- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu ce masina am si eu....
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita.
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita.
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
calfianu a scris:Nu stiu ce masina am si eu....
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita.
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita.
si pana la urma la Y20DTH este Delphi sau Behr ?
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
raku21 a scris:
si pana la urma la Y20DTH este Delphi sau Behr ?
calfianu a scris:Nu stiu ce masina am si eu....
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita.
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita.
si pana la urma la Y20DTH este Delphi sau Behr ?
da am descoperit pentru cine nu stie filtrul pentru Y20DTH este Delphi
- mitza_viola
- **
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am fost la un magazin de piese auto sa imi cumpar un filtru de polen si mi-a zis baiatu de acolo ca exista doua modele si sa merg sa il dau jos si dupaia sa merg la el.M-am pus am dat torpedoul jos si am gasit o chestie neagra rotunda cu un capac care se ridica,am ridicat capacu am bagat mana acolo si am gasit numai frunze si o chestie care se invarte dar nici un urma de filtru sa pot sa scot de acolo.Am pus cateva poze sa imi zice-ti daca acolo ar trebui sa fie filtru de polen si probabil eu nu il am si daca sunt mai multe dimensiuni la filtru poate stiti care imi trebuie si mie astra g `99.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
ai aeroterma BEHR. Cere filtru polen pt BEHR. (262.5 x 235.5 x 30.0 mm)
si da cautare pe forum ca s-a mai tot discutat asta...
si daca ai ridicat fortat capacul ala e posibil ca tocmai sa fi dat peste cap motorasul de recirculare (cind e inchisa, cum era inainte s-o fortezi, baga aer din afara; cind e deschisa - cum e in pozele tale, e pe recircularea aerului din habitaclu. Parca vad la toamna topic de-al tau cu "mi se aburesc geamurile excesiv")
si da cautare pe forum ca s-a mai tot discutat asta...
si daca ai ridicat fortat capacul ala e posibil ca tocmai sa fi dat peste cap motorasul de recirculare (cind e inchisa, cum era inainte s-o fortezi, baga aer din afara; cind e deschisa - cum e in pozele tale, e pe recircularea aerului din habitaclu. Parca vad la toamna topic de-al tau cu "mi se aburesc geamurile excesiv")
- mitza_viola
- **
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Legat de filtrul de polen la filtrele MANN-
I----tip aeroterma BEHR codul filtrului este CU2757
II--- tip aeroterma DELPHI codul filtrului de polen este CU3054
Aici ma refer la astra g dupa februarie 1998.
pt a schimba filtrul de polen se executa urmatoarele:
1-- se da torpedoul jos
2-- se da jos si gura de aerisire de sub torpedou(acest lucru se face pt a manevra cat mai usor si a nu indoi filtrul de polen)
3-- se desface partea din plansa de bord de sub torpedou(asta pt a avea acces mai usor la carcasa filtrului
4-- se desfac cele 3 cleme(sigurante) de la carcasa filtrului de polen pt a descide usita de acces la filtrul de polen---aici se pot desface si cele 2 suruburi de prindere a usitei pt a o da jos de tot
5-- se scoate filtrul vechi se curarata bine locul de frunze ,se da drumul la ventilatie pt a arunca mizeria ramasa afara, si se introduce noul filtru
6 --montarea se face in ordinea inversa.
Daca am gresit sau nu am spus totul despre schimbarea filtrului de polen rog un coleg de pe forum sa ma completeze
I----tip aeroterma BEHR codul filtrului este CU2757
II--- tip aeroterma DELPHI codul filtrului de polen este CU3054
Aici ma refer la astra g dupa februarie 1998.
pt a schimba filtrul de polen se executa urmatoarele:
1-- se da torpedoul jos
2-- se da jos si gura de aerisire de sub torpedou(acest lucru se face pt a manevra cat mai usor si a nu indoi filtrul de polen)
3-- se desface partea din plansa de bord de sub torpedou(asta pt a avea acces mai usor la carcasa filtrului
4-- se desfac cele 3 cleme(sigurante) de la carcasa filtrului de polen pt a descide usita de acces la filtrul de polen---aici se pot desface si cele 2 suruburi de prindere a usitei pt a o da jos de tot
5-- se scoate filtrul vechi se curarata bine locul de frunze ,se da drumul la ventilatie pt a arunca mizeria ramasa afara, si se introduce noul filtru
6 --montarea se face in ordinea inversa.
Daca am gresit sau nu am spus totul despre schimbarea filtrului de polen rog un coleg de pe forum sa ma completeze
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
dupa ce imi pot da seama ce tip de filtru imi trebuie ?
cand am facut schimbul de ulei si filtre imi comandase tipul de la service un filtru de polen ... cand sa-l monteze nu venea ... si a trebuit sa comande altul ... greseala mea ca nu l-am intrebat atunci (de fapt nici nu stiam ca sunt mai multe modele) .... si cred ca daca-l intreb acum nu mai stie ...
cand am facut schimbul de ulei si filtre imi comandase tipul de la service un filtru de polen ... cand sa-l monteze nu venea ... si a trebuit sa comande altul ... greseala mea ca nu l-am intrebat atunci (de fapt nici nu stiam ca sunt mai multe modele) .... si cred ca daca-l intreb acum nu mai stie ...
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
il scoti pe cel vechi si te duci cu el la magazin si daca vrei sa cumperi filtre de la MANN sunt cele 2 tipuri pe care le-am scris mai sus.Aceasta operatiune de schimbare a filtrului de polen o poti face chiar tu fara sa te mai duci la mecanici .
Se mai poate obserba si dupa tipul de aeroterma ---vezi discutia si pozele mai sus
dar cred ca ai aeroterma behr-deci cod filtruCU2757 dar cel mai bine te duci cu cel vechi la magazin si cer filtru de polen de la firma MANN pe aceasta dimensiune si atunci iti dai seama de pe cod (care este trecut pe ambalaj)
Se mai poate obserba si dupa tipul de aeroterma ---vezi discutia si pozele mai sus
dar cred ca ai aeroterma behr-deci cod filtruCU2757 dar cel mai bine te duci cu cel vechi la magazin si cer filtru de polen de la firma MANN pe aceasta dimensiune si atunci iti dai seama de pe cod (care este trecut pe ambalaj)
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
later edit: nu mi-a luat raspunsul si intre timp au mai postat si altii.
UITATI-VA AICI:
https://www.clubopel.com/vie...ight=filtru+polen
voi ruga un moderator sa lipeasca acest topic de celalalt.
UITATI-VA AICI:
https://www.clubopel.com/vie...ight=filtru+polen
voi ruga un moderator sa lipeasca acest topic de celalalt.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
daca ai rabdare sa cauti pe forum (nici macar io n-o am, desi stiu de posturile mele ) o sa gasesti asa:
am luat masina in iunie 2001 (0km) 15000 i-am facut pina in decembrie ( prima revizie) - la care mi-au schimbat EI filtrul de polen.
Vara urmatoare broblem. Balta la pasager.
citit, studiat, vazut, etc...
Problema apare la inchiderea capacului ala. Daca nu se inchide etans incep problemele binecunoscute de pe forum gen presuri ude sau chiar 1 cm de apa (are pe partea de jos niste pasta de etansare care e elastica, trebuie data jos si inchis acel capac cu grija tinind cont de canelura lui si a carcasei filtrului) ... ideea e ca aia a fost ultima oara cind au schimbat ei si nu eu filtrul.
am luat masina in iunie 2001 (0km) 15000 i-am facut pina in decembrie ( prima revizie) - la care mi-au schimbat EI filtrul de polen.
Vara urmatoare broblem. Balta la pasager.
citit, studiat, vazut, etc...
Problema apare la inchiderea capacului ala. Daca nu se inchide etans incep problemele binecunoscute de pe forum gen presuri ude sau chiar 1 cm de apa (are pe partea de jos niste pasta de etansare care e elastica, trebuie data jos si inchis acel capac cu grija tinind cont de canelura lui si a carcasei filtrului) ... ideea e ca aia a fost ultima oara cind au schimbat ei si nu eu filtrul.
Dannnny
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
Aveti idee unde as pute gasi niste cleme de prindere a capacului de la filtru de polen?(si un surub cu cap torx dar imi trebuie si clema din plastic!)Dc. aveti si va prisoseste poate ne intelegem la un pret!Mie mi-au umblat cei de la service si au avut grija sa strice tot,abia acum cand a iesit din garantie si a trebuit sa ma bag eu am observat nenorocirea.Acum nu stiu cine este de vina pentru ca am fost la radacini de 2 ori si la GTT ultima oara!Stima si respect.
- GL99VRC!
- ***
- 616 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Daca ai material(tabla putin otelita )si putina indeminare,scule(subler,ac de trasat,o foarfeca de taiat tabla si un patent normal si unul cu virfuri conice ,le poti confectiona tu singur.Si eu am avut lipsa dupa primul schimb facut de "specialistii "din service de pe la noi.Unele le pierd,altele le scapa pe dedesupt ,sau le completeaza la altii pe bani.Le-am confectionat singur.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Dannnny a scris:Aveti idee unde as pute gasi niste cleme de prindere a capacului de la filtru de polen?(si un surub cu cap torx dar imi trebuie si clema din plastic!)Dc. aveti si va prisoseste poate ne intelegem la un pret!Mie mi-au umblat cei de la service si au avut grija sa strice tot,abia acum cand a iesit din garantie si a trebuit sa ma bag eu am observat nenorocirea.Acum nu stiu cine este de vina pentru ca am fost la radacini de 2 ori si la GTT ultima oara!Stima si respect.
Dan legat de clemele de prindere iti pot da eu 2 buc.o sa vb la telefon in leg cu transportul --este un coleg de al nostru din buzau care in fiecare dumunica vine la bucuresti ,iti voi da nr lui de tel si ve-ti lua legatura pt a intra in posesia clemelor.Bafta