- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
body07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2014
- Mesaj Privat
Multumesc ca ai raspuns!
Dar pe mine ma intereseaza cum se comporta pe termen lung.
1. Am filtru de particole,( inginerii de la opel cand fac o harta fac anumite compromisuri pentru a scoate noxele care sunt impuse la momontul fabricarii in detrimentul puterii asta fiind un motiv pentru care motoarele se mai pot "stoarce" de cativa ponei). Intrebarea era cat de mult afecteaza o resoftare viata filtrului? Sa nu fiu nevoit sa investesc mult intr-o perioada scurta si pentru anularea dpf-ului.
2. De partea mecanica nu imi fac probleme, deoarece masinile de mult timp nu se mai proiecteaza in functie de puterea motorului ci se proiecteaza la limita de aderenta cu solul. Degeaba este motorul puternic daca anvelopele rup aderenta cu solul. Momentul nu mai silicita piesele. Totusi aici nu sunt tot asa de sigur de volant care este in masa dubla si asa el este cam subred si cam scump.
3. Marind presiunea in rampa comuna a injectoarelor si schimband legea de injectie se poate obtine o marire considerabila a puterii. Mai se modifica si alti parametri dar nu in masura sa solicite mult piesele implicate. La voi au "picat" injectoarele?
Teoretic toate sunt simple si frumoase. Pe mine ma intereseaza sa stiu cum se comporta masina, practic din punct de vedere al mentenanilitatii, pe termen lung dupa o resoftare.
O seara frumoasa!
Dar pe mine ma intereseaza cum se comporta pe termen lung.
1. Am filtru de particole,( inginerii de la opel cand fac o harta fac anumite compromisuri pentru a scoate noxele care sunt impuse la momontul fabricarii in detrimentul puterii asta fiind un motiv pentru care motoarele se mai pot "stoarce" de cativa ponei). Intrebarea era cat de mult afecteaza o resoftare viata filtrului? Sa nu fiu nevoit sa investesc mult intr-o perioada scurta si pentru anularea dpf-ului.
2. De partea mecanica nu imi fac probleme, deoarece masinile de mult timp nu se mai proiecteaza in functie de puterea motorului ci se proiecteaza la limita de aderenta cu solul. Degeaba este motorul puternic daca anvelopele rup aderenta cu solul. Momentul nu mai silicita piesele. Totusi aici nu sunt tot asa de sigur de volant care este in masa dubla si asa el este cam subred si cam scump.
3. Marind presiunea in rampa comuna a injectoarelor si schimband legea de injectie se poate obtine o marire considerabila a puterii. Mai se modifica si alti parametri dar nu in masura sa solicite mult piesele implicate. La voi au "picat" injectoarele?
Teoretic toate sunt simple si frumoase. Pe mine ma intereseaza sa stiu cum se comporta masina, practic din punct de vedere al mentenanilitatii, pe termen lung dupa o resoftare.
O seara frumoasa!
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut!
1. In teorie, daca softul e facut sa mearga cu un amestec prea bogat, evident dpf-ul va avea regenerari mai dese. In practica insa, firmele care se respecta, si care au experienta pe o anumita marca, te intreaba daca ai dpf, si iti fac softul astfel incat sa nu-l afecteze.
2. Volantul nu are suferit decat la plecarile de pe loc si la schimbarile de viteza in forta.
3. Aici depinde de mai multi factori. Se poate sa-ti creasca puterea, fara sa modifice presiunea in rampa. De exemplu Z19DTH cu soft EDS, nu are presiunea in rampa modificata.
1. In teorie, daca softul e facut sa mearga cu un amestec prea bogat, evident dpf-ul va avea regenerari mai dese. In practica insa, firmele care se respecta, si care au experienta pe o anumita marca, te intreaba daca ai dpf, si iti fac softul astfel incat sa nu-l afecteze.
2. Volantul nu are suferit decat la plecarile de pe loc si la schimbarile de viteza in forta.
3. Aici depinde de mai multi factori. Se poate sa-ti creasca puterea, fara sa modifice presiunea in rampa. De exemplu Z19DTH cu soft EDS, nu are presiunea in rampa modificata.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Asta cu filtrul de particule anulat nu prea mai merge. Cel puțin la Craiova au început sa se uite la ITP dacã mai e pe mașina. Iar din 2015 va fi verificat obligatoriu ca în Vest la ITP(nu mai știu exact directiva).
daca "cutia" ramane la locul ei si interventia pe soft se face cum trebuie atunci va fi foarte greu de descoperit daca "caramida" este la locul ei sau nu!
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut Claudiu!
Da, deja de un an (ce repede trece timpul...), astra h z19dtl, prin octombrie (parca) am scapat de egr si dpf la maiandrei si intre timp am facut si remap.
Egr ul aprindea becul ala cu cheia englezeasca in bord, iar dpf ul era ok, facea regenerare din cand in cand si ma enerva, plus ca atunci cand am facut schimburile de uleiuri am observat ca uleiul de la motor avea un miros de motorina, de la regenerari zic eu, pt ca acum nu mai e.
Da, deja de un an (ce repede trece timpul...), astra h z19dtl, prin octombrie (parca) am scapat de egr si dpf la maiandrei si intre timp am facut si remap.
Egr ul aprindea becul ala cu cheia englezeasca in bord, iar dpf ul era ok, facea regenerare din cand in cand si ma enerva, plus ca atunci cand am facut schimburile de uleiuri am observat ca uleiul de la motor avea un miros de motorina, de la regenerari zic eu, pt ca acum nu mai e.
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bon
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bon
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bon
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2013
- Mesaj Privat
- costinel.andrei
- *
- 12 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
costinel.andrei
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua ! sunt un membru nou.....nu prea stiu cu ce se mananca tuning-ul dar as vrea sa invat........Am o Corsa C din 2001,motor de 1.0.....43 kw - 55 sau 57 cai......as vrea sa fac ceva mai bun din ea,dar am nevoie sa ma invatati si pe mine ce ar fi bn sa fac la ea.......eu m-am gandit in primul rand sa schimb motorul la ea sa iau un 1.4 8v....dar nush daca m-ar costa mai mult Motor-Reomologare-si testul acela decat as lua o masina direct cu motor 1.4 8v.......si daca stiti pe cineva care se ocupa cu dezmembrari de corsa c sau iau motorul de la ea........am auzit ca esti un baiat aici pe forum care se ocupa cu asa ceva.....va multumesc frumos.....o zi placuta sa aveti incontinuare.....astept parerile voastre.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- costinel.andrei
- *
- 12 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
costinel.andrei
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat