Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alexmarian2013

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da va cer mii de scuze dar mi-a nascut sotia si de aceea am postat pe fuga. Motoru este 2.0dth masina din 1999. Intradevar am postat in mai multe parti deoarece am vazut ca nu mi se raspunde. Eu am o presupunere si maine o sa incerc sa vad daca este asa. Tata a ramas odata fara motorina si de atunci a inceput sa faca figura. chestia este urmatoarea: Ea ramanand fara motorina in sorb sa tras toata mizeria posibila din rezervon si ma gandesc ca s-a infundat sorbu din rezervor. De ce zic ca e posibil sa fie sorbu mie odata mi sa gatuit furtunu de tur de la motorina si exact asa imi facea nu se tura intrerupea si tot asa. Acum nu bag mana in foc ca o fii sorbul si mai e posibil sa fie si motorina extra proasta si tona de apa deoarece am demontat filtru si am mirosit motorina din filtru si e mai degraba gaz decat motorina e decolorata si miroase a gaz.
Skip ads

  • cipriandanila

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2000 y20
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut! Revin dupa mult timp cu noutati. Am reparat pompa vp44, piston si carcasa schimbate, pusa pe banc...totul ok. Si vine surpriza: porneste bine dar dupa 2-5 secunde nu mentine relantiul , daca pornesc aerul conditionat se mentine cit de cit constant, dar nu se accelereaza cum trebuie si nu revine din acceleratie. Am cumparat set de cale pentru a pune la punct distibutia dupa sfatul pompagiului. In concluzie merge cam la fel ca inainte de a repara pompa doar ca nu mai scoate fum urit mirositor.
Cu OP COM sunt niste parametrii care fluctueaza mult :debitul de motorina si ceva de genul Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse . Este ceva care imi scapa?
Am schimbat senzorul de turatie din motor si de presiune din colector. Nu am nici o eroare, avansul este corect, aer nu are....
Aveti ceva sfaturi?
PS . Am doua Astra unul din 2000 care functioneaza iar celalalt din 2001 cu probleme avind acelasi motor.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De proba, elimina carcasa filtrului de motorina din circuit. Uneste cele 2 conducte care intra in ea, porneste-o ca sa se amorseze si vezi cum porneste a doua zi.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa ai ceva problema si pe partea electronica daca zici ca partea mecanica a fost schimbata complet si este totul bine...
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cipriandanila a scris:Salut! Revin dupa mult timp cu noutati. Am reparat pompa vp44, piston si carcasa schimbate, pusa pe banc...totul ok. Si vine surpriza: porneste bine dar dupa 2-5 secunde nu mentine relantiul , daca pornesc aerul conditionat se mentine cit de cit constant, dar nu se accelereaza cum trebuie si nu revine din acceleratie. Am cumparat set de cale pentru a pune la punct distibutia dupa sfatul pompagiului. In concluzie merge cam la fel ca inainte de a repara pompa doar ca nu mai scoate fum urit mirositor.
Cu OP COM sunt niste parametrii care fluctueaza mult :debitul de motorina si ceva de genul Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse . Este ceva care imi scapa?
Am schimbat senzorul de turatie din motor si de presiune din colector. Nu am nici o eroare, avansul este corect, aer nu are....
Aveti ceva sfaturi?
PS . Am doua Astra unul din 2000 care functioneaza iar celalalt din 2001 cu probleme avind acelasi motor.


Ce valori ai la avans si la cantitatea injectata ? Daca ai fost cu pompa la stand ,ai si fise ?
  • cipriandanila

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2000 y20
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2013

  • Mesaj Privat
De pornit o ia la sfert.
Nu , nu am fise dar pompagiul a zis ca totul este corect desi motorul functioneaza ca inainte de a repara pompa.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimba pompagiul sau mecanicul care a pus totul la loc...
  • cipriandanila

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2000 y20
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Miki, ,,mecanicul`` sunt eu, pompagiul a schimbat pistonul de avans , carcasa si electronica cu cele 2 electrovalve de la pompa mea a ramas doar capul hidraulic.
Masina am cumparat-o stricata, am pus o pompa second care avea avansul modificat, pentru ca alt mecanic a scos flansa..., pompagiul meu a pus pompa la punct si am montat-o inca o data. Acelasi rezultat. In iarna, cind era mai frig, avind pompa ei originala, functiona bine citeva minute pina cind se incalzea putin . Atunci imi dadea eroare mecanica , am demontat-o si am gasit pistonul si carcasa zgiriata . Citind tutorialul lui Roland m-am pus la slefuit, montat si pornit. Acelasi rezultat .Apoi am dus-o la reparat .Am cuparat kitul de blocaj pentru distributie crezind ca nu o pun bine la punct.
Nu trebuie sa fii mecanic ca sa iti dai seama ca nu pompa este de vina. Motorul porneste perfect, avansul la 4,3 dar apoi parca se ineaca si tuseste si incep alti parametri sa varieze, urca si coboara. Daca accelerez se redreseaza putin dar nu are forta pina la ~2000 ture.
Dupa atitea operatii mecanice, cu pompa reparata merge aproape ca inaite doar ca nu se mai aprinde becul in bord.
Calculatorul de sub aripa are vreo influenta ? Ar fi singurul neschimbat.
Sa o arunc ?
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu cred ca totusi problema trebuie sa-ti vina din pompa. Fenomenul pe care l-ai descris seamana a o-ring ciupit ori la capatul pistonasului de avans ori la capul hidraulic. Totusi ca sa te convingi daca e sau nu din pompa, in momentul cand face figura incearca sa strangulezi returul si sa vezi daca dispare fenomenul. Daca da atunci problema ta e in capul hidraulic.
  • cipriandanila

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2000 y20
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc ,Rolland, in acest sfirsit de saptamina o sa probez .
  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Are cineva idee cum se scot tevile din filtru de motorina la motor y20dth? Am încercat dar im e frica sa nu rup ceva......
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cele 2 iesiri ale capacului au cate o fanta sus si jos in care se vede o clema albastra. Trebuie apasat pe acea clema simultan sus-jos si trasa conducta din capac.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
valentinosss88 a scris:revin cu ultimele informatii despre vectra mea, dupa ce a fost pusa la punct distributia si schimbat o-ring injectoare, masina e alta, porneste in orice pozitie, in orice fel posibil, am renuntat la releul care actiona bujiile mai devreme. Deci concluzia pe care am tras-o eu este ca fratilor de obicei cand aveti tot felul de relee si butoane si improvizatii, tot la pompa de injectie se ajunge, plus ca daca nu e pusa ok distributia iar aveti probleme cu pornirea. Multumesc pt toate raspunsurile date, asta a fost intamplarea mea cu vectra b de 3 ani imi facea problemele astea.


Sa nu mai spui asa ceva....solutiile prezentate aici gen filtru capsulat....furtune de retur sau simeringuri injectoare schimbate sau mai ales releul suplimentar actionare bujii....intotdeauna au dat rezultate..
Faptul ca tu ai avut parte de o alta rezolvare a problemei nu denota lipsa de eficienta a solutiilor prezentate in acest topic.
Eu iti doresc sa nu mai ai probleme niciodata cu masina.
Salutare si numai bine.
Dragos.
  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am reușit sa scot tevile din capac, am schimbat furTunasele de retur cu T-uri cu tot. Am încercat sa bag aer cu gura si sa trag pe conducta care duce la pompa de injectie sa vad daca scapã aer pe undeva. Si când bag si când scot aer si fac vid observ ca nu imi scapã aer! Acum întrebarea intrebatoare ...când masina sta presiunea de motorina e mai mare decât ce am bãgat eu cu gura? Menționez ca cealaltã conducta care vine din rezervor in filtru am montat o supapa de unic sens si când am verificat aveam motorina pina la supapa, deci e ok....ma intereseazã acum presiunea dde la conductã pina la pompa de injesctie, injectarea, etc...sa nu se piardã. Stiti pe cineva in zona Craiovei? Dupa ce porneste nu mai am treaba dar se mai pune in cap din când in când cred ca tot de la aerul fals. Am gãsit motorina putina in filtru si cred ca se dezamorseaza pe la capacul filtrului de motorina. Cum se schimba orningurile din interiorul capacului de motorina? Daca pun banda de teflon pe tevile care intra in capac se etanseaza bine?V-am Zapacit imi cer scuze.....
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Oringurile se schimba folosind un artificiu constand intro teava de la un pix pe care atasezi un ac de cusut si infasori pe el banda pr izolat contacte electrice..dar iti spun ca oringuri originale nu gasesti..doar altele after market care sunt mult mai groase si tevile nu vor mai incapea pe acele orificii.
Eu m-am lasat pagubas cu schimbare aacelor oringuri...si mie mi se dezamorsa tot pe la capacul filtrului de motorina....si am ales de multa vreme filtru capsulat de la MANN si nu am mai avut niciodata probleme cu dezamorsarea.
Bafta.
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut. Avand si eu probleme cu dezamorsarea(nu mai stiu ce sa ii fac) am desfacut surubul di zona incercuita cu albastru. intrebarea mea este...trebuia sa fie in surub o bila cu un arc? (nu am fost atent cand l am desfacut si ma gandesc ca poate a cazut in scut) multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Acel surub, strange conducta TUR, are 2 saibe de cupru, fara nici o bila.
Surubul din stanga strange returul si are bila cu arc pe langa cele 2 saibe de cupru.
  • dan24ion

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
multumesc mult Iulian
  • dan_yl

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu un opel astra g y20dth din 2002 cu aceleasi probleme la pornire dimineata,daca o las cu fata la vale porneste bine.daca sta invers porneste greu Am inceput cu schimbatul furtunaselor de retur si nici un rezultat.Acum vreau sa continui cu oringurile de la injectoare.Intrebarea mea este daca in afara de oringurile de la injectoare mai sunt si semeringuri de schimbat? Mecanicul mi-a zis ca e una si aceeasi desi eu am citit pe forum ca ar fii totusi cam diferit.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ti-ar prinde bine un test de presiune circuit motorina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR