Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • varan

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Insista sa o schimbe.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Azi am aflat ceea ce probabil ca stiati. Din discutii se pare ca se mai fac comenzi pt Antara pana in luna martie inclusiv. Dupa care cel putin1 an nu se vor mai face. Se pare ca opel va scoate pe piata noul model. Probabil ca acezta a fost motivul pt care au fozt acele reduceri masive. Deocamdata Mokka are o ascensiune foarte frumoasa. 300.000 de comenzi e ceva pt opel.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Baietii vin din service! Geometrie variabila turbina blocata (sub 45% nu se mai inchide deci practic sta deschisa non-stop)!
Foarte tare...am doar 5500 de km.
Pareri? Cauze? Depuneri calamina (cam prematur la kilometrii astia)?
Cica vor sa curete geometria sa o deblocheze, se accept asta sau sa insist cu una noua?
Se pare ca si regenerarile dese ala DPF ar putea fi un efect a geometriei blocate...asa zicea cineva de la ei.


Salut Giulestina,

Mai imi pare sincer rau sa aud ca ai deja asa probleme. Daca tii minte eu tot m-am agatat de regenerarile astea ale DPF bata-l vina si dupa cum se stie pe forum am renuntat la masina dupa 4 luni si 11 regenerari in 2700km.

Dupa ce am citit ce ai patit tu, sa stii ca inainte de vanzarea Antarei am fost pe la Opel in TM si discutand cu cei de acolo au insinuat ca si lor li se pare ciudat ca DPF-ul sa se regenereze asa des si ca asta-i nu face bine la motor, turbina, injectoare si ca "mare mirare" daca pana la revizia de 1 an sa nu se infunde ceva"...

Mare pacat, mie imi pare rau si acum, dar la asa comportament al masinii, mai bine ca am vandut-o.

Eu sper sa iti schimbe piesa cu pricina si pe viitor sa nu mai intampini astfel de probleme.

Numai bine.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
gutab a scris:Azi am aflat ceea ce probabil ca stiati. Din discutii se pare ca se mai fac comenzi pt Antara pana in luna martie inclusiv. Dupa care cel putin1 an nu se vor mai face. Se pare ca opel va scoate pe piata noul model. Probabil ca acezta a fost motivul pt care au fozt acele reduceri masive. Deocamdata Mokka are o ascensiune foarte frumoasa. 300.000 de comenzi e ceva pt opel.


Salut gutab,

Pot sa confirm si eu, pe 31 martie 2015 se sisteaza comenzile pe Antara. Am avut o discutie cu directorul de vanzari de la Opel CJ. M-au sunat ca ma aveau in baza lor, cand le cerusem anul trecut o oferta pt. Antara, oamenii au sunat sa ma intrebe daca mai sunt interesat de modelul Antara tocmai pe acest considerent - sfarsit de campanie Antara la 31.03.2015.

Ce pot sa spun este ca din toamna, Antara trece pe motorizari Euro6, nu se stie daca va fi un model nou, sau actualul model cu anumite imbunatatiri. Despre noile motorizari, mi-a spus ca pe diesel ar putea fi disponibile 2 motorizari, iar pe benzina 1 sau 2, insa nu stie ce cilindree si alte detalii.

Ramane de vazut ce schimbari vor fi aduse, sper ca pe benzina sa coboare la un motor de 2.0 si o transmisie automata cu 7 sau 8 trepte.

Toate cele bune.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Eu am inteles ca vor veni cu cu un model nou, alta platforma.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Deci daca maine nu-mi da o explicatie tehnica perfecta sa inteleg cauza blocarii si vor doar sa o curete atunci deschid caz la Opel Germania, am mai avut astfel de experiente si am avut de castigat. In caz voi insista si pe mecanismul prost implementat de regenerare DPF, nu e normal sa alerg 200-300 de km pe autostrada si cum intru in oras si ma apropii de casa sa inceapa regenerarea, mereu patesc la fel, niciodata pe autostrada numai in oras de declanseaza. Iar daca merg numai in oras o face la 120km....prea des, dauneaza...
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Poate cu ocazia asta avem mai multi de castigat.
La povestea cu autostrada si eu am sesizat. Fac dese drumuri la Alba si se intampla acelasi lucru. Acum am 33.000 km si la service mi s-a spus ca filtrul este incarcat 60%. Ceea ce cred ca nu e chiar bine. Tot acolo mi s-a spus ca va trebui schimbat, probabil, pe la 200.000. Pana atunci se va regenera si se va putea curata.. Oare asa sa fie?
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Deci daca maine nu-mi da o explicatie tehnica perfecta sa inteleg cauza blocarii si vor doar sa o curete atunci deschid caz la Opel Germania, am mai avut astfel de experiente si am avut de castigat. In caz voi insista si pe mecanismul prost implementat de regenerare DPF, nu e normal sa alerg 200-300 de km pe autostrada si cum intru in oras si ma apropii de casa sa inceapa regenerarea, mereu patesc la fel, niciodata pe autostrada numai in oras de declanseaza. Iar daca merg numai in oras o face la 120km....prea des, dauneaza...


Salut Giulestina,

Retraiesc sentimentele tale...
Anul trecut am fost pana la Budapesta, cu fetita la Zoo. Pe autostrada la 110-120km/h, in jur de 2200 turatii, pac o regenerare - in 7-8 minute s-a linistit.
Ajung la Buda, acolo pe b-dul Gh.Doja, ambuteiaj, dupa circa 10 minute de bara la bara, pac inca o regenerare...cred ca a durat aproape 20 min pana s-a linistit, unde sa ma duc sa-i dau in "gura" cum recomanda dealerul.
Plec din Buda seara, autostrada, in apropiere de Szeged, a treia regenarare in aceeasi zi. Deci in circa 500km, 3 regenerari, si la drum lung.
Apoi FUTUI mama ei de masina...aia a fost ziua cand am decis sa o pun in vanzare. Restul e istorie.

Bag mana in foc, campania derulata de Opel pe Antara cu aceste reduceri, vin tocmai datorita problemelor pe care modelul facelift l-a avut de la inceput cu DPF-ul, situatie care niciodata nu o vor recunoaste cei de la Opel.
Si eu mai am colegi cu diesel, si E4 si E5, care vin zilnic la servici cu masina si cand le povesteam de aceste regenerari imi spuneam ca am eu o problema.

Problema este foarte neplacuta, iar politicile din RO privind protectia lasa de dorit, daca legislatia ar fi fost alta, ma luam si eu la tranta cu ei, asa insa mai bine am scapat de ea...
Skip ads

  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
gutab a scris:Poate cu ocazia asta avem mai multi de castigat.
La povestea cu autostrada si eu am sesizat. Fac dese drumuri la Alba si se intampla acelasi lucru. Acum am 33.000 km si la service mi s-a spus ca filtrul este incarcat 60%. Ceea ce cred ca nu e chiar bine. Tot acolo mi s-a spus ca va trebui schimbat, probabil, pe la 200.000. Pana atunci se va regenera si se va putea curata.. Oare asa sa fie?


Salut gutab,

Pai 60% incarcare filtru este destul de mult. La doar 33000de km. Ma intreb cand se va aprinde martorul in bord si nu se va mai stinge, iar de cate ori treci de 2000 de ture sa tot faci cate o regenerare.
Nu cred ca prinzi 200k cu acest filtru, am gasit pe net, diverse firme care se ocupa cu curatarea DPF-ului, nu stiu cum e cu garantia daca ti-l dau jos sa-l curete.

Foarte frustrant si neplacuta situatie.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Gutab stai linistit, e normal sa fie 60% incarcat. Dupa o regenerare completa in mers filtrul e undeva la 35-45% incarcat iar dupa o regenerare fortzata statica e la 55-65% incarcat. In mers, el se tot incarca si poate sa ajunga pana la 120%. Ceea ce este iarasi normal, cum ajunge la 120% incepe iar o regenerare si tot asa....filtrul practic niciodata nu o sa fie 0%. Daca depaseste 120% deja nu mai e bine pentru filtru...la 200% din cate am inteles e practic stricat.
M-au sunat din service si mi-au spus ca au dat comanda de turbina noua pentru ca la cea defecta nu pot umbla, are o problema care nu o pot identifica ei.
Deci nu era de la calamina si alte alea. Mi-au recomandat sa nu merg cu masina pana vine, adica 7 zile cel putin, cam aiurea, am masina noua sa merg pe jos...foarte tare.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Giulestina, bine ca iti schimba tubina cu totul !

Cum ziceai ca se manifesta ? Ai facut vreun filmulet ? Nu de alta, dar poate ne loveste si pe altii ...

Eu merg cu masina zilnic la serviciu in Bucuresti si baga regenerari la greu ... N-am stat sa le numar, dar sunt dese si stupide, de cele mai multe ori le apuca inainte cu 5 minute sa ajung acasa. Nu le mai bag in seama, nu mi-am luat masina sa stau ca prostul cu ea pornita in parcare sau sa-mi deviez traseul special pentru saracia asta de DPF!
Daca e sa se strice, sa o faca in primii doi ani, cat am garantia !

A-propos, aveti idee, se poate extinde garantia peste doi ani si la Antara ?
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Momentan se poate extinde cu inca 2 ani dar e posibil ca peste vreo 2 luni sa iasa un pachet cu extindere de 3 ani. Astept pana in ultima clipa cu extinderea. Legat de simptome am avut o singura data un check engine care a disparut, nu e greu sa-ti dai seama, cand faci accelerari puternice si iei piciorul de pe acceleratie, in momentul in care incepe sa scada in turatie sunetul din turbina e diferit, e mai puternic ca o suieratura, dar nu se aude mereu. Am observat ca cu cat se incalzeste motorul mai mult cu atat devine mai evident sunetul. Repet - sunt zile cand nu s-a auzit deloc. De asemeni, desi e greu de sesizat, in treapta a doua sunt momente cand puterea scade putin, mi-am dat seama in depasiri scurte, nu puteam sa le mai fac ca la inceput, dar si acest lucru nu se intampla mereu.
Skip ads

  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Giulestina
Nu ai garantie pe masina? Nu ai card de service? Nu-ti da masina la schimb atunci cand e in service? Pt ca este o problema de service si nu o "toana" . Mai ales ca ei iti recomanda sa nu o folosesti.
deci...
  • Alex_Buda

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Sunt nou pe forumul Opel , detin un Antara 2.2 cdti 184 cp , 4x4 ,cutie manuala , nivel de echipare cosmo.Am achizitionat-o de noua de la Radacini Constanta in August 2012.Referitor la cele intamplate colegului cu turbina tin sa precizez si mie mi s-a intamplat ceva asemanator de doua ori, ultima data in preajma sarbatorilor cand ma deplasam catre munte.La un moment dat cand rulam pe pilot mi-a aparut in bord check engine , am dat sa depasesc pe cineva dar imi taiase gazul.Am rulat asa in vreo 20 de km dupa care am tras pe dreapta si am lasat-o la relanti.In momentul in care am stationat martorul a disparut si a inceput sa mearga normal.Tin sa precizez ca de cand am cumparat-o turbina avea un fluierat ciudat.Am fost cu ea la service si mi-au spus ca merge normal si ca asha se aude la modelul asta turbina.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
@Alex_Buda:

Salut si bine ai venit pe forum !
" asha se aude la modelul asta turbina" ... Explicatie in bataie de joc a celor de la service. Nu mai sta, du-te cu ea si spune-le ce ai patit de sarbatori, sa investigheze si sa-ti spuna ce-i cu mesajul ala si de ce ai ramas fara putere la motor !
Ok, pot intelege ca pentru a reduce costurile au renuntat la fel de fel de chestii sau au pus ieftinile, dar cand e vorba de motor eu unul nu pot accepta nicio scuza. Motorul trebuie sa fie ultima chestie care cedeaza la o masina !
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Alex Buda, vezi ce cod de eroare ai avut, sigur a ramas stocat, nu il poti citi nici cu ELM nici cu Opcom...doar in service il vezi. Daca e legat de "DTC Turbo Performance" e clara situatia. Exact asa am patit si eu cu "check engine", dupa care nu a mai aparut.
Du-te la diagnoza si spunele sa actioneze manual din tool-ul de diagnoza geometria variabila sa o comande din 5 in 5% si or sa vada daca raspunsul turbinei este cel asteptat, la mine turbina nu raspundea la comenzi, doar pe o plaja, in rest era blocata.
Inca odata, nu se simte in mers foarte usor, poti sa mergi asa ani de zile dar nu e bine.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Stau si ma intreb ce fel de teste au facut astia la motoare ? Asta daca ar fi facut ...
Din cate stiu toate motoarele ar trebui sa fie rulate deja pe banc, astfel incat sa nu apara probleme dintr-astea si in niciun caz in primii 100.000 km !
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@Coba
nu cerceta aceste legi...
  • edi08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut.
Doresc sa achizitionez o antara 2,2 manuala enjoy.Motivul este lezne de inteles(pretul atat de mic comparativ cu alte suv-uri).
Problema este ca m-am speriat de ce am citit pe aici despre masina, asa ca solutia cea mai buna e sa va cer voua ,posesorilor de antara sfatul: o cumpar sau nu?
Asa ca va rog sa ma sfatuiti e sa fac pt sunt in dubii.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
@edi08: Depinde de cati bani dispui ...
Eu am masina doar de 5 luni si am facut 4.500 km, majoritatea in oras. Nu am avut nicio problema tehnica, insa consumul este la cote impresionante (11,2 L / km, la motorul de 2,2 cdti 163 CP 4x4).
Regenerarile DPF sunt foarte dese, cam una pe saptamana. In principiu nu ma deranjeaza ele, insa imi maresc substantial consumul.

Pretul a fost factorul determinant cand am cumparat-o. La 21.000 Euro nu gaseam nimic altceva full-options (doar Duster, dar intrucat am detinut Logan multi ani de zile in trecut, deocamdata ma abtin de la marca nationala pana cand nu reusesc sa treaca un prag calitativ minim).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR