POPBOG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am un Opel Corsa C an fabricatie 2001, de ceva vreme,dar nu tot timul,imi trepideaza masina cand dau drumul la ambreiaj in treptele 1,2 si 3.Credeti ca este discul de ambreiaj sau rulmentul de presiune?....sau este altceva si ma insel
Inainte sa deschizi un subiect nou dai o cautare si vezi daca sa mai discutat problema! (SziliD)
Inainte sa deschizi un subiect nou dai o cautare si vezi daca sa mai discutat problema! (SziliD)
- florinmartoiu
- **
- 85 mesaje
- din 06 Sep 2009
- Corsa 2003 Z12XE
- Brasov
florinmartoiu
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
si eu am acelas model acelasi an de fab. si sa sti ca asa a facut si a mea un timp...
ma speriasem ca are ceva la ambreiaj......
am fost la un mecanic si a zis ca intradevar are ceva la cutie dar nu stie pana nu desface....
am mers mai departe, pe riscul meu si nu a mai facut
parerea mea.....impuritati sau cine stie ce la nuvelul discului de ambreiaj
eu nu te sfatuiesc sa merg mai departe
stima
ma speriasem ca are ceva la ambreiaj......
am fost la un mecanic si a zis ca intradevar are ceva la cutie dar nu stie pana nu desface....
am mers mai departe, pe riscul meu si nu a mai facut
parerea mea.....impuritati sau cine stie ce la nuvelul discului de ambreiaj
eu nu te sfatuiesc sa merg mai departe
stima
POPBOG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Din cate stiu la masinile cu ambreiaj hidraulic nu poti fixa pozitia in care sa prinda ambreiajul adica mai sus sau mai jos... Daca instalatia este aerisita corect atunci el prinde exact acolo unde trebuie si asta si in functie de uzura... In plus din cate stiu eu ambreiajul hidraulic se aeriseste automat... doar cand se umbla la el si a fost complet desfacuta instalatia necesita aerisire pe la aerisitorul de legatura de la intrarea din cutie (vezi poza postata mai sus de un coleg). In rest cat de greu se apasa pe el tine de placa de presiune cat de tari sunt arcurile lamelare care alcauiesc asa numitul "soare" care apasa pe rulmentul de presiune ce realizeaza cuplarea si decuplarea ambreiajului adica a cutiei la motor. Daca o luam logic asa se si intampla. Ambreiajul este cu totul sub nivelul lichidului de frana care il actioneaza. Deci daca este o bula de aer pe circuit ea va avea tendinta sa urce pe tevi pana ajunge in borcanul de alimentare cu lichid de frana. In plus mai exista si un dispozitiv pe furtunul care se leaga la pedala de ambreiaj care are rol de egalizare a presiunii sau asa ceva... nu am inteles exact dar daca am timp o sa desfac unul sa vad ce are in interior ca am furtunul vechi pe care l-am schimbat...
- godfather33
- *
- 23 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
godfather33
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu e neaparat sa te intorci
Poti s-o faci si tu , dar i-ti trebuie rampa .
https://www.clubopel.com/lin...topic.php?t=11652
Poti s-o faci si tu , dar i-ti trebuie rampa .
https://www.clubopel.com/lin...topic.php?t=11652
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o problema...azi dimineata cand am dat sa plec de pe loc (motor rece) a inceput sa dardaie rau masina, ce poate fi?
Daca o turez un pic mai tare si tin ambreiajul mai jos un pic parca nu mai face...
Tind sa cred ca nu e de la ambreiaj ca totusi intra bine in viteze, mege ok, pedala e cam tare, dar de tinut tine la mijloc cum ar trebui....
Sa incerc oare o aerisire sau sa fie de la altceva?
...mentionez ca am curatat throttle si egr, bujiile sunt bune (1500km au) benzina de la MOL...
Daca o turez un pic mai tare si tin ambreiajul mai jos un pic parca nu mai face...
Tind sa cred ca nu e de la ambreiaj ca totusi intra bine in viteze, mege ok, pedala e cam tare, dar de tinut tine la mijloc cum ar trebui....
Sa incerc oare o aerisire sau sa fie de la altceva?
...mentionez ca am curatat throttle si egr, bujiile sunt bune (1500km au) benzina de la MOL...
c.c.
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Harghita
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
Eu experimentez un alt fel de comportament: la rece,ambreiajul se apasa relativ usor. Apoi,dupa cativa zeci de km,incepe sa se intareasca. Nu devine excesiv de tare,dar se intareste in mod cert. Mentionez ca: asa face de cand am luat eu masina,adica peste 40 000 km,am schimbat lichidul de frana,ambreiajul nu patineaza,nu vibreaza,cupleaza unde trebuie,deci totul pare ok. Ceva pareri?
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Va salut domnilor. Dintre care va pricepeti puteti sa imi explicati si mie cum sa reglez ambreajul la un y17dt daca prinde prea jos?.. Din cate am citit, am inteles ca e asemanator ca si la frane; atat doar ca la frane nu se permite aerul pe instalatie caci logic nimeni nu vrea sa-i prinda frana prea jos... Va rog sa-mi explicati care stit si mai ales locatia pistonasului slave de la ambreaj. Va multumesc.
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
cobraro22
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
flop
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2008
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. De cand am adus masina de acu 2 ani jumatate se auzea o bataie foarte finuta, care in timp a avansat in zgomot si care dispare in momentu apasarii pedalei. Curios este ca se aude dimineata si la temperaturi sub 15 de grade (toamna -primavara). Dupa ce merg 10 -15 min cu ea si motorul se incalzeste...nu se mai aude. Iarna cand e foarte frig motorul fiind mai turat si vara la calduri extreme nu se aude absolut deloc. Nu am probleme cu schimbatul treptelor, doar putina caraiala in mansalier, nu patineaza.....insa e foarte stresanta bataia aceea pana ce dispare. Sfatul mecanicilor a fost sa merg asa in continuare .... ca e rulmentul de presiune. Intrebarea mea este...afecteaza celelate componente...sau sa merg in continuare pana ce moare de tot?
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
gaby_isro a scris:cu tot respectul dar ati gresit sectiunea...aici e numai pentru Corsa
nu e doar pentru corsa... plus ca partea cu ambreiajul e asemanatoare la toate opelurile care au ambreiaj hidraulic...
cat despre reglajul pedalei zicea cineva pe forum pe undeva ca se regleaza prin faptul ca lasi aer pe instalatie acolo la aerisitorul de pe cutie dar din cate stiu eu la cele cu ambreiaj hidraulic reglajul este automat ca daca este aer pe instalatie (aerul fiind compresibil) nu face decuplarea cum trebuie si in plus aerul ar sta sus... asa ca sfatul meu este sa faci o aerisire corecta la circuitul de ambreiaj (trebuie sa fie 2 persoane)
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
un om in masina face pedale la ambreiaj apoi tine ambreiajul apasat si cel de afara la motor in partea dreapta unde este cutia cam pe sub baterie este furtunasul pe care este lichidul de ambreiaj si la intrarea in cutie este un cuplaj de aluminiu care are aerisitorul pe el si deschide aerisitorul sa iasa putin lichid dar nu foarte mult... si se repeta operatiunea de 3-4 ori si ar trebui sa fie OK.