Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutari prieteni,

Vreau sa va aduc la cunostiinta urmatoarea posibila situatie cu care s-ar putea sa va intalniti, la plata timbrului de mediu, pentru cei care achizitioneaza Antara nou, asa cum am facut si eu.
La oferta pe care dealerul din TM mi-a pus-o in fata in luna februarie, cand am comandat masina, oferta valabila si azi, la modelul comandat de mine - Antara Enjoy, 2.2 Diesel, 163 CP, AT - emisia de CO2 apare la 205g/cm3, ceea ce corespunde la 3986lei - suma de plata la ANAF cu titlul de timbru de mediu.

Ei bine, surpriza total NEPLACUTA a fost la momentul la care dealer-ul ma anunta ca a venit CIV-ul masinii impreuna cu cartea sa originala de la fabrica si surpriza, CO2 nu mai este 205 ci 225g/cm3!.
ATENTIE, diferenta de 20g/cm3, inseama un timbru de mediu de 5512lei!.

In prima faza nici nu am vrut sa aud de asa diferenta, dupa o saptamana de telefoane, negocieri, cefe scaldate in sudoare, Autoglobus mi-a oferit pentru diferenta pe care trebuie sa o achit urmatoarele produse/servicii:
- prima revizie gratuit suportata de ei, in valoare de 780lei;
- SD cardul pentru navigatia cu hartile pe RO in valoare de 895 lei - daca stau si ma gandesc bine acum imi pare rau ca am optat pentru stupizenia de Touch&Connect, insa, pentru aftermarket pierdeam garantia si va spun din proprie experienta, odata desfacut bordul masinii si pus navigatie aftermarket, pot sa apara probleme (eu asa am patit la Captiva si mi-a fost de ajuns).
De asemenea la navigatiile aftermarket se conecteaza doar 4 difuzoare ale masinii din cele 7, iar calitatea sunetului este mai slaba.

Asa ca, multa prudenta, la acest nenorocit timbru de mediu si emisiile de CO2, sunt sume considerabile, sa speram ca cei de la Bruxelles vor pronunta ca ilegal timbrul ca sa ne putem recupera apoi banii.

Toate cel bune.
Skip ads

  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Si la modelul de 184 cp tot atat e taxa. Dar macar mie mi-au zis de la inceput cat e (1239 E).

Mare porcarie navigatia asta, Touch & Connect. Cand i-am dat drumul am constatat ca vad doar o mare pata alba. Hartile au cam toata Europa, fara Romania si Bulgaria.
Din ce am cautat pe net am inteles ca trebuie dati bani in plus si pe alt card, care are un simulacru de harta a Romaniei, cu cateva orase doar, departe de hartile detaliate gen iGo.
Asta dupa ce device-ul de navigatie costa doar el vreo 800E. Iar dupa ce bagi cardul nou nu mai ai acces la hartile vechi, din restul Europei.
Cmusat2000, poti sa-mi confirmi asta?

In paranteza, eu nici n-am vrut sa aud de navigatie, dar masina pe care o aveau ei comandata si care corespundea in rest cu cerintele mele avea si asta. Din acest motiv mi-au oferit-o la doar 240E. Dar tot mi se pare nejustificat de mult fata de ce ofera.
  • moldovas00

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Taxa de mediu este 1239 euro? Mie dealer-ul mi-a zis de cca 600 euro.Am tot varianta de 184 cp.Pe site-ulopel.ro la specificatii tehnice emisii CO2= 170 g/km pentru aceasta varianta.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Pe site-ul opel apare ca pentru antara 2.2 enjoi, 163cp, awd emisia este de 211.
Pentru taxa de mediu, daca ati luat masina in leasing se va plati si TVA-ul aferent taxei.eu am platit 5515+1323=6838 lei.
Eu nu am vrut navigatia de la Opel pt ca pe Antara nu este actulizata iar hartile sunt sub orice critica. In romania sunt ca si nefolositoare. Daca se monteaza aftermarket se pierde garantia masinii. I-am intrebat pe cei de la opel daca e corect sa fiu obligat sa montez o navigatie "proasta" si nefolositoare atat timp cat pe piata exista sisteme mult mai fiabile si uptodate. Bineinteles ca nu am mai primit raspuns.
Am sa verific si la mine ce scrie despre emisiile de co2.
Skip ads

  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut vlad_g, Very Happy

Momentan nu iti pot spune nimic despre cardul cu hartile pe RO.
Astept sa ajunga probabil undeva in jur de 1 august, dupa care voi reveni cu comentariul meu.
Sistemul Touch&Connect este o mare deziluzie Mad , insa mergand pe considerentul ca pierd garantia daca montez un sistem aftermarket, am optat pt sistemul original. Iar faptul ca nu este dotat cu interfata video este revoltator, nu poti vizualiza niciun clip video si mai ales nu poti conecta camera pt. marsarier. Crying or Very sad
Mai mult decat atat, sistemele aftermarket, pot reda fisiere video si in timpul mersului (utile pt pasageri sau copii, soferul trebuie intotdeauna sa tina ochii pe parbriz Shocked ), nu se intrerupe la 10km/h cand pornesti masina, pe considerentul "Drive Safety", asa cum sunt sistemele originale montate de producatorii auto.

Una peste alta sper ca sd cardul cu hartile RO sa fie cat de cat utilizabil si sa contina suficiente detalii. Am sa va informez cand il primesc.

Toate cele bune.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ca tot veni vorba de navigatii aftermarket dedicate (nu m-as arunca la celebre Alpine, Pioneer, Blaupunkt - nu arata foarte bine in bordul masinii), eu as fi optat pentru modelul de mai jos:
http://www.edotec.ro/dynavi...uetooth-opel.html

Tot de la edotec.ro, am comandat si cand am avut Captiva, foarte serviabili, in 2 zile am primit produsul sigilat, garantie 2 ani, adresa atelierului unde se poate face montajul din TM, am sunat la ei si a doua zi m-au programat si in circa o ora il aveam montat.

Sistemele aftermarket prezinta urmatoarele plusuri/minusuri:
Plusuri:
- tot ce iti doresti intr-un singur device;
- navigatie profi pe sistem iGO Primo, harti actualizate si foarte detaliate, comenzi intuitive;
- reda o mare varietate de fisiere audio/video, imagini video in timpul rularii masinii;
- citeste orice format CD-/+R, DVD-/+R, fisiere de pe usb/aux cu toate extensiile posibile;
- bluetooth recunoaste agenda telefonului si numele contactului;
- posibilitatea racordului la comenzile de pe volan;
- montajul unei camere de marsarier se face in maxim 20 de minute, imaginea este reala, nedistorsionata;

Minusuri:
- sensibilitatea display-ului nu este cea mai buna, de multe ori trebuie sa apesi mai hotarat ca sa initializazi comanda;
- conexiunea audio a sistemului se face pe 4 difuzoare ale masinii, iar de aici claritatea/calitatea sunetului nu este cea mai buna;
- pentru conexiunile usb/aux se gaureste prin bord si se trag firele undeva in torpedo, sau unde solicita clientul;
- am cunostinte la care sistemul aftermarket nu mai acceseaza anumite foldere ale meniului.

Sper sa va fie de folos constatarile mele, boala grea cu masinile astea... Wink

Toate cele bune.
  • moldovas00

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2014

  • Mesaj Privat
gutab a scris:Pe site-ul opel apare ca pentru antara 2.2 enjoi, 163cp, awd emisia este de 211.
Pentru taxa de mediu, daca ati luat masina in leasing se va plati si TVA-ul aferent taxei.eu am platit 5515+1323=6838 lei.
Eu nu am vrut navigatia de la Opel pt ca pe Antara nu este actulizata iar hartile sunt sub orice critica. In romania sunt ca si nefolositoare. Daca se monteaza aftermarket se pierde garantia masinii. I-am intrebat pe cei de la opel daca e corect sa fiu obligat sa montez o navigatie "proasta" si nefolositoare atat timp cat pe piata exista sisteme mult mai fiabile si uptodate. Bineinteles ca nu am mai primit raspuns.
Am sa verific si la mine ce scrie despre emisiile de co2.

Asa este pentru varianta 2.2 enjoi, 163cp, awd cu cutie automata de viteze emisia este de 211 g/km dar pentru varianta mea 2.2 cosmo 184 cp cutie de viteze manuala emisii CO2 = 170 g/km. Daca optai pentru varianta cu cutie de viteza manuala aveai emisia de CO2 = 160 g/km. In loc de cca 2000 ron ai platit 5515 ron am dreptate? Oricum si eu ma astept , ca probabil ,in loc de 170 g/km pentru aceasta varianta , conform site-ul Opel.ro , sa am ceva diferenta in plus bineinteles. .
  • moldovas00

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2014

  • Mesaj Privat
cmusat2000 a scris:Ca tot veni vorba de navigatii aftermarket dedicate (nu m-as arunca la celebre Alpine, Pioneer, Blaupunkt - nu arata foarte bine in bordul masinii), eu as fi optat pentru modelul de mai jos:
http://www.edotec.ro/dynavi...uetooth-opel.html

Tot de la edotec.ro, am comandat si cand am avut Captiva, foarte serviabili, in 2 zile am primit produsul sigilat, garantie 2 ani, adresa atelierului unde se poate face montajul din TM, am sunat la ei si a doua zi m-au programat si in circa o ora il aveam montat.

Sistemele aftermarket prezinta urmatoarele plusuri/minusuri:
Plusuri:
- tot ce iti doresti intr-un singur device;
- navigatie profi pe sistem iGO Primo, harti actualizate si foarte detaliate, comenzi intuitive;
- reda o mare varietate de fisiere audio/video, imagini video in timpul rularii masinii;
- citeste orice format CD-/+R, DVD-/+R, fisiere de pe usb/aux cu toate extensiile posibile;
- bluetooth recunoaste agenda telefonului si numele contactului;
- posibilitatea racordului la comenzile de pe volan;
- montajul unei camere de marsarier se face in maxim 20 de minute, imaginea este reala, nedistorsionata;

Minusuri:
- sensibilitatea display-ului nu este cea mai buna, de multe ori trebuie sa apesi mai hotarat ca sa initializazi comanda;
- conexiunea audio a sistemului se face pe 4 difuzoare ale masinii, iar de aici claritatea/calitatea sunetului nu este cea mai buna;
- pentru conexiunile usb/aux se gaureste prin bord si se trag firele undeva in torpedo, sau unde solicita clientul;
- am cunostinte la care sistemul aftermarket nu mai acceseaza anumite foldere ale meniului.

Sper sa va fie de folos constatarile mele, boala grea cu masinile astea... Wink

Toate cele bune.

Salut.
Am renuntat si eu la aceasta "deziluzie" Touch&Connect in ideea de a monta o navigatie aftermarket dedicata care este in cel mai rau caz la jumatate de pret si mult mai "DOTATA". Dar din pacate au si acestea plusurile si minusurile lor asa cum bine le-ai descris.Sunt totusi si alte optiuni dupa parerea mea de luat in cosideratie.
http://www.erisin.com/erisi...mber_of_uploads=0
http://www.ebay.it/itm/ERIS...88250e&_uhb=1

Sau de ce nu si variante de genul acesteia : http://www.ebay.com/itm/7-A...sh=item2c734f10ef
Astept opiniile voastre.


Ultima modificare facuta de moldovas00 la Dum 27 Jul, 2014 2:45 pm
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Moldovas00.
Da, asa este. problema mea este ca in oferta scrie una (emisii de 203g/km) iar in CIV scrie altceva (225g/km). diferenta la taxa este de peste 1600 lei (daca mai pun si TVA-ul...)
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Eu ma oprisem la modelul de mai jos. Mi s-a parut cel mai usor de utilizat.
http://www.dvd-navigatii.ro...cd-uri-model-2013
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu n-am platit inca taxa de timbru verde, dar atat mi-a indicat dealerul emisia, 225g/km. M-as bucura sa se fi inselat in plus, insa pana acum toate info primite de la el au fost precise.
Cred ca ar trebui sa impartim discutiile in topice separate, ptr emisii, navi, etc.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Da. Se cam aglomereaza topicul.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Da. Se cam aglomereaza topicul.
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ne ajuta un moderator, cu splitarea topicului, va rog?
  • moldovas00

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2014

  • Mesaj Privat
gutab a scris:Pe site-ul opel apare ca pentru antara 2.2 enjoi, 163cp, awd emisia este de 211.
Pentru taxa de mediu, daca ati luat masina in leasing se va plati si TVA-ul aferent taxei.eu am platit 5515+1323=6838 lei.
Eu nu am vrut navigatia de la Opel pt ca pe Antara nu este actulizata iar hartile sunt sub orice critica. In romania sunt ca si nefolositoare. Daca se monteaza aftermarket se pierde garantia masinii. I-am intrebat pe cei de la opel daca e corect sa fiu obligat sa montez o navigatie "proasta" si nefolositoare atat timp cat pe piata exista sisteme mult mai fiabile si uptodate. Bineinteles ca nu am mai primit raspuns.
Am sa verific si la mine ce scrie despre emisiile de co2.

TVA - ul aplicat taxei de catre firma de leasing este considerata o masura abuziva si dupa cate am mai auzit (citit) se poate recupera.
Vezi aici:
http://www.juridice.ro/2315...ntru-poluare.html
http://www.aradon.ro/firmel...legal-tva/1417085
Merita sa incerci si la protectia consumatorului.Este vorba de aplicare taxa la taxa (taxare dubla)!
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc.
Te-ai interesat de montarea navigatiei de catre dibas? Sigur nu pierzi garantia?
  • moldovas00

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am sa discut concret saptamana aceasta cu ei.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca afli ceva da-ne de veste.
Multumesc
  • ag.profu99

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ag.profu99 a scris:Salve
Sunt nou pe aici...insa cred ca este locul potrivit pentru a afla cat mai multe sfaturi despre proaspata mea masina...un Antara din 2007...are vreo 165.000 km,automata,piele,navigatie,senzori de tot felul,etc, insa nu cu asta vreau sa ma laud.....ci doresc sa aflu cate ceva despre intretinerea ei.....
Ceea ce cred ca este foarte importatant,este distributia....vechiul proprietar a schimbat-o la 120.000.....(varianta de motor scrisa in carte este Z20S, cred ca acelasi de pe Captiva).....acum eu la ce rulaj trebuie sa o schimb din nou?
A schimbat uleiul si filtrele insa a ramas neresetat acel martor din bord(lampa lui Aladin cu cheita langa ea)....stie cineva cum se reseteaza?
Din cate am citit pe aici se pare ca o problema a acestei masini este si consumul de carburant.....pe computerul de bord imi arata in jur de 14,5 in oras.....insa o sa il fac si pe cel babesc din plin in plin...sa vedem ce iese......

Cam atat am avut de spus pentru inceput.....astept cu nerabdare raspunsurile voastre!

cu respect
,tomitza




chiar nici o parere...nimik?
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Majoritatea celor ce posteaza aici au de putin timp masina. Probabil de aceea n-a putut sa dea nimeni un raspuns intrebarilor tale...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR