Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • adi_mot

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un kadett 1.6. diesel, si la motor la un injector, respectiv ultimul din partea dreapta cum stai cu fata la motor, am 2 furtunase. Unul cred ca se duce in pompa de injectie, iar celalalt e foarte scur, undeva la 3 cm, si are un cap un surub. Pe acolo cred ca curge ceva motorina, iar daca misc acest furtunas mic, se aude un fasait.

Stie cineva ce face acest furtunas? Ce rol are el?
Merci.
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
salut ... eu am avut un kadet exact ca al tau
Nu are nici un rol.. trebuie sa fie infundat. Injectoarele sunt standard.. cu 2 orificii..unu de intrare a motorinei si unu de iesire. Acela fiind pe capat trebuie infundat. Ia un furtun destinat pentru asa ceva si stranguleaza=l.
Bafta!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca daca umbli prea mult pe acolo,s-ar putea sa prinda aer,si-idai la cheie de innebunesti,si nu stii de ce nu porneste,asa ca ai grija
  • adi_mot

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
aha
merci pentru raspunsuri
mie imi curge un pic de motorina pe acolo ca mereu gasesc ud si miroase a motorina
prima oara curgea de la furtunul care se duce la injector, dar l-am schimbat, acu iara vad umed (mai putin ca data trecuta, cand vedeam pe sosea picaturi de motorina), dar vreau sa remediez

apropos
daca ia aer ce trebuie sa fac sa remediez?
Skip ads

  • bac marius

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1980 12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
in mod normal nu ar trebui sa prinda aer daca umbli la furtunele de retur .Daca totusi se intampla acest lucru atunci este defecta supapa de pe tur care se afla in holenderul de pe tur la intrare in pompa de injectie.Daca ti se intampla sa prind aer atunci trebuie aerisita pompa de injectie in prima faza ceea ce este cam greu pentruca in mod normal opelul kadett nu este prevazut cu pompa de amorsare pe filtrul de motorina (te sfatuiesc sa ti cumperi o astfel de baterie de filtru)eu amorsam pompa de injectie tragand aerul din ea cu gura prin furtunul de retur .dupa aceasta operatie dai la cheie pentru a aerisi injectoarele (desigur trebuie sa ai baterie si electromotor bune pt ca se vor aerisi destul de greu)
  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
capetele de care zici u la injectoare sunt retururile . turul la injector este conucta aia care vine de la pompa in capul injectorului.nu se pune problema sa ia aer.eu le-am scos pe toate de le-am schimat shi nu a avut nici un fel de roblema. aer nu trebe sa aiba atunci cand prinde pompa de pe tur,ca at da sunt probleme dai de inebunesti la automat shi tot nu vrea. dar ar fi bine sa pui un sistem de amorsare care are filtrul sub el asa am eu.poate pun o poza daca am timp sa vezi despre ce e vb.bafta asa ca idee
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR