- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
repar-o acolo, marea majoritate a mecanicilor de la noi nu cred ca au auzit vreodata de problema asta si te puneau sa-i schimbi motorul..............
PS mecanicii de la noi stiu sa schimbe uleiul, si filtrele foarte bine , la restu sunt carpaci si sub nici o forma nu intreaba alt mecanic sau un manual de reparatii ca de el e destept!
PS mecanicii de la noi stiu sa schimbe uleiul, si filtrele foarte bine , la restu sunt carpaci si sub nici o forma nu intreaba alt mecanic sau un manual de reparatii ca de el e destept!
- ionelangel
- *
- 33 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Astra 2003 y20dth
- Iasi
ionelangel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
cam cat ar costa operatiunea asta in romania? aici repet au spus ca in jur de 500. acum 2 saptamani au schimbat la un Zafira si a fost 520 euro. iata ce au spus ei exact " Dichtung einspritztraversen im zilinderkopf Bei zafira 520 (material ist nictz teuer)Motorkopf abmachen90 euro"
piesele 90 euro, restul manopera. (frumos ca au specificat ca nu piesele sunt scumpe), si au mai spus si ca pot ajunge in romania fara probleme, ca nu e obligatoriu sa le schimb acum si alte din astea. Baietii nu vor sa ma puna sa cheltui degeaba, asa cum fac astia la noi. repet ca bateria nu au schimbat-o ca sa nu dau bani degeaba si nici bani nu mi-au luat pe tester si alte informatii.
cam cat ar costa in romania?
piesele 90 euro, restul manopera. (frumos ca au specificat ca nu piesele sunt scumpe), si au mai spus si ca pot ajunge in romania fara probleme, ca nu e obligatoriu sa le schimb acum si alte din astea. Baietii nu vor sa ma puna sa cheltui degeaba, asa cum fac astia la noi. repet ca bateria nu au schimbat-o ca sa nu dau bani degeaba si nici bani nu mi-au luat pe tester si alte informatii.
cam cat ar costa in romania?
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
ma pronunt dar nu imi dau seama cum vin aceste garnituri, dar sa fiu in locul tau as cauta o chiuloasa cu totul pe la dezmembrari pe la ei
probabil minimul ar fi de 3 mil, la un service mic,
dar poate sa coste mai mult de 500 euro la reprezentanta
oricum mi se pare cam mult pretul cerut in DE
io am schimbat la a mea in ITA, amortijoare, discuri, placute cu 160 euro
probabil minimul ar fi de 3 mil, la un service mic,
dar poate sa coste mai mult de 500 euro la reprezentanta
oricum mi se pare cam mult pretul cerut in DE
io am schimbat la a mea in ITA, amortijoare, discuri, placute cu 160 euro
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Problema ta cred ca ar fi de la furtune, tur+retur+injectoare. Daca erai in tara cumparai 2m de furtun si vedeai pe urma.
Citeste si asta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1208
Citeste si asta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1208
- ionelangel
- *
- 33 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Astra 2003 y20dth
- Iasi
ionelangel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ionelangel
- *
- 33 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Astra 2003 y20dth
- Iasi
ionelangel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Dane, m-ai bulversat si pe mine.
Turul, deci alimentarea cu motorina a injectoarelor, la inalta presiune este metalica. Liniile acelea metalice ramanind sub presiune si dupa oprirea motorului. Pentru a dezamorsa pompa, este nevoie de pierdere de combutibil la acel nivel, adica la tur.
Returul, este de joasa presiune, deci poate sa fie furtun, pe acele furtune nu ar trebui sa ai presiune pentru ca sunt legate la rezervor si rezervorul nu este presurizat. Motrina poate trece din tur in retur cind acul care inchide injectorul este ridicat de presiunea de motorina, deci in momentul injectiei, datorita micilor jocuri intre componentele injectorului (repet, doar in momentul in care injectorul este deschis).
Aer care intra pe retur nu poate sa dezamorseze pompa pentru ca injectorul este inchis.
Asta nu este valabil la sistemul common rail si pompa-injector. Deci retur fisurat sau imbatrinit poate eventual sa genereze scurgeri de motorina in exterior.
Spune-mi te rog unde gresesc, sau ce pierd din vedere.
Ultima modificare facuta de calfianu la Mar 02 Oct, 2007 12:51 pm
Turul, deci alimentarea cu motorina a injectoarelor, la inalta presiune este metalica. Liniile acelea metalice ramanind sub presiune si dupa oprirea motorului. Pentru a dezamorsa pompa, este nevoie de pierdere de combutibil la acel nivel, adica la tur.
Returul, este de joasa presiune, deci poate sa fie furtun, pe acele furtune nu ar trebui sa ai presiune pentru ca sunt legate la rezervor si rezervorul nu este presurizat. Motrina poate trece din tur in retur cind acul care inchide injectorul este ridicat de presiunea de motorina, deci in momentul injectiei, datorita micilor jocuri intre componentele injectorului (repet, doar in momentul in care injectorul este deschis).
Aer care intra pe retur nu poate sa dezamorseze pompa pentru ca injectorul este inchis.
Asta nu este valabil la sistemul common rail si pompa-injector. Deci retur fisurat sau imbatrinit poate eventual sa genereze scurgeri de motorina in exterior.
Spune-mi te rog unde gresesc, sau ce pierd din vedere.
Ultima modificare facuta de calfianu la Mar 02 Oct, 2007 12:51 pm
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Eu am impresia ca sunt niste garnituri sau o-ringuri de la (din) pompa de injectie, altfel nu ar costa atat manopera (ca sa schimbe furtunele de retur la injectoare). Pompa se poate dezamorsa si din alte motive, nu numai din retur injectoare. Si atentie, masina este 2003, deci are pompa ca mine, de tip nou, VP44 cu ECU pe ea.
- ionelangel
- *
- 33 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Astra 2003 y20dth
- Iasi
ionelangel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
NU MAI INTELEG NIMIC!
am mai citit acum pe forumuri si ce patesc eu se poate intampla in cazul temperaturilor intermediare (nici frig sa se aprinda bujiile) nici cald sa o ia frumos.
cum am patit:
Duminica dupa amiaza dau la cheie si cum eram obisnuit sa o ia la 1 secunda, sau chiar mai repede, am retras contactul. am mai dat o data si am tinut cam 3-4 secunde si tot nu am pornit. mi-am bagat picioarele si am tinut mai mult (nu stiu exact cat) si a pornit. am mers cam 15 km, am parcat, si dupa vreo 2 ore jumatate, a pornit far probleme. Dimineata nu am probleme, la 6 grade porneste brici. in parcare la servici (subteran) la 15 grade porneste iar brici, dar totusi masina nu e in repaos decat 8-9 ore.
Tin sa mentionez ca nu s-a intamplat decat o singura data. cand am luat masina a pornit din prima la dealer, desi dupa spusele lui nu fusese pornita de aproape o saptamana.
M-am alarmat acum pentru ca in 3 zile ma intorc in tzara, si nu vreau sa am de-a face cu carpacii de la noi.
La tester nu a dat nici o eroare, cod sau ce o mai fi, ci 2 mesaje erau inregistrate ca cica a pornit greu. Mecanicul a vorbit probabil din experienta cand s-a referit la garniturile alea care se pare a fi o-ring-uri. Vad pe forum aici la simptome identice, mii de cauze si remedii. Oare sa nu aiba nimic masina sau sa fie doar furtunasele de tur-retur despre care se vorbeste atat de mult?
am mai citit acum pe forumuri si ce patesc eu se poate intampla in cazul temperaturilor intermediare (nici frig sa se aprinda bujiile) nici cald sa o ia frumos.
cum am patit:
Duminica dupa amiaza dau la cheie si cum eram obisnuit sa o ia la 1 secunda, sau chiar mai repede, am retras contactul. am mai dat o data si am tinut cam 3-4 secunde si tot nu am pornit. mi-am bagat picioarele si am tinut mai mult (nu stiu exact cat) si a pornit. am mers cam 15 km, am parcat, si dupa vreo 2 ore jumatate, a pornit far probleme. Dimineata nu am probleme, la 6 grade porneste brici. in parcare la servici (subteran) la 15 grade porneste iar brici, dar totusi masina nu e in repaos decat 8-9 ore.
Tin sa mentionez ca nu s-a intamplat decat o singura data. cand am luat masina a pornit din prima la dealer, desi dupa spusele lui nu fusese pornita de aproape o saptamana.
M-am alarmat acum pentru ca in 3 zile ma intorc in tzara, si nu vreau sa am de-a face cu carpacii de la noi.
La tester nu a dat nici o eroare, cod sau ce o mai fi, ci 2 mesaje erau inregistrate ca cica a pornit greu. Mecanicul a vorbit probabil din experienta cand s-a referit la garniturile alea care se pare a fi o-ring-uri. Vad pe forum aici la simptome identice, mii de cauze si remedii. Oare sa nu aiba nimic masina sau sa fie doar furtunasele de tur-retur despre care se vorbeste atat de mult?
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
"garniturile de la traversele de pompare a combustibilului din capul cilindrilor" = o-ring-urile de la injectoare.
Costuri la una din reprezentantele noastre:
~ 200 lei - cele 8 inele (4 mari, scumpe, care se uzeaza si 4 mici, ieftine, pe care le schimbi pentru ca tot ai ajuns acolo)
~ 3-4 ore de manopera (adica inca vreo 200 lei?)
DanCuciureanu ti-a dat exact link-ul de care ai nevoie, cu problema ta. S-au incercat diverse solutii, vezi care a mai ramas...
Costuri la una din reprezentantele noastre:
~ 200 lei - cele 8 inele (4 mari, scumpe, care se uzeaza si 4 mici, ieftine, pe care le schimbi pentru ca tot ai ajuns acolo)
~ 3-4 ore de manopera (adica inca vreo 200 lei?)
DanCuciureanu ti-a dat exact link-ul de care ai nevoie, cu problema ta. S-au incercat diverse solutii, vezi care a mai ramas...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Referitor la furtune vorbeste cu Tiberiu https://www.clubopel.com/pro...ofile&u=1642, de la el am aflat.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
@ionelangel- am vazut cel putin 3 masini care porneau greu , sau la a 2 a chei si toate y20dth.Dupa ce au schimbat furtunele la retur nu au mai avut problema asta. unii au pus si o supapa de sens pe tur asa de siguranta.Poti sa incerci mai intai cu furtunasele sa vezi dupa aia daca mai face.Si poti sa o faci chiar in Germania, nu cred sa iti ia f multi bani pt asa ceva(asta in cazul in care nu vrei sa te murdaresti pe maini ). Daca dupa aia tot mai face atunci vii in romania si schimbi o-ringurile de la injectoare.oricum e mai ieftin la noi si chiar nu e mare inginerie schimbatul acelor o-ringuri.apropo, din ce oras esti(romania)?
O imagine cu o-ringurile alea:
O imagine cu o-ringurile alea:
- ionelangel
- *
- 33 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Astra 2003 y20dth
- Iasi
ionelangel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Atunci vino la Iasi si se rezolva problema ta, mai mult ca sigur Exista mecanici buni aici si ti-am spus problema nu e f grava si nici nu e f costisitoare.
Off-topic: Nu mai deschide topicuri fara sa dai cautare( stii tu, ala cu cauciucurile ), si cred ca nu ti-ar strica sa citesti si regulamentul nitel
Off-topic: Nu mai deschide topicuri fara sa dai cautare( stii tu, ala cu cauciucurile ), si cred ca nu ti-ar strica sa citesti si regulamentul nitel
- ionelangel
- *
- 33 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Astra 2003 y20dth
- Iasi
ionelangel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vii la intilnirile de la Palat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10252 si iti spunem si de unde sa cumperi si la cine sa mergi. Se poate si in fata blocului, nu e chiar complicat si scapi mai ieftin.
Aici nu voi scrie, nu fac reclama si antireclama. Destui sunt injurati la sectiunea Service-uri in Romania.
Aici nu voi scrie, nu fac reclama si antireclama. Destui sunt injurati la sectiunea Service-uri in Romania.
- jojo
- ***
- 950 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 950
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
csandu a scris:Salut JAC2.00tdi ieri am reusit sa schimb si eu furtunele de la retur injectoare;unele au iesit altele s-au rupt dar cu atentie am curatat si le-am inlocuit.Sunt nedumerit fiindca pe ele n-am gasit motorina,asa e corect?
Am masurat si senzorul de temperatura lichid si contactele erau curate;cineva pe forum avusese probleme de contact,maiandrei parca,in final lucrarea a iesit bine si la pornire am chinuit ceva electromotorul.Am verificat iarasi etansarile la filtru de motorina si tot mai am ceva emotii... parsive motoare avem.
Am masurat si senzorul de temperatura lichid si contactele erau curate;cineva pe forum avusese probleme de contact,maiandrei parca,in final lucrarea a iesit bine si la pornire am chinuit ceva electromotorul.Am verificat iarasi etansarile la filtru de motorina si tot mai am ceva emotii... parsive motoare avem.
SALUT.... eu unul am gasit umed la furtunasul care intra in pomapa de injectie.... la restul dumnezeu stie... oricum erau foarte imbatranite....in cazul tau POSIBIL SA FI AVUT DOAR UN POR pe undeva si sa nu-ti dai seama...
.... si cum porneste acum?.... e bine oricum sa o tii putin pana cand dai prima cheie! Stai linistit ramai oricum cu sekele dupa experienta asta.... si eu ma mai intreb cate o data daca va porni dimineata.... . De cand am mesterit-o nu a mai dat "rateuri" dar poti sa stii ce-ti rezerva viitorul?!