Parola noua?


CUM SE SCHIMBA FILTRUL DE POLEN PENTRU ASTRA G?AM INTELES CA DACA ESTE IMBICSIT GEAMURILE SE ABURESC PE INTERIOR.AS VREA MACAR SA-L CURAT.MERSI.
Eu nu l-am gasit nici pe langa parbriz, sub capota, nici in spatele la torpedo.
are asa ceva????...eu nu stiam....
Are sigur, daca are AC. Nu l-am gasit, insa nici nu l-am cautat prea atent pt. ca AC-ul baga aer suficient de rece si cu putere, si nici nu se aburesc geamurile (semne ale filtrului de polen infundat).
trebuie sa fac totusi si eu o verificare, parca nu da cu putere asa mare AC....il gasesc eu pana la urma:))...legat de acest subiect s-a mai discutat la "probleme tehnice/filtru polen"
Are filltru pt polen .Trebuie sa dai torpedoul jos si o sa vezi sub bord o cutie care are un capac prins cu niste cleme metalice (parca 3 pe fiecare latura) si in ea este filtrul.
Pai daca dau jos torpedoul, sub bord, am gasit airbag-ul, si atata. Am mai gasit tot in spatele torpedo-ului mai in spate jos, un burete prin care am obs. ca trage aerul pe modul de recirculare. Pe unde sa ma mai uit? unde e filtrul de polen? Este mai in spatele airbag-ului? Este sus, jos, spre consola centrala?
Eu am astra G si are Ac. La inceput am cautat si eu filtru asta prin compartimentul motor si stergatoare.A trebuit sa dau cam 800000 de lei pe la service ca sa invat pe und e....(cand am vazut ce simplu e ,mai ca-mi venea sa plang ca am dat banii).
Da,dai jos cutia torpedoului si o sa vezi in spatele ei ,cam in diagonala spre sofer o cutie din plastic cam cat o carte aprox A4 .Cutia asta are pe fata niste cleme din otel care se scot si poti sa dai capacul jos si tragi filtrul afara.Cand pui noul filtru la loc, mai greu o sa fie sa prinzi capacul cutiei cu clemele la loc.
La mine era foarte imbacsit filtrul (plin cu ace de brad) si nu mai baga aproape de loc aer pe poz 1,2 la ventilator.Dupa ce l-am scos e ca "o vijelie"
MULTUMIM LUI GPOWER PENTRU INDRUMARI.
merci G-power...sapt. viitoare fac si eu acelasi lucru Smile)
Adevarat frate, ma uit si eu, poate-l schimb. Apropo oare cat costa unul?
720.000 lei la Karma
Multam g-power.
Daca-l scot detot, ce se intampla? banuiesc ca va baga praf in interior, dar inafara de asta? Se strica ceva?
vedeti ca pot sa fie si mai ieftine. pt vectra 350k anul trecut in toamna.
Daca este scos ,intra de afara toata mizeria in tubulatura si prin aeroterma,si o sa ai un bord si interior plin de nisip ca la Daciile vechi...
Filtrul ala e inainte sau dupa aeroterma?
sandumbogdan a scris: Filtrul ala e inainte sau dupa aeroterma?

*
Sincer sa fiu nu stiu, dar ai de dat jos un "capac" de sa zicem 6 x 25 cm prins in 5-6 suruburi cu hexagon si eventual 2-3 clame, in functie de ce tip de aeroterma ai si daca ai/nu ai clima. EL este in pozitie verticala, si "in picioare"
Cum am mai spis-o, trebuie sa dai jos "lada de manusi" din partea pasagerului, 6 suruburi (3 sus, 3 jos) si sa debransezi lumina de la aceasta inainte sa o extragi (asta este partea "simpla"... Wink )
Ca si scule iti trebuie o surubelnita cu cap TORX 20 si o alta cu o cheiue inelara de 5.5 mm (atentie, 6 e prea mare si scapa...)
Suruburile de la "lada de manusi" le-am dat jos usor cu o surubelnita dreapta, insa nu vazusem filtrul, cand o sa am timp o sa ma uit inca o data, dar ma gandesc sa-l elimin detot daca e murdar tare, oricum merg des si cu geamul deschis (imi place aerul de afara) cand nu e f. cald, deci praful oricum intra. Singura grija imi e sa nu se strice aeroterma ceva (de la praf) daca il elimin, dar oricum la modelele fara AC nu exista filtrul respectiv, asa ca...
sandumbogdan a scris: Suruburile de la "lada de manusi" le-am dat jos usor cu o surubelnita dreapta, insa nu vazusem filtrul, cand o sa am timp o sa ma uit inca o data, dar ma gandesc sa-l elimin detot daca e murdar tare, oricum merg des si cu geamul deschis (imi place aerul de afara) cand nu e f. cald, deci praful oricum intra. Singura grija imi e sa nu se strice aeroterma ceva (de la praf) daca il elimin, dar oricum la modelele fara AC nu exista filtrul respectiv, asa ca...

*
Ba da, exista la toate modelele, ceea ce zici tu era valabil la Astra F... Scoate-l eventual si spala-l, poti circula fara el un pic pana ai timp sa treci la magazin sa iei altul, daca nu iti imbacsesti instalatia si poate "reusesti" sa gripezi si rulmentii de la aeroterma de prea mult praf...
FILTRUL ESTE DUPA AEROTERMA.ESTE IN POZITIA IN PICIOARE.ARE 4 CLEME DE STRANGERE.DUPA CE DESFACI CLEMELE, SE DESCHIDE CA O USITA.SCOTI FILTRUL, SI DACA IL CURETI BINE, EVENTUAL SI CU ASPIRATORUL, NU MAI ESTE NEVOIE SA-L SCHIMBI.DE PUS LA LOC E USOR.TOATA OPERATIUNEA NU DUREAZA MAI MULT DE O JUMATATE DE ORA.ORICUM, TREBUIE SA-I MULTUMIM LUI GPOWER.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou