-o parte si alta a gaurii de golire cand rotim de fluture, permitand fie etansarea, fie golirea radiatorului. Se observa ca sistemul e tip elicoidal, nu filet propriuzis. Nu incercasem niciodata anterior sa rotesc mai mult de 45 grade.

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat pompa de apa la X12 XE de pe astra mea si am observat (semnul inidicat de sageata in poza) ca spre axul pompei de apa se gaseste un orificiu. Intrebarea este, care e rolul lui? De gresare a axului sau de evacuare a lichidului de racire in momentul in care presetupa nu isi mai face treaba. Pompa de apa Valeo, estetic calitate extra Smile) la fel ca originalul pret 206 lei, ramane sa vedem si fiabilitatea. Vine cu 3 garnituri, nu cu doua cum vin altele.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Orificiul este pt. "de evacuare a lichidului de racire in momentul in care presetupa
nu isi mai face treaba" cum corect ati determinat chiar dvs.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR