- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
alexmag90
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
alexmag90
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Eu vorbeam strict de piese da ma rog.
De schimbat ce ai schimbat tu e scump am gasit si mai ieftin de atat:) chiar si moca .. Selfmade ..
Partea cu mecanicii de duzina cam 99%din forum ii satula de ei dar ajunge cu offtopic
mai degraba descrii dracului cum se comporta masina dupa curatare egr .. Consumul cum e .. Caii cum se simt
De schimbat ce ai schimbat tu e scump am gasit si mai ieftin de atat:) chiar si moca .. Selfmade ..
Partea cu mecanicii de duzina cam 99%din forum ii satula de ei dar ajunge cu offtopic
mai degraba descrii dracului cum se comporta masina dupa curatare egr .. Consumul cum e .. Caii cum se simt
alexmag90
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
pay la mine era dus ambreiaju` cu tot cu volanta .. inainte patina discul acum trage ... ce sa zic sunt 70 hp nu 200 trage bine ,,,, consum inca nu stiu azi am luat`o din service am facut vreo 70 km postez zilele viitoare consumul ... inainte de service consuma mai mult ca de obicei ( de 100 ron faceam undeva la 210 km in BUCURESTI schimbat in 2300 - 2700 rpm ) ale voastre cam cat consuma in oras ? 1.3 cdti
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut, este vorba despre un Opel Corsa C Z13DT din 2004. Mergeam constant cu 60 km/h, masina mergea frumos, tragea bine, dintr-o data se apinde martorul "masina cu cheia". Ma intorc din drum, o parchez la o benzinarie si o opresc. Am verificat cu un tester cu bluetooth si imi da eroarea P0400 (Powertrain - Exhaust Gas Recirculation Flow). Am sters eroare am pornit-o merge 2-3 secunde, se aprinde din nou martorul cu cheia si se opreste. Am incercat din nou s-o pornesc fara sa sterg eroarea si se opreste imediat dupa ce porneste.
Daca este blocat EGR-ul nu ar trebuie sa mearga masina, chiar daca in modul de avarie cu turatia limitata? Poate fi un blocaj mecanic sau ceva de la alimentarea acestuia, de la vreun releu care il comanda?
Credeti sa se poate rezolva acolo pe loc, fara tractare la service?
Daca este blocat EGR-ul nu ar trebuie sa mearga masina, chiar daca in modul de avarie cu turatia limitata? Poate fi un blocaj mecanic sau ceva de la alimentarea acestuia, de la vreun releu care il comanda?
Credeti sa se poate rezolva acolo pe loc, fara tractare la service?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,505 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,505
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
La conditiile meteo nu recomand sa lucrezi acolo.
Daca parcurgi toata procedura vei observa ca trebuie: golita instalatia de racire, demontat vas expansiune, filtru si carcasa filtru motorina. Asta nu poti face in statia de distributie carburanti. Este interzis in normele P.S.I. Nu-ti vor permite angajatii,
Daca parcurgi toata procedura vei observa ca trebuie: golita instalatia de racire, demontat vas expansiune, filtru si carcasa filtru motorina. Asta nu poti face in statia de distributie carburanti. Este interzis in normele P.S.I. Nu-ti vor permite angajatii,
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Da, in tin minte ca mi-a fost curatat EGR-ul anul trecut fara sa imi scoata nimic, doar le-a dat intr-o parte.
In legatura cu masina de care vorbeam mai sus, am fost diminteata si in urma sfatului unui mecanic, am pornit-o cu acceleratia apasata la maxim, s-a dus pana la 4500rpm si cred ca s-a deblocat EGR-ul ca nu s-a mai oprit. Am fost undeva sa mi-l desfaca, dar m-a amanat si am mai mers asa inca vreo cateva zile. De cate ori merg constant mai turat, peste 2500rpm, se apinde martorul cu cheie si la verificare imi da tot codul P0400 (EGR defect), dar nu imi limiteaza turatia, nu se simte nici la mers si uneori dispare.
Salut, este vorba despre un Opel Corsa C Z13DT din 2004. Mergeam constant cu 60 km/h, masina mergea frumos, tragea bine, dintr-o data se apinde martorul "masina cu cheia". Ma intorc din drum, o parchez la o benzinarie si o opresc. Am verificat cu un tester cu bluetooth si imi da eroarea P0400 (Powertrain - Exhaust Gas Recirculation Flow). Am sters eroare am pornit-o merge 2-3 secunde, se aprinde din nou martorul cu cheia si se opreste. Am incercat din nou s-o pornesc fara sa sterg eroarea si se opreste imediat dupa ce porneste.
Daca este blocat EGR-ul nu ar trebuie sa mearga masina, chiar daca in modul de avarie cu turatia limitata? Poate fi un blocaj mecanic sau ceva de la alimentarea acestuia, de la vreun releu care il comanda?
Credeti sa se poate rezolva acolo pe loc, fara tractare la service?
Daca este blocat EGR-ul nu ar trebuie sa mearga masina, chiar daca in modul de avarie cu turatia limitata? Poate fi un blocaj mecanic sau ceva de la alimentarea acestuia, de la vreun releu care il comanda?
Credeti sa se poate rezolva acolo pe loc, fara tractare la service?
In legatura cu masina de care vorbeam mai sus, am fost diminteata si in urma sfatului unui mecanic, am pornit-o cu acceleratia apasata la maxim, s-a dus pana la 4500rpm si cred ca s-a deblocat EGR-ul ca nu s-a mai oprit. Am fost undeva sa mi-l desfaca, dar m-a amanat si am mai mers asa inca vreo cateva zile. De cate ori merg constant mai turat, peste 2500rpm, se apinde martorul cu cheie si la verificare imi da tot codul P0400 (EGR defect), dar nu imi limiteaza turatia, nu se simte nici la mers si uneori dispare.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 20 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
Cred ca este blocat pe inchis acuma .Se manifesta la fel si la mine adica cind era cald afara (peste 12 grade Celsius) si mergeam cu masina citva km se aprindea becul de check engine insa masina functiona in rest normal.
Opream motorul si reporneam ,se stingea becul si totul era in regula citva zeci de km cind iar se repeta figura
La mine era blocata tija egr-ul pe inchis .S-a rezolvat temporar prin curatirea fara demontarea EGR-ului de pe masina numai prin demontarea parti electrice si curatirea de acolo.
Daca ai blocat pe inchis este ca si cum ai avea de fapt blindat EGR-ul
Partea proasta este ca la tine s-a blocat si pe deschis cel putin odata , atunci cind ai ramas in benzinarie si nu poti sa stii cind se poate intimpla asta pe drum asa ca poate ar trebui sa il cureti/deblochezi inca odata .
In alta ordine de idei @alexmag90 avea dreptate cu suma de 97 de roni ptr curatirea EGR-ului .Pe mine curatirea EGR-ului fara demontarea fizica m-a costat 100 de ron asa ca probabil si la el s-a facut ceva similar fara sa ii demonteze piesa.
Curatirea cu demontarea EGR-ului dureaza ~7 ore si se tarifeaza la ora la atelierul unde am fost eu ,asta ca informatie
Opream motorul si reporneam ,se stingea becul si totul era in regula citva zeci de km cind iar se repeta figura
La mine era blocata tija egr-ul pe inchis .S-a rezolvat temporar prin curatirea fara demontarea EGR-ului de pe masina numai prin demontarea parti electrice si curatirea de acolo.
Daca ai blocat pe inchis este ca si cum ai avea de fapt blindat EGR-ul
Partea proasta este ca la tine s-a blocat si pe deschis cel putin odata , atunci cind ai ramas in benzinarie si nu poti sa stii cind se poate intimpla asta pe drum asa ca poate ar trebui sa il cureti/deblochezi inca odata .
In alta ordine de idei @alexmag90 avea dreptate cu suma de 97 de roni ptr curatirea EGR-ului .Pe mine curatirea EGR-ului fara demontarea fizica m-a costat 100 de ron asa ca probabil si la el s-a facut ceva similar fara sa ii demonteze piesa.
Curatirea cu demontarea EGR-ului dureaza ~7 ore si se tarifeaza la ora la atelierul unde am fost eu ,asta ca informatie
geo222
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2012
- Mesaj Privat
Curatirea cu demontarea EGR-ului dureaza ~7 ore si se tarifeaza la ora la atelierul unde am fost eu
Dar de ce asa mult? Anul trecut i-am pus sa imi verifice EGR-ul si au desfacut filtrul de motorina si vasul de expansiune din suporturi si le-au dat intr-o parte, iar apoi au desfacut EGR-ul pe acolo.
Nu au desfacut tot EGR-ul? Este ceva mai mult decat chestia aia care se scoate?
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- pascalinlaurentiu
- *
- 4 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2006
- Italia
pascalinlaurentiu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
autand pe forum am dat si de acest post. Vreu sa incerc sa curat si eu valva EGR la motorul z13 Dt, As vrea sa stiu daca la acest motor operatiunea implica sau nu golirea antigelului. Aveti cumva o poza cu localizarea pe motor a valvei.
Multumesc
la acest motor nu implica golirea completa a antigelului doar putin iti curge la desfacerea unui furtun .spor la treba
Multumesc
la acest motor nu implica golirea completa a antigelului doar putin iti curge la desfacerea unui furtun .spor la treba
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
sstudentu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2014
- Mesaj Privat