Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cele tari intradevar tin mai mult dar sunt si mai rigide ceea ce face ca vibratiile sa se resimta mult mai tare asupra masini si plasticele for incepe sa scartie mult mai repede
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
englezu a scris:salutare. sachs sau boge sunt cam acelasi lucru doar ca difera pretul si ambalajul. eu le recomand pe amandoua ....eu vand piese auto si nu s-a intors nimeni sa nu fie multumit de ele. si apropo de joc in volan sau zgomote pe drum cu denivelari verificati si bucsele la caseta de directie ( arata ca cele stabilizatoare dar sunt mai mari) prind caseta de cadrul motor.
bafta


Ar fi excelent daca ne-ai putea pune niste poze ale acestor bucsi. Sau macar desenul din TIS sau ceva care sa ne indice cat de cat ....
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sunt cele in forma de u. seamana cu cele de la bara stabilizatoare.banui ca de alea vorbeste.
  • eu_criss_88

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2000 X20 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sincer miam pus telescoape pe gaz pe fata si pe spate sunt e ulei am ajuns la 200 euro cu totul + bilete directie si faza e ca orice groapa cand dau in cea mai mica groapa suna! bate la orice gropita bate si ma streseaza...o parere?
Skip ads

  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu am pus pe gaz, dar as fii vrut pe ulei. Din ce stiu sunt mai rezistente si mai confortabile cele pe ulei, dar si mai scumpe. Telescoape pe ulei au masinile din fabrica.
  • sabinth

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pentru drumurile noastre cele mai bune sunt cele pe ulei mai scumpe este adevarat dar sunt mai moi, mai confortabile iar cele pe gas au tenta sport adica mai rigide exista si gas+ulei gen Bilsten dar nu cred ca merita sa ne complicam in RO cu suspensie sport sau semi-sport ca nu este cazul! Parerea mea si a producatorului suspensie pe ulei Very Happy
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Kayaba (KYB) mi-am pus acuma pe gas. Sunt foarte ok, nu scutura tare si intradevar masina este mult mai stabila. Pretul a fost undeva la 7-8mil toate 4 amortizoarele
  • olivier

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu as vrea sa pun pe Vectra B caravan pe spate din acelea cu perne pe aer cum sunt pe Omega daca nu ma insel . Exista si asa ceva pt Vectra B caravan ?
Skip ads

  • mau_212000

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut ma puteti ajuta si pe mine vreau sa schimb flansele pe fata la un vectra b x16xel si am unele de astra aproape noi aveti idee se potrivesc la mine ? va multumesc anticipat
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
chi79 a scris:Tocmai, nu am schimbat nimic. Acum vreau sa schimb si amortizoarele si flansele cu rulmentii. Nu stiu daca se schimba greu, are rost sa merg la service sau nu?

ai schimbat pana la urma?am si eu aceias problema si as vrea sa te intreb cam cum au decurs treburile la tine..e greu de schimbat?
  • tomyk

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 zx16e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@ciprianxxxxx: nu are rost sa mergi la service pentru amortizoare, arcuri si flanse. pentru suspensie standard ai nevoie de presa pentru arcuri. deasemeni mai ai nevoie de chei, 15 16 17 18 19, imbus, dar nu mai stiu de cat. ar fi indicata si o cheie dinamometrica bunicica, in cazul in care vrei sa consulti manualul de service, sa strangi totul cum zice acolo cu o marja de cati nm vrei peste, insa important e sa nu fie sub (slab)
apoi trebuie sa faci geometria intr-un centru specializat, pentru a regla unghiul de cadere daca nu ma insel, si celelalte de altfel dc e nevoie. oricum daca le-ai monta intr-un service tot ar trebui sa te duci sa faci asta. decat in reprezentanta poate sau intr-un service care are si geometrie computerizata face si acest reglaj, si atunci daca pretul este de bun simt ar merita.
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
tomyk a scris:@ciprianxxxxx: nu are rost sa mergi la service pentru amortizoare, arcuri si flanse. pentru suspensie standard ai nevoie de presa pentru arcuri. deasemeni mai ai nevoie de chei, 15 16 17 18 19, imbus, dar nu mai stiu de cat. ar fi indicata si o cheie dinamometrica bunicica, in cazul in care vrei sa consulti manualul de service, sa strangi totul cum zice acolo cu o marja de cati nm vrei peste, insa important e sa nu fie sub (slab)
apoi trebuie sa faci geometria intr-un centru specializat, pentru a regla unghiul de cadere daca nu ma insel, si celelalte de altfel dc e nevoie. oricum daca le-ai monta intr-un service tot ar trebui sa te duci sa faci asta. decat in reprezentanta poate sau intr-un service care are si geometrie computerizata face si acest reglaj, si atunci daca pretul este de bun simt ar merita.

ms mult pt sfat...si pt intelegere
Skip ads

  • tomyk

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 zx16e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
pentru nimic. am uitat sa mentionez ca am facut operatia respectiva la masina din semnatura, nu la vectra.
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:cam aceiasi distanta e si la mine


daca ai luat gropi recent sigur trebuiesc schimbati rulmenti

imi poti spune te rog aparte de telescop..ca vreau sa schimb tot inclusiv telescopul pe la il am de ce am nevoie_
miai fi de mare ajutor
multumesc
ma refer sami spui exact ce sa cumpar
flansa
rulment si ce mai vine acolo nu ma prea pricep
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
tomyk a scris:@ciprianxxxxx: nu are rost sa mergi la service pentru amortizoare, arcuri si flanse. pentru suspensie standard ai nevoie de presa pentru arcuri. deasemeni mai ai nevoie de chei, 15 16 17 18 19, imbus, dar nu mai stiu de cat. ar fi indicata si o cheie dinamometrica bunicica, in cazul in care vrei sa consulti manualul de service, sa strangi totul cum zice acolo cu o marja de cati nm vrei peste, insa important e sa nu fie sub (slab)
apoi trebuie sa faci geometria intr-un centru specializat, pentru a regla unghiul de cadere daca nu ma insel, si celelalte de altfel dc e nevoie. oricum daca le-ai monta intr-un service tot ar trebui sa te duci sa faci asta. decat in reprezentanta poate sau intr-un service care are si geometrie computerizata face si acest reglaj, si atunci daca pretul este de bun simt ar merita.



imi poti spune te rog aparte de telescop..ca vreau sa schimb tot inclusiv telescopul pe la il am de ce am nevoie_
miai fi de mare ajutor
multumesc
ma refer sami spui exact ce sa cumpar
flansa
rulment si ce mai vine acolo nu ma prea pricep
  • ciprianxxxxx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
tomyk a scris:@ciprianxxxxx: nu are rost sa mergi la service pentru amortizoare, arcuri si flanse. pentru suspensie standard ai nevoie de presa pentru arcuri. deasemeni mai ai nevoie de chei, 15 16 17 18 19, imbus, dar nu mai stiu de cat. ar fi indicata si o cheie dinamometrica bunicica, in cazul in care vrei sa consulti manualul de service, sa strangi totul cum zice acolo cu o marja de cati nm vrei peste, insa important e sa nu fie sub (slab)
apoi trebuie sa faci geometria intr-un centru specializat, pentru a regla unghiul de cadere daca nu ma insel, si celelalte de altfel dc e nevoie. oricum daca le-ai monta intr-un service tot ar trebui sa te duci sa faci asta. decat in reprezentanta poate sau intr-un service care are si geometrie computerizata face si acest reglaj, si atunci daca pretul este de bun simt ar merita.

imi poti spune te rog aparte de telescop..ca vreau sa schimb tot inclusiv telescopul pe la il am de ce am nevoie_
miai fi de mare ajutor
multumesc
ma refer sami spui exact ce sa cumpar
flansa
rulment si ce mai vine acolo nu ma prea pricep
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ca sa nu mai reglati unghiul de fuga inainte sa desfaci fuzeta cred ca-i zice de pe telescop fa-i un semn cu vopsea si monteazo exact cum a fost.
Eu cred ca fansele tari sunt pentru diesel deoarece motorul diesel este mai greu
  • Flash28

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Ce stiti despre amortizoarele OPTIMAL ?
Le-am gasit pentru puntea fata pe amandoua pe ulei la 580 lei
Oare se merita sa le achizitionez?
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Flash28 a scris:Salutare! Ce stiti despre amortizoarele OPTIMAL ?
Le-am gasit pentru puntea fata pe amandoua pe ulei la 580 lei
Oare se merita sa le achizitionez?


al draQ de mult? poate cu arcuri cu tot sa dai 600 de lei pe am2
  • Cezar_sz

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
maine ma apuc de treaba si eu.mi-au venit flansele si rulmentii pt. amortizoarele fata.are un cloncanit si mecanicul mi-a zis ca de acolo e buba.cu tot cu plcutele de frina m-au costat 325 RON.flansele sant FEBI.O sa va tin la curent dupa reparatie ce rezultat am.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR