Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • AR85DAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salutare
am si eu o intrebare, sper ca ma puteti ajuta.
am o vectra B 2.2 DTI din 2001....si de cand cu frigu asta abia imi porneste dimineata, sau chiar deloc, doar trasa. am avut pe ea o baterie mica,zic eu, de 55 Ah. mi-a spus un prieten sa imi iau alta mai mare cand vine iarna, am luat una second, cred ca e de 70 si ceva...nu mai stiu sincer....si nici cu aia nu porneste,sau porneste foarte greu....si am si incarcat-o da cam degeaba....azi am luat o baterie noua Bosch, de 74 sa vad daca imi porneste cu ea. am incercat sa iau curent de la alta masina dar degeaba, cand nu porneste singura reusesc sa o pornesc doar trasa.
ar putea fi si altceva? bujiile? mi sa spus sa stau vreo 15 secunde dimineata cu masina pe contact si apoi sa incerc sa o pornesc...
astept sfaturi:)

am uitat sa mentionez ca am pus masina pe tester da nu mi-a gasit nimik...mam gandit ca poate apare ceva pe tester...ca dimineata dupa ce porneste imi ramane aprins becul de la motor cateva secunde,sau poate un minut,depinde de temperatura, si becul de pe tavan si displayul computerului palpaie...
bateria am verificat-o si baga aprox 14 V...amperii nu am avut cu ce sa ii verific, pentru ca se incalzeau firele la aparatul respectiv cand punea sa masoare amperii:))
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pune baterie buna de 80, motor diesel mare nu va porni niciodata cu o baterie si mica si veche iarna la -12 grade asa ca mi se par normale simptomele

Vezi ca ai o bujie arsa de aia se aprinde becul Cool
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Aici gasim pentru 2.2 dti recomandare de baterie de 72 si 74 Ah.
  • AR85DAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
bine baieti. mersi de ajutor, sper sa scap cat mai ieftin:))
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cu o baterie mai proasta scapi mai ieftin. Cool
  • AR85DAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
idea e sa scap...ca mam saturat sa cred ca am scapat cand de fapt nu am scapat:))
sper sa fie buna bateria asta cand o sa o incerc, o sa ma coste 350 lei, da macar sa merite. cu bujiile banuiesc ca cel mai bine ar fi sa le schimb pe toate. stie cineva cat o sa ma coste si distractia asta?
  • nameless2

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Bujiile te costa 60-80 de lei toate patru. Manopera e 10-20 de lei cred.
  • AR85DAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ok
mersi mult pentru ajutor, sper sa le rezolv odata
Skip ads

  • AR85DAN

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am incercat de dimineata sa pornesc masina cu bateria veche, nu a vrut, am incercat cu bateria noua, nu a vrut...
da am vazut ca becul de la avarie motor se aprinde inainte sa incerc sa o pornesc, pun contactu,astept sa se stinga toate becurile, ele se sting, dar apoi cel de la motor se aprinde din nou....
deci eu cred ca doar bujiile pot fi...maine o sa merg sa mi le schimb... Mad
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca bateria noua iti invarte motoru si nu porneste ai probleme cu alimentarea, verifica garnitura de la filtru de motorina pt ca pe frigu asta ea devine mai rigida, furtunele de retur, bujiile(nu cred ca asta ar fi problema ta) eu am 1 bujie sau mai multe arse si imi porneste la prima cheie in fiecare dimineata, de regula plec la munca la 5 dim si nu am avut probleme cu pornirea pana acum.
  • BimbOOO85

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2008

  • Mesaj Privat
neatza.fratilor am doua zile de cand am schimbat bateria!cea noua si originala era de 65 A amu`am achizitionat una de 62 A.precizez ca am si A/C motor X16Xel.e ste deajuns chiar in cazul in care as mai monta alti consumatori pe masina de ex proiectoare!va multumesc
  • miltiade_oli

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ma scuzati ca intervin poate unde nu trebuie...am si eu o problema de putin timp, am o astra g 1.;7 dti si observ ca din ce in ce mai des cand pornesc(nu mereu) mi se aprinde becul de la baterie si implicit nu mai merge servodirectia...trag de volan mai tare . Ca sa remediez(deocamdata vad ca merge asa) turez masina pe loc putin(sau de mai multe ori) pana se stinge becul.Initial am crezut ca nu mai am lichid in bidonul acela de la servo de sub capota..am completat(l-am facut ochi aproape) si o perioada nu a mai facut belele. De dimineatza inainte sa merg la ITP nu putea sa faca belele decat acelasi bec si aceleasi simptome. Stie cineva ce pot face sa remediez? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Va sunt recunoscator pt orice informatie mai ales ca saptamana viitoare plec in concediu cu rulota dupa mine si imi este teama...
Skip ads

  • iulex80

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@miltiade_oli - ar trebui sa mergi la un electrician auto sa iti verifice incarcarea si functionarea alternatorului, de obicei daca ai probleme la alternator implicit ai probleme cu pompa servodirectiei.
  • miltiade_oli

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2009

  • Mesaj Privat
acum 6 luni am schimmbat puntea de diode si releul...sper sa nu fie aceeiasi problema...m-a costat atunci vreo 300 lei din cate imi amintes si ma gansdesc si eu ca nu tinea toata treaba doar 6 luni....ce naiba....
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cu siguranta este puntea de diode si regulatorul electronic! Cat timp ai avut becul de la baterie aprins si intensitatea lui crestea odata cu RPM-urile, tensiunea ajungea undeva la 16-17 V! Normal ca s-a aprins si becul galben cu motorul pe pictograma! Asa am patit eu in Ungaria , aducand masina din DE! Pina acasa am distrus bateria! In plus peste 2800 de ture imi taia tensiunea la tot bordul...toate indicatoarele ramaneau pe "0"! Erorile stocate trebuiesc sterse...
  • miltiade_oli

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Chestia este ca nu mi se mai aprindea si alt bec ci doar cel cu bateria. Am observat asta ca dimineatza se intampla cel mai des si daca turez pe loc motorul pana sa plec cu ea se stinge..In ultima perioada am vazut ca turez, se stinge, se aprinde iarasi, turez iarasi si abia apoi se stinge si nu se mai aprinde. Ma gandesc ca treaba se agraveaza atata timp cat face din ce in ce mai des....Cat despre ceasuri sau ce spui ca iti ramaneau pe zero nici vb, doar faptul ca se aprinde becul acela si apoi se stinge doar dupa ce turez de cateva ori motorul pe loc...ce naiba o avea nu stiu, ma gandesc ca pe tester ar trrebui sa apara ceva dar asta inseamna sa pun testerul dimineatza cand imi face figura ceea ce este f greu sa fac asta...
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare. imi trebuie o baterie noua si nu prea ma pot decide. momentan am un bosch silver de 66 ah cu un curent demaraj de 510
cautand una noua am intrat pe siteul lu caranda si am gasit baterie http://caranda.ro/auto.htm
maxima de 55 ah cu un curent demaraj de 510 si este recomandata motoarelor pe benzina de pana in 2000 cmc
maxima de 65 ah cu un curent demaraj de 600 si este recomandata motoarelor pe benzina de pana in 2500 cmc sau diesel pana in 1900
durabila de 55 ah cu un curent demaraj de 480 si este recomandata motoarelor pe benzina de pana in 1800 cmc
durabila de 62 ah cu un curent demaraj de 510 si este recomandata motoarelor pe benzina de pana in 2000 cmc sau diesel de pana in 1600
durabila top de 55 ah cu un curent demaraj de 480 si este recomandata motoarelor pe benzina de pana in 1800 cmc
durabila top de 65 ah cu un curent demaraj de 570 si este recomandata motoarelor pe benzina de pana in 2500 cmc sau diesel pana in 1900
si cu stupoare am vazut ca scrie: Bateriile auto sunt produse sub marca inregistrata CARANDA sau sunt importate si comercializate sub brand-urile BOSCH,si VARTA. Productia se face in unitatea din Bucuresti, iar comercializarea prin reteaua proprie de Centre de Vanzare si Service, si prin distribuitori autorizati. Service-ul este gratuit si este asigurat de Centrele de Vanzare si Service proprii CARANDA BATERII sau alte unitati autorizate. Termenii de comercializare se stabilesc prin contracte comerciale, in care se negociaza conditiile de calitate, livrare, plata, service, garantie si post garantie.
adica eu zic ca iau bosch si defapt iau caranda?!

conform siteului principalauto.ro din gama varta sunt 3 baterii care pot fi puse pe x16xel
sylver dynamic de 61 ah cu un curent demaraj de 600
blue dynamic de 44 ah cu un curent demaraj de 440
black dynamic de 41 ah cu un curent demaraj de 360
http://www.principalauto.ro...dnung_en_pkw_.pdf

iar pe siteul bosch folosind e-cat (catalog online de piese dupa modelul masinii) pe vectra b x16xel hatchback se pot pune baterii de 41 cu 360, 44 cu 440 si 61 ah cu un curent demaraj de 600.

sincer nu stiu ce sa aleg. as merge pe 61 fiind apropiata de 66 care am avut-o inainte pusa dupa ureche clar. daca respecta datele masinii punea de 61 sau mai mica desi a mea de 66 are curent demaraj de 510 fiind tenologie mai veche. asa as putea sa imi iau de la alta firma una de 55 cu un curent de 510
  • rovid

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am o baterie Bosch silver 55 si are scris urmatorul cod:6282912520090 si as vrea sa stiu daca anul fabricatiei este 2006 saptamina 28?Multumesc.
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
conform linkului nu cred ca ai pus codu care trebuia http://www.ilmc.org/Basel%2...rvice%20Guide.pdf mai cauta pe google poate gasesti ceva mai multe decat mine in 3 minute de search. sau suna la un reprezentant de vanzari si intreaba cum poti sa afli cand a fost fabricata bateria. bafta
  • rovid

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am gasit un link si mai detaliat dar nu-s lamurit,singurul grup de litera+cifra este 5D care este scris mare si nu cred ca este data fabricatiei,ci modelul .Nu am gasit nici o poza efectiv cu locul unde este scrisa data fabricatiei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR