Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Hm ,eu nu am constatat asta..Daca ramaneam in tr 1 pe manual,nu trecea in 2 si ajungeam si la 4000 rpm!
Dar verific.....
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
curios. Am sa mai verific si eu
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am bifat regenerare DPF nr 2.
Km la bord 4000
A durat 5 minute ,a crescut consumul stand pe loc de la 0.9 l/ora la 4.5l/ora! ,in mers ,la 30l/100km-consum instantaneu
S-a dus cam 1 litru ,din cate am calculat.
Nu am turat-o si-a facut singura treaba.
Range-ul a scazut in acest timp de la 135km la 110 (am facut cam 5 km in timpul asta in oras)
Cu becul DPF aprins,am oprit motorul si ventilatoarele au continuat sa functioneze.-este un indice si acesta.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Eu sunt nelamurit cu regenerarea. Mi-e greu sa cred ca la 15.000 km nu a facut asa ceva dar nu am sesizat pana acum. Nu am vazut nici consum sa creasca asa mult deodata. E adevarat ca am avut 2 reprize, dimineata, dupa ce am mers 5km in oras, sa opresc motorul, fara niciun martor aprins la bord, iar ventilatoarele sa mearga foarte turate inca 2-3min.
Skip ads

  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
E un semn asta cu ventilatoarele.
Am avut de vreo 2 ori asa ceva(oprit motor si ventilatoare ON) -acum imi amintesc-dar fara martorul din bord aprins.Probabil a crescut consumul dar nu am sesizat.Era prea nou totul!
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Ptr Gutab:
Ai vorbit cu tunerul din Brasov?
Eu nu am reprez in Oradea
I-am trims mail dar nu au raspuns..............Nu vor sa vanda........... Embarassed
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai e in bv. Am sunat la Tg Ms. Mi-a zis sa vorbesc la Buc.dar acolo nu raspunde nimeni.
Mai insist. Am trimis si eu mail dar tot fara raspuns.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Adihor
Am vorbit. Stau cuminte. Pierd garantia masinii.
Skip ads

  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit cred acelasi lucru dar in DE
Pretul e acealsi cu transport cu tot!
Are mai multe variante selectabile din BOX!
Citeste si tu:
http://www.tuningbox.net/ep...f/sec17a0f49f1c/?
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Pierd garantia. Asa ca nu ma mai agit.
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
ok
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
adihor a scris:Azi dimineata am bifat regenerare DPF nr 2.
Km la bord 4000
A durat 5 minute ,a crescut consumul stand pe loc de la 0.9 l/ora la 4.5l/ora! ,in mers ,la 30l/100km-consum instantaneu
S-a dus cam 1 litru ,din cate am calculat.
Nu am turat-o si-a facut singura treaba.
Range-ul a scazut in acest timp de la 135km la 110 (am facut cam 5 km in timpul asta in oras)
Cu becul DPF aprins,am oprit motorul si ventilatoarele au continuat sa functioneze.-este un indice si acesta.


Bine ai venit in clubul regenerarilor.
Din cate am citit pe net si din discutiile cu baietii de la Autoglobus, regenerarea DPF se poate realiza si fara aprinderea martorului in bord. Acesta se aprinde atunci cand calculatorul masoara un anumit grad ce infundare al filtrului si porneste autoregenerarea.
Eu merg mai mult urban, la circa 300-400km trec printr-o regenerare stupida insa fara aprinderea senzorului respectiv, doar sesizez celelalte simptome pe care le-ai amintit: consumul sare la circa 3.8-4.0l pe loc, undeva la circa 16-18l in mers, range se diminueaza foarte repede, si ventilatoarele o iau la sanatoasa.
Recomandarea pe care am primit-o este ca dupa ce simptomele se domolesc, sa mai lasi la relanti motorul 5-6 minute sa se calmeze.
Totodata, majoritatea recomanda (ba chiar producatorul in manual) sa nu lasam la relanti masina ci sa incercam sa-i dam in freza la peste 2000 de turatii. Evident ca nu poate exista o recomandare mai tampita, mai ales cand esti prins in trafic in mijlocul orasului.

Vezi de ce am scos eu masina la vanzare (pe langa o lunga lista de minusuri ale masinii), ma tracaseaza prostia asta de DPF, abia astept sa scap de ea sa trec pe benzinare..

Toate cele bune.
Skip ads

  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Acum sesizez o "anomalie",

Pe topicul cu Antara am ramas se pare doar noi 3 mai activi: gutab, adihor si eu.
Unde or fi ceilalti, sunt atat de fascinati de masina ca nu mai au timp sa intre si sa ne scrie impresiile lor... Very Happy
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cei 3 care vor ramane 2 daca o vinzi... Smile
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut gutab,

Chestia cu vanzarea...nu stiu ce sa spun, s-ar putea sa mai stau pe aici.
Masina e pe autovit si olx de vreo 25 de zile.
Concret: 2 telefoane informative, 1 propunere schimb cu un teren, 1 propunere schimb cu un Meriva manuala 2013+o suma de bani, iar ieri (24.09) prima vizita.
Vazut, plimbat posibilul client care s-a prezentat la intalnire cu un Outlander, obosit cu 165k. Omul nu a dat pe spate dupa cativa km si azi mi-a aruncat oferta de pret la 16000 pe care insa am refuzat-o.

Mai astept si mai sper...poate intr-o zi primesc o oferta mai buna.
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Succes!

Despre DPF: nu cumva orice motor diesel echipat astfel va face acele curatari de filtru (consum suplimentar,turatie marita etc)?
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2014

  • Mesaj Privat
In alta ordine de idei

Am fost sunat de cei de la race tuning.
Ma bag,cred......
Am 15 zile sa-l testez dupa care -l dau inapoi daca nu ma satisface!
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu am deschis 2 topicuri cu intrebari foarte precise, tocmai ca sa nu facem o varza din acest topic.
Nimeni n-a stiut sa-mi raspunda sau nu s-a obosit.
Altfel, de impresii mi-a ajuns Razz

Info am gasit destule aici, merita sa-l studiati:
http://www.antaraownersclub.com
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
adihor a scris:Succes!

Despre DPF: nu cumva orice motor diesel echipat astfel va face acele curatari de filtru (consum suplimentar,turatie marita etc)?


Sigur ca orice motor diesel (incepand cu 2007 ) are filtru DPF care realizeaza regenerari.
Problema tine de locul unde este filtru montat fata de motor, cat este de echilibrat este, ce diametru au orificiile din filtru, ce cantitate de combustibil este setata sa pompeze in regenerare masina, care este nivelul minim sau maxim de colmatare si asa mai departe.
Se pare ca pe Antara, producatorul a presetat la computer un interval in km foarte mic (cateva sute) in care in piatra ponds a filtrului se depune o cantitate de funingine care trebuie arsa pt. a nu obtura orificiile acestuia.
Depinde de fiecare producator, la unii sunt mai reusite la altii lasa de dorit.
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Astazi am facut 5500 km in bord si pana acum totul este ok.
Consumul mediu asa cum am mai scris afiseaza 8.8-8.9 pe manual si cu Eco pornit, nici o problema pana acum, sigura chestie mai suparatoare este regenerarea DPF care se porneste automat la 350-400 km, de multe ori cand aproape am ajuns la destinatie. Dar se reia cand pornesc a doua oara motorul.
Marele off ramane in continuare harta Romaniei care din discutiile cu dealer-ul (Radacini Galati) ar fi o varianta sa cumpar pachetul cu Rusia si Bulgaria, acolo fiind si Romania. Dar am zis ca ma lipsesc mai ales din ce a povestit colegul cmusat2000 ca nu arata hartile din orase foarte exacte.
Pana la urmatoarea postare va doresc drum bun fara incidente!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR