Parola noua?


Mi se pare o informatie utila, din moment ce multa lume nu stie exact ce inseamna acest 'proces', mai ales ca termenul e intalnit destul de des in discutiile de la probleme tehnice.

Ce este aceasta "agrafa"?

Numai bine!

P.S. Vreau raspunsuri concrete.


Ultima modificare facuta de catre King of the road la Vin 17 Jul, 2009 1:52 pm, modificat 1 data in total
asa zisul "paperclip trick" inseamna crearea unui contact intre 2 pini de la mufa de diagnosticare.

La Vectra A, se face contact intre pinii A si B

Astfel, se poate citi codul de eroare dupa cum clipeste becul de check engine (dupa ce se porneste motorul)
acesta clipeste 12-12-12-er1-er1-er1-12-12-12-er2-er2-er2-12-12-12..........
adaugare:

codurile de eroare se citesc dupa ce s-a facut contact intre pinii A-B cu contactul pus (fara sa fie pornit motorul).

secventa de cifre este interpretata in funtie de aprinderea/stingerea becului galbel de pe bord:
- pt 12: aprins, pauza lunga, aprins, pauza scurta, aprins, pauza lunga;
- fiecare cod de eroare este din 2 cifre
- fiecare cod de eroare se repeta de 3 ori

secventa de citire incepe cu codul 12 (de 3 ori) si se incheie cu tot cu el (de 3 ori)
- intre codurile de eroare nu se repeta codul 12
- codul 12 nu reprezinta un cod de eroare

*pt la Opel Astra '92
corectie: daca citesti fara motorul pornit, uneori iti da eroare la senzorul de la arbore - cum ca nu s-ar invarti (normal Smile )

Asa ca mai sigur e sa pornesti motorul ca sa nu te sperii degeaba
corectie:
- "eroarea" la senzorul de arbore - cum ca nu s-ar invarti - de care zici - e fix codul 12 de inceput (din cate stiu eu).

- cu motorul pornit si agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL), am incercat cu un mic montaj si un program pe laptop conectat la mufa respetiva si stiu sigur ca asa e (ron are un topic pe undeva pe aici despre asta).
nu, e alt cod care apare in 70% din cazuri la masinile cu OBD1, parca 31 sau in orice caz 3x

ciudat cum la tine daca pornesti palpaie

La OBD2 trebuie pus doar contactul, dar acolo nu stiu daca mai merge paper cllip trick Smile
Pe care din mufe se pune agrafa? pe aia care o scoti (tata?) sau aia fixa de pe masina? Cred ca pe aia de pe masina...gresesc???
pe aia pe care o scoti
Cica chestia cu agrafa nu mai e valabila la masinile fabricate dupa anul 2020; am inteles bine?
john_taff a scris: Cica chestia cu agrafa nu mai e valabila la masinile fabricate dupa anul 2020; am inteles bine?


da... dupa 2020 se skimba treaba Wink
Thanatos a scris:

da... dupa 2020 se skimba treaba Wink


2020??????
Asa e, din 2020 incoace se folosesc agrafele digitale.

Laughing Tu ai inceput! Laughing
maiandrei a scris: Asa e, din 2020 incoace se folosesc agrafele digitale.

Laughing Tu ai inceput! Laughing


Very Happy cool!

Offtopic: cea mai tare de pe forum ramane tot raspunsul lui thanatos la intrebarea cu reducerea greutatii in care spune ca dupa ce a golit scrumiera s-a simtit fff bine diferenta in greutate Smile)))
doar scrumiera Very Happy .... hmmm eu scutur presurile periodic si praful de pe bord...si se cunoaste !!! ...cred ca obtin vreo 2 magari in plus Very Happy ....
Serios vorbind acum... se poate testul cu agrafa si la masina din semnatura ?
kiby a scris: Serios vorbind acum... se poate testul cu agrafa si la masina din semnatura ?

NU
florinike a scris:
kiby a scris: Serios vorbind acum... se poate testul cu agrafa si la masina din semnatura ?

NU


Merci Smile .
cred ca aici se explica destul de bine ce este testul asta, cum se face si cum se interpreteaza rezultatele:
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
botosu a scris: cred ca aici se explica destul de bine ce este testul asta, cum se face si cum se interpreteaza rezultatele:
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm


Da am vazut, dar vroiam sa stiu daca il pot aplica si la mine sau nu.

Multumesc.
ce se intampla daca uitam agrafa pusa si plecam cu masina cu agrafa in mufa? se poate buli calculatorul? eu am plecat cu ea pusa si nu stiam de ce merge rau, apoi mi-am dat seama si am scos-o, mergea la fel ca inainde dupa scoatere dar am impresia ca nu se mai aprinde becul cu ceck engine care se aprindea la mine de fiecare data cand mergeam la relanti, sa fi stricat ceva cu chestia asta?

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou