Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa te lamuresc. Masinile sunt luate de la leasing operational. Si nu sunt singurele. Daca ai fi prieten cu mine pe FB, ai vedea mai multe masini decat cele 2 Astra. Cand ai pile poti alege ce masini iti doresti cu istoric convenabil.
"Conditia de Opel" era o ironie. Ca te vad curios, o sa te lamuresc si in aceasta privinta. Cum am spus intr-un post anterior, suntem multumiti cu ce avem si muncim din greu sa ne ridicam. In momentul de fata detin pe numele meu un Vectra B cu care merg eu si un Astra J pe care a pus stapanire domnisoara din viata mea. Astra se va vinde cu 6.800 de euro colegului biela_manivela(colegii mai vechi il stiu). Astept sa isi vanda Vectra C-ul pe care il are sa acopere diferenta de bani care ii mai trebuie. Cu dsoara detinem deci 4 masini in total(una care a fost a ei si una pe care a primit-o cadou de curand ca si-o dorea mult). Dacã dorești mai multe detalii despre cât câștig, bunurile imobile, terenurile și bunurile mobile, imobile, banii pe care le au cele 2 firme pe care le mai am, dau anual o declarație de avere si interese care din câte știu e publica.
Iti trimit pe privat pasaje din bascalia pe care o facem pe seama tampeniilor pe care le spui.
Eu inca astept filmele alea cu 190 de km/h in rampa, 190 km/h pe rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale-rampa-vale in mai putin de 1 km" si consumul ala de 4.6 % la 120-130 km/h cu reprize de 160 km/h. Suntem intr-un topic despre tuning si sunt foarte interesat sa vad cum face tuningul dintr-un Y17DT un super motor.
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:

Despre MBTuning nu zic nimic, sa spuna clientii lor daca vor, dar avand in vedere ca majoritatea clientilor sunt si cei care considera ca un filtru sport iti da 5 cai si o evacuare 10 cai, cred ca si daca doar bagi mufa in OBD si le zici ca le-ai dat 20 CP in plus o sa creada ca au intr-adevar 95 CP.


....apoi Max , nu neg , poate exista si oameni care considera ca daca le-a lovit roata cu piciorul un tuner , masina are deja 5 CP in plus. ....pai cetateni din astia sint la tot pasul si in orice domeniu si nu cred ca ar face obiectul unei particularitati ...cu atat mai putin legat de baietii de la MBtuning.
Da, tu probabil ai avut o experienta personala cu ei care a trecut dincolo de o simpla discutie amuzanta (probabil). Uneori , cind e vorba de pasiuni ( aici moto) sigur ca mai apar si disensiuni.

Eu mi-am resoftat y17dt-ul nu din pasiune pentru motoare si nici sa demonstrez ceva pe sosele mai ales ca motorul in cauza e destul de vechi ca si concept iar pe sosele zburda linistite destule masini de 130 - 150 - 160 CP .... ci am resoftat-o in primul rand ca ma rugam de ea sa traga !
Pai comparam frate buburuza de Ford 1.2 benzina a nevestei, tragea ( si trage) ca o nebuna si cind ma urcam in Opel - ceata !
Sigur, testere peste testere ...verificate toate ..... si cum adica ? Toate is bune , toate functioneaza si asa merge un diesel de 75 CP cu turbina cu geometrie fixa ?
....aaaaaaa ....si stai ! ... ca pana era motorul rece se mai misca cumva dar dupa ce se incalzea bine , nu mai tragea neam.
...si asa am ajuns la MBtuning .......unde evident , PRIMA si URIASA mea teama era ca dupa resoftare sa nu ajung ,,SA MI SE PARA,, ca masina trage mai bine .
Dupa ce Boeing a coborat din masina , am luat-o de nebun prin oras comparand ..... Abia am asteptat a doua zi sa ajung in masina sa vad ,,la rece,, , dupa o noapte de somn, daca ,,mi se pare,, sau chiar s-a imbunatatit .....
Era clar de la inceput dar eu sint greu de convins !
..... evident ca nu s-a pus problema unui test dino si asta din citeva motive .....
- nu ma incalzesc CP teoretici sau demonstrati pe stand - ma intereseaza cum se comporta masina in trafic CU MINE LA VOLAN.
- faptul ca am 90 - 92 - 96 - 98- 102 CP + cuplu aferent iarasi pentru mine are o importanta destul de mica. Pentru ,,demonstratii,, pe sosele chiar intre masini mai puternice nu e suficient sa ai doar motorul resoftat - uneori e determinant ca si soferul sa fie resoftat - adica sa aiba acea doza de nebunie, adrenalina dar si constienta necesara .....
Toate bune.

PS - din discutile de mai sus nu pricep faza cu fumul. Ultimul consum l-am scos de 6% mixt - asta ca veni vorba de turbina cu geometrie fixa, turatii si motorina ..... Dar oricat m-am holbat in oglinzile retrovizoare n-am sesizat fum. Probabil ca exista dar nu atat de evident incat sa-l zaresc eu in oglinzi. ...nu stiu ....
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La resoftarea standard nu o sa vezi fum mai mult decat cu softul stock pentru ca afr-ul nu se modifica sau se modifica foarte putin de la standardul de 19-22. fumul incepe sa apara mult mai jos si apare in general pentru ca la turatii mici viteza turbinei este prea mica pentru a putea egaliza rapid cererea de aer suplimentara..
  • NorbyMTB

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2012

  • Mesaj Privat
o turbina mai mare care sa se potriveasca pe Y17dt? astept pareri!
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Fara modificari nu.
Cu galerie modificata si intercooler schimbat, cam oricare in limita spatiului disponibil.
Doar ca dupa ce pui alta turbina ai nevoie si de soft custom si alt senzor MAP (cel de fabrica citeste putin peste 2 bari, presiune pe care o face si cu turbina stock).
In acelasi timp cu turbina mare vei avea putin cuplu la turatii joase. Pentru daily drive mai degraba incerci una cu geometrie variabila pe rulmenti, cu putin mai mare decat cea stock. Dar si aici e nevoie de soft custom facut dupa compressor map-ul noii turbine
  • NorbyMTB

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2012

  • Mesaj Privat
stiu asta dar da-mi exemplu de o turbina care se potriveste pe asta fara nici o modificare.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu se potriveste nici una mai mare. Cele mai mari au partea de evacuare fixata cu 4 suruburi, Intelege odata pentru totdeauna ca o turbina mai mare nu iti aduce nici un aport de putere fara alte modificari.
  • NorbyMTB

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2012

  • Mesaj Privat
cu flansa din 3 prezoane sa se adapteze pe 4 gauri ce e atat de greu ?si stai linistit ca stiu ca tre facut softu evacuarea am schimbat-o cap coada, nu iti fa probleme ca stiu si eu care e treaba cat de cat!
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este greu pentru ca nu ai spatiu. Eu ca sa inghesui garret-ul voi muta radiatoarele si intercoolerul pentru ca pur si simplu nu este loc. Daca se pastreaza pozitia actuala va lovi in blocul motor actuatorul geometriei, deci n-am facut nimic. Daca o dau mai in fata loveste in ventilatorul de la radiator. Sa renunt la ventilator nici o sansa, ca o sa se incinga oricum mai tare de la mai multa motorina. Orice ai face o turbina mai mare implica multe alte lucruri, printre care si un intercooler ceva mai potent fixat in bara sa poata raci aerul eficient. Altfel ce iei pe mere dai pe pere.
  • masterxfile

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu un opel Corsa D 1.2 (prima masina) 80 Cp, cam ce as putea sa modific la ea sa fie putin mai puternica?

Din cate am inteles la motoru 1.2 benzina nu prea ai ce sa faci chiar daca vrei. Pe langa remapare se mai poate face ceva? Sa schimb evacuarea filtrele de aer ?

Este posibil sa ajung cu ea la 100-110 cp? Avand in vedere ca este prima masini nu vreau sa ma chinui prea mult, daca este bataie de cap si bani multi prefer sa o tin asa. Dar pt fun daca se poate sunt destul de interesat.

Multumesc anticipat
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
100 cp niciodata ; nu poti face nimic ! decat transplant de motor ; este cel mai ieftin si safe ; nu va mai chinuiti sa bagati bani in motoare aspirate banale, cele mai ieftine dupa piata la achizitie care au fost gandite pt totul si cu totul altceva ; vinde-o si cumpara-ti alta ;
Totusi, cu un cost de ~3-4000 euro ii poti monta o turbina, dar motorul va avea de suferit in timp ;
Ii poti schimba galeria de evacuare, poti monta serpisori, poti elimina catalizatorul si monta o evacuare cap coada din inox gandita special pt masina ta, poti modifica admisia toata, apoi poti face un soft si POATE vei castiga ~10 cp reali ! ~1500 euro toata investitia ;
consum mic, putere mare, pret mic la achizitie si probleme putine nu se poate ; cel mai bine cumperi o aspirata turbo pe care o poti modifica in caz ca iti doresti mai mult ; bafta
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
bgd92 a scris: cel mai bine cumperi o aspirata turbo

ce sa cumpere? Smile
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Haoleo..scuze....o benzinara turbo...Smile))) ma gandeam la benzinare si..deh..mai ma tinea si cineva de vorba ; mersi de atentionare ; Smile
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
masterxfile a scris:Salutare,

Am si eu un opel Corsa D 1.2 (prima masina) 80 Cp, cam ce as putea sa modific la ea sa fie putin mai puternica?

Din cate am inteles la motoru 1.2 benzina nu prea ai ce sa faci chiar daca vrei. Pe langa remapare se mai poate face ceva? Sa schimb evacuarea filtrele de aer ?

Este posibil sa ajung cu ea la 100-110 cp? Avand in vedere ca este prima masini nu vreau sa ma chinui prea mult, daca este bataie de cap si bani multi prefer sa o tin asa. Dar pt fun daca se poate sunt destul de interesat.

Multumesc anticipat

La 80CP masina aia deja este fortata. Ca sa scoti 100CP din ascutitoare ai nevoie fie de alte axe cu came si zici pa la ralanti, fie un compresor/turbocompresor ca sa poti inghesui mai mult aer in el. Dar mai mult aer inseamna temperaturi mai mari la sfarsitul ciclului de compresie, deci va trebui sa folosesti benzina de cel putin 98, eventual motorul va mai trebui putin decomprimat.

Per total investitia te-ar ajunge la pretul SH al masinii, deci nu merita.
  • nelula

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara.oare as putea sa folosesc arcuri de cielo, de fata, la opel astra f.1,6?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
incearca,nu cred ca a pus cineva
este problema de greutatea caroseriei
  • nelula

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
pe mine ma intereseaza sa o mai ridic de fata.am pus arcuri noi si nu sa modificat nici un cm.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat de ok este sa o ridici mai mult...
stiam ca are si ea punctul ei de greutate...
Daca este prea inalta nu se pierde stabilitatea?
Intreb...?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce treaba au arcurile cu modificarile de putere?
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Cum ce treaba au ? daca iei arcuri mai usoare masina fuge mai tare ; daca iei arcuri sport, ai + pt aerodinamica si iar fuge mai tare ; Smile))) lasand gluma la o parte, colegul are dreptate, sunteti offtopic ; poti incerca totusi sa cauti niste inaltatoare
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR