Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • POPBOG

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am un Opel Corsa C an fabricatie 2001, de ceva vreme,dar nu tot timul,imi trepideaza masina cand dau drumul la ambreiaj in treptele 1,2 si 3.Credeti ca este discul de ambreiaj sau rulmentul de presiune?....sau este altceva si ma insel

Inainte sa deschizi un subiect nou dai o cautare si vezi daca sa mai discutat problema! (SziliD)
Skip ads

  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si eu am acelas model acelasi an de fab. si sa sti ca asa a facut si a mea un timp...
ma speriasem ca are ceva la ambreiaj......
am fost la un mecanic si a zis ca intradevar are ceva la cutie dar nu stie pana nu desface....
am mers mai departe, pe riscul meu si nu a mai facut
parerea mea.....impuritati sau cine stie ce la nuvelul discului de ambreiaj

eu nu te sfatuiesc sa merg mai departe


stima
Confused
  • POPBOG

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Toti mi-au indicat ca este discul sau rulmentul de presiune......ea nu face tot timpul......in treptele a 4-a si a 5-a nu a facut niciodata.....mai astept raspunsuri. Trebuie sa vad ce sa fac.....e cam scump kitul de ambreiaj...Merci oricum
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
curata EGR si clapeta de acceleratie, aeriseste instalatia, apoi mai vezi...
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu la masinile cu ambreiaj hidraulic nu poti fixa pozitia in care sa prinda ambreiajul adica mai sus sau mai jos... Daca instalatia este aerisita corect atunci el prinde exact acolo unde trebuie si asta si in functie de uzura... In plus din cate stiu eu ambreiajul hidraulic se aeriseste automat... doar cand se umbla la el si a fost complet desfacuta instalatia necesita aerisire pe la aerisitorul de legatura de la intrarea din cutie (vezi poza postata mai sus de un coleg). In rest cat de greu se apasa pe el tine de placa de presiune cat de tari sunt arcurile lamelare care alcauiesc asa numitul "soare" care apasa pe rulmentul de presiune ce realizeaza cuplarea si decuplarea ambreiajului adica a cutiei la motor. Daca o luam logic asa se si intampla. Ambreiajul este cu totul sub nivelul lichidului de frana care il actioneaza. Deci daca este o bula de aer pe circuit ea va avea tendinta sa urce pe tevi pana ajunge in borcanul de alimentare cu lichid de frana. In plus mai exista si un dispozitiv pe furtunul care se leaga la pedala de ambreiaj care are rol de egalizare a presiunii sau asa ceva... nu am inteles exact dar daca am timp o sa desfac unul sa vad ce are in interior ca am furtunul vechi pe care l-am schimbat...
  • godfather33

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am scimbat kit-ul de ambreaj plus volanta.
De cand am facut asta schimbatorul imi sta in dreapta. E foarte ciudat.
Trebuie facut un reglaj la timoniera? Se face greu? Sa ma intorc la cei care mi-au schimbat ambreajul?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca iti intra bine in toate vitezele eu zic sa nu te intorci.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu e neaparat sa te intorci
Poti s-o faci si tu , dar i-ti trebuie rampa .
https://www.clubopel.com/lin...topic.php?t=11652
Skip ads

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema...azi dimineata cand am dat sa plec de pe loc (motor rece) a inceput sa dardaie rau masina, ce poate fi?
Daca o turez un pic mai tare si tin ambreiajul mai jos un pic parca nu mai face...
Tind sa cred ca nu e de la ambreiaj ca totusi intra bine in viteze, mege ok, pedala e cam tare, dar de tinut tine la mijloc cum ar trebui....
Sa incerc oare o aerisire sau sa fie de la altceva?
...mentionez ca am curatat throttle si egr, bujiile sunt bune (1500km au) benzina de la MOL...
  • c.c.

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o intrebare.
Am aerisit ambreiajul, pedala este foarte tare , dar un
pic este umed la orificiul aerisitorului. ( asta dupa cateva zile ,
si am strans surubul bine).
Are vreo garnitura aerisitorul ?
Se gaseste aerisitor de cumparat ?
Multumesc !
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu experimentez un alt fel de comportament: la rece,ambreiajul se apasa relativ usor. Apoi,dupa cativa zeci de km,incepe sa se intareasca. Nu devine excesiv de tare,dar se intareste in mod cert. Mentionez ca: asa face de cand am luat eu masina,adica peste 40 000 km,am schimbat lichidul de frana,ambreiajul nu patineaza,nu vibreaza,cupleaza unde trebuie,deci totul pare ok. Ceva pareri?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si eu am un comportament diferit al ambreiajului rece-cald... la mine cand este rece cuplarea de face mai dur adica cu frecare mai mare si se simte putin cuplarea-decuplarea ca un mic soc apoi dupa ce se incalzeste merge normal cu o cuplare lina ca la masinile automatice...
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor. Dintre care va pricepeti puteti sa imi explicati si mie cum sa reglez ambreajul la un y17dt daca prinde prea jos?.. Din cate am citit, am inteles ca e asemanator ca si la frane; atat doar ca la frane nu se permite aerul pe instalatie caci logic nimeni nu vrea sa-i prinda frana prea jos... Va rog sa-mi explicati care stit si mai ales locatia pistonasului slave de la ambreaj. Va multumesc.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cu tot respectul dar ati gresit sectiunea...aici e numai pentru Corsa
  • cobraro22

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
trepidatii in ambreiaj pe relanteu..din cate am inteles..ar fi problema la rulimentul de presiune.. daca apas de vreo 2-3 ori..se atenueaza zgomotul..
am masina de aproape 10mii luata.. (cumparata sh la 90k) si asa facea de la inceput..
  • flop

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. De cand am adus masina de acu 2 ani jumatate se auzea o bataie foarte finuta, care in timp a avansat in zgomot si care dispare in momentu apasarii pedalei. Curios este ca se aude dimineata si la temperaturi sub 15 de grade (toamna -primavara). Dupa ce merg 10 -15 min cu ea si motorul se incalzeste...nu se mai aude. Iarna cand e foarte frig motorul fiind mai turat si vara la calduri extreme nu se aude absolut deloc. Nu am probleme cu schimbatul treptelor, doar putina caraiala in mansalier, nu patineaza.....insa e foarte stresanta bataia aceea pana ce dispare. Sfatul mecanicilor a fost sa merg asa in continuare .... ca e rulmentul de presiune. Intrebarea mea este...afecteaza celelate componente...sau sa merg in continuare pana ce moare de tot?
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
gaby_isro a scris:cu tot respectul dar ati gresit sectiunea...aici e numai pentru Corsa


colegul gresesti , exista corsa 1.7 dti adica y17dt
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
gaby_isro a scris:cu tot respectul dar ati gresit sectiunea...aici e numai pentru Corsa

nu e doar pentru corsa... plus ca partea cu ambreiajul e asemanatoare la toate opelurile care au ambreiaj hidraulic...
cat despre reglajul pedalei zicea cineva pe forum pe undeva ca se regleaza prin faptul ca lasi aer pe instalatie acolo la aerisitorul de pe cutie dar din cate stiu eu la cele cu ambreiaj hidraulic reglajul este automat ca daca este aer pe instalatie (aerul fiind compresibil) nu face decuplarea cum trebuie si in plus aerul ar sta sus... asa ca sfatul meu este sa faci o aerisire corecta la circuitul de ambreiaj (trebuie sa fie 2 persoane)
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dar cum sa o fac?.. Nu stiu unde se afla pistonasul slave; stiu ca e nevoie de 2 persoane ca si la aerisirea franelor dar procedura difera, nu pot sa ma apuc de ambreaj pana cand nu stiu procedura corecta. Cunosti tu cumva cum se face exact?..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
un om in masina face pedale la ambreiaj apoi tine ambreiajul apasat si cel de afara la motor in partea dreapta unde este cutia cam pe sub baterie este furtunasul pe care este lichidul de ambreiaj si la intrarea in cutie este un cuplaj de aluminiu care are aerisitorul pe el si deschide aerisitorul sa iasa putin lichid dar nu foarte mult... si se repeta operatiunea de 3-4 ori si ar trebui sa fie OK.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR