Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • 99MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Alex... Nu stiu cit de tare era calibra, dar a meritat investitia in siguranta...sistemul de supraveghere video l-am montat pt mai multa siguranta si a dat rezultate..atit la masina mea, cit si a celor care parcheaza in zona. Masina mi-a fost sparta in 2003 iar hotii retinuti imediat de politie pt ca au avut ghinionul sa fie surprinsi live de camera in timp ce operau. Ca sa-l citez pe unul dintre hotzi.."sa moara mama..ne-am turnat!". Ghinion..Din declaratile lor, furtul era la comanda, tinta era debitmetru... De atunci se stie ca zona e supravegheata video 24/24 asa ca nu am mai avut nici un incident. Wink Acelasi sistem profesional il folosesc acum pt supravegherea ST-ului care a inlocuit calibra!

Sint de acord cu tine..multi viseaza ca afara masinile sint ieftine si bune. Intimplarea face sa lucrez zilnic cu firme de leasing, importatori si persoane fizice care aduc masini de afara. Zilnic imi trec prin mina actele de provenienta si am citiva ani experienta in domeniu. Ar fi frumos sa fie asa de simplu. Toata lumea s-ar duce sa-si aduca masina mult visata. Si in germania sint tzepe, si in germania masinile se aranjeza de vinzare. La o masina second de 10.000euro pe site, cu greu primesti o reducere de 2-300 euro de la neamtz. Si asta cu insistente. Apoi trebuie luate in calcul costurile deplasarii pina in germania (costuri orientative) drumul dus 150 euro (nu mai pun in calcul daca batzi si germania citeva sute de km pina gasesti ce cautzi), costurile radierii si asigurarii temporare in germania 200 euro, taxele de autostrada 20 euro (eventual radare, amenzi, etc), cazarea/mincarea in germania 150euro, benzina de intors 200 euro, RAR-ul in tara 150 euro, costuri inmatriculare (traduceri acte/legalizari/fisa inmatriculare, etc) si peste toate oboseala si umblatura....Mai e masina asa ieftina cum isi imagineaza unii?!
Skip ads

  • KON_TAKT 16 V

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Draga mic 99, nu-ti port pica, dar exemplele date sunt reale, nu povesti. Reducere 500 de euro, dupa 3 min. max. de negociat cu omul de la parc, la o masina de 4800 de euro, nu de 10000 de euro. Au mai discutat si a mai obtinut inca 200 de euro pt. casetofon defect (caseta cu banda incurcata) si oglinda (sticla) crapata un pic, dar au convenit pana la urma ca renunta la cei 200 E, cu conditia sa mearga cineva de la firma sa-i faca toate actele si sa poata pleca in cel mult 2 ore, pt. ca orasul era f. mare si ar fi pierdut toata ziua cautand toate locurile necesare. Si... ai ghicit. In 1h 45 min., deh, neamtzu s-a nascut harnic, actele complete si drum bun. Deci se poate.
Ceea ce tu nu intelegi si poate nici altii, care nu ma cred la acest moment este faptul ca, nu cumpararea unei masini puternice (motoare de 2000 cmc si peste) va fi complicat financiar si in Romania, ci intretinerea si mai ale taxele. Si cand ma refer la taxe spun: asigurare obigatorie, impozit(f. important), rogvinieta, ... , care vor fi stabilite in functie de an de fabricatie si motor, normal si noxe. De aceea multi se vor limita la masini cat mai noi, de litraj mic si consumabile ieftine. Va fi plina piata de masini cu motoare puternice si vechi, iar asta implicit le va scade pretul. Asta este simplul motiv al deprecierii valorii lor. Cauta o masina din 1997- 2000, adusa de 3-4 ani. Vei gasi f. greu si vei fi surprins sa constati ca au pretul cu 800-max.2000 de euro mai mare, fata de o masina din '91-'93, si asta la aceeasi marca. Nu ti se pare cam mica diferenta in bani la 7-8, chiar 9 ani diferenta, la anul de fabricatie?
Deci, regret ca am ratat cea mai intretinuta calibra din zona.
Fa totusi o diferenta intre valoarea ei, a masinii, afectiva si valoarea de piata. Ai vazut tu vreo masina care circula fara radiator, fara parbriz, nevopsita, fara macar niste nashpete de huse, daca tapiteria lasa de dorit, fara tobe, fara bara, fara directie, cu jocuri la roti...?, mai ales calibra? Deci te inteleg! Ai tinut f. mult la ea si ai intretinut-o, dar cele enumerate anterior sunt chestii cat se poate de normale la orice masina, altfel nu iei ITP-ul. Deci tu vroiai ca cineva sa-ti recunoasca pasiunea in bani, mai bine zis platindu-ti suma pe care o doreai neaparat. Sigur toti care cumpara SH doresc sa gaseasca vanzatori ca tine, pasionati, dar asta nu inseamna ca nu exista o valoare de piata, obtinuta prin cerere si oferta, printr-o negociere sincera si corecta, bine-nteles daca vrei sa vinzi intr-adevar ceva (vorbesc doar de oameni bine intentionati nu de tzepari). Iar acesta valoare se va vedea in timp, la cel care a cumparat masina. Poate fi norocos sau nu, aici intervine chestia cu masina ingrijita.

PS. Multa bafta mic99. Timpul (nu prea indepartat) va demonstra ca cele "prezise" de mine se vor adeveri. Am vazut ca site-ul are ceva vechime (inca o data felicitari gazdelor) si voi putea citi aceste postari si atunci. probabil vor fi ... istorie, dar istorie adevarata.
  • 99MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
KON-takt....eu nu am vindut masina la anul sau peste 2 ani si mai ales nu vind o masina in functie de prezicerile tale!!! Very Happy Masina era de vinzare acum...si uite ca s-a vindut conform cererii si ofertei cu 4100 euro (pret initial 4500 negociabil)..nu 3750 cit ai oferit tu. Iar la pretul asta am avut de ales cui i-o vind din 3 cumparatori. Ti-am spus ca inca inainte de a anunta oficial ca o vind, am avut deja client care mi-a dat 4100 euro. Nu i-am dat-o pt ca pustiul mi-e vecin..are 20 de ani..carnet de 6 luni..si riscam sa vad masina in 3 luni praf sau cine stie ce tragedie. Probabil ai crezut ca e un "test", cum iti place tie sa faci. Nu sint comerciant de masini, nu fac bisnitza cu masini...dar nici naiv nu sint Wink

Cit despre masini puternice, de mare litraj, intotdeauna va exista o piata pt asa ceva. Cei care isi iau asa ceva sint oameni pasionati, masina pt ei este un hobby si isi iau asa ceva in cunostinta de cauza (intretinere, taxe, consum..desi nici una din astea nu sint o problema la calibra). Daca cei de aici de pe forumul calibra vroiau o masina oarecare, isi luau o masina de litraj mic, un opel agila, consum redus, sa se deplaseze din punctul A in B fara nici o satisfactie. Dar pasiunea este mult mai puternica....

Cit despre prezicerile tale, iti reamintesc ca anul trecut pe vremea asta toti romanii visam ca vine 1 ianuarie 2007 si vor disparea taxele vamale. Toti erau pe internet cautind masina mult visata si gata sa dea o fuga in Germania dupa 1 ianuarie sa si-o aduca. Uite ca a trecut anul, taxele vamale au fost eliminate dar a aparut taxa de prima inmatriculare. Uniunea europeana are alte probleme mai importante, interesele financiare puse in joc sint imense (tariceanu, tiriac si alti importatori de masini noi crezi ca dorm?!) iar deocamdata exista doar un proiect de lege cu noua taxa, care nici macar nu a fost pus in discutie, mai trebuie sa treaca prin parlament, sa fie publicat in monitorul oficial...eeee..poveste lunga si plina de peripetzii...si uite asa va mai trece 1 an.

Pina atunci, sa auzim numai de bine!

PS: tare sint eu curios sa vad ce masina ai sa iti cumperi tu in final..si mai ales cind..ca viata asta e scurta! Wink
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pentru o Calibra cumparata dn Romania conteaza foarte mult cati proprietari a avut in tara. Eu la a mea sunt al doilea si stiu ce zic.

Mitul cu masina in general(nu calibra neaparat) cumparata din germanai ieftina si buna e busted.

Si eu cand am luat masina am luat-o peste media pietei si pot sa spun ca a meritat.
Si omul nu vroia sa lase nimic( a lasat 200 E).Pot sa spun ca il inteleg pentru ca si eu as face acelasi lucru stiind cum am avut grija de masina.

Asa ca sa nu ne suparam pe vanzatori care nu lasa la pret atunci cand e cazul; si sa incepem sa denigram masina si omul.

Asa ca astept ca discutia sa o ia pe drumul cel bun.
Skip ads

  • KON_TAKT 16 V

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut, mctoto! "Pentru o Calibra cumparata dn Romania conteaza foarte mult cati proprietari a avut in tara. Eu la a mea sunt al doilea stiu ce zic."
Ma bucura inceputul tau, pt. ca de fapt, mi-ai ridicat mingea la plasa.
Cand ai afirmat ca "mitul cu masina in general(nu calibra neaparat) cumparata din germanai ieftina si buna e busted.", pe ce te bazezi? Mi-as permite sa te intreb, asa in treacat, cate masini ai adus tu din germania? Sigur nu sta nimeni sa te caute sa-ti dea o masina ieftina, dar ceea ce este cert e faptul ca , cu putina rabdare, cu multe cercetari (reviste de profil, cunostinte <acolo>, anunturi date de particulari...) ai toate sansele sa -ti gasesti o masina buna, BINE INTRETINUTA!, la un particular si mai ieftina, decat ceea ce gasesti pe mobile.de, autoscout24.de... Ce spui de un ford fiesta, an 2000, motor 1200 cmc, cumparat cu ... 2000 de euro, din Germania. Nici eu n-am crezut, dar cand am vazut actele, si mai ales cum arata masina...Deci se poate! RABDARE SI TUTUN!
Si acum sa revin la afirmatia de la inceput, cu primul proprietar in Romania. Oare de ce, cand te duci si aduci o masina din germania, nu prea conteaza cati proprietari a avut? Sa-ti spun eu? .... pentru ca: neamtul s-a nascut harnic (si cinstit) si romanul poet. Neamtul nu va include niciodata la capitolul optiuni/imbunatatiri, mentiunea "bine intretinuta". La ei nu pasiunea ii face sa-si intretina masinile ci, simplu, constiinta si bunul simt.
Asa cum am mai afirmat anterior, tinand cond de anii pe care ii avea masina, despre care s-a tot facut vorbire, per total, a fost bine intretinuta, insa, mai erau destule de pus la punct la ea si nu-ti face nimeni nici un favor, mai ales cand aud ca e vorba de CALIBRA. De asta nu prea eram tentat sa-i ofer lui mic 99 pretul pe care il cerea 4100 (4000 intru-un final).
Si un ultim aspect pe care vreau sa-l lamuresc si sa-l postez "pe subiect", daca memoria nu-mi joaca feste, dom'le mic 99, nici farurile nu erau ok, in sensul ca asa ai ingrijit masina, incat acestea erau oblojite cu niscaiva cu silicon, cam prost intins, iar farul din dreapta avea urechea de prindere rupta si facuta o improvizatie cu niste bride de cauciuc.
Si in loc de incheiere, dragilor purtatori de virus CALIBRA, vreau sa va asigur ca acest episod nu mi-a infrant pornirea de a avea o calibra. Din contra, chiar mi-a marit, poate, dorinta de a-mi satisface aceasta placere, pasiune...cu masina in cauza. Nu voi renunta, si indiferent de cate masini voi mai avea si schimba, tot imi voi lua una si voi fi bucuros sa fiu "consiliat " de bunul nostru prieten mic 99, cand o voi cumpara sau dupa.
SALUT SI MULTA BAFTA TUTUROR!
  • 99MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
KONTACT prietene..mai intii te anuntz ca acesta este ultimul meu raspuns pentru tine....pentru ca se pare ca nu va reusi nimeni sa o scoata la capat cu tine. Tu le stii pe toate mai bine decit toti, si tehnici de negociere, si predictii economice, si legislatie, nu mai vorbesc de mecanica auto si evaluari autoturisme. Ti-au spus si MCTOTO si ALEX intr-un mod politicos cum stau lucrurile....oamenii sint impartiali si vorbesc din experienta, nu din auzite...vezi ca nimeni nu iti sustine afirmatiile....dar tu continui sa o tii pe a ta. In plus continui sa blamezi masina pe care nu ai reusit sa o cumperi pt ca o vroiai pe nimic..am eu impresia ca e ceva de genul vulpea cind nu ajunge la struguri, zice ca-s acri. Eu ce am avut de spus, am spus, masina e vinduta deja, noul proprietar m-a sunat si e foarte incintat de achizitie...o alearga bine mersi...un prieten a fost depasit de el pe E 85 cu aproximativ 180km/h la Roman si m-a sunat crezind ca sint eu si nu-i raspund la salut Very Happy , masina a trecut si RAR-ul, dar tu continui sa ii gasesti hibe. Asta in ciuda faptului ca masina a fost verificata de 3 cumparatori interesati veniti cu mecanici....luata in proba, forjata, suita pe elevator, tras de bucsaraie, pusa pe tester...Toti au zis ca 4100 e un pretz fair play pt cum arata si merge masina.... Asa ca te rog..hai sa inchidem subiectul.....Sau vei putea monologa cit vrei tu...eu unu ma retrag...
  • KON_TAKT 16 V

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mic 99, vad ca vrei sa incetezi? Oare? Stiu ca adevarul deranjeaza si doare, dar asta-i realitatea!
Eu am incheiat de mult discutia, daca nu ai realizat.,
Acum, nu te mai salut!
  • gabyygsm

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut mic99. imi pare rau ca nu am fost pe faza cand ai avut masina de vanzare Sad

totusi de ce nu ai reparat aerul daca tot era asa pusa la punct? Embarassed

sau poate pur si simplu nu il foloseai si atunci se explica

aaa si alta intrebare: cam care era consumul ei la un mers de maxim 3000 ture
Skip ads

  • 99MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Gaby....cine ti-a spus ca aerul trebuia reparat?! Am spus ca trebuia reincarcat cu freon...Ultima reincarcare am facut-o in 2005. Nu poate sa tina o vesnicie freonul. Pe mine ac-ul nu m-a interesat pt ca in momentul in care pui ac-ul pierzi simtitor din putere si se duce toata distractia. Am spus clar ca trebuie reincarcat cu freon tuturor cumparatorilor. Compresorul lucreaza, instalatia e ok, aerul intra..dar nu e acel rece pe care il stiam eu. Consumul pina in 3000 ture, adica schimbat asa cum recomanda fabricantul in manual, era in oras de aprox 11l la suta afisat de calculator.

Stii ce e interesant? Masina mea a fost pe forumul opel la rubrica vinzari si nu m-a contactat nimeni de aici cit era in posesia mea. Acum da lumea navala! Very Happy Imi pare rau, dar s-a dat... A, si inca ceva...incercati sa cititi aventurile celui care a initiat acest subiect, colegul forumist din Iasi, si el proaspat proprietar de calibra. O sa vedeti cam cit a umblat el si ce oferte a gasit la 4000 euro. Cititi ce masina si-a luat el in final la 4000 euro (sau asa zice titlul subiectului) si cam ce trage cu ea saracul.... Cred ca lipsa freonului din instalatie ar fi pt el cea mai mica problema...
  • gabyygsm

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da probabil ca am inteles eu gresit cu aerul. scuze. ca o paralela stiu pe multi care dezactiveaza aerul din cauza ca papa mult din putere.

si la cealalta problema: poti sa consideri ca masina nu are aer din fabrica da restul sa fie impecabile Cool
  • 99MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Gabi...nu stiu ce intelegi tu prin aer dezactivat! Pur si simplu nu apesi butonul de ac si masina merge la putere maxima! Vrei sa mergi cu ac, nici o problema..il apesi, ai confort, dar chiar si la un motor de 2.0 150cai acest lucru se simte in puterea masinii. Cit despre consum cu AC, nu cred ca asta e o problema. Consumul creste cam cu 1 l la suta de km. E greu sa ai masina sport, sa vrei performante, demaraje, cuplu, confort...dar sa iti consume cit un matiz. Chestiile astea 2 consum redus si performante extreme nu prea se pupa! Very Happy

Ca o paranteza..eu mi-am luat o fiesta ST! 150 cai, 0-100km/h in 8 secunde. Demarajele si performantele sint bestiale...Sa iti spun ce consum are? De cind a dat frigul..14l la suta in oras! Si e nou-noutza, si nu-i dau inca forja, fiind deocamdata in rodaj. Probabil consumul se va mai aseza...dar tot in jurul lui 11-12 l la suta in oras se va situa. Si repet, e nou noutza..asa ca parerea mea, calibrele cu un consum de 11-12l la suta in oras dupa atitia ani km sint super ok!
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@99MIC - Ti-ai luat ST deci ? Very Happy
Stai linistit consumul se mai lasa , e cyhestiune de rodaj .
caseta e bestiala , volanul super sport , super scurta cursa .
Cutia e jale , sistemul de esapament stoc scoate niste urlete , combinate cu motorul foarte tare !
Ai grija la caseta , ca am inteles ca a cam picat in perioada de garantie la ST . deasemenea ai grija la clapeta de acceleratie ca si acolo s-au mai inregistrat probleme la ST .
Cat despre Calibra e normal sa se vada o diferenta de putere cu AC , pt ca e o masina proiectata pe alte timpuri . Ca si consum aia de 150 de CP merge pe un 10 , 10.5 mediu din ce imi aduc aminte .

@KONTAKT - Am observat in posturile tale ca te-a suparat cineva . Poate ne zici si noua de ce esti asa incisiv . Pana la urma nu ti-a pus nimeni pistolul la cap sa-ti cumperi vreo Calibra . Iar daca tu consideri ca vroia sa-ti dea cineva teapa , sunt alaturi de tine sa-l facem de kkt pe ala. Dar uitandu-ma la colegul din IASI , inteleg ca teapa se considera o masina care nu numai ca are probleme , dar ajunge sa ia si foc Very Happy .
Cat despre cunostintele tale in legatura cu civilizatia poporului german , principiile de insuflate de educatoare la gradinita , care i-a facut sa devina niste oameni maturi cu bun simt , datorie si pasiune fata de masini nu pot fi de acord .
Dupa ce vei merge in Germania o sa mai discutam daca vrei . Alta e situatia fata de anul 94 cand mai gaseai niste specimene bine intentionate pe acolo .
Cat despre "mocangelile" care sunt pe toate drumurile pe acolo , vreau sa-ti spun ca in 2002 era la parterul unui bloc din Gotta un golf 2 alb impecabil exterior abandonat . Au luat romanasii de pe ei spoilerul de GTI , faruri , noaptea .
Mai aveai sansa sa gasesti si pe drumurile de langa autostrada masini din astea . Asa ca eu n-as avea incredere intr-o masina de 15 ani din geramnia . probabil ca e "construita" dinj 3 Calibre . Pana la urma cu aparatul de sudura faci minuni daca esti smecher .
Skip ads

  • DaCosta

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tutor!

Cum e primul meu mesaj pe acest forum, am gasit de cuviinta sa-l scriu exact intr-un thread ce ar fi trebuit sa fie ingropat, ca sa nu fac altul nou - sper sa nu-mi atrag fel de fel de blesteme din aceasta cauza Wink

Ca sa revin la tematica, ma bate si pe mine gandul de Calibra. Mai concret, vad ca pe la nemti s-ar putea achizitiona un astfel de exemplar la un price-average de cca. 1300 euro (mobile.de, etc). La fel si pe la 'vecinii' unguri (www.hasznaltauto.hu, are si varianta in limba engleza). Partea cu inmatricularea poate fi rezolvata in diverse moduri, nu tin mortis sa scrie "RO" pe table (nu sunt batman, dar se pot gasi diverse variante sa nu-i dau banii lui tariceanu, care este).

Ce m-ar interesa aici (I know, use the damn search, am tot citit mesajele de pe aici, insa vreau sa fiu sigur ca nu-mi scapa nimic) - sper sa ma puteti ajuta (intr-ale Opel-ului sunt relativ pe dinafara, fost posesor de cazan, pardon, dracie, dar care mai stie una-alta [nu prea multe] despre ce e aia o masina):
- la o masina de varsta ei, care sunt partile care ar trebui supuse unei inspectii mai amanuntite, cele care cedeaza mai repede, eventual daca imi poate descrie cineva un mic 'ghid de inspectie' al masinii, inainte de achizitie;
- ce varianta de motorizare se considera a fi mai 'fara probleme' din cele 5 disponibile (NE,XE,XEV [ecotec],LET si 25XE [raritate]);
- tot legat de vechime, la ce investitii pe termen scurt ar trebui sa ma astept, de preferinta si cu un reper la costurile si componentele implicate - unii spun ca anumite motorizari ar avea diverse probleme, dar posesorii ar trebui sa stie cel mai bine;
- cam cat tine motorul pe aceasta masina - presupunand ca ar avea un 250,000 km rulati, cam care-i limita lui de "luam-ar dracii"?; La fel, eventuale probleme legate de cutie, transmisie, ambreiaj, etc;
- computer de bord - ce controleaza, ce stie sa faca, ce ar mai fi fost bine sa mai stie sa faca, ce s-ar putea imbunatati la el (mai concret, se poate imbunatati ceva pe la el, la cei care stiu sa o faca - asta cam ar fi intrebare de adresat dupa ce se achizitioneaza masina, dar as fi curios daca suporta modificari, din ce am mai citit se pare ca face parte dintr-o generatie mai 'batrana');
- piese de schimb: se mai gasesc? dezmembrari sau exista echivalente in productie?

Multumiri anticipate pentru orice sfat sau sugestie.
  • GODLESS

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ce m-ar interesa aici (I know, use the damn search, am tot citit mesajele de pe aici, insa vreau sa fiu sigur ca nu-mi scapa nimic) - sper sa ma puteti ajuta (intr-ale Opel-ului sunt relativ pe dinafara, fost posesor de cazan, pardon, dracie, dar care mai stie una-alta [nu prea multe] despre ce e aia o masina):
- la o masina de varsta ei, care sunt partile care ar trebui supuse unei inspectii mai amanuntite, cele care cedeaza mai repede, eventual daca imi poate descrie cineva un mic 'ghid de inspectie' al masinii, inainte de achizitie;

Aici gasesti --> Ghid de inspectie

- ce varianta de motorizare se considera a fi mai 'fara probleme' din cele 5 disponibile (NE,XE,XEV [ecotec],LET si 25XE [raritate]);

Eu personal am auzit ca ecotecul si V6 ar cam avea ceva bube dar e chestiune de noroc ...

- tot legat de vechime, la ce investitii pe termen scurt ar trebui sa ma astept, de preferinta si cu un reper la costurile si componentele implicate - unii spun ca anumite motorizari ar avea diverse probleme, dar posesorii ar trebui sa stie cel mai bine;

La surprize te poti astepta si la o masina noua , poate ceda un furtun , sa ai un scurt pe undeva etc ... depinde de cat de intretinuta a fost de fostul proprietar , si de ce inovatii a adus el ... , daca masina are carte de srvice si reparatiile au fost facute profi nu ar trebuii sa ai surprize .

- cam cat tine motorul pe aceasta masina - presupunand ca ar avea un 250,000 km rulati, cam care-i limita lui de "luam-ar dracii"?; La fel, eventuale probleme legate de cutie, transmisie, ambreiaj, etc;

In functie de noroc si de cum a fost utilizat de proprietar ... schiburi de ulei si cat sa tras pe el ,etc ...
Cutiile sunt ok , ambrajul tine in funtie de exploatare dar e ieftin de inlocuit , cutia de transfer la LET sunt cele mai proaste , putine Let-uri cu 4x4 functional .

- computer de bord - ce controleaza, ce stie sa faca, ce ar mai fi fost bine sa mai stie sa faca, ce s-ar putea imbunatati la el (mai concret, se poate imbunatati ceva pe la el, la cei care stiu sa o faca - asta cam ar fi intrebare de adresat dupa ce se achizitioneaza masina, dar as fi curios daca suporta modificari, din ce am mai citit se pare ca face parte dintr-o generatie mai 'batrana');

Pai nu prea stie multe , iti arata consumul , instant si mediu , viteza medie ,autonomie (cam cat mai poti merge cu benzina din rezervor ), cronometru si temperatura
Nu cred ca cineva sa chinuit sa bage mai multe pe el ...
Modificari suporta si chiar foarte multe , am vazut calibre pe net si la 600-700 CP dar costa ...


- piese de schimb: se mai gasesc? dezmembrari sau exista echivalente in productie?

Piese se gasesc noi si nu sunt scumpe in comparatie cu mainile din 2003 + , pana acum nu am intalnit nici o piesa care sa nu se gaseasca (noi), ori sunt GM ori produse de altcineva ... au fost produse 238000 de masini , eu zic destul de multe si interesul a fost mare sa se se faca piese ... ce nu gasesti de calibra gasesti de vectra si tot gasesti , + ca mai e si varianta dezmembrari , pe care personal nu o recomand decat in cazuri extreme ...

Multumiri anticipate pentru orice sfat sau sugestie.

Cu placere !
  • norbi_nw

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am mai postat eu interbarea asta unde nu trebuia, asa ca postez acuma unde trebuie:
As dori sa cumpar un Calibra cu motor C20XE, dar ma tot gandesc ce fain e sunetul de C20LET (4x4 204bhp) cu blow off... Intrebarea mea e ce difera la cele doua motoare? numa' turbocharger'ul? un C20LET costa cam 5000euro cu tot, iar un c20xe in stare buna buna gasesti la 3000 (dincolo). Daca as cumpara un C20XE si as monta un turbo dupa un timp...? mai e si faza ca LETul e 4x4.. Si LETul sare la 256bhp cu un cip.. Putin ajutor.
Cam cat ar costa un turbo pe C20XE?
  • folinel

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mar33 a scris:Sad Imi puteti spune daca gasesc ceva bunicel la banii astia?O calibra desigur.Nu o vreau tunata sau alte prostii...cat mai simpla si bunicica.Sa ma pot plimba cu ea..atat!



boss am eu una de vanzare daca te int chiar la banii care vrei tu ......nu este tunata masina ar aspectul standard culoare neagra ....spawn08zyx sau 0766457226....
  • noss_a

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Domnilor,doamnelor si stimati calibristi!
Sunt f nou pe aici si sper sa ma ajutati!
De cand am vazut-o prima oara mi-am dorito(la o calibra ma refer) mult timp nu mi-am permis sa mi-o cumpar dar de cativa ani nu a mai fost o problema am mai avut 3 masini pana acum dar nu am indraznit sa ma infig la o calibra . Ceea ce ma intereseaza pe mine ca sa nu o mai lungim este daca imi puteti spune cate ceva despre aceasta masina date tehnice, intretinere, cat de fiabila este sau nu este despre consum mam mai lamurit asistand la discutiile de pe forum. Dar am o mare rugaminte ca raspunsurle sa fie cat mai reale ! Am plecat urechea la unul si la altul si parerile sunt impartite atat pro cat si contra!
Multumesc anticipat sper sa ma ajutati!
  • DaBOtta

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Calibra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Deci am de 3 luni de zile un OPEL CALIBRA din 94 cu piele crem , incalzire in scaune , AC , full electric , motorul C20NE cel de 116 CP. De cand am luat masina nu am avut nici o problema cu ea. Motoarele C20NE cele cu 8V sunt cele mai fiabile si cele mai usor de intretinut. Ca si consum aici problema ii cu cantec , depinde la ce te astepti , eu cand mi-am luat masina ma asteptam la un consum de 10 - 12 in oras , nu poti avea masina sport ma rog cat o fi ea de sportiva si cu un consum mic , totusi ii tehnologie veche si motor de 2 litri. Daca nu te dai la ea foarte tare poate sa iti manance si 10 in oras , iar afara chiar si 7. Chiar si motorul de 116 cp daca ii in apele lui o sa te surprinda cat poate fi de agresiv si cum trage ( crede-ma am condus masini puternice , mai am si un Santa Fe de 150 cai , si chiar imi place cum trage Calibrau ) Acuma daca iti gasesti un SFI cel de 150 CP il recomand cu caldura deoarece are un consum mai mic dar ii ceva mai pretentios , ai grija la tablarie sa fie buna sa nu aiba prea multa rugina daca se poate sa nu aiba deloc. Cat despre RAR si aici problema ii cu mai multe taisuri , sunt Calibre din 91 care au iesit EURO 2 sunt care din 93 au iesit NON EURO. Sa ai grija sa aiba catalizatorul bun si chestii de genu. Daca mai ai si alte intrebari posteaza si am sa incerc sa te lamuresc .
P.S. Dupa parerea mea este o masina foarte frumoasa care isi merita toti banii , eu unul sunt foarte multumit de masina
  • Sarighioleanu R

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Incearca pe cat posibil sa iei o masina cu carte service pusa la punct , altfel vei avea surpriza de a baga bani intruna intr-o epava
Dupa parerea mea alegeti o masina din afaara la sh , deoarece acolo sunt alte conditi de exploatare
  • aiengi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am citit ce ati vb aci si vreau sa va da un exemplu real patit de un amic de al meu: a mers in Germania acum o luna si a cumparat un VW Passat din 96 extra full, masina arata impecabil si cu 210.000 km in bord. Masina a fost cumparata de la un neamtz care e doctor, om in varsta si "de incredere"
O data ajuns acasa a mers la un service ai a pus scan`ul pe masina si a verificat nr de km. Mare i-a fost mirarea cand a vazut ca inloc de 210.000 km pe aparat apareau peste 700.000 km Laughing El a vazut ca masina avuse in trecut 7 proprietari (cu tot cu cel de la care o cumparase) dar asa nu`l interesa pt ca "e luata din Germania si nu de la noi cu drumurile astea proaste"! In prezent a dat si el kilometrajul inapoi pe la 100 si ceva de mii si e scoasa la vanzare Laughing
Acum sa imi fac putina reclama, eu posed o calibra 16v c20xe de un an jumate, pe care am motorul + toate anexele aduse de afara de pe o calibra usor lovita. Motorul avea parcursi in jur de 135.000 km cand a fost pus pe masina si in prezent are 166.000 km. Cand afirm asta nimeni nu crede zi zice ca am dat si eu km inapoi in bord Evil or Very Mad
In Germania se fac multe magarii nu mai e ce a fost..turci, romani si chiar nemtii fac manevre cu masinile si actele, nimic nu mai e sigur!
Parerea mea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR