Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sorry, m-am uitat la semnatura lui Kappy. oricum, suna acolo si vezi.
Skip ads

  • JustMe

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2005

  • Mesaj Privat
io a scris:sorry, m-am uitat la semnatura lui Kappy. oricum, suna acolo si vezi.

ii OK. Nu am mai sunat acolo din doua motive:
1. Sunt din Cluj si mi-ar fi greu sa fug pana in Bucuresti dupa delcou
2. Am gasit in Cluj dezmembrari care aduc piese si la comanda, si azi cand am fost acolo, spre norocul meu tipul de acolo se cam pricepe la opeluri, i-am zis ce figuri face masina si a zis sa ii schimb aprinderea electronica. Mi-a schimbat-o el de fapt, a costat 300 000. Si de azi dimineata de cand a schimbat-o masina merge super.
Deci am cheltuit pentru ca m-am dus la cei de la Opel 5 300 000 aproximativ, in loc de 300 000 cat era modulul de aprindere. Asta e. Eu la opel la reprezentanta in Cluj nu ma mai duc niciodata.

Deocamdata astept sa vad daca mai face figuri, daca nu atunci inseamna ca asta era baiul.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ce anume ai schimbat, capacul de delco si rotorul ?
  • JustMe

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ToX a scris:ce anume ai schimbat, capacul de delco si rotorul ?

Nu, am vrut sa schimb delcoul cu tot, dar pana la urma am schimbat doar aprinderea electronica (tipul de la dezmembrari a zis ca aia e, si aia era). Delcoul nu l-am schimbat. Doar daca mai face figuri ma duc sa il comand si ala.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai asta intreb, in ce anume consta aprinderea ?
  • JustMe

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ToX a scris:pai asta intreb, in ce anume consta aprinderea ?

Sub bobina de inductie exista un senzor (modulul de aprindere electronica). Asa e la astra pe care o am eu. Nu are legatura cu delcoul.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
aha...lu ala ii zice ignition amplifier
  • JustMe

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Se pare ca problema nu e total rezolvata Crying or Very sad Desi nu se mai opreste cand ti-e lumea mai draga, acuma are momente in care se tureaza si in care se subtureaza. Oscilatii de relantii. Nu stiu ce sa ii mai fac.
Pe langa asta trebuie sa o duc la un mecanic sa ii desfaca motorul ca se pare ca intr-un piston am presiune mica. Doua au 13 unul 12 si unul 7.
Of of.
Skip ads

  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
zic si eu o parere.

chestia asta cu relantiul si delcoul la motoarele astea am tot auzit-o prin topicuri. eu continui sa cred ca e ceva de la aprindere, mai exact din delcou.

mie de ex. mi s-a rupt pur si simplu o lamela din aia de la capacul de la delcou si am inlocuit tot capacul. interesant e ca masina mergea uneori, probabil ca daca e rupta lamela el tot lucreaza fiind destul de aproape. si tot probabil scanteia nu mai e data cum trebuie.

oricum, mare atentie daca umblati la capacul de la delcou sa nu rupeti vreo fisa sau vreo lamela din aia incercand sa le scoateti.
  • JustMe

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Acuma ca IA l-am schimbat, o sa ii schimb si sonda lambda ca cea pe care o am ii super veche. O sa o duc la un mecanic sa ii faca si motorul (problema cu presiunea) si daca tot face figuri urmeaza delcoul.
  • Muky

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2004

  • Mesaj Privat
JustMe zi-mi te rog ce ai rezolvat. Am si eu aceleasi probleme . Aceeasi masina. Tot in Cluj. M-ar ajuta sa-mi zici si ce mecanici buni ai gasit si pe unde... Sad Am facut programare la Opel sa o pun pe tester. Sper sa-mi zica ceva ce sa ma ajute...
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Chestia cu turatia la relantii care cind creste cind coboara, cind ajumge sub turatia nominala, suprapus cu inecarea motorului la acelerare brusca poate avea urmatoarele cauze
-IAC trebuieste curatat
- Resetare ECU pe partea de IAC -se realizeaza prin punerea si scoaterea contactului de citeva ori pentru memorarea pozitiei corecte.
-Senzorul de pozitie a clapetei- masurare cu ohmetru sau folosind testerul prin intermediul calculatorului
-Senzorul de temperatura, verificarea conexiunii.
IAC-Idel Air control
Skip ads

  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cam aceeasi problema am avut si eu pe un Astra/C16NZ '93, am postat si aici acum vreo jumatate de an: se inneca motorul, murea la relanti, apasat acceleratia fara sa se intimple nimic. am schimbat delco'ul, de vreo 2 luni nu mai am probleme cu ea.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai majoritatea masinilor vechi au pe interiorul delcoului ceva mizga uscata care conduce partial curentul electric si poate cauza problemele pe care le zice colegul mai sus, si cea mai importanta problema este deobicei la pornire.
  • silvi_italianu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut.....sunt nou pe formu am si yo o intrebare:AM UN OPEL ASTRA CARVAN,AN 2000,1.7 DTI......MASINA A FOST ADUSA DIN BELGIA CAND AM LUAT-O NU AVEA NIMIK CA MA M UITAT LA EA DAR DE LA UN TIMP PICURA MOTORINA DAR NU STIU DE UNDE AM BAGAT-O SI PE RAMPA LA UN PRIETEN DAR NU GASESC UNDE SA FIE BUBA SI DE ACCEA AM APELAT LA VOI...........VA ROG FRUMOS SA IMI RASPUNDETI LA INTREBARE......MULTUMESC FRUMOS;)
  • alyn1988

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un c14nz si am avut pb asemanatoare cu ale tale , dar la mine s'au rezolvat doar prin curatarea conductelor de benzina , suflate cu un compresor
  • adriano_g

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
caut opel astra 1,7 TD SW 1999 negru(metalizat) accidentat total spate (si laterale)
  • adriano_g

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
rares am si eu un opel care ma necajeste adriano
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR