Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
"buldozerul" nu era pentru tine! Smile
se prea poate sa avem si la Ploiesti stand- inca nu e sigur dar lucrez/ram si la proiectul asta!
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Vechiul meu Astra de 1,7 DTI remap tot la EDS avea consum de bun simt, remapul facandu-l pentru putere, ma saturasem sa opresc A/C la o depasire mai in scurt, tin minte ca in urma cu ceva ani am postat ceva imagini cu ce consum am scos cu motorina Alto55, cu remap, se intelege ca acolo am gasit cativa care mi-au sarit la gat sustinand ca nu aveam cum sa scot consum de 3,9-4,2/ 100km, dupa ce am postat imaginile, au tacut.Aici nu inteleg de ce se cere medie de 80 km/h in conditia in care la un drum de Grecia am scos o media de 82-85 km/h, unde pot spune ca am alergat masina, chiar si in Bg, mergand in spatele unui binevoitor Bulgar care alerga nu gluma, iar pe Grecia sub 130 km/h nu am scazut, Consum am incercat sa scot si cu noua astra cuA20DTH/ 165 cp, dar mai jos de 5,3 la un drum Buzau-Bucuresti nu am reusit, localitati 60km/h iar in afara maxim 130km/h.Faptul ca un Y17DT cu harta de EDS sau MB atinge sau nu 190km/h nu este relevant, pe langa harta de remap conteaza si starea motorului, cat de bine este ingrijit si ce-i dai sa functioneze
Daca pot face o comparatie, intre vechiul Y17DT remapat, si actualul A20DTH stok, noua astra o simt la plecarea de pe loc ca pe un Y17DT cu 130cp, dupa aceea nu sufera compartie, de aceea dupa terminarea garantiei o sa-i fac remap, harta sport este harta sport, ce ma bucur este ca am de unde alege oameni profesionisti care o pot face asta.
O opinie doresc sa-mi exprim, fara a supara pe cineva, consider ca atata ambitie nefireasca strica, sunt cativa care vor sa dovedeasca cat de buni sunt, ce studii au si ce priceputi sunt, toate astea spuse incercand sa minimalizam munca altuia, strica, diluam calitatea acestui forum si este pacat.
O sa urmaresc cand ajunge in zona mea colegul Parvu Daniel pe care vreau sa-l cunosc personal si o sa-l aduc si pe colegul Kspic, sa se lamureasca pe viu la problema Y17DT, sunt convins ca vor ajunge la un numitor comun, panta/rampa limitare mecanica ori electronica.
  • rufusgti

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:La mine e mai simpla treaba ca eu nu pot compensa surplusul de motorina cu aer in plus pâna nu ajunge turbina la boost. La prima pedala îmi da unpic de fum inclusiv turata in gol pâna la 2.400rpm. Dar nici voi nu puteti compensa asta 'in sarcina' la turatii pâna in 2.400rpm ca Y17DTx nu are turbina cu geometrie variabila. Dupa ce ajunge turbina la boost, aerul devine in exces si poti injecta mai muuult carburant însa doar pâna ajunge pompa de injectie la limita mecanica (de unde incepe sa taie alimentarea, la mine limita e la 4.400rpm... hai cel mult 4.500rpm, ca injectoarele ramân deschise unpic mai mult timp daca injectezi mai multa motorina).

Smile Asa este cu Y17DT . Da cu fum cu orice soft cand o accelerezi "blana" de la turatii sub 2200.Vinovata este turbina care nu are geometrie variabila si care este limitata de dimensiunile compresorului. Se poate imbunatati comportamentul acesteia prin scoaterea catalizatorului si modificarea admisiei(carcasa filtrului de aer) pentru a permite un flow mai bun.
Se poate lucra si la soft pentru diminuarea acestui fenomen dar necesita multa munca.

@DB77AAA
Nu vad unde ar fi problema celor 110 Cp din Y17DT. Este un motor destul de bine facut ,16V , fiabil. Singurul inconvenient ar fi turbina care va munci din greu pentru a mentine amestecul in limitele normale la aceasta putere.Dar se poate si daca se respecta cateva reguli "de bun simt" in exploatarea motorului dupa modificare tine mult si bine. Pe langa acest aspect este recomandata schimbarea uleiului mai des (eu o voi face la max 7500 km). Cred ca aceste considerente limiteaza oferta tunerilor in jurul celor 100Cp ,o valoare usor de "suportat" de acest motor in configuratia stock.
Arderea completa la motorina nu inseamna neaparat lipsa fumului. Amestecul optim este 14.6:1 si orice diesel fumega la aceasta valoare. Ce parere ai de aplicatiile in care se scot peste 300Cp dintr-un motor diesel de capacitate mica (sub 2000 cm3) si care pot afuma cu succes tone de carnati? Laughing

@mishu_b...
Cool Buldozer zici?Se conduce foarte usor.Adica se manevreaza caci nu are volan. Laughing
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
rufusgti a scris:Nu vad unde ar fi problema celor 110 Cp din Y17DT. Este un motor destul de bine facut ,16V , fiabil.

Rufusgti, daca voi(intrebarea e adresata tuturor tunerilor de aici) nu vedeti nicio problema la cresterile de putere si cuplu, e vreunul care da garantie pentru motor+ansamblu ambreiaj+cutie(nu electronica) de 80.000-85.000 km(no matter what) asa cum se intampla in DE unde aceste cresteri sunt mult mai mici? Ca tot ai zis ca ai prieteni in DE care se ocupa de asa ceva.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E același lucru ca si factura și garanție la clone Very Happy
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Colegu Daniel, toti tunerii care se respecta, cu renume, iti vor spune ca ansamblul ambreiaj + volant + turbina va avea o durata mai mica de viata, cu aprox ~20 % ; dar asta nu este un capat de tara ; ( acum depinde si cum o intretii....daca ii dai blana non stop pt ca ti-ai facut tu soft si nimeni numai e ca tine, normal ca nu te va tine prea mult ) este la mintea cocosului oricum, cuplul fiind mai mare ; despre cutie, nu am auzit pe nimeni sa se planga si nici nu cred ca vor fi probleme ; am vazut multe masini de 100-150 cp din care s-au mai scos ~50-80 cp fara sa intampine probleme cu cutia in decursul timpului ; si numa compara Romanica cu DE...aici lumea te minte frumos, si e de ajuns Smile
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dl. Olteanu, întrucât cu siguranțã la mine fãceați referire noi dam factura și garanție de 1 an care se face pe baza facturii. Nu am chef sa fac pușcãrie pentru evaziune fiscala. Se întâmplã de multe ori sa nu fie în pachet ca sunt comenzi care vin tarziu(din dorința de a le pune în aceeași zi) și prioritate au cele prin vânzare directa unde trebuie sa se emitã chitanțã. Întrucât și Dvs. ați cumpãrat de la mine și în cazul Dvs. v-am emis factura fiscala. Dacã vreți v-o trimit pe mail.
Întrebarea mea rãmâne. Chiar vreau sa remapez la un tuner o Alfa 159 1.9 JTD la 200+ dar vreau acea garanție dacã sunteți atât de siguri ca nu se strica nimic. Plãtesc eu verificarea tehnica a mașinii de la cap la coada. Oamenii cu care lucrez eu nu au vrut decât 185 de cai.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu am cerut justificare Very Happy.
Ca exeprienta personala, va asigur ca e mai simplu prin eliberare factura sa ajungeti la detentie cu vanzare de clone. Tine-ti mine, cand ne jucam cu "oOo prin tarana", nu va dadeam factura, ci scule bune, suport cat mai bun si atat.

Cat despre resoftari, se poate cu factura si garantie(pe soft ca nu afecteaza componentele motorului), insa pretul se dubleaza.

Nu am cochetat tare mult cu Alfa, insa din aducere aminte ajunge 159 cu 16 V si 150 CP nu este absolut identic cu cel de Opel. Chiar si asa, ar trebui sa fie in zona de 200 CP.
Am vazut ca italienii tin strans si tare ca ajunge la 180 CP, in vreme ce englezoii si uneori nemtii in zona 200. Mai departe, romanul e maleabil si se straduie sa ajunga unde si cum vrea utilizatorul.

Alfa cui? ca mai zilele trecute ne aratati un banal X16XEL condus haotic...

Misto! de cate ori ne vedem online, ne intepam...
Skip ads

  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
rufusgti a scris:
@mishu_b...
Cool Buldozer zici?Se conduce foarte usor.Adica se manevreaza caci nu are volan. Laughing


daca ai fi avut "barbatiei" mi-ai fi demonstrat ceea ce ai spus cateva pagini in urma, asa o sa ramai acolo unde ai ajuns!

@Daniel - "NIMENI" nu-ti va da garantie la partea HW dupa un soft tuning la masina. Garantia va fi data la soft: masina va porni si nu va da erori legate de sw etc.
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Aia de la bmw ( n47 )nu iti repara masina chiar daca e vina lor si parvu vrea garantie la motor remapat.
Epic.
Astra mea are 50k km + cu harta de eds si culmea mai si prinde 190 in rampa ( rampa din th. Parvista de mai jos )dar sa nu ma credeti... pentru 190km/h trebuia sa am mai mullllllti cai.

Un astra j cu a20dth de 165 cp dupa teoria parvista ar avea sanse sa sara de 190km/h pe drumul de la Buzau la Ramnicul Sarat ? Pe acel drum vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa ( asa e drumul ... Daca la cumpana nu e drept atunci avem th. Vale-rampa )
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
rufusgti a scris:@DB77AAA
Nu vad unde ar fi problema celor 110 Cp din Y17DT. Este un motor destul de bine facut ,16V ,fiabil. Singurul inconvenient ar fi turbina care va munci din greu pentru a mentine amestecul in limitele normale la aceasta putere. Dar se poate si daca se respecta cateva reguli "de bun simt" in exploatarea motorului dupa modificare tine mult si bine. Pe langa acest aspect este recomandata schimbarea uleiului mai des (eu o voi face la max 7500 km). Cred ca aceste considerente limiteaza oferta tunerilor in jurul celor 100Cp ,o valoare usor de "suportat" de acest motor in configuratia stock.[...]

Cred ca mai trebuia adaugat si ca trebuie folosit intotdeauna un ulei full sintetic de BUNA calitate, pentru ca racirea cuzinetilor o face uleiul iar temperatura si presiunea pe filmul de ulei din cuzinet creste dupa tuning. In plus, un intercooler mai eficient si mai bine pozitionat s-ar impune dupa cresterea de putere daca tragi de masina (mai ales pe timp de vara). Dar astea sunt costuri aditionale care cresc pretul unei remapari si mai reduc din bucuria interioara pe care o obtii dupa resoftare cand initial ti-ai facut socotelile dupa un calcul simplu cum ca tuningul te costa XY0EUR si apoi nu mai ai treaba ca masina merge si motorul duce. Ulterior la un moment dat la Y17DT te mai lasa si termoflotul si românul ce face? îl da repede jos ca e doar un accesoriu (ca 'uite câti sunt deja pe forum cei care merg demult fara el si n-au nicio problema!'). Mr. Green
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dl. Olteanu, eu nu va înțep. Doar Dvs. înțepați. Ar fi pierdere de vreme și e o mare diferențã între noi. E chiar în avantajul Dvs. sa dati garanție chiar la preț dublu. Ne auzim la telefon când mai ajung prin Târgoviste sa stam de vorba. Mie mi-ar face mare placere. Cat despre Opel-ul ala amarat, nu toatã lumea e atât de bogata. Asta e. Eu m-am împãcat cu poziția pe care mi-o dau unele reviste economice. Voi munci mai mult și poate vor ajunge mai sus firmele sa îmi permit mai mult de un Opel amarat și un Astra J.
Kspic, tu ești tare amuzant. La Craiova îți facem un fan club. Sigla va fi un Y17DTH remapat. Chiar vrem in weekend sa facem ce ne povestești tu. Rampa-panta-rampa-panta-rampa-panta și astea la 190 km/h. Noi nu am avut curaj sa abordam vreodatã un drum de-ala la viteza aia ca ajungeam în copaci dar ne mai punem la Opel-uri câte 2 flexuri în portbagaj sa avem niște Opel-uri triplu flex cu FlexRide-ul standard. Poate ne iese și noua ce ne povestești tu. Abia așteptãm sã ne mai povestești aventurile mașinii tale remapate. ''Ce poate face o Astra G cu 400.000 km, 92 de cai remapati.'' Au fost episoadele 1, 2, 3: Consumul, Viteza în rampa, Viteza pe drumuri panta-rampa-panta-rampa. Le așteptãm mai ceva ca episoadele unui serial bun de comedie. Ne-am luat scaune, suc, pop corn și dam refresh la greu pe Club Opel. Oricum încercãm sã aflãm secretul mașinii tale miraculoase. Lucram din greu la asta. Se formeazã totuși o pãrere generala ca e de la uleiul de drujbã pe care îl pui în motorina.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da............minunat! Smile
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Domnule daniel parvu, masina mea are un y17dt, cu 220k km nu 400k ( spuneam ceva de abilitatile dvs legate de matematica ).

Din cate vad, aici, cam toti au ceva cu dvs. Oare de ce ? Cred ca vizualizarile legate de discutia parvu schumacher sau sa il facem pe parvu sa inteleaga o sa imi cam fure din vizualizarile de pe acel fan club. Asta e ... ma cam oftic.... dar nu ma supar pentru ca un om asa ca dvs, cu doctorat in medicina, merita mai mult ! Si Ponta avea doctorat dar niste oameni rai au spus ca a plagiat... oricum la dvs nu se pune problema de asta.

Eu am incercat sa va explic babeste.... In mintea mea a fost ceva de genul : " poate se prinde ceva de mintea lu nea asta cu povestile pescaresti ".
Si scaunele ? si popcorn ? si suc ? vai ! Ciudat e ca doar un singur personaj din craiova participa la aceasta discutie... si totusi ....pentru cine sunt acele scaune ?

Spuneati ca asteptati un BMW n47 nou nout 2014 sau mi se pare mie ?

Mai jos ai o poza cu th. Parvista ( vale-rampa-vale-rampa ) care presupune un drum care nu este perfect drept. Th. Parvista a fost folosita prima data in 2014 pentru ca dvs sa pricepeti ca drumul de la Buzau la Ramnicul Sarat nu e autobahn de DE.



Daca doriti si filmarea in care masina ajunge la limitarea de 190km/h cu mare placere va servesc.
Fiind un topic legat de performanta si tuning eu am intrebat daca se poate scoate limitarea de la harta EDS. Mi-am dat seama ca este vorba de limitare electronica deoarece in " rampa " dar si in " valea " din imagine masina ramane la viteza constanta. ( 190 km/h ) cu 2 seturi de gume ( 195/65/15 195/60/15 ).
Doar pentru ca am spsu ca harta de EDS scoate un consum bun si ca astra g y17dt remapat are limitarea la 190km/h nu inseamna ca ma laud. Oricum mintea dvs este destul de odihnita si le suceste dupa bunul plac. Daca si cu o greseala gramaticala vreti sa o dati cotita, ce pretentii sa mai am la capitolul auto ?
Din toate posturile dvs din ultimele zile pe acest topic nu se obtine nimic productiv. Sunt cateva persoane care spun ca motorul y17dt remapat scoate consumul x si veniti dvs si ne spuneti ca suntem niste prosti si ca acel consum nu e real.
Pana la urma nu dvs sunteti de vina ci noi pentru ca nu trebuia sa va dam atentie.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Turbina de pe Insignia A20-DT 2011 are geometria variabila? Si cum e mai bine sa fie, cu geometrie variabila sau nu in vederea unei remapari.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Kspic a scris:Domnule daniel parvu, masina mea are un y17dt, cu 220k km nu 400k ( spuneam ceva de abilitatile dvs legate de matematica ).

Kspic, masinile diesel in DE fac minim 80.000 de km pe an. Sansele sa gasesti un diesel cu km putini sunt aproape nule in DE. Daca nu ai luat masina noua, sa dai acatiste la biserica daca masina ta are DOAR 400.000 de km.
Kspic a scris:oricum la dvs nu se pune problema de asta.

Unii au doctorate in medicina, sunt cadre universitare in plina ascensiune, au articole in reviste internationale de renume, altii ca tine fac zeci de greseli gramaticale intr-un post. Si culmea e ca tot tu faci misto.
Kspic a scris:Si scaunele ? si popcorn ? si suc ? vai ! Ciudat e ca doar un singur personaj din craiova participa la aceasta discutie... si totusi ....pentru cine sunt acele scaune ?

Eu am incercat sa fiu delicat cu parerea craiovenilor si a altora din tara despre tine. Ti-as spune dar nu imi sta in fire sa jignesc oamenii. Daca tii neaparat ti le trimit citate pe privat cand ne amuzam pe seama posturilor tale.
Kspic a scris:Mai jos ai o poza cu th. Parvista ( vale-rampa-vale-rampa ) care presupune un drum care nu este perfect drept.

Asta e la scoala pe care ai facut-o tu la Buzau. La scoala pe care am facut-o eu la Craiova nu vorbim de vale la drumuri, ci de panta. O carte buna de gramatica sau un dictionar te va lamuri ce e valea si iti va imbunatati cultura generala.
Kspic a scris:Unde eu aveam 190km/h eram pe un segment de e85 unde drumul era pe intelesul tau rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale in mai putin de 1 km.



Eu vad o imagine in care e mai mult de 1 km pana in capul rampei. Daca ai vorbit de filmulete le astept maine pe alea cu 190 km/h pe drumul ala "rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale in mai putin de 1 km" ca sa te citez exact si cu 190 de km/h in curba din poza a doua.
Vorbim de masini tunate asa ca inchei asa:
1. Nu exista masina de serie model 2014 care cu 92 de cai sa aiba o viteza maxima constructiva de 190 de km/h. Faptul ca tu iti doresti mai mult decat asta de la o masina de 13 ani, cu 400.000 de km spune multe.
2. Nu exista Y17DT(Multumesc Dl. Olteanu) care sa scoata consum de 4.6 % la regim de 120-130 km/h si reprize de 160 de km/h. In momentul in care ai spus repriza de 160 de km/h s-a dus orice speranta de consum bun. La orice masina daca ai sarit cu 50 de km/h fata de viteza la care consumul e cel mai bun se intampla asta.
3. Nu exista masina sub 150 de cai careia sa nu ii scada viteza si sa mai urce o rampa cu 190 de km/h.
4. Nu exista masina care sa poata merge "rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale in mai putin de 1 km" cu viteza de 190 de km/h fara sa ajunga in copaci.
5. Nu exista masina tunata la valorile de la noi careia sa nu ii crape motorul daca se trage de ea cu adevarat. Daca se merge in regim de cruise-ing si se da o talpa la 500 de km intr-o depasire, normal ca nu se intampla nimic.

E geometrie variabila pe Insignia. Si e mai bine din toate punctele de vedere.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Mie 19 Mar, 2014 10:13 pm, modificat de 2 ori in total
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
D-le doctor, nu exista Y17DTH..., e a doua oara cand spuneti asta. Mai departe nu intru in polemici.

@borsy

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ok, merci. Sunt pe cale sa ridic puterea carutei mele la vreo 180-190cp Smile.
  • Kspic

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
[Off-topic]
Legat de masina si de nr-ul de km, masina este din iunie 2001, a rulat in Belgia ( condusa de o cunostinta a familiei mele ) pana in vara lui 2004. In iunie 2005 a ajuns in familia mea cu 142.500km. Acum are 219.646km si de la 171k km are harta sport EDS. Nu are rost sa continui pentru ca esti capos si nu accepti opiniile altora.
Nu stiu ce fel de om esti, dar apar intrebari in momentul in care afirmi intr-o discutie privata cu un client ca ai astra j cu motor de 2.0 apoi pe forum ca ai de astra j cu motor de 1.7 si culmea ambele luate de directori de banci. Spuneai ca astepti un BMW 320d nou iar acum spui ca vrei sa muncesti mai mult ca sa depasesti conditia opel.
Legat de tine si de colegii tai din Craiova. Li se rupe lor de ceea ce spune Kspic si daca aveau ceva de spus spuneau aici nu la tine la o spovedanie. Tot din Craiova mai sunt voci care te considera laudaros.
Imi cer scuze pentru off-topic.

[/Off-topic]
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti despre o chestie de genul asta?
Si-a pus cineva asa ceva pe masina? Oare isi face treaba? Din cate inteleg trimit si la noi in tara.
Web Page Name
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR