Parola noua?


Va salut.
Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu o problema care ma streseaza de ceva vreme:

Dimineata cand pornesc masina, se aude un fel de scartait dinspre cutie.
Daca apas ambreiajul, mai scade in intensitate, iar dupa 5 minute dispare acel sunet.
Dupa ce bag in prima viteza si apas ambreiajul sa schimb a 2-a, se aude un zgomot ca si cum as merge in
frana de motor. Practic scot ca si cum nu as apasa ambreiajul.

Kitul de ambreiaj l-am schimbat acum 4 luni..

Am vorbit cu multi si sunt doua variante.
Ori rulmentul de presiune ori cutia.
Nu stiu ce sa fac, am fost si m-am interesat de o cutie, insa imi este frica sa nu o cumpar degeaba.
In cutie este ulei. L-am schimbat. De carait nu caraie, iar ambreiajul l-am tot reglat si degeaba.

Va rog sa ma lamuriti pentru ca am nevoie de masina.
Cu siguranta este rulmentul.
Am avut problema asta pe mai multe masini si este fapt stiut ca atunci cand se comporta ca in descrierea ta, acesta necesita schimbare.
Probabil ai ales un rulment slab calitativ si nu a rezistat prea mult...
Teoretic ar trebui sa ai "gaura de vizitare" in cutie si schimbarea rulmentului sa se faca foarte usor.
pai daca ai patit explica si mie care e faza cu prima viteza. de ce se aude de parca as fi in frana de motor?
care ar fi explicatia?
Si eu am aceasi problema(Astra G)...Cand apas ambreiajul nu se mai aude zgomtul ala.Am fost la service si mi-au spus ca nu e problema:"Atunci sa il schimbi cand nu-ti mai merge ambreiajul".Au dreptate?Nu este pericolul sa se strice ceva?...sau sa distrug discul de ambreiere?
Multumesc!
@bogdan23 daca ai reglat tu ampreajul se poate sa fi busti rulmentul,prin coborarea puntului de prindere(gen dacie) a ambreajului ai adus rulmentul de presiune sa atinga placa de ambreaj si rotinduse intruna.....cum nu are ungere 'activa'(doar cei pui tu in momentul instalarii) care nu este suficient.
il poti verifica desfacand lateralul cutiei, spre roata stanga.(uitate in manualul de intretinere acolo scrie).

@Senior_Cor73z la apasarea pedalei actionezi o 'furca' ce inpinge rulmentul care departeaza placa ambreaj de disc, intrerupan transmisia.....doar cand apesi ambreajul atuncea actionezi rulmentul,in rest el sta pe pauza.
daca am gresit va rog sa ma corectati.
deci sa inteleg ca daca reglez ambreiajul, nu ar mai trebui sa faca asa. Cum il reglez corect? de ce
criterii trebuie sa tin cont?

recomandati-mi o firma buna de ambreiaje.

Eu cand l-am schimbat am pus sasch.
am zis daca reglezi necorepunzator ambreajul atuncea poti ajunge aicea.
eu am SACHS si sunt multumit de el(am schimbat tot kittul: placa,discul,rulmentul)
pe unde iti prinde ambreajul?pozitia pedalei care este?
pedala este in dreptul celei de frana si imi prinde destul de jos.
Eu sunt multumit cum functioneaza ambreiajul insa ma dispera rulmentul ala daca o fi el...
Parerea mea e ca este din uleiul pe care tocmai l-ai schimbat...Pune uleiul care trebuie ...
Ieri am schimbat uleiul. Se simte o ameliorare, 9insa nu au disparut simtomele. Macar stiu sigur ca este de la
cutie si nu din alta parte. Sad ....

In ianuarie trebuie sa fac o investitie in cutie

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou