Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • deejaydede

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salll am si eu nevoie de o schita pt un astra f dar ceva mai modificat sau macar schita dar marimea exacta sa o modifica eu eu miam modificat bordul dar doar cu ceva leduri albastre si acele si liniutele leam facut cu o carioca fosforescenta arata destul de bine dar na mai bine arata cand e facuta schita cum trebuie Wink
Skip ads

  • deejaydede

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
auzi fa si mie te rog pt un astra f dk poti ca nu gasesc cheasuri scanata le dimensiune reala pt astra f Sad
  • deejaydede

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
dativa si voi putin cu parerea
  • adrianluca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
decat sa schimbi nenorocirea aia de folie cu kilometrajul si turometru si benzna cu apa la motor mai bine iti bagi un bat in .... (scuze limbajul) am vrut eu sa fac asta si mi-am blestemat zile ca am stricat tot panoul cu tot cu ceasuri foarte sofisticat si acele sunt asa de bine prinse acolo ca daca vrei sa le desfaci se dekalibreaza instantaneu asa ca e mai usor de schimbat ledurile decat folia aia a trebuit sa imi cumpar alte ceasuri ca ale mele a fost compromise
Skip ads

  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pentru a nu avea eroare/decalibrare pe ceasuri (km, turatie) atunci cand umbli la acestea, acele trebuiesc extrase invartindu-le in sensul invers acelor de ceas (rotire +tragere)
  • dadoshu1991

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra OPC 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut baieti ...va rog ...spune-ti-mi si mie cum pot sa desfact bordu cu ceasuri ...si consola centrala pt a schimba becurile pe alta culoare de la un opel astra F `94 ....va rog da-ti si voi un raspuns...multumesc anticipat
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un vectra A din 93, 1.8i, 60Kw/90Hp.
Azi am schimbat rulmentii de la alternator. L-am dat jos, si l-am dus la un nene sa mi le schimbe. Le-a facut, si dupa accea am pus-o inapoi pe masina.
Acum insa am o problema si o intrebare. Cum am pus contactul, nu mi sa aprins becul de la acumulator, restul Da! Am mai intampinat problema ceva timp in urma, dar am desfacut bordul si miscand becul si-a revenit. Acum insa nu mai vrea. Intrebarea este are ceva de a face alternatorul cu becul respectiv? Ma refer la pus contact, NU la pornit motor, si incarcare s-au baterie slaba. Martorii din bord trebuie sa arda toate normal cu contactul pus, si se sting dupa pornire cele care trebuie sa se stinga. Deci care poate fii cauza ca nu imi arde martorul baterie? Inainte sa dau jos alternatorul era ok, am umblat cu masina. Becul NU este ars, l-am verificat. De ce nu arde. Ce poate fii cauza? Poate aveti pareri sau sugestii. Va multumesc tuturor. Stima
  • RAMsys

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 c16nz2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
80SKY a scris:Salut!
Am un vectra A din 93, 1.8i, 60Kw/90Hp.
Azi am schimbat rulmentii de la alternator. L-am dat jos, si l-am dus la un nene sa mi le schimbe. Le-a facut, si dupa accea am pus-o inapoi pe masina.
Acum insa am o problema si o intrebare. Cum am pus contactul, nu mi sa aprins becul de la acumulator, restul Da! Am mai intampinat problema ceva timp in urma, dar am desfacut bordul si miscand becul si-a revenit. Acum insa nu mai vrea. Intrebarea este are ceva de a face alternatorul cu becul respectiv? Ma refer la pus contact, NU la pornit motor, si incarcare s-au baterie slaba. Martorii din bord trebuie sa arda toate normal cu contactul pus, si se sting dupa pornire cele care trebuie sa se stinga. Deci care poate fii cauza ca nu imi arde martorul baterie? Inainte sa dau jos alternatorul era ok, am umblat cu masina. Becul NU este ars, l-am verificat. De ce nu arde. Ce poate fii cauza? Poate aveti pareri sau sugestii. Va multumesc tuturor. Stima


Idea -Verifica daca ti-a pus nenea toate firele la loc. S-ar putea sa fie de la senzorul de excitare al bobinei alternatoruli... La mine statea aprins dupa ce am schimbat rulmentii..dar am turat-o si si-a revenit.
-Cum ai verificat becul? Ai dat ceasurile jos? Daca da verifica locasul soclului unde vine becul rotit (e foarte sensibila folia de pe spate/ la mine se aprinde acul vitezometrului la trepidatii - are momente)
-Incearca sa scoti borna de al bat si sa o conectezi din nou cu motorul oprit (si verifica apoi daca scoti borna in timp ce merge motorul sa vezi daca incarca). Idea
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR