Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Pe unde a sarit ulei ?Masina o ai de noua sau la mana a 2 a?
Skip ads

  • Corsa1.4TW

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
A sarit pe la capacul galben de pe motor (pe unde se baga uleiul). Masina e noua, nu e SH.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai incalecat/rupt garnitura de la buson, se intimpla des daca te grabesti.
  • Corsa1.4TW

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ei ...dar nu m-am grabit, pentru prima data dupa 3 ani, de cand o am, am vrut sa vad pana unde se duce. si am ajuns cu ea la 5.500 ture..nu mi se pare normal sa pateasca asa ceva, este adevat nu este o masina sport, dar nici sa merg cu 120 km/h pe autostrada pentru ca se strica garnitura de la buson.

M-am cam suparat pe masina...Smile
Skip ads

  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca schimbi capacul/busonul galben nu se rezolva problema? Nu cred ca e scump.
  • Corsa1.4TW

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pai asta o sa fac, o sa il schimb...pana atunci maxim 3.500 ture ..ca atfel isi face de cap.

Nu e scump dar nici ieftin. Chestiile marunte sunt scumpe la ei. Am cuparat un "1.4" de la "1.4 Twinport" care mi-a fost smuls de pe portbagaj. M-a costat 60 lei. Mai bine nu-l puneam. Am dat motiv sa mi-l fure iar. Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Z14XEP e motor de turatie la fel ca Z10/Z12, mergi linistit pina in 5,000ture ca nu are nimic, abia dupa asa turatie e bine sa-l menajezi, adica sa nu mergi ca nebunu' la 6,000ture non-stop.
La buson se inlocuieste doar garnitura, se gaseste la comanda si este parca 5 lei, eu am patit de 2 ori istoria asta, am si buson de schimb aruncat prin masina ca sa nu ma mai murdaresc in caz de ceva.
  • Corsa1.4TW

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns!
Skip ads

  • tesladro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Corsa 2002 ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut!
Problema mare Sad Corsa c de 1,2 din 2001 cu aprox. 150 000 km consuma ulei in draci. ajunge cam 75 ml. la 1000 de km. Si o conduc foarte prudent! Masina clar ca nu a fost asa iubita de proprietarul anterior mie. Am observat ca uneori cand ii vine ei mai lasa cateva picaturi de ulei sub motor, uleiul se prelinge de pe masca aparatoare de sub motor. Pe esapament nu se remarca funingine si nici ulei. Fumul nici nu se vede. Are cineva vre-un sfat de unde sa incep vindecarea bietei corse? Multumesc!
Mentionez ca nu prea ma dau banii afara din casa si nu folosesc ulei prea pretentios (F2)... oricum pierderea de ulei nu se leaga atat de mult de tipul uleiului folosit
  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa fie nevoie sa schimbi garnitura. poti sa pui o poza, 2, sa vedem cam despre ce ar fi vorba?
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am mai temperat consumul de ulei, cu Mobil 1 rally formula 5W50. Uleiul e foarte bun. Masina o turez pana in 4500 de ture (cateodata aproape de 5300 de ture in depasiri, intr-a 4-a sau a 3-a). Cumpar uleiul la bidon de 4 litri, si intre schimburi nu mai trebuie sa mai cumpar alt ulei (deci bag cam 1 litru). Inainte foloseam 5W40 Mobil Synt S, si completam cam cu 300-350 ml la 1000 de Km. Am observat intr-adevar ca cu 5W50 tzeava nu se mai afuma, si motorul se tureaza frumos chiar si la turatii mari. Masina asta face drumuri mai lungi decat un diesel normal (35-40000dekm pe an) si se comporta xcelent, pentru un motor in 3 cilindri.
Dar un lucru este super clar: tipul asta de motor ecotec mananca in general ulei, si asta nu inseamna ca este un motor uzat.

Am ajuns la 183000 cu masina, anul asta sunt convins ca am sa trec de 200.000, si inca ma simt bine la volanul ei; insa n-am facut rabat si n-am sa fac rabat niciodata in schimbarea la timp a consumabilelor, si consumabile de calitate. Toate filtrele si uleiul le schimb la maxim 10.000 de km, bujiile la 30.000, numai produse Bosch si Mahle. Nu am mai bagat bani in ea de ceva vreme, iar in afara de sonda lambda nu mi s-a stricat nimic la masina (sonda cred ca tot eu am stricat-o, incercand sa curat mufa). Ma gandesc sa-i mai curat odata EGR-ul si clapeta de acceleratie. Nu ma ajuta nimeni din Sibiu, sa-mi arate odata cum se face? Mi-e cam frica sa o desfac singur, mai ales ca sunt cam stangaci cu sculele.

Inca o data, referitor la ulei: directorul tehnic de la Transportul in comun TURSIB Sibiu mi-e prieten bun, mi-a zis ca au achizitionat autobuze MAN, cu garantie de la firma MAN (MAN nu e oricefirma, e firma de renume !), si alea papa ulei de indoaie. Motoarele nu au mai mult de 50.000 km. Cei de la MAN spuneau ca asa sunt motoarele astea, au fost testate si motoarele sunt in stare foarte buna, dar asa se fac mai nou;

Am un alt prieten ce are un VW Golf din 2005, 1,9 TDI, 115 HP. motorul are sub 100.000 KM, motorul consuma 1 litru ulei la 10.000Km. Motorul e in stare foarte buna, dar are "Pump duze", care necesita cica un ulei mai subtire. Cunosc 'n cazuri in care VW diesel consuma aproape de limita data de producator (1 l la 1000 de km), masini noi, Tuareg sau Golf VI
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dar un lucru este super clar: tipul asta de motor ecotec mananca in general ulei, si asta nu inseamna ca este un motor uzat.

Exprimare putin gresita, nu maninca ulei, 1l/10,000km in regim de turatie mare e fix par la ceas. Daca se merge mai linistit ai 0,5L/10,000km. Consum ulei e la X16XEL, Z16XE, Z14XE, sa-i vezi pe aia care pun 1L/1,000km si toba parca e de dacie.
Nu confundati un ulei de calitate Mobil 1 5W50 rally formula sau Mobil 1 0W40 cel american cu facaturile turcesti Mobil S sau Mobil 3000.

De ce ai folosit Mobil SyntS 5W40 care are norma GM-LL-B-025 ? Ala e ulei pentru diesel ! De asta iti consuma ca la balamuc, sonda lambda tot de la fum a picat dupa parerea mea, e drept ca si ei spun ca viata ei e de 150,000km.
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Din cate am vazut eu pe cutie, scrie ca este pentru ambele tipuri de motoare.
Si mai stiam ca Synt V este numai pentru diesel.

O sa incerc si eu Mobil 0W40 iarna asta, sa vad cum consuma.

Synt S este de clasa API SL/CF, ACEA A3/B3/B4
Este recomandat pentru motoare diesel si benzina, in general pentru motoare de generatie noua supraalimentate. De ce e numai pentru diesel?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mobil Synt S are norma B025, pe bidon scrie si benzinare dar nu apare norma A025. Practica a aratat ca acest ulei este papat de motor, rezultatul nefast in timp e infundare catalizator si afumare sonda lambda.
  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ma bag si eu aici, mai mult cu o intrebare, ca problema nu am deocamdata, slava Domnului. in ianuarie mi-am luat si eu masina, si am schimbat uleiul si consumabilele. este vb de corsa 2002 , z12xe. ca ulei i-am pus aral 5w-40, ca am inteles ca la noi e mai bun asta decat 5w-30-ul recomandat de GM. pana acum nu mi-a mancat cine stie ce (am facut ~8000 si ceva de km), toba nu e afumata, insa nu am vazut sa scrie ca ar fi echivalent cu vreo norma GM. intrebarea mea este daca pot sa raman la uleiul asta, sau imi complic viata cu el si ar fi bine sa trec pe altul (si daca da, ce sa pun?). aral a fost ok pana acum si calitativ, si ca pret (~140 lei / 4 litri).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aral este bunisor, nu il consuma motorul, problema e alta...nu curata precum Mobil1 sau Castrol sau Motul sau ...
  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
pai am luat-o super bine, la 78 de mii, toti facuti numai afara. ma gandesc ca inca nu e cazul sa bag pentru "curatat". oricum, urmaresc cu interes toate discutiile legate de motorizarea asta (si aici si la agila), mai ales posturile dvs. mai rar un om asa pasionat si binevoitor.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rolul unui ulei este ungere, racire, curatare depuneri. Atita timp cit nu curata eficient te vei alege cu depuneri crusta in motor.
Doar in cazul unor motoare cu depuneri se apeleaza la uleiuri speciale de curatare (flush), astea au 10-20% mai multi agenti de curatare fata de unul conventional.
  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bun, atunci ce ulei ar fi bun si din punctul asta de vedere, pentru z12xe?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa multe teste facute de useri si ce am mai vazut eu rezultate foarte bune le are Mobil1 0W40 (mai ales cel american ca e si mai ieftin), cel european, Mobil1 5W50 rally formula (nu e indicat iarna), Castrol RS 10W60 (iar nu merge iarna). A mers foarte bine Castrol TXT 5W40 dar asta e cam disparut de pe piata. Singurul cu norma GM pe el este primul si al doilea.
Eu acum la asta noua am pus Mobil 1 High Mileage 10W40 ca e vara, vreau sa il curat desi e curat... Hai sa iti spun diferenta, curat perfect inseamna sa luceasca tot ca nou (cum este la diesel), curat ar fi ca aluminiul sa aiba tenta galbui-aurie, murdar e sa ai depuneri maro-negre. Vezi discutia de la Agila unde gasesti poze...poate mai completez postul cindva...de asemenea acolo ai link-uri foarte bune, citeste "biblia" cu atentie ca asta conteaza mult, sa stii de ce, cum, ce...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR