Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Datele din martie nu cred ca mai am cum sa le vad, mai sunt disponibile? Ma refer la cele de CO2 (daca nu sunt cele reale, e un fel de inselaciune, pt ca includ alte taxe), ca alea de consum nu sunt relevante, sunt obtinute in niste conditii standard pe care tu nu o sa le indeplinesti aproape niciodata. Eu am Astra J, 2.0CDTI, 160CP, MT, fara 4x4 si am un consum urban de 9-9.5L/100km, iar in carte da 6.4L/100km.
Deci, nu mi se pare exagerat consumul Antarei care are vreo 2 tone, tractiune integrala si mai e si cat un dulap.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Tocmai eu asta spuneam.
Nu imi inchipuiam ca vor fi chiar datele din "carte". Dar diferentele sunt foarte mari. iar cand discutam de consum de la 10,4 la 13-14 este totusi cam mult. Cred ca toti de aici stiam ca este un consum mare, pe care ni l-am asumat. Iar la noxe... !
Dar diferentele sunt mari spre foarte mari. Stiu ca acele consumuri sunt facute in conditii ideale cu care nu te intalnesti niciodata (numai faptul ca esti obligat sa mergi cu luminile aprinse iar testul este facut fara nici un consumator electric pornit este nereal). Dar Opel Romania minte in ceea ce a prezentat. Iar drept dovada este faptul ca au schimbat datele dupa ce au fost foarte multe sesizari. Dar la momentul achizitiei au mintit si au prezentat date false.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut dragi colegi,

Sa stiti ca am stiut de tot ceea ce mi-ati scris voi. Problema mea a fost masina care o detineam pe care nimeni nu dorea sa o cumpere pe piata, iar singurul dealer dispus sa o achizitioneza a fost Autoglobus.
Datele acelea tehnice din link-ul de mai sus sunt emise la data de 1 iunie 2014. Te asigur ca in ian-feb.2014 cand prospectam oferta Opel, emisia de CO2 era 205grame, mai mult decat atat in oferta dealerului era trecuta si contravaloarea de 896 euro. Uitati-va putin in linkul de mai jos - "desteptii au scris emisia CO2 la 225 grame, insa valoarea timbrului au lasat-o la 896 euro corespunzatoare emisiei de CO2. I-am batut la cap 2 luni sa schimbe oferta de pret de pe site, in cele din urma au facut-o, insa pe jumatate. Poate alt client le va atrage atentia si la valoarea timbrului...De rasul lumii. Pai un avocat ii rupe in instanta cu o chestie din asta...

http://www.opelautoglobus.r...716685_antara.pdf

Din pacate gama de masini pe care o comercializeaza Opel nu mi-a oferit multe variante. Mokka are termen de livrare de circa 7-8 luni, si scuzati-ma dar nu stiu ce tip de masina este (portbagaj aproape inexistent, foarte inalta dar foarte ingusta, pret de achizite destul de ridicat), apoi Insigna era prea scumpa, Astra venea la acelasi pret ca Antara...and here we are, am inchis ochii, am zis, domnule suntem in 2014, masinile au evoluat, nu poate fi o masina asa de rea....

In alta ordine de idei, cineva spunea ca am garantie 2 ani. DPF nu intra in garantie, daca vrei sa-l schimbi in caz ca se umple de particule platesti tu, vreo 2000 euro, daca vrei sa-l resetezi, pierzi garantia. Asa mi s-a spus.
Nu are rost sa mai continui polemica, asta este, o masina total nereusita, puteti cauta pe bloguri de specialitate din DE, Marea Britanie si veti gasii aceleasi opinii.

Si inca o problema, toti stim ca cifrele producatorilor sunt masluite. Insa sa scrii in oferta: consum urban:10,2, apoi primesti certificatul de conformitate cu 11,2 si urban sa te trezesi cu 13,5, indiferent ca e motor nou, asta deja e minciuna ordinara. Imi pare rau pt. Opel, insa cu circa 2 saptamani in urma, am oprit o cunostinta in a se aventura pt. un Astra. L-am implorat sa nu se duca la Opel. In cele din urma, s-a linistit si acum prospecteaza piata...

Toate cele bune.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Daca tot m-am aprins un pic,

Azi am atins 2500km. 50% urbani si 50% extraurbani.
Consumul mediu afisat de BC de la momentul achizitiei masinii este de 9,5l/100km.
Nu mai spun ca e mult sau putin, judecati voi.

Unul din colegii nostri spunea ca are un Astra care urban ii mananca 9,5l fata de 6,4l cat zice cartea. Deci, ce putem spune despre Opel...Cred ca GM trebuia sa le spuna, pana aici...retragem Chevrolet din UE si pe voi va inchidem de tot. Twisted Evil
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca spui ca oferta lor era cu emisii de 205 grame si timbrul de 896 euro, asa cum ai spus tu "un avocat ii rupe in instanta cu o chestie din asta..." Cine te opreste?
Ti s-a spus ca DPF nu intra pe garantie. Ai vazut tu scris asa ceva in carnetul de garantie? In al meu (2010) nu scrie asa ceva, doar de filtrele de combstibil, ulei, aer, polen, care sunt consumabile. Astia de la reprezentanta pot spune orice, sa iti arate scris in carnet. Pai cei care le curata/repara dau 6 luni - 1 an garantie si producatorul nu?
Iar cifrele referitoare la consum nu sunt masluite, asa e standardul dupa care le calculeaza, dar care nu are legatura cu realitatea din teren. TOTI producatorii calculeaza la fel, nu numai Opel. Toti au consumuri reale sensibil mai mari decat cele de pe hartie (mai ales in cazul consumului urban) D-aia se si discuta ca normele de stabilire a consumului sa fie modificate, in sensul de a se apropia de adevar.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut clau70,

Stii ce m-a oprit in chestiunea cu avocatul, uite iti spun:
- Locuim in RO
- Tot angrenajul legislativ la noi duce ca un astfel de proces sa dureze mult, forte mult, nepermis de mult
- In cele din urma, ce puteam obtine, banii pe masina nu-i mai primeam, decat dupa deschiderea unui nou proces
- Diferenta de pret am achitat-o doar dupa ce dealerul mi-a oferit sd cardul de navi RO si prima revizie gratis (pe hartie semnata)
- Toti angajatii reprezentantei sustin ca DPF-ul nu se incadreaza in garantie. Daca-i vb de o hartie, aceasta se poate concepte in 2-3 zile si ti-o lipesc pe fata
- Nu in ultima instanta onorariul avocatului, care depaseste diferenta de timbru, cat si sa gasesti un avocat care sa preia o astfel de speta
- Mai poti gasi tu si alte motive

Una peste alta, eu nu ma mai lamentez, masina e pusa la vanzare, daca cineva doreste sa o cumpere, acum sau peste o luna, doua sau sase, foarte bine. Abia astept sa scap de ea. Nu are rost sa investesc atata patos in problema acestei masini. Sunt lucruri mult mai importante in viata de zi cu zi.

Toate cele bune.
  • radu1985

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

As dori sa stiu pararea voastra despre antara comparativ cu alte marci din acelasi segment.
Masina a fost creata ca sa fie vanduta la un pret de 35.000 euro in varianta full option, dar discountul opel duce un model in zona 18.000-20.000 de euro.
Am gasit reviewuri destul de proaste la masina , si sub marca saturn vue si sub marca vauxhall , in schimb rusii par sa o placa.
Suma initiala evident ca face din masina o alegere proasta (cred ca un model minim de echipare poate fi obtinut si la range rover evoque incomparabil ca si calitate).
Intrebarea mea este daca masina este atat de prosta incat sa nu merite suma de discount pentru ca la acest pret pare sa fie o alegere ok unica in segment ?
Pana si dusterul cu optiuni pe el cu cutie manuala costa 17-19.000.(fara automata in romania).
La nici un alt suv nu reusesti sa configurezi sub 26-30.000 de euro un 4X4 cu automata si diesel navigatie.
Evident valoarea de revanzare este destul de mica dar totusi cu 20.000 de euro(chiar 18.000) , mergi cu o masina care a fost conceputa pentru 35.000 euro si cutie automata si diesel si 4X4. Legat de consum cred ca el apare pe cutie automata marit ca si emisiile deci si taxa de trimbru, insa manuala scade semnificativ costurile.Deasemeanea cred ca mai trebuie sa ti si permiti o astfel de masina pentru ca sa nu uitam ca trebuia sa coste 35.000 iar cine poate sa dea 35.000 pe o masina nu cred ca mai conteaza ca ia consuma 10 l sau 16 l.(probabil nu ar face alegerea antara).
Am vazut deasemenea oferte la kia sportage , care pare foarte fancy la design si dotari , numai ca o configurarea ok ar fi cam 26.000 de euro (4X4 automata disel , navigatie . piele )(mai poti si la 22.000e dar trebuie sa renunti) si mai au si 7 ani de garantie care pare sa fie pe bune din ce am discutat cu alti posesori kia.
Deci care este parearea celor care au antara achizitionata in ultimii 2 ani de zile se merita aceasta achizitie sau nu ?

Va multumesc
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Scuze de intrebarea poate off-topic ... Am vazut in manual ca exista o sectiune despre blocare antifurt / alarma si imi este neclar: masina vine deja cu alarma instalata, sau aceasta se pune separat ?
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Da. Masina vine cu alarma preinstalata. Eu am testat-o, la spalatori. Am inchis masinandin telecomanda si cand a pus vap-ul pe ea a inceput sa tipe. Chiar strident.
Aca te uiti pe geamul din spate ai sa vezi ca este si marcat acest lucru.
Alarma poate fi si dezactivata dar nu recomand.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
radu1985 a scris:Salut,

As dori sa stiu pararea voastra despre antara comparativ cu alte marci din acelasi segment.
Masina a fost creata ca sa fie vanduta la un pret de 35.000 euro in varianta full option, dar discountul opel duce un model in zona 18.000-20.000 de euro.

Deci care este parearea celor care au antara achizitionata in ultimii 2 ani de zile se merita aceasta achizitie sau nu ?

Va multumesc


Buna dimineata
Ai dreptate. Masina, la pret de catalog nu este o afacere buna. Poti gasi alte SUV-uri mult mai bune, cel putin ca motor. La 18.000 E este masina fara dotari. la 21 o gasesti in gama media iar la 23 este full option. Cum eu nu sunt adeptul pielii pe scaune am ales varianta de mijloc. Ce nu este corect (ca multe altele) este ca nu poti sa iti alegi optionale fara sa treci la versiunea superioara. Eu unul nu as da 35.000 pe Antara cand am si alte varianta muuult mai bune.
Dar la 20.000-21.000E este o afacere bunicica. Nu te sfatuiesc sa iei si navigatie. In Ro nu o poti folosi, nu exista harti. Dar Opel o recomanda, "cu caldura". Una din multele neadevaruri ce le scriu pe site.
Consumul dat in carte nu are nicio legatura cu realitatea. nici pe departe. A trebuit sa fac peste 15.000 km ca sa incep sa ma apropii de ceea ce se declara.
Taxa de timbru este imensa, din cauza motorului. Intreaba inainte si sa iti dea in scris. Atentie daca faci leasing. IFN-urile iti percep si TVA pt ca platesc aceasta taxa.

Comunicarea cu Opel Romania lasa foooarte mult de dorit. Cred ca acolo sunt niste mici robotei ce raspund standard.

Pana la urma decizia o iei singur. Daca citesti pe forum ai sa-ti faci singur o parere.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Masina vine cu alarma din fabrica. Si eu am "testat-o" la spalatorie cand a inceput sa piuie zdravan. Pe partea din stanga, dupa a doua portiera este o inscriptie din fabrica de culoare portocalie ALARM.

Referitor la partea de navigatie RO, cardul de Europa de Est este o gluma proasta de 895 de lei (bine ca m-am luat in gura cu ei si l-am primit cadou). Pe cardul de Europa de Vest insa hartile sunt foarte bune, detaliate cu multiple POI si o sumedenie de optiuni. Modulul Touch&Connect in schimb e la 10 generatii distanta sub orice chinezarie aftermarket de pe piata: Edotec, Dynavin sa nu mai vb de consacratele Pioneer, Alpine si tot asa.
Din pacate se pierde garantia daca in primii 2 ani vrei sa-ti montezi tu un sistem multimedia.

Oricum o masina total depasita la toate capitolele pentru 2014: motor, transmisie, directie, consum, 4X4, dotari multimedia, emisii CO2, si lista ramane deschisa.

Toate cele bune.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Era sa uit,

Cum zicea colegul gutab, la 20-21000 euro e o afacere bunicia. Asa am crezut si eu initial, insa dupa 3 luni mi-am schimbat total parerea. La banii astia mai adauga cateva sute de euro sau 1200 pentru AT pentru timbrul de mediu.
Ei bine la acest buget te poti lipii de urmatoarele masini: Kia Sportage, Hyundai IX35, Mitsubishi ASX, chiar Outlander daca insisti la dealer, SX4 Cross, CR-V de 1,6 benzina...

Toti competitorii de mai sus au timbru de mediu foarte mic, 5 ani garantie (7 la Kia), asistenta rutiera 3 pana la 5 ani, si nu sunt genul sa iti arunce in fata un pret urias ca mai sa-ti fluture oferta cu 20 si ceva la suta discounturi. Minciuni ordinare. La Opel, din pacate sunt afisate preturi initiale foarte mari pentru o calitate indoielnica, ca mai apoi prin reducerile oferite sa traiesti cu impresia ca ai facut o afacere excelenta. .
Skip ads

  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Va impartasesc experienta mea...........

Am achizitionat ,pe societate, in august 2014 Antara 2,2 diesel AT 184 CP-de la dealer

Concluzii pana acum

Consum urban 11.5
Extraurban 8.5/9
3800 km parcursi
2500 vacanta in Grecia
restul urban
Pro
1.Tinuta de drum f buna,confort interior
2.Cuplu f bun 400 Nm
3.Finisaje OK
4.Look atractiv
5.Dealer OK
6.Full option ,incl trapa la 23770 EUR(pe firma mai scot din TVA)
7,CASCO 1000 EUR la Generali-inclus OFF ROAD! ,vandalism si jante/pneuri- plata integrala


Nemultumiri
1.TAxa exagerata 1160 EUR-stiam! ..........desi initial stiam de 600 EUR! cand am facut alegerea.....(AT)
1.1 Impozit mare 840 RON-stiam!
2.Lipsa comanda pe bord la tractiunea integrala (AWD lock )-stiam!
3.Consum mare-fata de concurenta-nu stiam
4.Lipsa indicator(ceas) temp lichid racire!-e chiar socant!-nu stiam!
5.Lipsa RO la GPS-dealerul rezolva problema.........promisiune
6.Nu se ridica geamurile din telecomanda-dealerul nu are solutie!-aftermarket poate........
7.Nici un LED!
8.Tehnologie moral depasita......in general
9.Piele sintetica! nu stiam!
10.Va urma.....sper sa nu! Shocked
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Adihor ai punctat mai mult decat foarte bine.
A doau masina cu siguranta nu va mai fi opel.
Dealer-ul a fost asa cum trebuie. Dar opel romania e sub orice critica.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut adihor,

Ca sa te linistesti si sa nu te consumi in plus, problema cu navigatia pe RO se rezolva doar cu cardul original Opel-Bosch. Sistemul de criptare este in asa fel facut incat orice tentativa de copiere a cardului se soldeaza cu distrugerea continutului. Din pacate un sistem multimedia foarte depasit de realitatea de azi.

Daca-mi dai voie continui eu lista ta de -minusuri-:
11. Sistemul multimedia nu are interfata video, deci nu poti conecta o camera pentru marsarier;
12. Motorul ECOTEC foarte batranesc, emisiile de CO2 pe AT sunt ca si pt. un motor de 3.0l;
13. Directia foarte rigida, lipsa unui sistem de setare gen Sport, Confort, Normal;
14. Culoarea ecranului computerului de bord: pe portocaliu tipa la tine, pe maro e funebra;
15. Suspensia e reglata poate prea sport pentru garda la sol a masinii, orice traversare a liniilor de tramvai de duce cu gandul la transeele de pe camp;
16. Printre putinele masini care au in 2014 acele varfuri iesite pe interior la incuietori pe portiere;
17. Lipsa luminilor diurne!, care pe orice model sunt optionale pentru 200 euro in plus...vai de mine, vai de mine!
18. Nu ca ma deranjeaza, dar aproape toti producatorii auto au semnalizatoare incluse in oglinzile exterioare;
19. Finisarile masinii sunt foarte slab calitative - la mine portiera pasagerului din fata nu se alinieaza cu portiera din spate, acel ornament cromat e mai sus cu circa 1-1,5mm. Baietii de la dealer au zis ca o regleaza imediat, insa am lasat-o moarta, ma gandeam ca dupa interventia lor sa nu picure cumva prin masina;
20. Orice atingere a plasticelor din habitaclu se soldeaza cu cea mai frumoasa amprenta.
21. Presetarea DPF de a se regenera foarte des, la cateva sute de km, implicand o pierdere de circa 1,5-2l pe ciclu. La 20000km parcursi pe an, un calcul duce la circa 50 de cicluri, adica la 100l de motorina evaporati in celebrul timbru de mediu.
22...

Hai ca imediat facem suta.

Continuati si voi.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cmusat. Esti tare suparat. Nu spun ca nu ai dreptate. Dar are si parti bune.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut gutab,

Sunt suparat in primul rand pe mine, eu stiam de toate neajunsurile Antarei, insa fiind proprietar de Chevrolet nu m-am descotorosit de el pe piata, doar cei de la Autoglobus mi-au intins o mana. Si am muscat-o. Si mai apoi ce puteam sa aleg, Mokka pt care asteptam pana in nov., asa ca am inchis ochii si urechile si am zis, domnule hai ca suntem in 2014 si lucrurile nu or fi asa nasoale...

Sunt constient ca orice masina are plusuri si minusuri insa asa cum spune autotrader.co.uk "There's no one single reason that this car could been purchased by a lucid person" Laughing
In al doilea rand, in prima luna de cand am pus anuntul o singura persoana a fost tentata, insa timid, i-am spus ca ii las la pret 20% din pretul de pe factura, insa nu a mai sunat...

Daca aveam banii in mana, ma indreptam catre prietenii asiatici, Kia, Mitsu sau Hyundai, insa la Hyundai pentru 2.0l automata trebuia sa fug pana in DE, ca in RO dealerul national nu importa aceasta configuratie. Deci, iata un minus si pt Hyundai Razz
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cmusat. Esti tare suparat. Nu spun ca nu ai dreptate. Dar are si parti bune.
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Inainte de a continua cu lamentarie......credeti ca putem sa ne ajutam cu ceva pe acest forum sau incercam toti sa scapam de ele
si sa le cantam prohodul?
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Pardon am vrut sa scriu ...lamentarile............
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR