Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,


De cateva zile am si eu urmatoarea problema cu masina :

- la relanti motorul are caderi de turatie si cand este rece si cand este cald ( variatia nu este foarte mare)....motorul are un tremurat care se simte usor in masina.Mentionez ca am schimbat periodic toate filtrele si uleiul(polen,aer,ulei,motorina).....urmeaza sa schimb bujiile, deoarece le am de 3 ani si de ceva timp am si martorul cu masinuta cu cheie pe bord aprins cate 5 minute dupa prima porinire.

Este posibil ca acest tremurat al motorului sa fie de la bujii?


Multumesc!


PS : Am cautat cate ceva despre aceasta problema cu tremuratul , dar nu am gasit nimic pe forum( poate nu am cautat destul)


Sper ca moderatorii sa nu se supere pe mine daca nu am postat unde trebuie mesajul!
Skip ads

  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred sa fie bujiile vinovate pentru ca spui ca se intampla si cand motorul e cald. Eu am o problema similara careia nu ii dau de cap, doar ca variatiile se manifesta numai la rece si sunt f. mari (caderi de pana la 200 rpm)
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa cureti si tu egr-ul si vezi daca mai face dupa. S-a discutat mult pe aceasta tema, da cautare dupa EGR si vei gasi mai multe. Spor la treaba. Nu ne-am supara daca in momentul in care postezi o problema sa dai mai multe detalii despre masina, motor, an fabricatie, km (aproximativi Smile ), si altele care pot da mai multe indicii despre problema. Variatia ta poate fi si de la alternator, injectoare murdare, si altele. Ia-le pe rand si ai sa-i dai de capat. Si nu ar strica inainte de orice operatiune o diagnoza - asta poate elucida multe, ia legatura cu baietii de la tine din Bucuresti, va intalniti joia si te rezolva. Vb cu maiandrei, si mikky.
Bafta si sper ca ti-am fost de folos.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns...vineri la 08.30 am programare la tester la service bosch.....revin cu erorile si codurile aferente.
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De ce te duci tu la Bosch? Nu mai simplu participi la intalnirile baietilor la Sala palatului joia dupaamiaza si scapi si mai ieftin, si ai o diagnoza facuta de meseriasi in ale opelului? Parerea mea. Daca te dau banii afara din casa atunci imi retrag cuvintele Very Happy
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut......astazi am fost la service pt o diagnoza la masina..OPEL ASTRA 1.7 dti 16 V , 2001.......de mai mult timp am masinuta cu cheie pe bord aprinsa si la diagnoza am urmatoarele coduri stocate :

ENGINE

P 0380 - Glow device general error

P1614 - Wrong Transponder Key ( aici presupun ca a ramas codul stocat atunci cand am schimbat bateria la cheie si nu a pornit din prima masina)


ENGINE COOLING MODULE

00002 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE, FREQUENCY OUT OF RANGE

00163 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE , NO SIGNAL

00017 - NO ENGINE RPM SIGNAL


Cam astea ar fi toate codurile.Mecanicul mi-a spus ca maea problema este senzorul de temperatura, si nu bujiile asa cum am banuit.Mi s-a spus ca senzorul de temperatura, nefiind in parametri , nu lasa bujiile sa functioneze corect.Dimineata se ridica acul la temperatura dupa mai bine de 35 de minute.

Astept parerile voastre , si o traducere cat mai corecta a codurilor, daca cineva le-a mai avut.


Multumesc.

PS : Am cautat pe forum codurile, dar nu au aceeasi traducere......Si recunosc ca nu ma dau banii afara din casa, dar nu prea am timp sa ajung la intalniri.Asa ca astazi am fost la un prieten , la Acelasi service Bosch LSG INTERSERV si mi-a facut diagnoza.

Revin cu un amanunt : l-am rugat pe cel de la service sa verifice daca functioneaza corect valva EGR si i-a aparut 75 % , daca acceleram masina scadea la 0 si o data cu revenirea acului de turatii la relanti crestea...mi s-a spus ca valva functioneaza corect.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
00017 - era cu motorul pornit sau oprit?(tind sa cred ca e oprit)
p0380 e de la bujii- nu cred ca senzorul de temperatura a lichidului poate sa genereze astfel de cod de eroare- asta apare numai daca e o eroare in sistemul de preincalzire(adica al bujiilor)-poate fi o bujie sau releul.
p0163- fara semnal - posibil senzorul defect sau un fir intrerupt. Verific amai intai daca nu ai vre-un fir intrerupt, contact imperfect. Daca totul e in regula schimba senzorul.
00002 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE, FREQUENCY OUT OF RANGE - daca senzorul nu da nici un semnal automat e out of range.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Inca o data multumesc pentru raspunsul prompt....


Maine ma duc sa schimb senzorul de temperatura , 63 ron , apoi verific si bujiile.


Este adevarat faptul ca senzorul de temperatura pt motor influenteaza aprinderea bujiilor?
  • astranja

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
la relanti motorul are caderi de turatie si cand este rece si cand este cald ( variatia nu este foarte mare)....motorul are un tremurat care se simte usor in masina.Mentionez ca am schimbat periodic toate filtrele si uleiul(polen,aer,ulei,motorina).....urmeaza sa schimb bujiile, deoarece le am de 3 ani si de ceva timp am si martorul cu masinuta cu cheie pe bord aprins cate 5 minute dupa prima porinire.

ITI ZIC SI EU CEVA AM UN OPEL ASTRA 1.7 DTI TOT LA FEL IMI FACEA SI AM FOST PE TESTER CU EA : SENZOR TURATIE , DE PE VIBROCHEN E O MUFA DIN PLASTIC MICA ! 4 MIL SI SE REZOLVA CU TOT CU MANOPERA TESTER ETC NU PENTRU MULT TIMP TE ASIGUR CA O SA ICEAPA SA APARA PROBLEMELE ! SI SENZOR TURATIE, DEBITMETRU AER, ETC SUNT PIESE DE SCHIMB CARE SE SCHIMBA CRED PE LA 60 MII KM ASA AM INTELES ! SALUTARE
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR