Parola noua?


Salutare la toata lumea!
Am o astra 1.7 DTI din 2003.Problema cu opritul motorului s-a intamplat numai cand acesta functiona la relanti! Ce ma socheaza este ca dupa ce s-a oprit motorul si am oprit contactul pentru a-l reporni ca la carte, acesta a pornit fara niciun fel de problema ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Precizez ca afara era destul de frig cam-7, -9 grade, iar inainte de a se opri nu a avut nicio simptoma (nu a trepidat ,etc...). S-a oprit ca si atunci cand il opresc din cheie, ba chiar a trepidat mai putin decat de obicei la oprire! Ar mai fi de spus ca in acel moment temperatura apei era de aprox. 80 grade, poate putin sub. Ce poate fi? Sa fie o problema tehnica sau doar un lot de motorina mai proasta. Astept pareri de la cei cu cunostinte in domeniu!
Cu respect!
e reproductibila problema? daca da, atunci ar merita pus un tester pe masina, sa vezi ce face motorul de se opreste...
In alta ordine de idei, masinile noastre au diverse idei crete la temperaturi extreme... a mea de exemplu tine relanti-ul la 1000 rpm Very Happy
Posibil sa nu se inregistreze nici o eroare.
Da fuga la 1.7dtiedition sa iti confirme ca e celebra problema a calculatorului de injectie, sau da o cautare pe forum.
CEl putin 2 cauze: Calculator injectie, EGR-ul, injector cu probleme, etc. Recomandare - inainte de toate o diagnoza(vad ca esti din Bucuresti asa ca ia leg cu maiandrei) si dupa aia posteaza pe site exact care au fost codurile de eroare(daca au fost Smile ) si atunci putem sa facem mai multe conexiuni si te putem ajuta mai mult.
Opritul motorului la relanti l-am experimentat pe masina de serviciu, o dacie logan (motor diesel). fiind noua am sunat la "dacia asistenta" si prima intrebare a mecanicului a fost de unde am alimentat ("cumva Petrom?") la raspunsul afirmativ a inceput sa rada si mi-a spus ca nu am decat doua variante: ori chem platforma sa ma duca in service sa scoata motorina proasta, ori astept sa se incalzeasca si sa nu mai conteze asa mult apa din motorina.
Tot de la Petrom ai alimentat si tu?
Daca tot ai inceput, spune-ne toata povestea...
Se poate sa ai dreptate criss_slc! Intamplator chiar de la petrom am alimentat cand s-a intamplat problema! Eu de obicei alimentez numai de la OMV insa atunci era inchiderea fiscala la OMV si nu puteai alimenta. Astfel am dat fuga la Petrom-V, crezand ca e aceeasi motorina (doar sunt ai lor nu?), culmea ca scria si pe pompa de unde am alimentat "omv sprint diesel"! Ideea este ca mi-a facut figura asta doar de 2 ori-ultima data acum 3 zile.Mai am putin si termin motorina de la Petrom. Sa vad daca dupa ce alimentez de la OMV mai face ceva!
petrom face si motorina de la omv http://www.petrom.com/romana/petroliere.htm
Este adevarat ca motorina e aceeasi cind vine cu cisterna,dar angajatii Petrom o boteaza apoi (sa nu credeti legendele cu rezervoare vechi etc)
Eu personal am patit de 2 ori in trecut,statiile Militari si Pantelimon.Era apa si in benzina si in motorina,confirmat de alte masini ce au alimentat atunci,si in cantitati mari.
Revenind la defectul masinii,daca se manifesta doar cind se incalzeste bine motorul,e 'pe duca' renumitul calc de injectie,am avut unul in probe care a mers bine 10 zile si doar intr-o zi f aglomerata,cu mers mult bara la bara s-a manifestat -figuri,caderi turatie apoi oprit motor.
o alta posibila cauza pentru oprirea motorului tau ar putea fi senzorul arborelui cotit.La fel se manifesta si ala dar in schimb,dupa oprire porneste mai greu ,in sensul ca tre sa stai citeva minute pina dai la cheie.Costa cam 320 RON.
De cate ori am alimentat de la petrom-v, motorina a fost mult mai proasta decat de la omv. Pana acum am luat doar 1 data din Sibiu si o data din Resita dar desi mai aveam motorina in rezervor, s-a cunoscut imediat ca este mai proasta.
am si eu o problema tot cu relantiul dar la mine oscileaza de la 650 pana la 1100 si cateodata se mai duce de nebuna la 3000 -4000 asa din senin fara sa acelerez si sta vreo 4-5 sec apoi revine la 900 de rot\min . ce sa fie?
Am intilnit acest simptom in caz de calc de injectie defect; daca e asa se va opri motorul singur,dupa un timp mai mare de incalzire
adika dupa ce se incalzeste motorul nu o sa mai faca asa?
dar si aceleratie e mai rigida, abia o ating si se duce pe la 4000 de rot
nu,cu incalzirea se va agrava fenomenul cred,daca e de la ala
Ar trebui citita de cineva priceput.
dar unde se afla acest calculator de injectie , ca eu mam uitat dupa el si nu lam vaz poate sa imi spuna cineva? pt un motor y1,7dti
daca te apleci peste motor o sa vezi jos pe lateralul lui dinspre parbriz o eticheta galben cu alb pe care scrie Caution High Voltage
Ala este
Am si eu un opel astra g 1,7 dti (y17dt) si m-i s-a oprit in mers pe la vreo 60km/h.Am stat putin, l am pornit si a mers aprox. 1 km dupa care s-a oprit iar (moare acceleratia). Am hotarat sa ma intorc spre casa si pe drum - mergea 500m maxim 1km se oprea, asta de vreo 4,5 ori ca pana la urma am renuntat si am chemat pe cineva sa vina sa ma tracteze. Am fost tractat insa masina am lasat-o la relanti tot drumul pentru a avea frana si a mers, desi in timpul in carea am asteptat sa vina sa ma tracteze am incercat sa o las la relanti pe loc si dupa aprox. 5 min s-a oprit. La bord nu am si nu mi s-a aprins niciun martor. Ajutati-ma si pe mine va rog cu un sfat daca v-ati intalnit vreodata cu astfel de simptome.
de regula e calc de pe pompa defect la aceste manifestari
da, merci frumos. Am fost la tester si erorile sunt p0370,p0251,p0261. mi s-a spus ca ceva de lapompa este dar ramane sa desfaca sa vada exact si apoi imi spune. Probabil vor sa ma curetze de ceva banuti frumosi dar, asta e, daca nu ma pricep>Poate ma m-ai ajutati voi cu cate un sfat. Va multumesc!

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou