Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce masina am si eu.... Rolling Eyes
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita. Oare?
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
calfianu a scris:Nu stiu ce masina am si eu.... Rolling Eyes
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita. Oare?


si pana la urma la Y20DTH este Delphi sau Behr ?
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
pentru y20DTH poate fi oricare dintre aceste solutii. Trebuie dat torpedoul jos si vazut
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
raku21 a scris:
calfianu a scris:Nu stiu ce masina am si eu.... Rolling Eyes
Dupa surpriza ca busonul de golire de la baia de ulei nu corespundea nici ca pozitie si nici ca forma cu cel din manualul de reparatii pentru Y20DTH, iata ca in cazul capacului locasului filtrului de polen, el nu are nici cinci cleme metalice ca in cazul Behr si nici 2 surubele ca in cazul Dephi, ci 3 (trei) surubele si o forma trapezoidala cu baza mica jos cu 2 cleme de plastic sus si una jos.
Imi place sa cred ca este versiune Delphi imbunatatita. Oare?



si pana la urma la Y20DTH este Delphi sau Behr ?


da am descoperit pentru cine nu stie filtrul pentru Y20DTH este Delphi
Skip ads

  • mitza_viola

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la un magazin de piese auto sa imi cumpar un filtru de polen si mi-a zis baiatu de acolo ca exista doua modele si sa merg sa il dau jos si dupaia sa merg la el.M-am pus am dat torpedoul jos si am gasit o chestie neagra rotunda cu un capac care se ridica,am ridicat capacu am bagat mana acolo si am gasit numai frunze si o chestie care se invarte dar nici un urma de filtru sa pot sa scot de acolo.Am pus cateva poze sa imi zice-ti daca acolo ar trebui sa fie filtru de polen si probabil eu nu il am si daca sunt mai multe dimensiuni la filtru poate stiti care imi trebuie si mie astra g `99.







  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ai desfacut ce nu trebuia. Adica la turbina ventilatiei. Filtrul de polen e in stanga, daca nu ma insel. Trebuie sa ai un capac dreptunghiular care se da jos dupa ce demontezi cateva cleme metalice.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Confirm, in partea stanga e o cutie inalta si ingusta cu 3 cleme metalice, acolo e filtrul de polen. Capacul nu se da jos de tot, se "indoaie", o sa vezi tu mai bine cand umblii acolo
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ai aeroterma BEHR. Cere filtru polen pt BEHR. (262.5 x 235.5 x 30.0 mm)
si da cautare pe forum ca s-a mai tot discutat asta...

si daca ai ridicat fortat capacul ala e posibil ca tocmai sa fi dat peste cap motorasul de recirculare (cind e inchisa, cum era inainte s-o fortezi, baga aer din afara; cind e deschisa - cum e in pozele tale, e pe recircularea aerului din habitaclu. Parca vad la toamna topic de-al tau cu "mi se aburesc geamurile excesiv")
Skip ads

  • mitza_viola

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mersi mult,si in legatura cu capacu ala nu cred ca mergea inainte pt ca era scoasa balamaua aia ce il inchide si deschide acu am bagat-o la loc.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Legat de filtrul de polen la filtrele MANN-
I----tip aeroterma BEHR codul filtrului este CU2757
II--- tip aeroterma DELPHI codul filtrului de polen este CU3054
Aici ma refer la astra g dupa februarie 1998.
pt a schimba filtrul de polen se executa urmatoarele:
1-- se da torpedoul jos
2-- se da jos si gura de aerisire de sub torpedou(acest lucru se face pt a manevra cat mai usor si a nu indoi filtrul de polen)
3-- se desface partea din plansa de bord de sub torpedou(asta pt a avea acces mai usor la carcasa filtrului
4-- se desfac cele 3 cleme(sigurante) de la carcasa filtrului de polen pt a descide usita de acces la filtrul de polen---aici se pot desface si cele 2 suruburi de prindere a usitei pt a o da jos de tot
5-- se scoate filtrul vechi se curarata bine locul de frunze ,se da drumul la ventilatie pt a arunca mizeria ramasa afara, si se introduce noul filtru
6 --montarea se face in ordinea inversa.
Daca am gresit sau nu am spus totul despre schimbarea filtrului de polen rog un coleg de pe forum sa ma completeze
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dupa ce imi pot da seama ce tip de filtru imi trebuie ?
cand am facut schimbul de ulei si filtre imi comandase tipul de la service un filtru de polen ... cand sa-l monteze nu venea ... si a trebuit sa comande altul ... greseala mea ca nu l-am intrebat atunci (de fapt nici nu stiam ca sunt mai multe modele) .... si cred ca daca-l intreb acum nu mai stie ... Rolling Eyes
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
il scoti pe cel vechi si te duci cu el la magazin si daca vrei sa cumperi filtre de la MANN sunt cele 2 tipuri pe care le-am scris mai sus.Aceasta operatiune de schimbare a filtrului de polen o poti face chiar tu fara sa te mai duci la mecanici .
Se mai poate obserba si dupa tipul de aeroterma ---vezi discutia si pozele mai sus
dar cred ca ai aeroterma behr-deci cod filtruCU2757 dar cel mai bine te duci cu cel vechi la magazin si cer filtru de polen de la firma MANN pe aceasta dimensiune si atunci iti dai seama de pe cod (care este trecut pe ambalaj)
Skip ads

  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
aha, inseamna ca nu-ti cupla recircularea.
Vezi ca sint vreo 5-6 cleme, nu 3!
aco_008, nu ai avut probleme cu condensul de la AC din cauza neetansarii (doar 3 cleme)?
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
later edit: nu mi-a luat raspunsul si intre timp au mai postat si altii.
UITATI-VA AICI:
https://www.clubopel.com/vie...ight=filtru+polen

voi ruga un moderator sa lipeasca acest topic de celalalt.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Zafirule, in ce sens sa am probleme? Adevarul e ca nu am vazut niciodata masina facand pipi, dar nici presuri ude nu am avut.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca ai rabdare sa cauti pe forum (nici macar io n-o am, desi stiu de posturile mele Laughing) o sa gasesti asa:
am luat masina in iunie 2001 (0km) 15000 i-am facut pina in decembrie ( prima revizie) - la care mi-au schimbat EI filtrul de polen.
Vara urmatoare broblem. Balta la pasager.
citit, studiat, vazut, etc...
Problema apare la inchiderea capacului ala. Daca nu se inchide etans incep problemele binecunoscute de pe forum gen presuri ude sau chiar 1 cm de apa (are pe partea de jos niste pasta de etansare care e elastica, trebuie data jos si inchis acel capac cu grija tinind cont de canelura lui si a carcasei filtrului) ... ideea e ca aia a fost ultima oara cind au schimbat ei si nu eu filtrul.
  • Dannnny
  • **
  • 53 mesaje
  • din 25 Jul 2008
  • Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
  • Bucuresti
  • Dannnny

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 TWINPORT Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Aveti idee unde as pute gasi niste cleme de prindere a capacului de la filtru de polen?(si un surub cu cap torx dar imi trebuie si clema din plastic!)Dc. aveti si va prisoseste poate ne intelegem la un pret!Mie mi-au umblat cei de la service si au avut grija sa strice tot,abia acum cand a iesit din garantie si a trebuit sa ma bag eu am observat nenorocirea.Acum nu stiu cine este de vina pentru ca am fost la radacini de 2 ori si la GTT ultima oara!Stima si respect.
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai material(tabla putin otelita )si putina indeminare,scule(subler,ac de trasat,o foarfeca de taiat tabla si un patent normal si unul cu virfuri conice ,le poti confectiona tu singur.Si eu am avut lipsa dupa primul schimb facut de "specialistii "din service de pe la noi.Unele le pierd,altele le scapa pe dedesupt ,sau le completeaza la altii pe bani.Le-am confectionat singur.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mie imi lipseste una din cele 3 cleme. Am pus celelalte 2 cleme jos si la mijloc si umblu asa de 3 schimburi incoace, nu e nici o problema.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dannnny a scris:Aveti idee unde as pute gasi niste cleme de prindere a capacului de la filtru de polen?(si un surub cu cap torx dar imi trebuie si clema din plastic!)Dc. aveti si va prisoseste poate ne intelegem la un pret!Mie mi-au umblat cei de la service si au avut grija sa strice tot,abia acum cand a iesit din garantie si a trebuit sa ma bag eu am observat nenorocirea.Acum nu stiu cine este de vina pentru ca am fost la radacini de 2 ori si la GTT ultima oara!Stima si respect.


Dan legat de clemele de prindere iti pot da eu 2 buc.o sa vb la telefon in leg cu transportul --este un coleg de al nostru din buzau care in fiecare dumunica vine la bucuresti ,iti voi da nr lui de tel si ve-ti lua legatura pt a intra in posesia clemelor.Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR