Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am mers cu astra H 1.7 varianta de 101cp. Resoftat in jurul valorii de 135cp. Masina se misca foarte bine. Pentru remap iti recomand EDS, au solutie pt motorul prin OBD, deci fara sa desfaca ECU.
Skip ads

  • body07

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc ca ai raspuns!
Dar pe mine ma intereseaza cum se comporta pe termen lung.
1. Am filtru de particole,( inginerii de la opel cand fac o harta fac anumite compromisuri pentru a scoate noxele care sunt impuse la momontul fabricarii in detrimentul puterii asta fiind un motiv pentru care motoarele se mai pot "stoarce" de cativa ponei). Intrebarea era cat de mult afecteaza o resoftare viata filtrului? Sa nu fiu nevoit sa investesc mult intr-o perioada scurta si pentru anularea dpf-ului.
2. De partea mecanica nu imi fac probleme, deoarece masinile de mult timp nu se mai proiecteaza in functie de puterea motorului ci se proiecteaza la limita de aderenta cu solul. Degeaba este motorul puternic daca anvelopele rup aderenta cu solul. Momentul nu mai silicita piesele. Totusi aici nu sunt tot asa de sigur de volant care este in masa dubla si asa el este cam subred si cam scump.
3. Marind presiunea in rampa comuna a injectoarelor si schimband legea de injectie se poate obtine o marire considerabila a puterii. Mai se modifica si alti parametri dar nu in masura sa solicite mult piesele implicate. La voi au "picat" injectoarele?
Teoretic toate sunt simple si frumoase. Pe mine ma intereseaza sa stiu cum se comporta masina, practic din punct de vedere al mentenanilitatii, pe termen lung dupa o resoftare.
O seara frumoasa!
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

1. In teorie, daca softul e facut sa mearga cu un amestec prea bogat, evident dpf-ul va avea regenerari mai dese. In practica insa, firmele care se respecta, si care au experienta pe o anumita marca, te intreaba daca ai dpf, si iti fac softul astfel incat sa nu-l afecteze.
2. Volantul nu are suferit decat la plecarile de pe loc si la schimbarile de viteza in forta.
3. Aici depinde de mai multi factori. Se poate sa-ti creasca puterea, fara sa modifice presiunea in rampa. De exemplu Z19DTH cu soft EDS, nu are presiunea in rampa modificata.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Anuleaza si DPFul si EGR. Scapi de alte batai de cap.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asta cu filtrul de particule anulat nu prea mai merge. Cel puțin la Craiova au început sa se uite la ITP dacã mai e pe mașina. Iar din 2015 va fi verificat obligatoriu ca în Vest la ITP(nu mai știu exact directiva).
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai de aceea sustin ca e indicat sa ramana carcasa lui pe masina.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Asta cu filtrul de particule anulat nu prea mai merge. Cel puțin la Craiova au început sa se uite la ITP dacã mai e pe mașina. Iar din 2015 va fi verificat obligatoriu ca în Vest la ITP(nu mai știu exact directiva).


daca "cutia" ramane la locul ei si interventia pe soft se face cum trebuie atunci va fi foarte greu de descoperit daca "caramida" este la locul ei sau nu!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se poate verifica usor astfel : daca pe esapament ai funingine neagra, atunci nu mai ai filtrul functional.
Skip ads

  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am ales sa renunt si la DPF si la EGR, ma deranja regenerarea in oras, exact cand ma apropiam de destinatie, dupa care trebuia sa astept sa termine, sa se raceasca putin, etc.
Si nefiind trecut dpf in carte, nu e nicio problema.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
ti-ai luat z19dtx?
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut Claudiu!
Da, deja de un an (ce repede trece timpul...), astra h z19dtl, prin octombrie (parca) am scapat de egr si dpf la maiandrei si intre timp am facut si remap.
Egr ul aprindea becul ala cu cheia englezeasca in bord, iar dpf ul era ok, facea regenerare din cand in cand si ma enerva, plus ca atunci cand am facut schimburile de uleiuri am observat ca uleiul de la motor avea un miros de motorina, de la regenerari zic eu, pt ca acum nu mai e.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Bravos, cand mai treci pe aici dai un semn Smile
Skip ads

  • Bon
  • *
  • 39 mesaje
  • din 07 Mai 2013
  • Astra 2006 Z19DT
  • Bucuresti
  • Bon

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut am un astra h 1.9 cdti 101 cai. La cat se poate marii puterea dupa resoftare?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
160 CP
  • Bon
  • *
  • 39 mesaje
  • din 07 Mai 2013
  • Astra 2006 Z19DT
  • Bucuresti
  • Bon

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2013

  • Mesaj Privat
multumesc, si ai idee daca mai trebuiesc facute alte modificari masinii?
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu se modifica nimic altceva.
  • Bon
  • *
  • 39 mesaje
  • din 07 Mai 2013
  • Astra 2006 Z19DT
  • Bucuresti
  • Bon

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Adica ar rezista?
  • costinel.andrei

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! sunt un membru nou.....nu prea stiu cu ce se mananca tuning-ul dar as vrea sa invat........Am o Corsa C din 2001,motor de 1.0.....43 kw - 55 sau 57 cai......as vrea sa fac ceva mai bun din ea,dar am nevoie sa ma invatati si pe mine ce ar fi bn sa fac la ea.......eu m-am gandit in primul rand sa schimb motorul la ea sa iau un 1.4 8v....dar nush daca m-ar costa mai mult Motor-Reomologare-si testul acela decat as lua o masina direct cu motor 1.4 8v.......si daca stiti pe cineva care se ocupa cu dezmembrari de corsa c sau iau motorul de la ea........am auzit ca esti un baiat aici pe forum care se ocupa cu asa ceva.....va multumesc frumos.....o zi placuta sa aveti incontinuare.....astept parerile voastre.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
costinel.andrei, in cazul tau cel mai bine cumperi alta masina. Nu merita bataia de cap.
  • costinel.andrei

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am inteles ms mult de tot
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR