Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Cioara

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dragos>se poate modifica foarte usor toba, eu am sa-i pun alta finala si nu mai vreau sa o modific
Skip ads

  • Cioara

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
4est>eu nu am vazut mai inalta, poate la mine da impresia ca e joasa sin cauza barii de Gts
  • _Dragos_

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Si la mine este la fel de inalta ca la cioara.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Tocmai am terminat si eu drive-test-ul cu Vectra C 19 CDTI 120 cp.
In ceea ce priveste acceleratia sunt de acord cu 4 EST: aceeasi senzatie pe intreaga plaja 2000 - 5000 ture. Totusi mi-a placut mult cum fuge in treapta 6.
La stabilitate: super. Am fost pe autostrada soarelui si am franat violent la 170 de km pe ora. S-a comportat perfect (cel putin asta este punctul meu de vedere si al altor 3 prieteni care erau cu mine in masina)
Interiorul este de asemenea pe gustul meu.
Pe drum denivelat este alta masina, dar presupun ca o masina ca asta si cu asa motorizare nu este facuta pentru demaraje pe stradute denivalate. Wink

Per total... este masina.
Bineinteles, parerea mea... Smile
Skip ads

  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Cioara cum ai reusit sa obtii un discount atat de mare pentru masina?
14.700...euro full? fara piele si xenoane....cand eu ma uit pe oferta di-bas si la motorul cdti 120 cai in dotare essentia - cea mai slaba(dotari minimale) pretul CIP este de 16.310 euro.. Rolling Eyes

b90nos
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
salutare

am facut si eu testul cu 1.9 cdti cu 120 cai
singura dezamagire a fost suspensia extrem de moale cu evidente tendinte de degrivare in curbe - foarte deranjant
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Salut
am facut si eu testul: 2 zile cu vectra c 150 cp.
Impresii: calitate ok
motor: super
turbina: groaznica - cu un lag asa de mare tre sa te gindesti de 2 ori inainte sa intri in depasire. Practic pina la 2500 nu trage aprope deloc. Dar si dupa aia...toata stima si respectul
suspensi: foarte moi iar pentru Ro foarte proasta alegere. De la 130 in sus pe drumuri cu denivelari (~90% din drumurile din Ro Smile) sentimentul de instabilitate foarte neplacut
directia: groaznica - fara nici un pic de feedback, prea moale la vitee mari ceea ce ii chiar periculos si din pacate acelasi joc la directie ca si la noile corsa - poti misca volanul 5-10 grade stinga dreapta fara sa misti rotile.. la 180 kmh ii destul de nasol
Per ansamblu, in comparatie cu vechile vecta b:
calitate +look interior +motor - cistiga vectra C
handling+ feeling - cistiga detasat vectra b
Din pacate daca inainte doream sa iau o vectra c acum m-am razgindit Sad
Toate cele bune in continuare
  • Cioara

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am cumparat doua masini de la ei si prima masina vanduta de reprezentanta din Craiova o vectra B a cumparato tata acum 4 ani
Skip ads

  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
3000-4000 de euro discount....loooool vreau si eu... Twisted Evil Twisted Evil
Personal mi-ar place Vectra cdti 120 cai design edition cu suspensie sport..
dupa lista ar ajunge cam pe la 20.000 euro cip
iar daca as avea si eu un asa discount...chiar ar merita 16.000 - 17.000 cip

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cioara....
salut
spune-mi si mie te rog cat au costat stopurile pe spate si de unde le-ai luat?

din cate observ umbli mult cu masina....ai vazut pana acum lumini modificate la bord(albastre, albe)...la vectra c?
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
cioara nu poate raspunde momentan fiind plekat din tara

triplele au fost cumparate cu 250E in 2004 imediat dupa ce am cumparat cele 2 vectre C (existand 2 modele: crom shi black)

personal mie nu imi plac cele care sunt acum pe mashina, dar gusturile fiecaruia nu se diskuta Wink

preturile au mai scazut din cate stiu io in jur de 170e+tva
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
vectra-nos a scris:Cioara cum ai reusit sa obtii un discount atat de mare pentru masina?
14.700...euro full? fara piele si xenoane....cand eu ma uit pe oferta di-bas si la motorul cdti 120 cai in dotare essentia - cea mai slaba(dotari minimale) pretul CIP este de 16.310 euro.. Rolling Eyes

b90nos

a fost 17400e cip a gresit pretul(stiu pt ca pe cea de a 2-a am calarito shi io Very Happy)
Skip ads

  • metal_vectra

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
4EST a scris:Am testat 3 zile masina din subj.

interior OK, destul de confortabila, control dublu-climatronic cam complicat
masina e frumoasa, multe capete intoarse pe strada, cativa m-au si salutat "salut sefu" asa ceva

motor - SLAAAB, mult mult mai slab decat m-am asteptat. Dadea impresia de ~80-90 CP. Ma intreb daca asta e asa slab, oare poate fi cel de 150CP mult mai bun?
In comparatie motorul de 1.7cdti 100CP era MUULT mai bun, il recomand!

suspensii - VARZA. De fapt varza pt stilul meu. Suspensii moale, deci trece f.f. bine peste gropi, f. confortabila
Problema e la viraje luate mai in viteza sau franari de urgenta, unde masina devine foarte instabila, toata masina da impresia ca si cum ar fi pe apa, se misca sub tine.

Frane - ok, insa din cauza suspensiilor evident nu puteau face mult




In concluzie motorul nu-l recomand deloc
masina eventual intr-o varianta mai sportiva cu suspensii mai tari, si lasata mai jos (era tare inalta) devine chiar f. buna



Salut.
Sunt nou pe acest forum, dar imi permit sa te contrazic (poate subiectiv pentru ca detin modelul descris de tine), dar din 2000 incoace am avut numai vectre
2000-2003 - vectra a model 1993, 1.6l carburator, benzina (80CP parca)
2003-2005 - vectra b model 2001, 1.6l injectie, benzina (101CP)
2005-prezent - vectra c (prima masina noua), 1,9l 120CP diesel

Practic n-am fost niciodata fan motorina, dar datorita consumului de la vectra b (15% in oras) si alte motive (toate masinile la firma unde mai decontam si eu o piesa, o benzina etc. erau motorina), am decis motorina. si eu pot sa spun ca am fost placut surprins.

masina ca stabilitate e foarte buna (ca de altfel toate vectrele, greutatea e distribuita f. bine). inclinare un pic cam mare ce creeaza o senzatie de disconfort/nesiguranta pe curbele stranse luate in viteza (posibil o usoara subvirare, dar nu sunt pilot si nu am avut curajul sa incerc sa vad asta). dar totusi nu e o masina de raliu. e o masina de croaziera, cu consum mic si cu un confort exceptional, solida.

motorul trage foarte bine. in treapta a 3a si a 4a, cu turbo-ul din dotare faci niste depasiri foarte rapide, care nu imi amintesc ca mi le puteam permite cu masinile detinute anterior.

franarea e puternica, ferma. am avut chiar recent o experienta neplacuta pe calarasi in buc cu niste peste mari de ulei, despre care am crezut ca e apa, si la o franare brusca, pot sa-ti zic ca nu l-am pupat pe cel din fata mea, nici pe cei din lateral, desi altii dansau pe strada. eu nu am avut senzatia descrisa de tine, cea de apa. aceasta senzatie am avut-o insa intr-o toyota avensis a unui prieten.

am mers cu masina si la viteze mici in oras, si mari pe autostrada (200km/h), are 30.000 km acum, si sunt foarte multumit de ea. consumul obtinut de mine in oras e de 8,5-9% (in cele mai calduroase zile din vara cu a/c la maxim a urcat la 10,5-11%), iar in afara orasului ajunge si la 4,5-5% (adica autonomie de 1300km, regim de mers autostrada in austria cu 120km/h, in viteza a 6a, la 2000rpm), ceea ce pentru o masina din clasa ei mi se pare exceptional.

faptul ca inalta 13-14mm (desi nu e mai inalta ca un passat sau mondeo), nu poate fi decat un avantaj in ro. am parcat-o in locuri inimaginabile si n-am dat cu fundul de nimic.

ca punct negativ, vopseaua se zgarie foarte usor, mai ales pe bandourile barelor.
concluzia mea: la fel de solida si confortabila ca vectra a (motoarele nu pot sa le compar, fiind total diferite), superioara net lui vectra b.
poate sunt subiectiv, fiind posesor, dar eu asa o consider.
  • 4opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am o vectra c gts. Motor 1,9 120 cp.poate datorita chitului gts,este mai diferita ,dar nu sunt de acord cu cei care spun ca nu este stabila in curbe. Nu este adevarat. Se comporta extraordinar de bine, nu am deviatii libere date de volan si le mai iau, aceste curbe, destul de tare. Cat despre motor... Domnilor ati facut un test drive,pe o caruta eventual,caci nu-mi vine sa cred ce citesc. Motorul de 1,7 de 100 cp, mult mai bun? Aveti imaginatie. Ati mers vreodata cu 1,7 si ati facut diferenta cu 1,9? La 1,7 tragi rau de ea, SE CHINUIE, Este echivalentul lui 1,6 benzina. La 1,9 cu o schimbare adecvata a vitezelor veti ramane surprinsi. Se stie ca treapta 1 este doar pentru inceperea plecarii a masinii. Totul incepe de la a 2-a. schimbati la 3000-3200 rpm si se schimba situatia. In viteza a 6-a,la 3000 rpm am 180 km/h. Constructiv se cere schimbarea rapoartelor la 3500 rpm.Pe Soarelui am atins 220 km/h. Si astea neavand un bolid sport. Sa avem iertare, cine vrea mai mult , sa se orienteze la gts de 3 nu de 1,9. benzinar desigur. Eu sunt fff multumit si sper sa achizitionez un gts de 1,9 150 cp nou. Pret catalog 26 700. Consum in regim mai sportiv 6,4. mai retinut 5,8. Scoti si mai putin daca mergi cu 120 km/h in viteza a 6-a dar obosesti turbina. Geometrie variabila... Frane perfecte,fara leganare in orice regim. Va salut ! Smile Astept cu interes eventuale sfaturi utile asupra intretinerii cat mai adecvate.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Desi vechi topicul, vin si eu cu parerea mea desbre obiectul in discutie: se face ca am si eu tot un C de 120CP, inca ne-remapat, caruia i-am schimbat numai distributia/transmisia/filtrele/discurile de frana/placutele de frana (aprox. 1.100 EUR cu manopera inclusa). Asta pentru ca o am SH si saraca are 170k reali in 2 ani de cand exista. Eu personal o am de 5.300 de km si pot sa zic urmatoarele:
frane: super bune; mai ales ca atunci cand e chiar nevoie se baga in seama si ABS-ul care m-a scos din 2 situatii nasoale pana acum; azi am trecut pe discuri Brembo fata/spate (ventilat/plin) si placute TRW.
directie: stabila, mai ales in oras; la 180-185km/h pe A2 e stabila ca trenul, directia se rigidizeaza progresiv, ceea ce e foarte bine; am avut parte in primul meu drum cu ea de o franare de urgenta de la 150 la 90km/h cu schimbarea benzii de mers - m-a scos EA pe mine din necaz, eu eram zmeu la faza aia!
Problema care poate sa existe numai la mine: la deccelerari puternice in viraj de peste 30 grade (inclusiv ABS-ul in tensiune nervoasa), directia e imprecisa, dar in cazul meu se datoreaza faptului ca m-au cam lasat bieletele de directie (o sa le schimb luna viitoare + placerea de a face din nou geometria)
putere: e un Diesel! Nu il comparati cu benzinarele, daca nu sunteti dispusi sa il conduceti ca pe un Diesel: emisia energetica e atat de mare pe roti, incat la peste 3.000 rpm numai TC-ul te mai poate domoli sa nu rupi gumele (280Nm). Pentru depasiri numai la peste 2.500 rpm se poate, si e pacat ca trebuie sa pierzi timp ducand-o intr-o treapta mai mica ca sa obtii explozia de putere - e puturoasa de la 1.000 la 2.000, pentru ca nu intra turbina; peste se schimba povestea! Eu am dus-o pe a mea la 200km/h pe A2 la 4.100 rpm, cu un consum instantaneu de 12l/100km (e foarte bun!); in ultimii 5k km am un consum mediu de 9,0l/100km, dar cu putin talent as putea sa scot 8,3... hmmm, lasa mai bine mai sportiv, ca e mai fun Laughing
amortizoare: ale mele sunt prea tari, imi omoara spatele pe gropi, asta e, mai studiem problema cand va fi un buget disponibil, dar cred ca tot asa tari le iau! Oricum, la drum poti sa stai cu paharul pe bord, ca nu se varsa!
confort: este prima masina din care, dupa un drum de 5-8 ore, cobor odihnit! Nu am mai intalnit asta niciodata... chiar mi-a dat un soc. In plus sistemul de clima e foarte exact si bine controlabil, se actioneaza elementar de simplu, totodata existand si posibilitatea unor setari mai avansate. Din fabrica vine cu 8 (9) difuzoare, care se aud clar si au suficienta putere ca sa impresioneze! Ecranul central CID e lizibil in totalitate, atat pe zi cat si pe noapte. Scaunul are inclusiv reglaj lombar, chiar si pentru pasagerul din fata! Nu recomand, insa, mai mult de 3 pasageri, pe langa sofer, pentru ca desi are 5 locuri pe hartie, e proiectata numai pentru 4 locuri confortabile. Portbagajul este monstruos, eu am reusit sa intru aproape tot in el (am 1,91m) in timp ce cautam ceva.
vopseaua: groasa, nu se zgarie usor, insa sunt multe pietre in lume...
alte accesorii: carligul de tractare se instaleaza in 3 minute pe ceas; farurile se vad bine, iar conversia la xenon e super simpla datorita faptului ca vine din fabrica cu lupa pe faza scurta (suntem norocosi, nu?)
ce nu-mi place: usile nu au elemente reflectorizante cand se deschid (ar fi fost mai linistitor sa nu trebuiasca sa fii ca un iepure cand te dai jos din masina), dar cred ca o sa montez eu ceva.

Una peste alta: pentru Romania are un randament calitate/pret peste medie si asta e BINE!
  • otty

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut intru si eu in discutie..am acazia sa conduc zilnic o vectra 1.9 cdti 150 caravan...si vreau sa spun ca am mers si cu aproape 240 km/h ea pana la 200 ai impresia ca accelereaza tot timpu...ceea ce vreau sa spun e ca nu simtem acea viteza exagerata..sincer..statea bine pe asfalt....sigura in manevre..admir lucrul asta...este o masina reusita dupa parerea mea...
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ai intrat cam tarziu in discutie.. Rolling Eyes
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu fii rau! Poate ca este momentul sa se reporneasca aceasta discutie... cine stie...
  • TwinsFather

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,


Am avut si eu aceeasi impresie ca nu accelereaza bine motorul de 120 CP si ca este foarte puturos, dar mi-am dat seamaca ma inselam cand un prieten cu un Ford Focus cu motor de 18 TDCI cu 115 CP era in spatele meu si ma sunat sa merg mai incet ca abia se tine dupa mine.
Eu am mers si cu acel Ford si aveam impresia ca are super 'vana' in el, dar se pare ca tot motorul de la Vectra este mai bun, doar ca nu te lasa sa ai aceeasi senzatie, este cuplul motor mai bine calculat cred.
La drum intins m-am dus mult mai bine ca el.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa scapi de problema, fa-ti tunning la maiandrei, sa vezi ce masina ai, de fapt! Smile Eu ma dau cu 160 de cai de un an si te asigur ca masina stie multe daca o inveti la un soft nou.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR