Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
gxg_tm a scris:...asa ca m-am dus la un petromv si am bagat sprint diesel si PROBLEMA REZOLVATA ! porneste imediat - am scapat ieftin Very Happy


doar cu 0,30 RON pe Litru in plus Laughing
Skip ads

  • lucanu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 ztdl17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am o problema porneste la rece dupa ce invarte 2 sec dar dupa ce se incalzeste bine porneste foarte greu sau de loc pana nu se raceste . Am fost la testere la mecanici au spus ca injectoarele sunt bune dar nu stiu ce are nu da nici o eroare motoru este 1.7 zdtl astra h 2005
  • bv10haf

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu daca va ajuta la ceva dar va zic ce am patit si eu.am luat masina la mana a 2-a din belgia(vara).cand a dat frigul anu trecut in fiecare dimineata pornea la a 2-a(3)cheie.am incercat si eu fel de fel de chestii,dar degeaba.de 2 sapt s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca.s-a dus pompa de injectie.am luat una noua si sincer va zic ca se simte.au fost cateva nopti cu 3-4 grade si a pornit la sfert.inainte la temp.asta trebuia sa polizez putin sa porneasca.am uitat sa va zic:am y20dth pe masina..
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@bv10haf cat te-a costat pompa de injectie.?
Skip ads

  • bv10haf

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pompa a fost 36 000 000 noua originala bosch.de montat am montat-o eu.garantie 12 luni.precizez ca aceeasi pompa o cumperi pe original cu 42 mil+tva.dar v-am zis se simte si in mers si la pornire.
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu un vectra b cu tipul motorului x20dth o am de 9luni dar nu stiu daca am vazut mai mult de 2-3 ori martorul de bujii din bord aprins si asta in februarie cand afara erau in jur de 0 grade sau mai jos Ideea e ca acum cand afara sunt in 7-10 grade imi porneste relativ greu
  • shoppy

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2006

  • Mesaj Privat
probabil codul motorului tau este Y20DTH. iar martorul de bujii in bord nu o sa-l vezi decat atunci cand e frig afara, si anume sub o anumita temperatura. (nu mai stiu sigur sub cate grade nu vreau sa vb prostii).
  • sabin_84

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut,
am si eu problema asta cu pornirea greoaie, dupa ce masina sta in parcare mai mult 6-7 ore porneste mai greu, adica 5-6 sec, la prima cheie.
In urma cu 1 luna am curatat galeria de admisie si am schimbat furtunele de retur de la injectoare; apoi o saptamana a mers perfect, a pornit la sfert. Insa dupa o saptamana a aparut iar problema, se manifesta la fel ca inainte cu o singura diferenta: e un comportament aleator, adica din 10 porniri 3 sunt bune (la sfert) si 7 rele (greoaie).
Bujiile le-am verificat, functioneaza, la temperaturi sub 12grade intra iar la temp peste 12 grade nu intra, insa comportamentul la pornire am observat ca e la fel si cand intra bujiile si cand nu intra.
Dupa ce porneste motorul se aprinde martorul cu cheita si ramane aprins cam 1-2 min (asta asa face de cand am luat masina, oct 2007 ); dupa pornire totul functioneaza ok.
Ati mai intalnit careva un comportament asa aleator; care ar putea fi problema?
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cand ramane martorul aprins 1-2 min. dupa pornire ai una sau mai multe bujii arse -poti fi mai sigur facand o testare sau le incerci cu becul .
  • ARISTROCRATE

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
in talon asa scrie tip motor x20 dth eu voiam sa aflu la ce temperatura sse declanseaza bujiile pt ca ele au 7luni de cand au fost inlocuite oringurile de la injectoare si supapa EGR sunt noi iar pompa de injectie a fost reparata in iulie la RADACINI DIESEL CENTER DIN CHITILA LA FEL SI FURTUNASELE de retur au fost schimbate Masina merge extraordinar dar parca ma deranjeaza cand nu vad martorul alas aprins ca la alte dieseluri [marci de masini]la care se aprind pana si vara macar o sec.in conditi de 5-7 grade afara porneste la prima cheie dar in 3-4 sec. E normal asa ceva ? sau e specific motoarelor astea de 2000 de la Opel. As fi recunoscator daca mar lamuri si pe mine cineva
  • spiderkcid

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
[quote="cristianrcs"]Buna seara.
Numele meu este ALIN sunt din Ploiesti...si v-as ruga foarte mult sa ma ajutati cu un sfat....Am o ASTRA Y17DT....care: dimineatza porneste mult mai greu...invarte de vre-o 8-9 ori pana porneste...mi sa zis ca se dezamorseaza pompa, asa ca am montat o supapa de sens intre pompa si filtru, si degeaba....bujiile sunt bune, le-am verificat cu un fir si am luat plus de la baterie si face scanteie, am schimbat garnitura si oringurile la filtru, si am inlocuit si releul de bujii, si totusi NIMIC....porneste la fel...precizez ca masina merge perfect dupa pornire, trage de rupe, nu da fum, insa am observat ca in momentul in care o duc la 1200 de turatii are o trepidatie, incepe sa tremure un pic..... va rog ajutati-ma ca sunt isperat, imi e frica ca vine frigul si nu o sa o mai pot porni...
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
1. incercati sa verificati traseul conductelor de alimentare si etanseitatea acestora
2. etanseitatea garniturilor de la filtru de motorina
3. incercati dimineata inainte de a porni sa desfaceti busonul de la rezervor ( e posibil sa se creeze vid in rezervor si aceasta poate fi o cauza )


daca a-ti reusit sa descopriti ceva asteptam un respuns vin partea voastra ( sper sa fie pozitiv )
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cristianrcs, detaliaza "injectia totala (pompa, etc)" - pompa inalta presiune, injectoare, rampa comuna, senzori? Nu cumva ai pierdut in trecut apa din sistemul de racire?

spiderkcid, jocul supapelor se verifica la fiecare 80.000 km. Verifica distributia, sa fie bine pusa la punct. Daca astea sunt ok, ultima varianta ar fi pompa de injectie.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru Alin!

Hai sa ne intalnim si poate ii dam de cap.
[editat], Marius, Ploiesti
  • spiderkcid

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei
nush cum se verifica jocul....ideea e ca pompa, cred, imi produce un zgomot(hauit fluierat asa) in timpul mersului, si chiar si la relanti....
  • spiderkcid

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
fan_florea .... si acel vid in rezervor din ce motiv sa il creeze? si numai peste noapte?

mentionez ca, in urma cu ceva timp ma lasat DEBITMETRU, si nu stiam ce are, asa ca am schimbat filtru motorina, crezand ca e din aia, apoi am suflat conductele de motorina TUR si RETUR, si chiar am curatat pana la sorbul din rezervor....ce e ciudat, dupa ce am facut asta, am schimbat apoi debitmetru, si masina a mers....insa cand au fost zilele acelea un pic mai reci, dimineatza pornea greu, si nu pot sa imi dau seama daca o fii ceva din ce am facut eu, sau o pb mai veche care a iesit la iveala cand sa lasat frigul....HELP
  • florinbfp

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
asta ma interbam si eu, eu am la felaca tine x 20 dth si nu mi se aprind niciodata beculetele, intradevar sunt zile cand porneste greu la prima cheie cu norul de fum de cuviinta, dar asta uneori.
mai ales cand nu este rezervorul plin
  • antonescu mihai

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut.am vectra2.0 dti 16v 101cp x20dth.Cind sta mai mult timp porneste f greu,citeodata chiar deloc si a trebuit sa o tractez ca sa o pot porni.In aceasta situatie a iesit mult fum albastru iar apoi masina se comporta absolut normal.Mentionez ca in urma cu 3 luni am pierdut tot lichiul de racire si sa supraincalzit motorul atunci.Va rog din suflet ajutati-ma.Poate Maiandrei ma suna sa ne intilnim.telefonul meu 0722622414
  • spiderkcid

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
problema rezolvata....yuuupppiiiiiiiiiiii
dar sa nu ma intrebati din ce cauza ca nush exact...ori a avut aer pe instalatie , si cand se oprea mai mult, nu mia pornea cum trebe....ori oringurile de la filtru....
  • deca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am un opel vivaro model 2003 motor 1.9 DTI , imi porneste foarte greu si trebuie sa tin piciorul pe acceleratie....pierde presiunea cred...am schimbat filtrul de motorina..nici o schimbare...dupa e porneste merge foarte bine...o opresc si daca incerrc sa o pornesc in cateva secunde porneste repede ...daca sta 1-2 minute nu mai porneste normal (fara sa mai apas acceleratia) ce parere aveti....?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR