Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pistonul 1 si 4 jos, 2-3 sus si atat de sus ca sta la 0,2-0,3mm de buza blocului. Acum daca rotesti usor intra KM de punere la punct, atentie ca nu e de blocare ! Daca are mai multe gauri in volanta nu stiu, te poti astepta la orice de la macaronari. Abia acum pui chiulasa dar cu axele la punct ca altfel indoi supapele.
Neaparat schimbi kit distributie, proaste cu draci si toate defectele posibile si imposibile. Nu ma mira ca ai gasit surubul desfiletat, nu conteaza care din ele.
Daca reusesti sa o faci sfatul meu este VINDE !
Aseara eu m-am hotarat, nu mai pun mana pe asa motoare nici macar pentru schimb ulei, prieten sa fie !
Primul caz cu distributie sarita de care am auzit a fost la un schimb ulei, service serios, proprietar de fata tot timpul, pornit si poc motor, distributia sarita cumplit ca se blocase intinzatorul, rezultat motor cu reparatii de te doare mintea la costuri.
Motor blocat : cumpara omul tigaia si o lasa in parcare ca nu mai avea bani de inmatriculare, schimb ulei nu, inauntru clei de a blocat motorul. Facut motor curat si deblocat dar nu asculta sfatul de a schimba distributia, dupa 3 luni sare si motor varza.
Daca vrei o trusa de calare am la vanzare, eu sa nu mai aud de rapciugele astea. Am auzit atatea istorii ca mai bine lipsa.
Skip ads

  • florin_alkalin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut cat de gros e boltu ala care se trage la punct volanta ? dam si mie nr telefon sa vorbim de trusa ca eu am de fiat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam 6mm
  • Luccck

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut,sunt posesorul unui Opel Corsa C Z13DT 2005 si am avut urmatoarele probleme cu motorul :
1 am schimbat racitorul de ulei si garnitura de chiuloasa ,deoarece in vasul de expansiune aveam vasilina care iasea pe dinafara
2 am schimbat distributia ,se blocase intinzatorul si facea zgomot mare ,putea sa sara si lantul
prima oara am fost la un service de 2 lei (mecanicul a fugit cu banii de ulei si piese) am stat o saptamana cu masina desfacuta in acel service si au lucrat 3 mecanici pe ea si toti erau incapabili sa caleze motorul (nu aveau trusa de calare).
Pana la urma au adus un mecanic de la Fiat si au impachetat motorul fara trusa KM si aveam probleme cu pornirea + ca o mufa de la un senzor era pusa invers si-mi dadea cheita rosie in bord si 3 senzori defecti.
Am fost la alt service(vizavii de antibiotice in deal)nici acolo nu am fost multumit. Am facut o diagnoza (80ron a costat) si degeaba,nici ei nu au depistat mufa de la senzor ca ar fi pusa gresit , si la fel le dadea tot felul de erori de ajungeam sa platesc 17mil numai pe senzori ,am plecat si de acolo cu un gust amar.
Am ajuns acasa si uitanduma atent la toti senzorii am gasit mufa la un senzor era pe dos pusa si ca am umblat si platit degeaba.
Am fost ajutat de Mihai de pe clubOpel si am facut din nou un diagnostic si aveam o singura eroare camshaft position sensor circuit range/performance , e vorba de un senzor de 2mil nu de 17mil
2 Cu distributia a fost mai simplu ( deja am prins expierenta cu mecanicii) am comandat tot kitul de distributie de la Mihai (pinioane,lant,patinele,simering vibrochen,intinzator,garnitura mare de pe capac,suruburi )totul pe Ina pentru ca tot Ina aveam si eu pe masina si am ajuns la un service f bun (mecanici buni ,curat,modul de a vorbi si pret bun).
La distributie am avut noroc si de ajutorul Domnului Dan Cuciureanu caruia ai multumesc.
Va doresc o zi placuta si la cat mai multi km fara probleme.
la acele Service cu probleme nu mai calc si nu recomand pe numeni .

Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ar fi bine de ai scrie cum se numesc acele service sau mesteri, ce preturi etc. in https://www.clubopel.com/vie...461&start=380 sa stie si alti ieseni. Suntem aici (printre altele) sa ne ajutam cu info despre calitate la pret mic, evident si patanii de bagat la cap. Decat sa te arunci la parerea unei singure persoane (posibil cu ceva interes) mai bine de citit si facut o vedere de ansamblu. Nu tot ce este ieftin este bun si viceversa.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Distributia la Z13DT este pe lant. Se schimba lant, intinzator, 2 patine, pinioane, simering, garnituri, suruburi obligatoriu si pompa apa daca este cazul. Care are TIS+EPC si Z13DT poate face o lista completa. Simptomul de distributie numa buna de schimbat e motor care trepideaza, zgomot de tacheti cu alte cuvinte diesel cam zgomotos.

Eu am 237000 km,motorul a inceput sa fie cam zgomotos,din cat ma pricep eu ascultand motorul la relanti zgomotul mare se aude din zona injectiei se aude ca la Dacie cand bat culbutorii!
Dle Dan e posibil din cauza distributiei sa fie asa zgomotos?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, vezi sa nu iti sara pana te hotarasti sau strangi bani sa o schimbi.
  • Alex_cjr88

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am o corsa C in urma cu 2 ani am schimbat distributia tot acum 1 luna dupa un drum pe transalpina dupa a 2 a zi pe transfagarasani la balea lac am oprit si masina nu a mai pornit . La service Axa cu came rupta in 2 chiuloasa atinsa am ales sa cumpar chiuloasa completa dupa o corsa de 90 cai avea 60k km masina. In momentul reparatiei am schimbat si intinzatorul . Proplema e urmatoarea merg cu masina ulei incins daca opresc si pornesc motoru se aude ca uns ca nou daca las putin motorul oprit juma de ora si o pornesc se aude un tacanit 1 secunda 2 se stinge becul de ulei si dupa isi revine motorul dac cu un mic zgomot dar mic care dispare dupa o accelerare in mers si revine motorul la sunetul care trebuie. Sa fie distributie sau cineva mi-a zis un tachet ... ca se aude zgomotul pe la axa cu came dinspre evacuare sau altceva si ce ii pot face ?
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Da, vezi sa nu iti sara pana te hotarasti sau strangi bani sa o schimbi.

Asa este, problema banilor!
De cand s-a racit afara a inceput sa porneasca mai greu,are vreo legatura cu distributia?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Posibil dar verifica bujiile.
  • Alex_cjr88

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Vreo ideea la masina mea si inca ceva scoate fum negru ceva mai mult decat normal
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
motorul de corsa z13dt este acelasi cu cel de pe astra h z13dth ? sa inteleg ca e la fel de prost si pacatos ca cel de pe corsa?
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Posibil dar verifica bujiile.

Am verificat bujiile sunt bune,am verificat injectoarele cand motorul era rece(dimineata) cu furtunase toate sunt la acelas nivel.
Porneste putin mai greu,si intrerupe,doar cand e rece,ramane sa schimb distributia sa vedem cum se comporta pe urma!
Cat dureaza un schimb de distributie la z13dth?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
LeonteMihai a scris:motorul de corsa z13dt este acelasi cu cel de pe astra h z13dth ? sa inteleg ca e la fel de prost si pacatos ca cel de pe corsa?

De ce zici ca e prost si pacatos?
Eu am 237700 Km si nu am avut probleme deosebite pana acum!
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu am 210 mii.am vazut ca a scris domnul dan ca nu se mai baga la asa motoare.si nu e singurul de la care aud asta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorul Z13xxx este mecanic identic indiferent de terminatie sau pe ce e pus, Astra/Corsa/Agila/Combo.
Problemele sunt identice perfect ca doar e acelasi rahat italian.
Spunea cineva de ax came rupt, nu e primul caz sau ceva ca a gresit mecanicul, poate nu a verificat semicuzinetii... E o pacoste de motor dupa parerea mea (poate unii nu o impartasesc). Mai bine nu ridic capota la ele. Pai daca crapa pinionul, se rupe axul, sare distributie, moare turbina, curge ulei etc normal ca vinovatul va fi gasit in cel care a intervenit la motor sau roata stanga spate...sau a pus testerul pe ea...

Un schimb distributie la astea dureaza o zi. Mori de draci ca trebuie sa desfaci enspe mai putin sacun sofer. Daca te uiti in TIS te ia boala, merge si varianta mioritica dar rezultate pe masura.
  • Alex_cjr88

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ai perfecta dreptate vina nu a fost mecanicului zic eu dar totusi nu inteleg de ce zgomotul respectiv la pornire cand e uleiul cald. Fum albastru nu scoate deloc . Sa bata un tachet se poate din moment ce ei sunt hidraulici ? Distributia as scoateo din calcul pentru ca e intinzator nou lantul sa se fi lungit ? poate cei care leam dat distributia inainte nu au schimbat-o ( mecanicu a zis ca distributia e ok) de la ce ar putea fi zgomotul respectiv
  • gabi77

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Opel corsa D, 1.3cdti ,z13dtj (75CP), 2006-2007,130500km (plus 48000km dati inapoi de fostul proprietar-probabil samsar)

Buna ziua!

Am cumparat masina acu 2 ani cu 87000 km la bord de la o persoana fizica (probabil samsar ca nu mi-a dat nici carte tehnica nici carte service si ducand-o la un fel de tester am descoperit ca era data si inapoi cu vreo 48000 km). Sfatuit fiind de un prieten sa nu merg pe incredere ca i-a schimbat filtre si alte cele, i-am schimbat eu toate filtrele (ulei, motorina, aer si polen inclusiv antigelul si uleiul bineinteles).
Dupa scurt timp am observat ca apare o vibratie in motor si la bord imi indica la relanti un consum de 2.5 in loc de 0.5 l/h fara sa ramana aprins vreun martor. Daca opream motorul si reporneam dupa cam un minut disparea si vibratia si consumul ridicat. M-am cam panicat si m-am dus cu ea la service la Opel la reprezentanta. Acolo au pus-o pe tester si mi-au zis ca trebuie schimbat EGR-ul pt ca era blocat. Dupa ce mi-au spus pretul am cautat un alt service unde l-am schimbat la un pic peste jumãtate de pret cat ma costa la Opel. Din pacate vibratia a mai reaparut si consumul tot asa arata de 5 ori mai mare. Vazand ca merg la service-uri si nu-i gasesc problema m-am hotarat sa merg cu ea asa pana se intampla ceva sperand ca asa o sa i se gaseasca buba.
Anul trecut in octombrie cand am facut 15000 km de cand o luasem i-am schimbat din nou uleiul si fitrul de ulei neavand bani si pt celelalte.
Anul asta (dupa 3000 km dupa ce schimbasem uleiul) mi s-a aprins masina cu cheie in bord si a ramas asa aprinsa. M-am ambitionat si le-am schimbat singur (filtrul de motorina, aer si polen). Antigelul l-am schimbat acu o saptamana. Cam dupa aprox 50 km facuti prin oras s-a stins martorul si am crezut ca totul e in ordine insa vibratia a aparut azi dimineata si masina cu cheie s-a aprins iar.
Am fost iar la service. Mi-au pus-o pe tester si au zis ca e de la filtrul de particule.M-au sfatuit sa ies din oras si sa merg intr-a treia cu turatie pe la 3500 timp de macar 15 min. Am facut intocmai si vad ca a disparut vibratia din motor iar consumul la relanti si-a revenit de la 2.5 la 0.5 l/h. Martorul s-a stins si el.
Problema este ca mecanicul mi-a spus ca se aude un zgomot ciudat si ca foarte posibil este de la lantul de distributie. Am intrebat cat ma costa toata treaba si mi-au spus ca piesele 710 si manopera 400 lei.
Ce parere aveti ca nu prea ma pricep si m-am saturat sa fiu tras in piept. De cand am luat masina asta la mana a doua si fara carte service si carte tehnica m-am albit. Numai anu asta am bagat 2700 lei iar acu 2 ani cand am luat-o vreo 2300 lei.
Cineva de aici de pe forum mi-a spus ca se schimba lantul cam la 200000 km masina avand acum 130500 plus cei 48000 km dati inapoi.

Va multumesc anticipat pt orice sfat/raspuns.


Ultima modificare facuta de gabi77 la Joi 18 Oct, 2012 3:15 pm
  • Alex_cjr88

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea e bun pretul dar mare grija la ce service o faci mai ales daca au cale de blocare si sa faca treaba cu foarte multa atentie sunt nijte suruburi care daca nu le strangi cum trebuie si nu se aplica nu siu ce solutie blocheaza axele cu came si rupe tot motorul (nu sunt expert dar am avut o groaza de probleme cu motoru acesta si inca mai am una mica care incerc sa o rezolv)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gabi77 schimba distributia
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR