Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca am postat unde trebuie, fiind mai nou pe aici, asa ca ii rog pe moderatori sa schimbe locatia daca nu e buna...

Am patit una neplacuta vineri seara.
In timp ce ma deplasam pe post de "Scufit Rosu" cu cosuletul de mancare spre bunica mea (nu radeti, e pe bune), stand la stopul de pe Splaiul Independentei, in fata la Tribunal, pe la ora 21.00, a intrat un berbec cu un Cielo in spatele meu de m-a aruncat un metru si ceva spre cel din fata (noroc ca tin distanta cand stau la stop) si eram cat pe ce sa vad ce gust are pielea de pe volanul Corsei...
Avarii (aparente) - bara spate zgariata si cred crapata intr-un colt, numar indoit si panou spate indoit, roata de rezerva stand acum untr-un locas patrat. Plus alte prostii care se vor vedea la demontare. Pe deasupra, in timp ce mergeam spre politie (aia a fost alta odisee, terminata sambata dimineata la ora 9), mi-a cazut si bandoul de pe bara spate.
Intrebarea mea este urmatoarea :
- ala are RCA la Asiban. In mod normal, ma folosesc de polita lui. DAR : cat de bine lucreaza aceasta companie? Cat de repede platesc pe decontare directa, ca nu pot lasa masina mult in service? Lucreaza cu service-urile autorizate Opel? Masina este servisata la Erebus, lucreaza bine acolo la tinichigerie/vopsitorie?

Merçi
Skip ads

  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut o problema cu un Matiz care mi-a taiat fata si a avut RCA la Asiban si nu au fost probleme au decontat pina la ultimul banut Crying or Very sad
Dar iti recomand sa comanzi piese Opel nu care sunt facute sub licenta Opel?
Mult succes!!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai polita Casco la masina personala poti sa deschizi dosar de dauna in regres, la cei unde ai asigurat masina iar ei mai departe isi recupereaza cheltuielile de la Asiban...
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Incerc sa evit asta, pentru ca masina este pe firma, in leasing...daca nu ma inteleg cu ei, asa voi face...
Skip ads

  • LOLa

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut CASCO facut la Asiban si au fost super ok la o despagubire totala (furt). In maxim 60 zile (de la declararea furtului) au zis ca o sa am banii si asa a fost (chiar mai repede). Suma despagubita a fost: 99% din valoarea totala de pe factura masinii la momentul cumpararii. Mi s-au parut parolisti.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Teoretic procedura de reparatie a unei masini ar trebui sa fie aceeasi la - constatare daunei / reparatia masinii (service) / despagubire - indiferent ca implica o polita CASCO sau RCA.
Atentie !!! realitatea difera "un pic" mai ales in cee ce priveste partea de consatare/ ... / despagubire Smile
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Problema este ceva mai complicata, pentru ca, desi aparent masina nu are mare branza, sunt ceva probleme la plafon, in dreptul celor doi stalpi si pe mijloc (mici deformari concave), amortizorul stanga spate este putin mai departe de caroserie decat cel de pe dreapta si usa stanga spate are lufturile mai mici decat cea de pe dreapta...asta in afara de panoul indoit, bara si bandou bulite...vineri ma duc la constatare la un service care are stand de redresare a caroseriei, ca sa se faca masuratorile de rigoare, oricum va fi o dauna importanta...sper sa nu fie totala, la cata manopera implica echiparea/dezechiparea intregii masini, plus elemente ce vor trebui redresate, plus vopsitorie si alte alea...nasol, mai ales ca abia luasem masina si era cadou de ziua mamei mele...
  • Dr.M

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Teoretic procedura de reparatie a unei masini ar trebui sa fie aceeasi la - constatare daunei / reparatia masinii (service) / despagubire - indiferent ca implica o polita CASCO sau RCA.
Atentie !!! realitatea difera "un pic" mai ales in cee ce priveste partea de consatare/ ... / despagubire Smile


En effet, difera tratamentul intre Casco si RCA, desi este totalmente ilegal...si lipsit de sens. Pana acum, impresia mea despre Asiban este f. proasta. Ma explic :
- ieri, ma duc sa fac constatarea, la service Inscut. Ajung la ora 11h00 (agentii venisera la ora 10 si ceva din declaratiile celor care asteptau acolo de la ora 9), era deschisa lista de asteptare. Ma inscriu la nr. 34 si astept, era la rand numarul 7 sau 8. La orele 16h00 imi vine randul, pentru ca plecasera unii care nu mai aveau rabdare sau timp. Prima bila neagra...
- formularele de declaratie gandite cu picioarele - un sigur exemplu : dupa schita accidentului, se trece la identificarea conducatorului auto lovit, care, pe RCA, este in mod flagrant alta persoana decat Asiguratul, vinovat de paguba. Toate bune si frumoase pana la momentul in care trebuie bifata o casuta in care se precizeaza daca acel autoturism era condus cu sau fara acordul Asiguratului. Cu alte cuvinte, trebuia sa am permisiunea celui care m-a lovit, din culpa, ca sa fiu la volanul masinii mele pentru a fi lovit?... a doua bila neagra...
- incep discutia cu agentul care mi s-a parut destul de amabil, si ii explic situatia (intre timp, dupa oprirea ploilor si spalarea masinii, am observat mai multe chestii care noaptea, la politie nu s-au vazut, asa cum am zis mai sus : plafon ondulat in dreptul celor doi stalpi si pe mijloc, lufturi diferite la usile de pe spate (masina "plecata" spre stanga), trapa combustibil rupta, care m-au facut sa ma uit si sub ea, amortizorul stanga spate fiind la o distanta diferita de caroserie fata de cel de pe dreapta...), rugand-ul sa fie masina verificata si pe dedesubt, stiind ca cei de la Inscut au stand de masurare si redresare a caroseriilor...Situatia se schimba...Accepta in final sa fie masina ridicata pe elevator si mergem la sedinta foto...ajunsi acolo, agentul imi zice ca nu crede ca plafonul s-a ondulat de la lovitura si chiar daca este asa, sa o fac pe Casco... A treia bila neagra...(ii explic faptul ca asigurarea Casco este facultativa si se face pentru a acoperi daune provocate din vina mea sau de autori necunoscuti/neasigurati pentru daune produse tertilor si ca nu este vina mea ca a intrat un nefericit in mine in timp ce stateam la stop si ca in baza politei RCA, pana la limita valorii masinii si a valorii maxime de despagubire prevzuta de lege Asiban trebuie sa plateasca, ca de aia i-a luat omului respectiv banii...Chiar dauna totala daca era, tot trebuiau sa plateasca. Nu inteleg de ce trebuie sa platesc eu reintregire de polita la Casco fara sa am vreo vina......dupa ceva negocieri de genul "nu are plafonul nimic domne" sau " motorul merge bine? ca poate a patit si ala ceva in accident", desi se vedeau onduleurile si diferentele de lufturi intre usi, accepta sa fie ridicata masina...se uita, se uita, se consulta cu seful de service caruia i s-a parut de cum a vazut masina ca e nitel plecata din caroserie si zice : "sefii mei decid daca si plafonul s-a deformat din accident si daca va despagubim si pentru asta, eu nu am puterea sa decid"... Mad (...a patra bila neagra...)
Astept sa ma duc marti la sediu sa vad daca le dau si a cincea bila neagra...Iar la cinci bile negre rezulta o sesizare in cele mai bune regului trimisa catre CSA...Am anuntat si compania de Casco, care nu este Asiban ci Asirom si mi-au zis ca nu este nici o problema. Si stiu ca in cazuri din astea, cand Asiromul se intoarce in regres impotriva asiguratorului RCA, de regula acesta din urma plateste mai mult decat ar fi platit in mod normal daca ar fi fost de acord cu toate reparatiile ce trebuiau facute in mod normal pentru a repune o masina in starea anterioara evenimentului asigurat...
- va urma -

NB . Vreau sa precizez ca, intrinsec vorbind, pana la proba contrarie, agentul a incercat sa-si faca datoria, in contextul in care managementul societatii este cel care, probabil, le impune agentilor sa aiba aceasta atitudine de negatie, pentru a nu pierde multi bani de urma unora ca mine care nu fac altceva decat sa-si apere niste drepturi...
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dr.M a scris:
NB . Vreau sa precizez ca, intrinsec vorbind, pana la proba contrarie, agentul a incercat sa-si faca datoria, in contextul in care managementul societatii este cel care, probabil, le impune agentilor sa aiba aceasta atitudine de negatie, pentru a nu pierde multi bani de urma unora ca mine care nu fac altceva decat sa-si apere niste drepturi...

Crede-ma ca prin natura jobului ma intalnesc des cu situati similare cu a ta din pacate trebuie sa recunosc ca ai dreptate in tot ceea ce ai scris si mai trist este ca nu ai alternative la ora actuala pe paiurile noastre sunt multe lucruri care trebuiesc indreptate...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si firmele de asigurari, ca orice alta firma, incearca sa mearga pe profit. Din pacate, in Romania, mentalitatea e "calc pe cadavre, sa imi fie mie bine", pe ideea ca "suntem 21 de milioane, daca pleaca asta la alta firma, vine altul in locul lui". Corect ar fi sa se gaseasca un echilibru... dar, din pacate, inca nu avem mentalitatea necesara. Pacat
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Presupun ca se acorda unele despagubiri preferential iar restul pentru a le acoperi pe acestea...
  • masca

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Exact azi am fost la asiban, am casco la o masina de la firma care trebuia reparata ca era zgariata peste tot.. Totul a fost super OK, dar sa zicem ca eu aveam casco la ei, dar mai erau acolo cativa care reparau pe RCA si vreau sa spun ca inspectorii se purtau super OK, ii ajutau sa scrie pe foaie cam tot ce trebuie (pt cei care nu reuseau, pt ca intr-adevar era cam intortocheata foaia aia). Dar am mai fost intr-o zi acolo cand intr-adevar erau alti inspectori (pe atunci nu aveam actele necesare) si aceia erau foarte nepoliticosi si destul de expeditivi.. nu aveau nici o tragere de inima sa-ti deschida dosarul de daune sau altceva, nu aveau rabdare sa explice nimanui ce si cum sa scrie, etc... Depinde si de oameni acuma..
Skip ads

  • bbbbbbb

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Compani Asiban este foarte Ok ca si servicii prestate sper ca dupa fuziunea cu BT Asigurari si cu OTP Grancia sub sigla de GROUPAMA Asigurari sa fie tot OK chiar si mai bine daca se poate . Din punctul meu de vedere sunt foarte Ok ca si calitate a servicilor . Problema in Romania este la service-uri , chiar daca este ok compania de asigurari pe atat gasesti incompetenta si hotie la nivel de service.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR