Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am schimbat bieletele antiruliu deja; initial credeam ca de acolo am cloncanitul.
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am schimbat flansele ieri. imi place rezultatul. am redus mult din cloncanitul care il auzeam in cabina, dar mai am ceva. tre sa mai fac niste sapaturi in zona casetei.

distanta intre capac si caroserie s'a redus mult, diferenta era mare; flansele vechi erau tasate rau.





  • boogle26

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Vectra din 2001 1.6i 16v 74Kw.

Am schimbat si eu ieri flansa pe stanga fata pentru ca auzeam si eu un troncanit enervant. M-a costat 40 flansa, 30 rulment si 30 manopera. (RON)
Mi s-a sugerat sa schimb si bieletele antirului pentru ca si acestea pot fi o cauza de zgomot.

Ce stiti despre amortizoare, ca vreau sa le schimb pe cele de pe spate si am auzit de multe marci dar nu stiu care ar fi mai buna.
Aveti vreo experienta in acest sens?

Multumesc.
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa incerci Sachs pe ulei, putin mai scumpe dar merita.
Skip ads

  • boogle26

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Mi s-a recomandat BOGE. Ce stii de astea?
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat cu Boge pe Bmw-ul tatalui meu si nu prea sunt multumit, ca pret sunt cam scumpe si nu se mai simt ca cele originale...
  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cum se monteaza amortizoarele pe spate la Vectra B Caravan 1997? In partea de jos au bucsa prin care trece un surub, e clar, dar sus telescopul (nou) are un fluturas de plasric. Cum se prinde sus? E clar ca nu se prinde cu vreo piulita pentru ca nici in masina nu e nici o nisa de acces prin caroserie. Cine ma poate ajuta? Multumesc?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
deci.................
cloncanitul din directie poate fi si de la uzura pronuntata a flanselor amortizor?, pt ca eu nu vad joc in alta parte......

azi am schimbat la sugestia mea si a unui mecanic, un rulment de amortizor, care credeam eu ca e spart,(nu era) dar face tot la fel, parca ceva mai putin dar ma rog.........
ce sa fac? sa schimb si flansele? scap de acel cloncanit?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:deci.................
cloncanitul din directie poate fi si de la uzura pronuntata a flanselor amortizor?, pt ca eu nu vad joc in alta parte......

azi am schimbat la sugestia mea si a unui mecanic, un rulment de amortizor, care credeam eu ca e spart,(nu era) dar face tot la fel, parca ceva mai putin dar ma rog.........
ce sa fac? sa schimb si flansele? scap de acel cloncanit?


dupa inlocuirea rulmentilor, flanselor, jocul/cloncanitul nu a disparut, ci doar s-a diminuat, apoi am schimbat bieleta antiruliu si am scapat de joc, deci Exclamation verificati inainte bieleta antiruliu Exclamation
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema cu masina . Pe masina este suspensia normala ea fiind un vectra b 2.2 dti 2001 sport , am observat ca de-a lungu timpului masina s-a lasat de fata adica m-am mai uitat de net si distanta intre cauciuc si aripa este de 3-4 cm la mine este de 1 cm si cateodata cand virez la stanga si dreapta mult si am ceva viteza atinge usor cauciucul de aripa. Ce sa fie lasat , amortizor sau arc? . Mai am un prieten cu o astra g cu porbagaj si lui am observat ca i s-a lasat masina dar pe spate nu pe fata.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
amortizorul nu prea are nici o legatura cu lasatul masinii.e vina numai a arcurilor.dar shimbandu-le pe fata mai mult ca sigur o sa tebuiasca sa le schimbii si pe spate.fata va fii mai inalta decat spatele deci implicit schimbarea sbabilitatii si a looku-lui
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bujuxp, verifica si flansele, ca se taseaza in timp. Eu le-am schimbat (aveam un troncanit pe fata) si s-a ridicat masina pe fata.
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=flanse
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@bujuxp
Daca schimbi flansele, poate faci si o descriere a operatiunii. Am de gand sa le schimb si eu in vara si m-ar interesa cam ce trebuie demontat de pe butuc pentru a putea scoate arcul si amortizorul.
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Flansele le-am schimbat cam acuma 3 luni ca mi s-a parut mie ca se aude ceva pe sus dar erau ok. Ca sa schimbi flansele trebuie sa dai jos primul surub de sus cand ridici capota scoti protectia apoi ridici masina , dai jos roata , desfaci furunul de frana din sigurata de la amortizor si tragi din suport de pe amortizor si senzor abs firul , desfaci semibieleta antirului apoi desfaci surubele amortizor , il scoti afara , depinde de moted cel cu sespensie mai sport ca am observat 2 modele nu are f mare presiune arcul dar e indicat sa folosesti o presa , scoti piulita de pe flansa si gata a ieseit ( dupa ce pui presa) . Si mi-e de curand se audea ceva pe sus si am verificat si era piulita de la flansa slaba..( poate o fi slaba si la tine dela gropile astea)
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
murzick a scris:verifica si flansele, ca se taseaza in timp.


flansele daca le schimbam, mai mult de un centimetru nu se ridica.........
cel mai probabil omul are ceva probleme cu arcurile
  • xpander

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cat costa flansele + rulmenti pt vectra din semnatura si de unde imi recomandati sa le iau ? multumesc anticipat
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
xpander a scris:cat costa flansele + rulmenti

pentru masina ta flansele costa de la 35 ron in sus, iar rulmentii de la 40 ron in sus
schimbul lor nu ar trebui sa depaseasca suma de 50 ron / roata, la un service de cartier
atentie: de obicei rulmantii nu au nimic si nu necesita inlocuire, doar flansele
  • an20DEI

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si eu a trebuit sa le schimb anul trecut. Mi au fost recomandate tot Sachs.
  • so
  • *
  • 6 mesaje
  • din 16 Feb 2008
  • Vectra 2001 2.2 DTI
  • Arad
  • so

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare.ma poate ajuta si pe mine cineva? va rog. vreau sa-mi cumpar doua arcuri pe fata,motorul este 2,2dti 1495kg,am gasit de vectra cu motor de 2.0.ce zicezi se potrivesc sau sunt prea moi?care este diferenta intre arcuri sport si normale la culoare?
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic . SI a mea e lasata pe fata banuiesc si a ta si din cauza asta vrei sa le schimbi. Eu am tot 2.2 sa-mi spui si mie ce rezolvi. Ciau
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR