- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Daca ti-a curatat regulatorul de relanti si a mers dupa aia, sa sti ca de la el e. Ce nu ti-a spus probabil cine l-a curatat e faptul ca o data curatat se cam buleste. Asa ca vezi cat e unul nou si incearca sa-l schimbi...
A fost curatat si a mers numai in seara aia, dupa ce a fost curatat, si a doua zi pana spre seara.
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Pai la ce intervale il cureti? Ti se pare normal faptul ca l-ai curatat de 3 ori? Banuiesc ca n-ai umblat la el fara motiv...
Deci lamureste-ma si pe mine. Se poate ca de la motoras reglare relanti sa aiba comportamentul asta, adica faptul ca porneste de parca e inecata cand incerc sa o iau din loc dupa ce masina nu sta la relanti?
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Nu am umblat la el in cadrul "reviziei" pe care o fac eu o data pe an cand curat tot carburatorul. Nu ca masina nar merge bine dar imi place mie ca atunci cand scot tulumba aia de la filtrul de aer sa fie curata admisia; si mai imi place sa stiu ca nu am jeg in carburator
Rectificare: "Nu am umblat la el decat in cadrul...."
Rectificare: "Nu am umblat la el decat in cadrul...."
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Intrebarea e alta: masina merge OK la relanti cand motorul e cald? pt. ca dc. si atunci "moare" poate fi mai complicat. Si de asemenea, cu motorul cald, stand pe loc, dc. o accelerezi si iei piciorul brusc de pe pedala moare sau revine normal la turatia de relanti?
Pai problema ii ca si atunci moare la relanti. De fapt moare daca ii cald afara. Am auzit ca s-ar putea sa fie un senzor de la delcou.
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Orice probleme aveti ganditi-va bine inainte sa mergeti la Opel la reprezentanta.
De luni (ieri) ii acolo masina si azi (marti) m-au scos din sarite.
Am dus-o la diagnosticare si uite ce am patit:
De dimineata pana la 14:30 m-au tot purtat:
- ba ii computerul de bord
am fost si am luat unu de la dezmembrari si l-am dus
nu o fost ala
apoi,
- bobina de inductie
nu ii aia
- apoi injectorul
nu ii ala
Tot asa m-o frecat de la 9:30 de dimineata, in continuu. Tot du-te la dezmembrari ada-l sa vedem daca ii ala, du-l inapoi sa iti recuperezi banii.
Si inca nu stiu ce are.
Computerul de bord nu da nici o eroare. Le-am zis sa verifice senzorul din delcou ca s-ar putea sa fie ala, am auzit de la unii la care masina a facut la fel. Credeti ca au vrut??? Nici vorba. O zis ca il verifica maine. Oricum astept pana maine la ora 15:30. Si daca vad ca nu is in stare sa se prinda ce are ii sun sa puna toate la loc cum o fost si ma duc dupa ea sa o duc undeva unde se pricep.
De luni (ieri) ii acolo masina si azi (marti) m-au scos din sarite.
Am dus-o la diagnosticare si uite ce am patit:
De dimineata pana la 14:30 m-au tot purtat:
- ba ii computerul de bord
am fost si am luat unu de la dezmembrari si l-am dus
nu o fost ala
apoi,
- bobina de inductie
nu ii aia
- apoi injectorul
nu ii ala
Tot asa m-o frecat de la 9:30 de dimineata, in continuu. Tot du-te la dezmembrari ada-l sa vedem daca ii ala, du-l inapoi sa iti recuperezi banii.
Si inca nu stiu ce are.
Computerul de bord nu da nici o eroare. Le-am zis sa verifice senzorul din delcou ca s-ar putea sa fie ala, am auzit de la unii la care masina a facut la fel. Credeti ca au vrut??? Nici vorba. O zis ca il verifica maine. Oricum astept pana maine la ora 15:30. Si daca vad ca nu is in stare sa se prinda ce are ii sun sa puna toate la loc cum o fost si ma duc dupa ea sa o duc undeva unde se pricep.
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
chestii asemanatoare le patesc la calibra de 3 zile...c20xe..
merge de rupe, n-are treaba, cum vine caldura , ora 6-7 seara si merg mai mult, intai nu mai trage, dupa aia merge in 3, apas pe acceleratie si nu face nimic, si moare. O lasi, fumezi juma de pachet de tigari, dai cheie si o ia la sfert. am curatat toate mufele si furtunele posibile, unii din anglia mi-au zis ca e senzoru hall effect, care se ocupa sa-i spuna computerului carui injector sa-i dea puls cand ep istonul sus. Tzeapa, am pornit masina bine mersi cu mufa scoasa. probabil ca fara ala consuma mai mult. Chiar nu m-am prins shi chestia asta ma calca pe nervi. profit de topicul asta, poate rezolvam amandoua problemele. Eu suspectez ori bombina+ amplificator ori senzorul de turatie din bloc.
merge de rupe, n-are treaba, cum vine caldura , ora 6-7 seara si merg mai mult, intai nu mai trage, dupa aia merge in 3, apas pe acceleratie si nu face nimic, si moare. O lasi, fumezi juma de pachet de tigari, dai cheie si o ia la sfert. am curatat toate mufele si furtunele posibile, unii din anglia mi-au zis ca e senzoru hall effect, care se ocupa sa-i spuna computerului carui injector sa-i dea puls cand ep istonul sus. Tzeapa, am pornit masina bine mersi cu mufa scoasa. probabil ca fara ala consuma mai mult. Chiar nu m-am prins shi chestia asta ma calca pe nervi. profit de topicul asta, poate rezolvam amandoua problemele. Eu suspectez ori bombina+ amplificator ori senzorul de turatie din bloc.
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
Kappy a scris:navea in nici un caz treaba cu compu de bord
Acuma are ca meseriasii de la Opel l-au desfacut si l-au stricat de tot.
Cica o avut apa in el.... Oare cum... si de unde si cand l-o uscat nu o mai pornit. Se pare ca avea si ceva carton care tinea cumva placa pentru ca sa faca contact. Cineva o mai umblat la el. Sa vad daca asta ii sau nu, ca daca nu ii asa ma enervez si sa vezi ce ii trazneste.
Ultima modificare facuta de JustMe la Mie 01 Jun, 2005 1:58 pm
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
ToX a scris:chestii asemanatoare le patesc la calibra de 3 zile...c20xe..
merge de rupe, n-are treaba, cum vine caldura , ora 6-7 seara si merg mai mult, intai nu mai trage, dupa aia merge in 3, apas pe acceleratie si nu face nimic, si moare. O lasi, fumezi juma de pachet de tigari, dai cheie si o ia la sfert. am curatat toate mufele si furtunele posibile, unii din anglia mi-au zis ca e senzoru hall effect, care se ocupa sa-i spuna computerului carui injector sa-i dea puls cand ep istonul sus. Tzeapa, am pornit masina bine mersi cu mufa scoasa. probabil ca fara ala consuma mai mult. Chiar nu m-am prins shi chestia asta ma calca pe nervi. profit de topicul asta, poate rezolvam amandoua problemele. Eu suspectez ori bombina+ amplificator ori senzorul de turatie din bloc.
merge de rupe, n-are treaba, cum vine caldura , ora 6-7 seara si merg mai mult, intai nu mai trage, dupa aia merge in 3, apas pe acceleratie si nu face nimic, si moare. O lasi, fumezi juma de pachet de tigari, dai cheie si o ia la sfert. am curatat toate mufele si furtunele posibile, unii din anglia mi-au zis ca e senzoru hall effect, care se ocupa sa-i spuna computerului carui injector sa-i dea puls cand ep istonul sus. Tzeapa, am pornit masina bine mersi cu mufa scoasa. probabil ca fara ala consuma mai mult. Chiar nu m-am prins shi chestia asta ma calca pe nervi. profit de topicul asta, poate rezolvam amandoua problemele. Eu suspectez ori bombina+ amplificator ori senzorul de turatie din bloc.
Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca a patit la fel si problema erea un senzor din delcou. Sa vad ca astia dupa ce o reusit sa faca computerul meu de bord sa nu mai mearga, au pus altul pe care l-am cumparat si l-am dus la ei si dupa ce l-au pus nu s-a mai suparat masina. Faza ii ca la ei in service ii racoare.
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
eu am pornit masina cu mufa de la senzoru ala scoasa...deci merge si fara. ala doar ii spune computerului cum spuneam si in postul anterior, cand sa dea benzina si la ce piston. Daca ala nu merge sau e scoasa mufa, motorului are comportamentul motorului c20ne, adica nu conteaza unde e pistonul, la revolutia de injectie cele 4 pulseaza simultan.. Asta e diferenta, la c20xe e SFI, injectie de benzina secventiala si de aici acest senzor in plus.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
dap, am cautat si eu in mai multe locuri si n-am gasit.
suna si tu la cei cu anunturi din "anuntul telefonic". vezi ca e cam scump, peste 3-4 mil.
sa-mi spui si mie daca gasesti care e rezultatul.
uite ce anunturi notasem eu:
53.PIESE DIN DEZMEMBRARI PENTRU: OPEL VECTRA A, B, CALIBRA, ZAFIRA, ASTRA F, G, KADET, VW PASSAT, GOLF, AUDI 80, LA PRETURI AVANTAJOASE; 0722.540.521; 0722.163.681; 0788.425.541 (Colentina nr 336)
13.DEZMEMBREZ Opel Vectra AB, Astra GF, Calibra, Cadet, Peugeot 406; 0724.209.955/ 0722.205.641 (Berceni, Selgros, gard in gard cu Meridian, Dealer Dacia)
5. ALTERNATOARE, electromotoare, delcouri si carburatoare pt. VW, Ford, Opel; 0722.202.405/ 0722.456.740
suna si tu la cei cu anunturi din "anuntul telefonic". vezi ca e cam scump, peste 3-4 mil.
sa-mi spui si mie daca gasesti care e rezultatul.
uite ce anunturi notasem eu:
53.PIESE DIN DEZMEMBRARI PENTRU: OPEL VECTRA A, B, CALIBRA, ZAFIRA, ASTRA F, G, KADET, VW PASSAT, GOLF, AUDI 80, LA PRETURI AVANTAJOASE; 0722.540.521; 0722.163.681; 0788.425.541 (Colentina nr 336)
13.DEZMEMBREZ Opel Vectra AB, Astra GF, Calibra, Cadet, Peugeot 406; 0724.209.955/ 0722.205.641 (Berceni, Selgros, gard in gard cu Meridian, Dealer Dacia)
5. ALTERNATOARE, electromotoare, delcouri si carburatoare pt. VW, Ford, Opel; 0722.202.405/ 0722.456.740
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
JustMe
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
io a scris:hai ca revin. am sunat la ultimul anunt, ala cu electromotoare & stuff si mi-a zis ca au delcou de c16nz la 2 mil ( si parca 1.5 fara capac ).
delcoul e cu fise cu tot, si omu' mi-a zis ca e in balta alba.
din pacate nu au electromotor de vectra a decat pt diesel asa ca eu o sa mai caut.
delcoul e cu fise cu tot, si omu' mi-a zis ca e in balta alba.
din pacate nu au electromotor de vectra a decat pt diesel asa ca eu o sa mai caut.
Din pacate eu am nevoie de C14NZ nu C16NZ