Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am mers in wk , la Tg Mures cu un Astra OPC . Nu am cum sa nu va impartasesc si voua . Nu ma pot abtine ! Very Happy
In primul rand cand am vazut-o , am crezut ca e un GTC . Apoi am observat niste amanunte , cum ar fi toba finala , niste jante de 18...etc.
M-am suit in masina si am constatat cu placere ca stau in niste superbe scaune Recaro , sportive si frumoase de nu se poate . Ce-i drept daca aveam o geaca de iarna pe mine ...sanatate stat in scaunele alea !
Masina avea telecomanda din aia smechera care o tineai in buzunar si apasai un buton din bord sa porneasca motorul .
Dupa ce a pornit , a inceput spectacolul . N-am reusit sa vad pana la cat a mers cu viteaza 1 sau cu a-2a , insa stiu sigur ca in linie dreapta la 150 in viteaza a treia , trageam cu disperare de centura si eu si nevasta-mea ( ea era in spate ) , iar centura se pretensionase si nu voia Very Happy
In sfarsit in urmatoarele secunde m-am trezit ca rulam cu 200 cu viteaza a 4 a . Intre timp iese unul in drumul principal cu o Dacie . Am urlat frana , iar proprietarul foarte relaxat mi-a zis ca masina nu are nevoie de frana de picior si ca se opreste din frana de motor . Asa a fost a retrogradat in treapta a treia iar masina a inghetat pana la 90 .
Intre timp cetatenii care stateau ( din greseala ) pe marginea drumului , cand au auzit horcaiala motorului de OPC care se indrepta spre ei cu 6000 de ture ...au fugit . Pe cuvantul meu ! Efectiv motorul si evacuarea urlau " La o parte ! " .
Intre timp am intrat pe curbe . Daca stiti drumul de la intrarea din Mures ca este plin de curbe . Fara sa exagerez , OPC-ul lua acele curbe cu 150 in a treia , eu urlam tinandu-ma cu mainile de centura , iar proprietarul foarte relaxat mi-a zis sa stau calm ca nu ne rasturnam .
Vreau sa va zic ca efectiv rotile fata horcaiau de cat scartaisera , pierdeau aderenta putin , insa masina statea pe sosea . Iar proprietarul statea relaxat si imi spunea sa ma uit la picioarele lui ca el nu pune frana si ca tine masina din acceleratie !
Trebuie sa vedeti curbele de la intrarea din Mures ca sa va dati seama de ce este in stare masina aia . Sunt curbe la 80 de grade ! Iar masina le lua la 150, statea pe sosea si asta fara sa puna nici un pic de frana ci cu acceleratia numai la blana . Si fara sa fie activat IDS-ul !

In sfarsit cand s-a terminat cosmarul , m-am dat jos din masina si am incercat sa-mi aprind o tigara dar imi tremurau mainile .
Masina aia este fenomenala ! Daca aveti vreodata sansa sa vedeti ce poate un Astra OPC nu o ratati ! Nici o masina nu va mai fi dupa aia suficient de puternica ca sa va impresiopneze . Si aici nu vorbesc de putere si atat . Ci de senzatii incepand cu urletul sportiv al motorului ( te baga in boale ) si terminand cu franele fenomenale care confera foarte multa siguranta . Nu mai vorbesc de manevrabilitate in curbe .

Dupa ce m-am dat jos din masina , m-am suit in astra twintop 2.0 turbo si in timp ce conduceam stateam si ma gandeam daca defapt n-o fi motor de 1.6. Dar dupa Astra OPC , putine masini te mai impresioneaza Shocked
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
am citit cu mare atentie ce ai scris aici, am 2 nelamuriri:

tu ai luat pana la urma astra tt 2.0t? adica conduceai kiar masina ta?(daca da asteptam o prezentare)

intradevar OPC-ul este ceva extraordinar, dar si pretul este pe masura, cred ca esti impresionat de modul in care a mers omul cu mashina Laughing
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
OPC-ul este o fiara, si datorita prepararii reuisite pe care a facut-o Opel Performance Center, pune probleme si unor masini mult mai rasate.

Astra TT turbo este o masina echilibrata cu un motor suficient de fasnet pentru masa masinii, de aproape 1400kg. Cum ai zis si tu nu prea exista termen de comparatie intre cele doua, decat poate modul in care esti privit ca posesor a unei astfel de masini.

Una peste alta nu o sa-ti para rau ca ai luat TT si nu OPC. In drumurile de zi cu zi rar ai nevoie de ce ofera un OPC, doar daca esti vreun adrenalin junkie sa-ti fie necesara o astfel de torpila pe 4 roti (uneori 3, in curbe, pt ca are tendinta sa o cam ia pe 3 roti OPC-ul Very Happy ).

Nu ramane decat sa asteptam o prezentare la noua achizitie, si daca ai drum joi seara prin Bucuresti nu ezita sa treci si pe la Polivalenta sa ne trezesti invidia, dar si satisfactia de a avea o asa masina in club.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Numai putin ca v-ati pripit cu concluziile :

Prezentarea o voi face in trei saptamani , sper eu . Deocamdata n-am luat-o , insa sunt pe cale . Proprietarii OPC-ului si al TT-ului sunt unul si acelasi . Insa era si el atat de incantat de OPC ca m-a convins sa ma dea o tura sa vad si eu ce si cum .

Eu eram impresionat de OPC si voiam sa impartasesc si altora fenomenala masina care este Astra OPC . Nu exista depasire care sa n-o faci cu el . Este o masina completa !
App eu il rugam sa apese IDS-ul cand am vazut ce curbe urmeaza Laughing . El nu si nu ! Ca nu este cazul .
Skip ads

  • 4speed

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pot spune ca ai talent la povestit , pe mn chiar m-ai introdus in atmosfera aceea .....de opc . acuma m-am convins ce inseamna opc ! ms mult ptr fun !
  • paultudor10

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu sunt din mures si cunosc foarte bine curbele acelea. nu stiu ce sa zic,am trecut si eu de fff multe ori pe acolo si mai mult de 80 la ora nu am avut curaj sa merg.si la 80 ....
mentionez ca am zafira de 2.0 si nu motorul era de vina.....asa ca bine ca a=ti scapat teferi sau kilometrajul nu arata real.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Bertone,te rog,sa scrii o carte,cu toate experientele tale auto.Sincer m-ai introdus,la propriu,in povestirea ta,foarte tare Very Happy
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
paultudor10 a scris:eu sunt din mures si cunosc foarte bine curbele acelea. nu stiu ce sa zic,am trecut si eu de fff multe ori pe acolo si mai mult de 80 la ora nu am avut curaj sa merg.si la 80 ....
mentionez ca am zafira de 2.0 si nu motorul era de vina.....asa ca bine ca a=ti scapat teferi sau kilometrajul nu arata real.


am intrat si eu pe acolo cu un astra H cu ids-ul apasat , motor de 200 de CP . Si era sa ma rastorn la 90 in curbele alea . Nu se compara nimic cu stabilitatea opc-ului .
Acuma gandeste-te si la faptul ca eram kkt pe mine Very Happy si poate mi s-a parut mie 150 si era 120 . Dar tot este sport extrem !
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
MS 82 TON cumva? Masina e de vanzare pe Autovit. E dementiala!
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur ca aia e Razz.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR