Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • eusebyu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@octav13 faza de care spui tu "deci pur si simplu nu te lasa" am simtit-o si eu cu un Pajero Sport (2002) cred. Oricat ma straduiam sa intorc mai brusc masina pe zapada/gheata nu reuseam. Nu mergea nici la viteza mica, nici la mai mare. Pur si simplu isi mentinea traiectoria. Din cate imi aduc aminte nu se aprindea nici un martor de bord.
La mine daca trag frana de mana nu simt deloc ESP. Fac ce vreau cu masinuta ...adica nu ma duce drept inainte ci o intorc dupa cum imi place Laughing . In cazul asta nu am ESP? La topicum Cum sa.. dezactivez TC/ESP cineva spunea ca daca n-am siguranta pe 7 respectiv 13 n-am ESP. La mine in carte spune ca la 7 gasesc: zentrales steuergerat TC, ESP la 11, 12: scheibenwiescher, iar la 13 zentrales steuergerat TC, ESP.
In panou am pe 7 siguranta de 15A, pe 12 nimik si pe 13 siguranta de 7.5 A. Teoretic ar fi ESP? (Martorul de bord se aprinde de fiecare data cand sunt nervos cu masinutza si uit sa fiu cuminte cu ea ..mai ales pe gheata) Scuze de off-topic
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@octav13: Mi-ai suflat cele 11 puncte (10 pentru raspuns si 1 pentru ca nu am cutie automata). Bun, acum sa lasam off-topicul, asa se explica de ce sunt 2 martori pe bord pentru cutie automata? Unul este Sport si unul Power. Inteleg ca acest power ar fi pentru Winter mode.
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@ldivora Ce power ?
Pt winter mode exista un boton cu un fulg pe el . Atat.
L.E.
Nu am vazut asa ceva, cel putin la mine. Nu am decat "martorul" Very Happy pentru sport
JUR Very Happy


Ultima modificare facuta de cruger la Mie 09 Jan, 2008 1:51 am
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu am scris martori, nu butoane!
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
la modelele cu transmisie automata si IDS plus sau buton sport(continous damping control)model de ex.vectra c GTS cu tranmisie auto,daca este selectat modulul Winter,nu poate fi selectat si modulul SPORT,in acelasi timp.
deci exista si 2 martori "SPORT"(simbol amortizor) si "WINTER PROGRAME"(fulg de zapada)
nu am reusit sa vad nici un simbol "power"
singura explicatie in cazul modulului sport este ca, la selectarea lui ,directia devine mai rigida ,amortizoarele se intaresc,iar in cazul masinilor cu AT,se schimba treptele la turatii mai ridicate(de aici probabil vine acel "power").
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum este la Vectra C, eu m-am referit numai la Astra G cu cutie automata (identic este si la Zafira A cu cutie automata). Pe bord, deasupra indicatorului de combustibil, sunt 2 martori, ambii alocati transmisiei automate, cu pini diferiti in cupla ceasurilor de bord: unul este denumit Transmisie automata si altul Transmisie automata (power). de aici am tras concluzia (sper ca nu gresita) ca Power ar fi similar cu Winter, iar primul ar fi Sport.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
totusi ,suna ciudat asocierea "power" cu "winter".
daca e power trebue sa fie si aderenta ,ca altfel ce sa faci cu ea (el) Laughing aderenta pe care nu o ai in "winter"
de asemenea, in "winter" at-ul face tot posibilul sa nu rupa aderentza(trece in modul TC),deci nu prea i-i trebuie "power".
indiferent ca e astra sau vectra producatorul nu cred ca incurca programele si martori,sa nu bage in ceata pe proprietari...
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa lamurim si sa revenim odata la subiect.

1) Pt modul sport martorul care este la opel vectra este urmatorul



2) Pt iarna martorul este:



Nu stiu si nu am auzit sa fie altele
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@cruger: Repet inca o data, eu am vorbit de ma rtorii de la Astra G. Bordul de Astra G nu e ca cel de Vectra B.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@cruger: Repet inca o data, eu am vorbit de martorii de la Astra G. Bordul de Astra G nu e ca cel de Vectra B.

Rog un moderator sa stearga acest post, a fost din gresala. Multumesc.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ldivora a scris:@cruger: Repet inca o data, eu am vorbit de ma rtorii de la Astra G. Bordul de Astra G nu e ca cel de Vectra B.

atunci, pune si tu poze cu bordu de astra g, sa comparam martori.
reluam:
vectra c-martor winter-fulg
martor sport- amortizor
vectra b-martor winter- fulg
martor sport masina cu cheita
astra g-?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Gata s-a clarificat la Astra G si Zafira A: deasupra la indicatorul de combustibil sunt 2 martori pentru cutie de viteze automata, unul Power care cred (nu sunt sigur) este un soare cu un P in mijloc si unul Sport este un soare cu un S in mijloc. Sport face ce stiti si are butonul pe centrul manerului levierului spre spate, iar Power se aprinde numai la actionarea unui intrerupator rotativ actionat cu surubelnita, care se afla sub burduful schimbatorului, si care trebuie actionat numai cand bateria e slaba si nu mai poate fi scos levierul din pozitia Parcare. Atunci se roteste comutatorul, se scoate levierul la pozitia Neutru si dupa pornirea masinii (impinsa, trasa, etc.) martorul te atentioneaza sa pui la loc comutatorul. Deci Power inseamna ca ai rotit comutatorul deoarece nu aveai putere electrica suficienta sa deblochezi zavorul levierului pentru a-l scoate din pozitia P la Neutru.
Pentru Winter, este buton ca la Vectra, cu steluta.

Imi cer scuze de off-topic, dar cred ca discutia a fost totusi utila.


Ultima modificare facuta de LDivora la Joi 10 Jan, 2008 2:11 pm
Skip ads

  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
E ... asa mai merge Cool . Acum se intelege ce cu acel power. Si ca discutia sa fie interminabila, o fi si la vectra ? Very Happy
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cruger a scris:E ... asa mai merge Cool . Acum se intelege ce cu acel power. Si ca discutia sa fie interminabila, o fi si la vectra ? Very Happy

da ,si vectra are asa ceva.
vectra c2
vectra c1


power,adica ...power ON si OFF si nuu power=putere...eu cred ca aici nu s-a inteles. Laughing
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Power nu in sensul de putere mecanica, ci de alimentare, putere electrica pentru a putea debloca levierul.
De fapt ce sa mai vorbim, strainii nu scriu niciodata sub o lampa de semnalizare "Prezenta tensiune" ci "Power" (sau sub comutatoarele de retea).
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La masinile cu care am mers cu cutie automata in Low nu schimba mai sus de treapta 2, si nu e acelasi lucru cu programul de iarna de la cutiile gen easytronic. Te ajuta doar sa faci frana de motor.
Toyota celica din 2005, cutie automata in 4 trepte avea 1, 2 si D (drive) In 1 sta in treapta 1, in 2 schimba doar 1 si 2, iar in D scihmba toate cele 4 trepte. In D puteai trece pe overdrive off dintr-un buton aflat pe lateralul manetei, caz in care nu mai schimba in treapta 4.
Chevrolet Malibu 2005, tot automata in 4 trepte, pe Low nu schimba mai sus de treapta 2.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Acuma ca e iarna dute intr-o parcare mare si la 20-30km/h inceara sa sa faci sa iti fuga spatele la masina,vireaza brusc stg,dr normal ar trebui sa se aprinda maroturl in bord si sa nu lase masina sa se intoarca,daca ai ESP.
Sau se mai poate afla dupa codul VIN al masini vorbeste cu CristianTM.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Cum faceti sa vi se aprinda ABS ? ca eu nu reusesc ! Doar ESP se aprinde atunci cand tinde sa deraieze de la traseu sau cand intra TC in functie (le am pe amandoua Wink ) Dar ABS nu mi s-a aprins niciodata, desi l-am simtit, la o franare mai brusca pe asfalt, se aude cum franeaza secvential, dar nu se aprinde indicatorul. Mai mult am studiat schema si modulul ABS trimite semnal catre stopuri, asta insemnand ca atunci cand intra, stopurile spate palpaie pe perioada cat functioneaza ABS (o alta discutie pe forum unde spuneam ca nu se poate asa ceva Very Happy MEA CULPA !)

CristianTM.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Tocmai te-am corectat in postul cu palpaitul stopurilor pe functionarea ABS-ului.
ABS doar se simte in pedala da martor in bord nu am reusit sa il aprind oricat am incercat,daca reuseste cineva sa ne dea si noua de stire:D.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
martorul ABS aprins in bord indica o defectiune a acestui sistem. In mod normal martorul nu se aprinde decat la pornire, odata cu ceilalti martori pentru a-si efectua testele apoi se stinge si asa trebuie sa ramana.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR